Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 598 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaskaa16 / 2019-03-21 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta niby w porządku, ale Internet kiepski, brak Internetu za granicą jak w innych sieciach. Żałosne. Spadam stąd.
    Zaletycena
  • ~klient virgin / 2019-03-21 08:20
    Ocena: 2.33 / 5
    VIRGIN? Awaria? Nic od rana nie działa, zero komunikatu. Oferta ciekawa, ale obsługa posprzedażowa i obsługa klienta do bani.
    Zaletyoferta
    Wadyawarie, oszustwa
  • ~karol / 2019-03-15 17:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety jestem od samego początku w Virgin ale jako stały klient na karte wczoraj zablokowano mi telefon bez żadnej informacji ze uslugi będą zablokowane calkowicie pomimo dodatniego sala na koncie. Trzeba bylo dzwonic z innego telefonu do bok uzyskałem informacje ze system zablokował bo uznal ze za czesto dzwonie
    Wadyjakosc
  • ~Ania / 2019-02-22 11:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Najpierw miałam na karte, teraz abonament. Ceny bardzo konkurencyjne, w cenie 19 zł mam nielimitowane rozmowy, smsy i 9 gb Internetu.
    ZaletyCiekawa oferta
    Szybka obsługa klienta (mail)
  • ~Igi / 2019-02-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą sieć z daleka! Najgorsza sieć z której miałem okazję skorzystać! Pomimo pełnego zasięgu nikt nie może się do mnie dodzwonić i nawet nie przychodzą powiadomienia (usługa włączona!) o próbie połączenia!!
    Zaletyżadnych!
    Wadynajgorsza sieć!
  • ~siwh / 2019-02-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin Mobile oszukuje klientów i zmusza ich do większych opłat za połączenia.

    1. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Niestety myślałem, że mam pakiet i nieświadomie korzystałem z salda aż do momentu 0zł. Zapłaciłem za droższe niż w pakiecie minuty.

    2. Podobny przypadek inny numer. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Próbowałem uruchomić inny pakiet, ale nie było to możliwe ponieważ trzeba wymienić kartę, o czym też nie zostałem poinformowany. Teraz muszę czekać 7 dni roboczych i płacić wyższe kwoty za połączenia niż w pakiecie.
  • ~Vyjć / 2018-12-27 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    W 2016 roku zasieg byl super. Pozniej zmienilem sieć na tmobile ale w 2018 przeszedlem znow do virgin i sie rozczarowalem. Brak zasiegu totalny! Przeszedlem z zona do plusa i zasieg jest super. Niepotrzebnie VM polaczyl sie z playem
    WadyBardzo slaby zasieg
  • ~Henryk / 2018-12-22 11:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam 2 karty SIM z VirginMobile Polska. Jedną używałem tylko do Internetu, a drugą w smartfonie do rozmów i ew. Internetu w razie potrzeby. Niestety, Internet przez VM często nie działa przez kilkanaście minut. To wynika chyba z tego, że korzystając z sieci Play są stawiani w kolejce w okresach dużego ruchu.
    Zakupiłem kartę SIM innego operatora aby sprawdzić jak działa Internet u nich. Jest dużo lepiej, więc włożyłem obydwie karty SIM VirginMobile do smartfonu i mam 2 numery w jednym urządzeniu. Niestety, pomimo identycznych ustawień dla obydwu numerów VM, nie można wysyłać SMS z jednego z nich. Nie ma żadnej informacji na portalu Virginmobile.pl co robić w takim wypadku. Kolejny raz okazuje się, że informatycy robią błędy i nie potrafią ani ich naprawić, ani wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. Jestemy coraz bardziej zdani na łaskę szalonych programistów, którzy nie panują nad komputerami i telefonami.
    ZaletyTanio
    WadyInternet powolny i zawodny. Błędy w konfiguracji i brak pomocy ze strony operatora.
  • ~Jo / 2018-12-17 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby kontakt.
  • ~Werty143 / 2018-12-13 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć! Nie polecam. Przenoszę numer do innej sieci i radzę innym nie wchodzić w to g*wno.
  • ~Ja / 2018-11-24 11:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Po przejściu do Virgin mobile rachunki (na razie 3 razy) opłacam z konta jak większość z nas. Po drugim razie dołączyłem drugi nr telefonu, zapłaciłem z automatu za kolejną fakturę ... i się zes..., Nie ten numer konta do wpłaty ( zmienili na inny), połączenie wychodzące poblokowane, kilka maili i tel do biura obsługi i .... nic. Ile to będzie trwało .. założe się, że sami tego nie wiedzą. XXI wiek a chyba nie tylko ja jestem w czarnej d....,
    Może niech pani prezes weźmie się do pracy i dobierze lepszy zespół pampersiaków
  • ~Jacek / 2018-11-05 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego szajsu . dałem się nabrać i kupiłem starter za 5 zł w żabce . Potem zgodnie z instrukcją na opakowaniu zadzwoniłem na infolinię 799 555 222 aby zarejestrować się i aktywować kartę .Panienka odesłała zaczęła coś niepewnie bulgotać , a jak zacząłem zadawać pytania to się rozłączyła . Parę groszy oszczędności nie warte jest tego prze co się przechodzi . Kartę virgin wypierzyłem i kupiłem normalnego operatora , oszczędności mają swoje granice
    Zaletyszajs
    Wadyszajs
  • ~TOM / 2018-11-04 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Rooming danych za granicą to jedna wielka porażka od czerwca do listopada 2018 6 krotnie wyjeżdzałem do krajów Unii I OGÓLE NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ Z INTERNETU W ABONAMENCIE. Jakiś synek z infolinii po kolejnym telefonie poradził aby rozmowy prowadzić z jednej zalogowanej sieci a do internetu szukać innej sieci. Jednym słowem jest to propozycja z kosmosu tak jak ten ich szef latający poza atmosferą.
