Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 601 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Omega / 2021-01-18 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka.
    ZaletyZero zlaet
    WadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
  • ~Patryk / 2022-03-10 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalna, sieć, od 3 dni czekam na doładowanie i nie wiedza co się dzieje. Podczas rozmowy z działem obsługi klienta miałem wrażenie że rozmawiam z kimś upośledzonym, kto nie potrafi pisać i próbuje wysłać maila do kogoś kto nie potrafi czytać. Rozwiązywanie spraw odbywa się poprzez przekazywanie maili między niekompletnymi ludźmi, w związku z czym trzeba liczyć się że przez długi czas przyjdzie nam żyć bez środków na koncie, ponieważ Virgin robi sobie pożyczki i nie doładowuje kont.
  • ~Pawel / 2023-04-11 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Udostępniają dane adresowe osobom bez zgody mojej teraz dzwonią do mnie i piszą i nachodzą mnie do póki byłem ich klientem obowiązywało ich rodo ??
  • ~Piotr / 2019-10-16 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vergin mobile bylem na wakacjach w chorwacji i wloszech nie mialem tam internetu a obsluga klienta mnie olała tak doslownie mnie olali najgorsza siec w polsce ! Obluga klienta ma wyuczona jedna regulke i nie potrafia odpowiedziec na proste pytania sa tam zatrudnieni konsultanci po podstawowce !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu i zasiegu sieci w roamingu
  • ~Piotr / 2021-11-25 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal
  • ~Piotr / 2023-01-18 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień temu numer przeniesłem z karty ponad 80 złotych ściągnięte za pakiet 30 złotych ani dodzwonić nikt się może ani zero wsparcia że strony Virgin mobile
    ZaletyZasięg
    WadyZero wsparcia
  • ~Piotr / 2023-06-19 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka miałem. Internet pod Warszawą żaden.dobrze ,że umowa już się kończy.
  • ~Poldek / 2023-04-29 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    87smsow wysylanych 1 dnia i blokuja numer za niby spam/dzialanie masowe
  • ~Prawie były klient Virgin / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni walczę z niedouczonymi "konsultantami" Virgin (Play) aby przywrócić dostęp do internetu w roamingu krajowym bo nagle gdzieś wyparował (oni tylko informują, że zrobią do 24h reset ustawień i będzie działać). W końcu poprosiłem o wyłączenie roamingu krajowego bo miałem dosyć ręcznego, ponownego wybierania sieci Play aby odzyskać dostęp do internetu. KONSULTANCI VIRGIN TO DNOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
    Wadypoziom zerowy w kwestii pomocy technicznej
  • ~Przemek / 2021-06-30 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam !!! Obsługa masakra !!!

    Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.

    Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.

    Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.

    Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!
    Zaletysame wady, oszuści
    Wadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału
  • ~Rafał / 2022-08-01 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam
  • ~Roman / 2022-03-19 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa
    WadyCałokształt
  • ~Rs / 2022-06-21 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. 13.06 zamówiłem kartę sim kurierem. Mamy 21.06 i echo, dwa maile wysłane do obsługi klienta i też echo. Dziś telefon na hotline, dawno nie rozmawiałem z tak niekompetentną osobą. Ogólnie nie wiedzą, kiedy karta będzie wysłana:DDDDDD
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Rufer / 2022-03-16 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg słaby
    Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
    Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.
    ZaletyBrak
    WadyWada Virgin Mobile
  • ~sandi / 2022-09-02 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu brak słów na tą firmę . Niech zamykają się jak najszybciej . Pracownicy każdy mówi co innego , nie odbierają telefonów na infolinii . Czekam już 2 tygodnie na to , żeby rozpatrzyli moją sprawę i jak najszybciej uciekam z tej sieci .. Koszmar nie wiem jak taka firma mogła wyjść na rynek pracy ... a pracownicy chyba szkoleń nie mieli i sobie wymyślają co komu powiedzieć.. Niech każdy ucieka stąd jak najszybciej ..
  • ~Slawomir / 2022-12-26 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To są kpiny olewają nas wyłączyli mi numer już na 48h i tłumaczą że muszę czekać są święta a oni mnie olewają wysłałem chyba z 10 mail i zero odpowiedź a konsultanci po kilku minutach rozmowy rozłączają się po prostu mają za nic nas klientów
  • ~Staszek / 2022-10-20 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu.
    Zaletybrak
    Wadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić
  • ~stoona / 2022-12-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej.
  • ~szachid / 2022-12-24 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta.
  • ~szachid / 2022-12-25 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    OPINIA NEGATYWNA od 14h mam zablokowany numer mimo dzownienia oraz pisania meili na ich śmieszną obsługę klienta numer nadal jest zablokowany a wszystko przez smsy wysyłane na święta. Nie sądziłem że w dzisiejszych czasach można mieć tak wywalone na klienta.
    Zaletybrak
    Wadytylko i wyłącznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4869
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2688
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4597
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187