Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2019-02-22 11:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Najpierw miałam na karte, teraz abonament. Ceny bardzo konkurencyjne, w cenie 19 zł mam nielimitowane rozmowy, smsy i 9 gb Internetu.
    ZaletyCiekawa oferta
    Szybka obsługa klienta (mail)
  • ~Igi / 2019-02-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą sieć z daleka! Najgorsza sieć z której miałem okazję skorzystać! Pomimo pełnego zasięgu nikt nie może się do mnie dodzwonić i nawet nie przychodzą powiadomienia (usługa włączona!) o próbie połączenia!!
    Zaletyżadnych!
    Wadynajgorsza sieć!
  • ~siwh / 2019-02-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin Mobile oszukuje klientów i zmusza ich do większych opłat za połączenia.

    1. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Niestety myślałem, że mam pakiet i nieświadomie korzystałem z salda aż do momentu 0zł. Zapłaciłem za droższe niż w pakiecie minuty.

    2. Podobny przypadek inny numer. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Próbowałem uruchomić inny pakiet, ale nie było to możliwe ponieważ trzeba wymienić kartę, o czym też nie zostałem poinformowany. Teraz muszę czekać 7 dni roboczych i płacić wyższe kwoty za połączenia niż w pakiecie.
  • ~Vyjć / 2018-12-27 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    W 2016 roku zasieg byl super. Pozniej zmienilem sieć na tmobile ale w 2018 przeszedlem znow do virgin i sie rozczarowalem. Brak zasiegu totalny! Przeszedlem z zona do plusa i zasieg jest super. Niepotrzebnie VM polaczyl sie z playem
    WadyBardzo slaby zasieg
  • ~Henryk / 2018-12-22 11:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam 2 karty SIM z VirginMobile Polska. Jedną używałem tylko do Internetu, a drugą w smartfonie do rozmów i ew. Internetu w razie potrzeby. Niestety, Internet przez VM często nie działa przez kilkanaście minut. To wynika chyba z tego, że korzystając z sieci Play są stawiani w kolejce w okresach dużego ruchu.
    Zakupiłem kartę SIM innego operatora aby sprawdzić jak działa Internet u nich. Jest dużo lepiej, więc włożyłem obydwie karty SIM VirginMobile do smartfonu i mam 2 numery w jednym urządzeniu. Niestety, pomimo identycznych ustawień dla obydwu numerów VM, nie można wysyłać SMS z jednego z nich. Nie ma żadnej informacji na portalu Virginmobile.pl co robić w takim wypadku. Kolejny raz okazuje się, że informatycy robią błędy i nie potrafią ani ich naprawić, ani wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. Jestemy coraz bardziej zdani na łaskę szalonych programistów, którzy nie panują nad komputerami i telefonami.
    ZaletyTanio
    WadyInternet powolny i zawodny. Błędy w konfiguracji i brak pomocy ze strony operatora.
  • ~Jo / 2018-12-17 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby kontakt.
  • ~Werty143 / 2018-12-13 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć! Nie polecam. Przenoszę numer do innej sieci i radzę innym nie wchodzić w to g*wno.
  • ~Ja / 2018-11-24 11:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Po przejściu do Virgin mobile rachunki (na razie 3 razy) opłacam z konta jak większość z nas. Po drugim razie dołączyłem drugi nr telefonu, zapłaciłem z automatu za kolejną fakturę ... i się zes..., Nie ten numer konta do wpłaty ( zmienili na inny), połączenie wychodzące poblokowane, kilka maili i tel do biura obsługi i .... nic. Ile to będzie trwało .. założe się, że sami tego nie wiedzą. XXI wiek a chyba nie tylko ja jestem w czarnej d....,
    Może niech pani prezes weźmie się do pracy i dobierze lepszy zespół pampersiaków
  • ~Jacek / 2018-11-05 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego szajsu . dałem się nabrać i kupiłem starter za 5 zł w żabce . Potem zgodnie z instrukcją na opakowaniu zadzwoniłem na infolinię 799 555 222 aby zarejestrować się i aktywować kartę .Panienka odesłała zaczęła coś niepewnie bulgotać , a jak zacząłem zadawać pytania to się rozłączyła . Parę groszy oszczędności nie warte jest tego prze co się przechodzi . Kartę virgin wypierzyłem i kupiłem normalnego operatora , oszczędności mają swoje granice
    Zaletyszajs
    Wadyszajs
  • ~TOM / 2018-11-04 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Rooming danych za granicą to jedna wielka porażka od czerwca do listopada 2018 6 krotnie wyjeżdzałem do krajów Unii I OGÓLE NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ Z INTERNETU W ABONAMENCIE. Jakiś synek z infolinii po kolejnym telefonie poradził aby rozmowy prowadzić z jednej zalogowanej sieci a do internetu szukać innej sieci. Jednym słowem jest to propozycja z kosmosu tak jak ten ich szef latający poza atmosferą.
    Cytat z Telepolis z dnia 16.06.17 - według ich mniemania mogą bezkarnie OSZUKOWAĆ SWOICH KLIENTÓW CO NA TO uRZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
    "Wyobraźmy sobie zagranicznego turystę, który kupi u nas abonament za 19 zł, wróci do swojego rodzimego kraju i wykorzysta w pierwszym miesiącu 100 minut, 200 SMS-ów i 1,25 gigabajta. Wykonalne, prawda? Przeliczając to przez nowe stawki hurtowe w roamingu ustalone w rozporządzeniu Parlamentu i Rady Europejskiej, koszt obsługi użytkownika, który będziemy musieli ponieść jako operator, wyniesie... 76 zł, bo tyle musimy zapłacić zagranicznym operatorom. To oznacza, że jesteśmy 57 zł na minusie i to w pierwszym miesiącu"
    ZaletyBRAK
    WadySprzedają abonament za 19 PLN z założeniem ze blokują rooming danych
  • ~Anna / 2018-10-16 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To już przechodzi ludzkie pojęcie.
    W maju 2018r otrzymuje potwierdzenie o rezygnacji i dezaktywacji dwóch numerów telefonów, a w październiku 2018 kolejny już raz przysyłają mi fakturę za dezaktywowany numer telefonu.
    To już jest zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalny bajzel mają w papierach i systemie.
  • ~Piki / 2018-10-09 18:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Po aktualizacji jakiś ustawień od strony VM miałem dostać SMS konfiguracyjny ,aby móc wysyłać/odbierać MMS. Nic nie doszło ,ustawienia telefony wzgl. porad z CMOK nie działają ,poradzili aby ...kupić inny fon. Dotyczy to zwykłego klawiszowego telefonu . Przed grzebaniem przez VM MMSy przesyłały się bez problemu.
    ZaletyCena
    WadyObsługa techniczna ,czas czekania na CMOK
  • ~Theofilos / 2018-10-03 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i bąbelki.
    Z historii połączeń zniknęło wszystko z ostatniego pół roku albo i dłużej i to na wielu kontach.
    Pakiet #FREEMIUM nie odnowił się, mimo, że nie minęło 6 miesięcy od jego aktywacji.
    Likwidacja #FREEMIUM nie ma znaczenia, bo umowa na to obowiązuje do końca sześciomiesięcznego okresu.
    Z innej baczki. Posiadanie karty SIM z pakietem GB w ostatnich dniach nie umożliwia połączenia z Internetem. Lada dzień przepadną GB.
  • ~Leszek / 2018-09-21 13:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
    Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawy
    ZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięg
    WadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię
  • ~Anna / 2018-09-15 09:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można się do nich dodzwonić!!! Masakra chyba zmienię sieć
    WadyBrak kontaktu z obsługą klienta
  • ~Zenon K / 2018-09-12 23:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka , przenoszę 3 numery i nie mogę dodzwonić do Bok a jak po ok.40 minutach zgłosiła się Pani to jej kompetencje są tak ograniczone że i tak nic się nie dowiesz. Ogólnie czekam na uruchomienie tych 3 numerów i rozglądam się za firmą która ma rozsądną ofertę i Bok który wie po co jest i za co bierze pieniądze.Na pewno nikomu z rodziny i znajomym nie polecę tej pseudo firmy a sam jak znajdę rozsądną ofertę to pożegnam z przyjemnością tą amatorską ekipę.
    Zaletybrak , bok i ekipa przysłana przez konkurencję ( skuteczna )
    WadyWszystko , począwszy od BOK , szybkość załatwiania ( brak ) , ekipa nie przygotowana do tych zadań ( zadania przerastają intelektualnie ekipę ) ogólnie kiepsko .
  • ~Swiezak96 / 2018-09-12 18:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia to Porażka 5.08 podpisałem umowę mamy 12.09 a faktury nie ma i z nikim skontaktować się nie można bo nikt nie odbiera telefonu ani nie raczy odpisać na e-maila.teraz żałuję że wybrałem tego operatora
    Zaletybrak
    Wady-infolinia jest chyba od dekoracji
    -nie raczą odpisać na e-maila
  • ~ klient / 2018-09-12 16:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalny koszmar!!! Mam 3 telefony w virgin od roku. Wszystko dobrze dopóki nie trzeba się skontaktować z CMOK, porażka. Wiszenie na telefonie co najmniej pół godziny, zanim odezwie się wątpliwej kompetencji dziewczynka. To powinno dać mi do myślenia, kiedy skusiła mnie oferta promocyjna. Dziś pół dnia na telefonie, tysiąc maili i bez odzewu. Brak placówki stacjonarnej, do której mozna sie udać
    Zaletyceny
    Wady Brak placówki stacjonarnej, do której można się udać.
    Koszmarna obsługa klienta, brak kompetencji i oczekiwanie na zgłoszenie...dla mega cierpliwych.
  • ~biedny / 2018-09-11 13:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Umowa podpisana 03/09/2018 - dzisiaj 11/09/2018 - już wysłałem listownie wypowiedzenie usługi
    Ciężko powiedzieć cokolwiek o jakości świadczonych usług ponieważ nie udało mi się aktywować karty
    Każda próba dodzwonienia do biura obsługi kończyła się fiaskiem - także jak ktoś ma cierpliwość śmiało niech czeka :)
    Wysłane również ok 5 maili na CMOK - bez echa !!!
    Kolejny raz się przekonałem że coś jak jest tanie , to nie może być dobre - odradzam stanowczo VM
    Zaletyceny usług
    Wadybrak kontaktu z biurem obsługi - brak odpowiedzi na maile
  • ~kuba / 2018-09-09 09:12
    Ocena: 3.00 / 5
    W Virgin jestem od 6 lat, ale ostatnio praca biura obsługi to totalna porażka. Virgin występuje do mnie z ofertą, z której nie mogę skorzystać, bo po zalogowaniu na swoje konto brak jest moich danych. Danych nie mogę uzupełnić, bo formularz ich nie akceptuje. CMOK (chyba od cmoknij nas w tyłek) nic na to nie może lub nie chce poradzić. Kiedy łopatologicznie tłumacząc wysyłam do nich screeny z konta odpowiadają mi na zupełnie inny temat. Złożone zlecenie czeka na realizację trzeci dzień. Nie wiem czy konkurencja podsyła im pracowników do biura obsługi, czy zatrudniają obcokrajowców nierozumiejących po polsku, czy po prostu zatrudniają osoby o niskim IQ. Myślę o przeniesieniu się do innego operatora, bo jednak jakość obslugi jest bardzo istotna.
    Zaletydopóki wszystko działa jest OK
    Wadykontakt z BOK i brak chęci rozwiązania problemu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2534
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 977
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184