strona 29 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Szyszak / 2023-11-30 23:54
Virgin - no weź to i wyrzuć. Tak powinna brzmieć ich najnowsza reklama. -
-
~Tad / 2022-01-17 03:25
Virgin oszukuje klientów. Pakiety internetu po wykorzystaniu około 60% sa zpowalniane przez lejek. ZaletyBrakWadyInternet -
~Tadzioo / 2023-07-12 23:20
Virgin to kpina i oszustwo najgorsza sieć komórkowa w Polsce, posiadam dwa numery w Virgin miały być połączone w grupę i koszt miesięczny miał być 45,00 zł miesięcznie a za czerwiec zapłaciłem zamiast 45,00 zł to koszt wszedł 56,13 zł pierwsze oszustwo.
Druga sprawa jednym numerem mam dostęp do logowania jak na stronie internetowej jak i przez aplikację Play 24 gdzie mam dostęp do faktur itp.
drugim numerem nie mam dostępu do logowania ani przez stronę internetową ani przez aplikację Play 24, dzwoniłem kilka razy do konsultantów o przesłanie mi faktury na e-mail żebym miał jak opłacić to nie łuki na infolinii zablokowali mi połączenia wychodzące. kto tam pracuje jak tak można traktować klienta , zabieram wszystkie umowy i udaję się do Biura Praw Konsumenta ktoś musi ich nauczyć jak traktuje się klienta.
Piszę to dla przestrogi omijajcie Virgin wielkim łukiem PozdrawiamZaletybrak zaletWadysame wady infolinia do wielka kpina -
~Theofilos / 2018-10-03 10:35
Dno i bąbelki.
Z historii połączeń zniknęło wszystko z ostatniego pół roku albo i dłużej i to na wielu kontach.
Pakiet #FREEMIUM nie odnowił się, mimo, że nie minęło 6 miesięcy od jego aktywacji.
Likwidacja #FREEMIUM nie ma znaczenia, bo umowa na to obowiązuje do końca sześciomiesięcznego okresu.
Z innej baczki. Posiadanie karty SIM z pakietem GB w ostatnich dniach nie umożliwia połączenia z Internetem. Lada dzień przepadną GB. -
~TOM / 2018-11-04 13:11
Rooming danych za granicą to jedna wielka porażka od czerwca do listopada 2018 6 krotnie wyjeżdzałem do krajów Unii I OGÓLE NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ Z INTERNETU W ABONAMENCIE. Jakiś synek z infolinii po kolejnym telefonie poradził aby rozmowy prowadzić z jednej zalogowanej sieci a do internetu szukać innej sieci. Jednym słowem jest to propozycja z kosmosu tak jak ten ich szef latający poza atmosferą.
Cytat z Telepolis z dnia 16.06.17 - według ich mniemania mogą bezkarnie OSZUKOWAĆ SWOICH KLIENTÓW CO NA TO uRZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
"Wyobraźmy sobie zagranicznego turystę, który kupi u nas abonament za 19 zł, wróci do swojego rodzimego kraju i wykorzysta w pierwszym miesiącu 100 minut, 200 SMS-ów i 1,25 gigabajta. Wykonalne, prawda? Przeliczając to przez nowe stawki hurtowe w roamingu ustalone w rozporządzeniu Parlamentu i Rady Europejskiej, koszt obsługi użytkownika, który będziemy musieli ponieść jako operator, wyniesie... 76 zł, bo tyle musimy zapłacić zagranicznym operatorom. To oznacza, że jesteśmy 57 zł na minusie i to w pierwszym miesiącu"ZaletyBRAKWadySprzedają abonament za 19 PLN z założeniem ze blokują rooming danych -
~Tomasz / 2019-03-21 09:55
ludzie ale się nabrałem . Virgin to oszustwo. Internet działa albo i nie. Nigdy nie miałem takiego problemu z innymi sieciami. Jestem do końca pakietu bo kasy nie chcą zwrócić i przestrzegam wszystkich -
~TOMASZ / 2021-11-22 16:49
OBSŁUGA MASAKRA !!! - Dajcie sobie spokój z tą firmą, 1 punkt obsługi klienta w Warszawie do tego bez biura tylko wyspa na środku galerii DO TEGO w głośnym miejscu, ani porozmawiać ani nic załatwić, do tego niekompetentna infolinia, jak konsultant nie wie co zrobić to bez uprzedzenia przerzuca do kolejnego i od nowa trzeba tłumaczyć, straciłem prawie 2h na gadanie z 4 konsultantami i tak nie udało się załatwić sprawy. ODRADZAM !!! -
~Tosiencja / 2017-12-04 11:17
U mnie brak zasięgu, wiec i brak możliwości z korzystania Wadyproblem z zasięgiem -
-
~TS / 2022-09-09 17:15
przeniosłem 3 numery, pożałowałem od razu, dramat, odradzam, nie dajcie się złapać, internet to żart, tak kiepski jak w play, cokolwiek załatwić to kpina, Zaletybrak -
~Tyska / 2021-08-06 10:45
Problem z Blue Media- kilkukrotna próba doładowania telefonu nie powiodła się. Na Infolinii kabaret, konsultanci jedni nie zorientowani inni z kolei nie zainteresowani rozwiązaniem problemu. Jestem rozczarowana rozmową z konsultantką-zero zaangażowania. Od jakiegoś roku, problem z zasięgiem. Nie polecam. -
~Użytkowniczka / 2022-05-03 12:51
Brak zasięgu. Brak internetu. Chyba więcej nje trzeba dodawać. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Użytkownik / 2021-12-21 21:57
Unikajcie tej sieci jak ognia. Po włożeniu karty SIM i automatycznej konfiguracji nie działają smsy, mms i internet ja innych nadajniki niż Play. Trzeba szukać w necie na forum jak to zrobić . Nie wspominając że telefon przełącza się na nadajniki jakie chce. Play , T-Mobile , Orange. O ile w Play jest LTE to już nikt wam mnie powie że w T+mobile maks złapiecie h+(3g) to w Orange w ogóle nie ma internetu. Aaa jeszcze do faktury doliczają VAT od kwoty abonamentu jaką macie zapłacić. A w pseudo salonach nikt nie wie o co chodzi i niepotrafi pomóc. Badziewie . Dobrze że mam umowę na czas nie określony tak się kończy moja 2 miesięczna przygoda z tą siecią.. -
~Użytkownik21 / 2022-07-21 18:13
Brak pomocy, ciągłe olewanie, z niewiadomych przyczyn brak możliwość korzystania z usług ZaletyBrakWadyWszystko -
~Violetta / 2022-11-26 14:24
Tragedia, omijajcie szerokim łukiem. Nie można załatwić żadnej sprawy. Nie mają biura stacjonarnego. Brak kompetentnych osób ZaletyBrakWadyWyżej wymienione -
~Virgin / 2019-12-08 08:55
Dniami trwa aktywacja zakupionych usług. Zasięg do baśni. ZaletyBrakWadyZasięg, brak aktywacji zakupionych usług. -
~Virgin nie działa! Odradzam! / 2022-08-03 23:30
Od początku 2022 virgin okresowo ale codziennie nie realizuje połączeń przychodzących, mimo pełnego zasiegu, nie przychodzą powiadomienia że ktoś chciał się dodzwonić, czasami nie przychodzą smsy, często są braki w dostępie do internetu i to wszystko w Gdańsku, nie żeby gdzieś daleko od miasta choć tam też. Obsługa odsyła tą samą formułke że nie stwierdzili nieprawidłowości a na trzy moje numery nie można się dodzwonić teraz od lipca przestali całkowicie odpowiadać na reklamacje. Nie zgadzają się na wcześniejsze odejście bez kar mimo że nie realizują warunków umowy! Odradzam! ZaletyBrakWadyNie realizują połączeń, nie informują powiadomieniami że nie zrealizowani połączenia przychodzącego, nie przychodzą smsy, nie działa internet, obsługa klienta argoncka, nie rozwiązuje problemu, nakazuje przelogowywanie się na 5 min do orange i potem spowrotem ale to nic nie zmienia telefon dalej nie działa, tak jest na wszystkich moich trzech numerach w virgin, obsługa straszy karami za wcześniehmjsze odejście mimo że nie realizują połaczeń. Od lipca obsługa całkowicie przestała odpowiadać na reklamacje. -
-
~Weronika / 2022-02-08 15:23
Nic nie działa. Z infolinią nie da się dogadać. Ale jak ja zapytałam czy nie mając internetu będę płacić, mi powiedzieli "tak"
Radzę omijać szerokim łukiem. Lepiej zapłacić więcej a mieć spokój. -
~Werty143 / 2018-12-13 10:20
