Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 598 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2019-10-16 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vergin mobile bylem na wakacjach w chorwacji i wloszech nie mialem tam internetu a obsluga klienta mnie olała tak doslownie mnie olali najgorsza siec w polsce ! Obluga klienta ma wyuczona jedna regulke i nie potrafia odpowiedziec na proste pytania sa tam zatrudnieni konsultanci po podstawowce !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu i zasiegu sieci w roamingu
  • ~Piotr / 2021-11-25 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal
  • ~Piotr / 2023-01-18 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień temu numer przeniesłem z karty ponad 80 złotych ściągnięte za pakiet 30 złotych ani dodzwonić nikt się może ani zero wsparcia że strony Virgin mobile
    ZaletyZasięg
    WadyZero wsparcia
  • ~Piotr / 2023-06-19 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka miałem. Internet pod Warszawą żaden.dobrze ,że umowa już się kończy.
  • ~Poldek / 2023-04-29 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    87smsow wysylanych 1 dnia i blokuja numer za niby spam/dzialanie masowe
  • ~Prawie były klient Virgin / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni walczę z niedouczonymi "konsultantami" Virgin (Play) aby przywrócić dostęp do internetu w roamingu krajowym bo nagle gdzieś wyparował (oni tylko informują, że zrobią do 24h reset ustawień i będzie działać). W końcu poprosiłem o wyłączenie roamingu krajowego bo miałem dosyć ręcznego, ponownego wybierania sieci Play aby odzyskać dostęp do internetu. KONSULTANCI VIRGIN TO DNOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
    Wadypoziom zerowy w kwestii pomocy technicznej
  • ~Przemek / 2021-06-30 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam !!! Obsługa masakra !!!

    Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.

    Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.

    Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.

    Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!
    Zaletysame wady, oszuści
    Wadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału
  • ~Rafał / 2022-08-01 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam
  • ~Roman / 2022-03-19 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa
    WadyCałokształt
  • ~Rs / 2022-06-21 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. 13.06 zamówiłem kartę sim kurierem. Mamy 21.06 i echo, dwa maile wysłane do obsługi klienta i też echo. Dziś telefon na hotline, dawno nie rozmawiałem z tak niekompetentną osobą. Ogólnie nie wiedzą, kiedy karta będzie wysłana:DDDDDD
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Rufer / 2022-03-16 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg słaby
    Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
    Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.
    ZaletyBrak
    WadyWada Virgin Mobile
  • ~sandi / 2022-09-02 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu brak słów na tą firmę . Niech zamykają się jak najszybciej . Pracownicy każdy mówi co innego , nie odbierają telefonów na infolinii . Czekam już 2 tygodnie na to , żeby rozpatrzyli moją sprawę i jak najszybciej uciekam z tej sieci .. Koszmar nie wiem jak taka firma mogła wyjść na rynek pracy ... a pracownicy chyba szkoleń nie mieli i sobie wymyślają co komu powiedzieć.. Niech każdy ucieka stąd jak najszybciej ..
  • ~Slawomir / 2022-12-26 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To są kpiny olewają nas wyłączyli mi numer już na 48h i tłumaczą że muszę czekać są święta a oni mnie olewają wysłałem chyba z 10 mail i zero odpowiedź a konsultanci po kilku minutach rozmowy rozłączają się po prostu mają za nic nas klientów
  • ~Staszek / 2022-10-20 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu.
    Zaletybrak
    Wadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić
  • ~stoona / 2022-12-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej.
  • ~szachid / 2022-12-24 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta.
  • ~szachid / 2022-12-25 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    OPINIA NEGATYWNA od 14h mam zablokowany numer mimo dzownienia oraz pisania meili na ich śmieszną obsługę klienta numer nadal jest zablokowany a wszystko przez smsy wysyłane na święta. Nie sądziłem że w dzisiejszych czasach można mieć tak wywalone na klienta.
    Zaletybrak
    Wadytylko i wyłącznie
  • ~szachid / 2022-12-26 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wigilii od 16,42 mam zablokowany numer tylko raz się dodzwoniłem to laska w biurze obsługi mi powiedziała że nie wie kiedy mi przywrócą możliwość korzystania bo oni nie mają na to czasu konkretnie określonego. Napisałem kilka meili do biura obsługi kienta ale oni maja tą korespodnecję tam gdzie słońce niedochodzi. Ta sieć to JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE ignorancja buta niekompetencja to najlepsze określenia na całe Virgin
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyIstnienie tej sieci
  • ~szachid / 2022-12-27 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie rozmawiałem z pożal się boże konsultantem oni nie potrafią mi powiedzieć kiedy przywrócą mi możliwość wykonywania połączeń i okazuje się że nie ma nikogo kto jest w stanie to powiedzieć jest jakaś niby kolejka i trzeba czekać. ta sieć to banda idotów którym się wydaje że coś robią obsługi klienta brak
    Zaletybrak jakichkolwiek
    Wadyistnienie tej sieci
  • ~szachid / 2022-12-27 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy istniej bardziej dziadowska sieć niż virgin. Na całj gównianej obsłudze klienta nikt nic nie wie i nie ma nikogo kto coś może powiedzieć udzielić wiążącej odpowiedzi. Dno i tona mułu
    Zaletybrak jakich kolwiek
    Wadyta sieć to jedna wielka wada
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186