    Cytat z Telepolis z dnia 16.06.17 - według ich mniemania mogą bezkarnie OSZUKOWAĆ SWOICH KLIENTÓW CO NA TO uRZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
    "Wyobraźmy sobie zagranicznego turystę, który kupi u nas abonament za 19 zł, wróci do swojego rodzimego kraju i wykorzysta w pierwszym miesiącu 100 minut, 200 SMS-ów i 1,25 gigabajta. Wykonalne, prawda? Przeliczając to przez nowe stawki hurtowe w roamingu ustalone w rozporządzeniu Parlamentu i Rady Europejskiej, koszt obsługi użytkownika, który będziemy musieli ponieść jako operator, wyniesie... 76 zł, bo tyle musimy zapłacić zagranicznym operatorom. To oznacza, że jesteśmy 57 zł na minusie i to w pierwszym miesiącu"
    ZaletyBRAK
    WadySprzedają abonament za 19 PLN z założeniem ze blokują rooming danych
  • ~Anna / 2018-10-16 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To już przechodzi ludzkie pojęcie.
    W maju 2018r otrzymuje potwierdzenie o rezygnacji i dezaktywacji dwóch numerów telefonów, a w październiku 2018 kolejny już raz przysyłają mi fakturę za dezaktywowany numer telefonu.
    To już jest zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalny bajzel mają w papierach i systemie.
  • ~Piki / 2018-10-09 18:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Po aktualizacji jakiś ustawień od strony VM miałem dostać SMS konfiguracyjny ,aby móc wysyłać/odbierać MMS. Nic nie doszło ,ustawienia telefony wzgl. porad z CMOK nie działają ,poradzili aby ...kupić inny fon. Dotyczy to zwykłego klawiszowego telefonu . Przed grzebaniem przez VM MMSy przesyłały się bez problemu.
    ZaletyCena
    WadyObsługa techniczna ,czas czekania na CMOK
  • ~Theofilos / 2018-10-03 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i bąbelki.
    Z historii połączeń zniknęło wszystko z ostatniego pół roku albo i dłużej i to na wielu kontach.
    Pakiet #FREEMIUM nie odnowił się, mimo, że nie minęło 6 miesięcy od jego aktywacji.
    Likwidacja #FREEMIUM nie ma znaczenia, bo umowa na to obowiązuje do końca sześciomiesięcznego okresu.
    Z innej baczki. Posiadanie karty SIM z pakietem GB w ostatnich dniach nie umożliwia połączenia z Internetem. Lada dzień przepadną GB.
  • ~Leszek / 2018-09-21 13:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
    Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawy
    ZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięg
    WadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię
  • ~Anna / 2018-09-15 09:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można się do nich dodzwonić!!! Masakra chyba zmienię sieć
    WadyBrak kontaktu z obsługą klienta
  • ~Zenon K / 2018-09-12 23:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka , przenoszę 3 numery i nie mogę dodzwonić do Bok a jak po ok.40 minutach zgłosiła się Pani to jej kompetencje są tak ograniczone że i tak nic się nie dowiesz. Ogólnie czekam na uruchomienie tych 3 numerów i rozglądam się za firmą która ma rozsądną ofertę i Bok który wie po co jest i za co bierze pieniądze.Na pewno nikomu z rodziny i znajomym nie polecę tej pseudo firmy a sam jak znajdę rozsądną ofertę to pożegnam z przyjemnością tą amatorską ekipę.
    Zaletybrak , bok i ekipa przysłana przez konkurencję ( skuteczna )
    WadyWszystko , począwszy od BOK , szybkość załatwiania ( brak ) , ekipa nie przygotowana do tych zadań ( zadania przerastają intelektualnie ekipę ) ogólnie kiepsko .
  • ~Swiezak96 / 2018-09-12 18:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia to Porażka 5.08 podpisałem umowę mamy 12.09 a faktury nie ma i z nikim skontaktować się nie można bo nikt nie odbiera telefonu ani nie raczy odpisać na e-maila.teraz żałuję że wybrałem tego operatora
    Zaletybrak
    Wady-infolinia jest chyba od dekoracji
    -nie raczą odpisać na e-maila
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186