Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka.
ZaletyZero zlaet
WadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
~Patryk / 2022-03-10 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna, sieć, od 3 dni czekam na doładowanie i nie wiedza co się dzieje. Podczas rozmowy z działem obsługi klienta miałem wrażenie że rozmawiam z kimś upośledzonym, kto nie potrafi pisać i próbuje wysłać maila do kogoś kto nie potrafi czytać. Rozwiązywanie spraw odbywa się poprzez przekazywanie maili między niekompletnymi ludźmi, w związku z czym trzeba liczyć się że przez długi czas przyjdzie nam żyć bez środków na koncie, ponieważ Virgin robi sobie pożyczki i nie doładowuje kont.
~Pawel / 2023-04-11 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Udostępniają dane adresowe osobom bez zgody mojej teraz dzwonią do mnie i piszą i nachodzą mnie do póki byłem ich klientem obowiązywało ich rodo ??
~Piotr / 2019-10-16 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Vergin mobile bylem na wakacjach w chorwacji i wloszech nie mialem tam internetu a obsluga klienta mnie olała tak doslownie mnie olali najgorsza siec w polsce ! Obluga klienta ma wyuczona jedna regulke i nie potrafia odpowiedziec na proste pytania sa tam zatrudnieni konsultanci po podstawowce !
ZaletyBrak zalet
WadyBrak internetu i zasiegu sieci w roamingu
~Piotr / 2021-11-25 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal
~Piotr / 2023-01-18 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Dzień temu numer przeniesłem z karty ponad 80 złotych ściągnięte za pakiet 30 złotych ani dodzwonić nikt się może ani zero wsparcia że strony Virgin mobile
ZaletyZasięg
WadyZero wsparcia
~Piotr / 2023-06-19 00:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka miałem. Internet pod Warszawą żaden.dobrze ,że umowa już się kończy.
~Poldek / 2023-04-29 14:12
Ocena: 1.00 / 5
87smsow wysylanych 1 dnia i blokuja numer za niby spam/dzialanie masowe
~Prawie były klient Virgin / 2023-10-25 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni walczę z niedouczonymi "konsultantami" Virgin (Play) aby przywrócić dostęp do internetu w roamingu krajowym bo nagle gdzieś wyparował (oni tylko informują, że zrobią do 24h reset ustawień i będzie działać). W końcu poprosiłem o wyłączenie roamingu krajowego bo miałem dosyć ręcznego, ponownego wybierania sieci Play aby odzyskać dostęp do internetu. KONSULTANCI VIRGIN TO DNOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
Wadypoziom zerowy w kwestii pomocy technicznej
~Przemek / 2021-06-30 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam !!! Obsługa masakra !!!
Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.
Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.
Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.
Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!
Zaletysame wady, oszuści
Wadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału
~Rafał / 2022-08-01 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam
~Roman / 2022-03-19 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa
WadyCałokształt
~Rs / 2022-06-21 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak. 13.06 zamówiłem kartę sim kurierem. Mamy 21.06 i echo, dwa maile wysłane do obsługi klienta i też echo. Dziś telefon na hotline, dawno nie rozmawiałem z tak niekompetentną osobą. Ogólnie nie wiedzą, kiedy karta będzie wysłana:DDDDDD
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Rufer / 2022-03-16 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg słaby
Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.
ZaletyBrak
WadyWada Virgin Mobile
~sandi / 2022-09-02 09:07
Ocena: 1.00 / 5
To jest po prostu brak słów na tą firmę . Niech zamykają się jak najszybciej . Pracownicy każdy mówi co innego , nie odbierają telefonów na infolinii . Czekam już 2 tygodnie na to , żeby rozpatrzyli moją sprawę i jak najszybciej uciekam z tej sieci .. Koszmar nie wiem jak taka firma mogła wyjść na rynek pracy ... a pracownicy chyba szkoleń nie mieli i sobie wymyślają co komu powiedzieć.. Niech każdy ucieka stąd jak najszybciej ..
~Slawomir / 2022-12-26 09:56
Ocena: 1.00 / 5
To są kpiny olewają nas wyłączyli mi numer już na 48h i tłumaczą że muszę czekać są święta a oni mnie olewają wysłałem chyba z 10 mail i zero odpowiedź a konsultanci po kilku minutach rozmowy rozłączają się po prostu mają za nic nas klientów
~Staszek / 2022-10-20 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu.
Zaletybrak
Wadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić
~stoona / 2022-12-29 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej.
~szachid / 2022-12-24 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta.
~szachid / 2022-12-25 07:30
Ocena: 1.00 / 5
OPINIA NEGATYWNA od 14h mam zablokowany numer mimo dzownienia oraz pisania meili na ich śmieszną obsługę klienta numer nadal jest zablokowany a wszystko przez smsy wysyłane na święta. Nie sądziłem że w dzisiejszych czasach można mieć tak wywalone na klienta.