Beznadziejna sieć! Nie polecam. Przenoszę numer do innej sieci i radzę innym nie wchodzić w to g*wno. -
~Wiktoria / 2021-08-01 13:32
Dopóki jesteś w Polsce, to oferta jest atrakcyjna. Jedyny minus to, że poza dużymi miastami jest słaby internet. Najgorsze jest jednak, gdy wyjeżdzasz za granice. Miałam ten sam problem na poprzednich wakacjach, więc to nie jest przypadek. Obecnie jestem na wakacjach w Chorwacji i zamiast z pakietu 3,5gb do wykorzystania w UE, pobiera mi z salda. Cały czasu muszę doładowywać konto, żeby mieć internet… zgłosiłam oczywiście sprawę i mam dostać zwrot tych pieniędzy, ale po 30 dniach…
Gdy zadzwoniłam po 2 dniach zapytać kiedy moje zgłoszenie będzie rozpatrzone i przestanie mi pobierać pieniądze z salda, powiedzieli, że nie wiedzą i to może jeszcze potrwać kilka dni. Czyli całe wakacje w stresie i bez darmowego obiecanego internetu. Od razu po powrocie zmieniam sieć.WadyBrak internetu za granicą z pakietu -
~Wioleta / 2022-10-14 12:55
Niestety muszę stwierdzić, że jest to najgorsza sieć. Od ponad 2 tygodni jest problem z internetem, przerwa, jest w szybkości H+ i nic nie jest z tym robione. Wielu klientów zgłasza ten problem, a specjaliści każdemu wmawiają, że oni nie odnotowali żadnego problemu czy awarii i każda osoba słyszy, że tylko ona ma problem i nikt więcej tego nie zgłaszał. Niestety zgłoszenia na maila nic nie zmieniają, bo specjaliści najpierw próbują wmówić, że mamy nieaktualne ustawienia w telefonie, a po udowodnienia screenami proszę o odpowiedź na wiele pytań, typu gdzie nie działa internet, czy było sprawdzone na innym telefonie, dodatkowo jeszcze proszą o screeny ze speedtest w celu udowodnienia, że na pewno nie kłamiemy i serio internet działa bardzo wolno. Wszystko rozumiem, ale po odpowiedzeniu na te pytania, specjaliści odczekują około 7 dni po czym odpisują, że wszystko powinno już działać i problem jest rozwiązany, a niestety problem nadal jest i trzeba złożyć kolejne zgłoszenie, na które specjaliści odpowiadają i proszę ponownie na odpowiadanie na te same pytania i znowu po odczekaniu paru dni piszą, że problem jest rozwiązany.
Niestety, moim zdaniem to jest totalnie robieni wariatów z ludzi. Można poczytać w internecie jak wiele osób zgłasza ten problem
Ja osobiście mam numer na kartę i numer na abonament z internetem mobilnym. O ile numeru na karte po prostu nie doładuje i nie ma problemu, tak problem pojawia się w numerze abonamentowym. Internet nie działa poprawnie już od ponad 2 tygodni, zrobiłam już parę zgłoszeń i niestety muszę zapłacić pełny rachunek za abonament.
Druga sprawa jest utrudnienie zmiany danych. Potrzebowałam zmienić nazwisko i myślałam, że w całym dużym mieście Wrocław znajdę chociaż jeden punkt, w którym będę mogła tego dokonać i niestety, ale sieć zaproponowała mi punkt oddalony o ponad 100km. Dodatkowo sieć nie oferuje zmiany danych osobowych przez internet, jakiś formularz czy przyjazd kuriera. Argumentują to tym, że dbają o bezpieczeństwo moich danych. Ale w momencie jak podpisywałam umowę na abonament to kurier mógł przyjechać do mieszkania i sprawdzić mój dowód, dlaczego więc wtedy nie dbali o bezpieczeństwo moich danych?
Żyjemy obecnie w takich czasach, że większość rzeczy można załatwić online. Nawet banki i inne poważne instytucje umożliwiają zmianę danych przez telefon czy online. A obietnice i odpisywanie mi, że mają nadzieję, że niedługo będę mogła zmienić dane osobiście to jest totalny żart i bezczelność.
strona 29 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »