strona 28 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Piotr / 2021-11-25 10:26
Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal -
-
~Piotr / 2023-01-18 19:33
Dzień temu numer przeniesłem z karty ponad 80 złotych ściągnięte za pakiet 30 złotych ani dodzwonić nikt się może ani zero wsparcia że strony Virgin mobile ZaletyZasięgWadyZero wsparcia -
~Piotr / 2023-06-19 00:05
Najgorsza sieć jaka miałem. Internet pod Warszawą żaden.dobrze ,że umowa już się kończy. -
~Poldek / 2023-04-29 14:12
87smsow wysylanych 1 dnia i blokuja numer za niby spam/dzialanie masowe -
~Prawie były klient Virgin / 2023-10-25 20:09
Od kilku dni walczę z niedouczonymi "konsultantami" Virgin (Play) aby przywrócić dostęp do internetu w roamingu krajowym bo nagle gdzieś wyparował (oni tylko informują, że zrobią do 24h reset ustawień i będzie działać). W końcu poprosiłem o wyłączenie roamingu krajowego bo miałem dosyć ręcznego, ponownego wybierania sieci Play aby odzyskać dostęp do internetu. KONSULTANCI VIRGIN TO DNOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! Wadypoziom zerowy w kwestii pomocy technicznej -
~Przemek / 2021-06-30 13:55
Odradzam !!! Obsługa masakra !!!
Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.
Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.
Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.
Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!Zaletysame wady, oszuściWadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału -
~Rafał / 2022-08-01 20:57
Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam -
~Roman / 2022-03-19 18:17
Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa WadyCałokształt -
-
~Rs / 2022-06-21 10:47
Firma krzak. 13.06 zamówiłem kartę sim kurierem. Mamy 21.06 i echo, dwa maile wysłane do obsługi klienta i też echo. Dziś telefon na hotline, dawno nie rozmawiałem z tak niekompetentną osobą. Ogólnie nie wiedzą, kiedy karta będzie wysłana:DDDDDD ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Rufer / 2022-03-16 18:46
Zasięg słaby
Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.ZaletyBrakWadyWada Virgin Mobile -
~sandi / 2022-09-02 09:07
To jest po prostu brak słów na tą firmę . Niech zamykają się jak najszybciej . Pracownicy każdy mówi co innego , nie odbierają telefonów na infolinii . Czekam już 2 tygodnie na to , żeby rozpatrzyli moją sprawę i jak najszybciej uciekam z tej sieci .. Koszmar nie wiem jak taka firma mogła wyjść na rynek pracy ... a pracownicy chyba szkoleń nie mieli i sobie wymyślają co komu powiedzieć.. Niech każdy ucieka stąd jak najszybciej .. -
~Slawomir / 2022-12-26 09:56
To są kpiny olewają nas wyłączyli mi numer już na 48h i tłumaczą że muszę czekać są święta a oni mnie olewają wysłałem chyba z 10 mail i zero odpowiedź a konsultanci po kilku minutach rozmowy rozłączają się po prostu mają za nic nas klientów -
~Staszek / 2022-10-20 19:21
Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu. ZaletybrakWadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić -
~stoona / 2022-12-29 14:35
Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej. -
~szachid / 2022-12-24 20:27
Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta. -
~szachid / 2022-12-25 07:30
OPINIA NEGATYWNA od 14h mam zablokowany numer mimo dzownienia oraz pisania meili na ich śmieszną obsługę klienta numer nadal jest zablokowany a wszystko przez smsy wysyłane na święta. Nie sądziłem że w dzisiejszych czasach można mieć tak wywalone na klienta. ZaletybrakWadytylko i wyłącznie -
-
~szachid / 2022-12-26 10:43
Od wigilii od 16,42 mam zablokowany numer tylko raz się dodzwoniłem to laska w biurze obsługi mi powiedziała że nie wie kiedy mi przywrócą możliwość korzystania bo oni nie mają na to czasu konkretnie określonego. Napisałem kilka meili do biura obsługi kienta ale oni maja tą korespodnecję tam gdzie słońce niedochodzi. Ta sieć to JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE ignorancja buta niekompetencja to najlepsze określenia na całe Virgin ZaletyAbsolutnie żadnychWadyIstnienie tej sieci -
~szachid / 2022-12-27 08:32
Właśnie rozmawiałem z pożal się boże konsultantem oni nie potrafią mi powiedzieć kiedy przywrócą mi możliwość wykonywania połączeń i okazuje się że nie ma nikogo kto jest w stanie to powiedzieć jest jakaś niby kolejka i trzeba czekać. ta sieć to banda idotów którym się wydaje że coś robią obsługi klienta brak Zaletybrak jakichkolwiekWadyistnienie tej sieci -
~szachid / 2022-12-27 08:39
Nie wiem czy istniej bardziej dziadowska sieć niż virgin. Na całj gównianej obsłudze klienta nikt nic nie wie i nie ma nikogo kto coś może powiedzieć udzielić wiążącej odpowiedzi. Dno i tona mułu Zaletybrak jakich kolwiekWadyta sieć to jedna wielka wada -
~Szumi.w.uszach / 2023-03-04 07:46
KREW MNIE ZALEWA JAK SŁUCHA SIĘ NIEUKÓW I DEBILI Z UKRAIŃSKIM AKCENTEM NIEZNAJĄCYCH J. POLSKIEGO ZATRUDNIONYCH W VIRGIN MOBIL DO OBSŁUGI KLIENTA KTÒRZY MAJĄ DOSTĘP DO PESELI POLAKÒW W DRODZE REKLAMACJI ABONAMENTOWYCH! TO JEST TEMAT DLA CBA I DLA ZIOBRY. BANDEROWSKI MOTŁOCH Z UKRAINY W POSIADANIU DANYCH PERSONALNYCH POLEK I POLAKÒW !!! A TERAZ ROZDAJCIE IM KORABINY , MACZETY I SIEKIERY I NIECH BĘDZIE NOC! PODAJ NOGĘ UKRAINIE!!! VIRGIN MOBIL TO TERAZ PLAY JEDNI JAK DRUDZY NIE LEPSI OD SIEBIE ZŁODZIEJE I OSZUŚCI DWA W JEDNYM!!! PRAĆ Z KASIORY POLAKÓW W ABONAMENCIE I SPRZEDAWAĆ IM SZMIRĘ I KIT W OFERCIE!!! virginmobil + play = 0 - LEWACTWO LICHWA BAGNO I DNO. Trole ZaletyOszustwo do sześcianuWadyŁakomstwo
strona 28 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »