Zaletycena
strona 28 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~jaskaa16 / 2019-03-21 08:23
Oferta niby w porządku, ale Internet kiepski, brak Internetu za granicą jak w innych sieciach. Żałosne. Spadam stąd. -
-
~klient virgin / 2019-03-21 08:20
VIRGIN? Awaria? Nic od rana nie działa, zero komunikatu. Oferta ciekawa, ale obsługa posprzedażowa i obsługa klienta do bani. ZaletyofertaWadyawarie, oszustwa -
~karol / 2019-03-15 17:51
Niestety jestem od samego początku w Virgin ale jako stały klient na karte wczoraj zablokowano mi telefon bez żadnej informacji ze uslugi będą zablokowane calkowicie pomimo dodatniego sala na koncie. Trzeba bylo dzwonic z innego telefonu do bok uzyskałem informacje ze system zablokował bo uznal ze za czesto dzwonie Wadyjakosc -
~Ania / 2019-02-22 11:10
Najpierw miałam na karte, teraz abonament. Ceny bardzo konkurencyjne, w cenie 19 zł mam nielimitowane rozmowy, smsy i 9 gb Internetu. ZaletyCiekawa oferta
Szybka obsługa klienta (mail) -
~Igi / 2019-02-21 18:24
Omijać tą sieć z daleka! Najgorsza sieć z której miałem okazję skorzystać! Pomimo pełnego zasięgu nikt nie może się do mnie dodzwonić i nawet nie przychodzą powiadomienia (usługa włączona!) o próbie połączenia!! Zaletyżadnych!Wadynajgorsza sieć! -
~siwh / 2019-02-02 14:50
Virgin Mobile oszukuje klientów i zmusza ich do większych opłat za połączenia.
1. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Niestety myślałem, że mam pakiet i nieświadomie korzystałem z salda aż do momentu 0zł. Zapłaciłem za droższe niż w pakiecie minuty.
2. Podobny przypadek inny numer. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Próbowałem uruchomić inny pakiet, ale nie było to możliwe ponieważ trzeba wymienić kartę, o czym też nie zostałem poinformowany. Teraz muszę czekać 7 dni roboczych i płacić wyższe kwoty za połączenia niż w pakiecie.
-
~Vyjć / 2018-12-27 17:21
W 2016 roku zasieg byl super. Pozniej zmienilem sieć na tmobile ale w 2018 przeszedlem znow do virgin i sie rozczarowalem. Brak zasiegu totalny! Przeszedlem z zona do plusa i zasieg jest super. Niepotrzebnie VM polaczyl sie z playem WadyBardzo slaby zasieg -
~Henryk / 2018-12-22 11:23
Mam 2 karty SIM z VirginMobile Polska. Jedną używałem tylko do Internetu, a drugą w smartfonie do rozmów i ew. Internetu w razie potrzeby. Niestety, Internet przez VM często nie działa przez kilkanaście minut. To wynika chyba z tego, że korzystając z sieci Play są stawiani w kolejce w okresach dużego ruchu.
Zakupiłem kartę SIM innego operatora aby sprawdzić jak działa Internet u nich. Jest dużo lepiej, więc włożyłem obydwie karty SIM VirginMobile do smartfonu i mam 2 numery w jednym urządzeniu. Niestety, pomimo identycznych ustawień dla obydwu numerów VM, nie można wysyłać SMS z jednego z nich. Nie ma żadnej informacji na portalu Virginmobile.pl co robić w takim wypadku. Kolejny raz okazuje się, że informatycy robią błędy i nie potrafią ani ich naprawić, ani wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. Jestemy coraz bardziej zdani na łaskę szalonych programistów, którzy nie panują nad komputerami i telefonami.ZaletyTanioWadyInternet powolny i zawodny. Błędy w konfiguracji i brak pomocy ze strony operatora. -
-
~Jo / 2018-12-17 19:59
Bardzo słaby kontakt.
-
~Werty143 / 2018-12-13 10:20
Beznadziejna sieć! Nie polecam. Przenoszę numer do innej sieci i radzę innym nie wchodzić w to g*wno. -
~Ja / 2018-11-24 11:02
Po przejściu do Virgin mobile rachunki (na razie 3 razy) opłacam z konta jak większość z nas. Po drugim razie dołączyłem drugi nr telefonu, zapłaciłem z automatu za kolejną fakturę ... i się zes..., Nie ten numer konta do wpłaty ( zmienili na inny), połączenie wychodzące poblokowane, kilka maili i tel do biura obsługi i .... nic. Ile to będzie trwało .. założe się, że sami tego nie wiedzą. XXI wiek a chyba nie tylko ja jestem w czarnej d....,
Może niech pani prezes weźmie się do pracy i dobierze lepszy zespół pampersiaków -
~Jacek / 2018-11-05 20:02
Nie kupujcie tego szajsu . dałem się nabrać i kupiłem starter za 5 zł w żabce . Potem zgodnie z instrukcją na opakowaniu zadzwoniłem na infolinię 799 555 222 aby zarejestrować się i aktywować kartę .Panienka odesłała zaczęła coś niepewnie bulgotać , a jak zacząłem zadawać pytania to się rozłączyła . Parę groszy oszczędności nie warte jest tego prze co się przechodzi . Kartę virgin wypierzyłem i kupiłem normalnego operatora , oszczędności mają swoje granice ZaletyszajsWadyszajs -
~TOM / 2018-11-04 13:11
Rooming danych za granicą to jedna wielka porażka od czerwca do listopada 2018 6 krotnie wyjeżdzałem do krajów Unii I OGÓLE NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ Z INTERNETU W ABONAMENCIE. Jakiś synek z infolinii po kolejnym telefonie poradził aby rozmowy prowadzić z jednej zalogowanej sieci a do internetu szukać innej sieci. Jednym słowem jest to propozycja z kosmosu tak jak ten ich szef latający poza atmosferą.
Cytat z Telepolis z dnia 16.06.17 - według ich mniemania mogą bezkarnie OSZUKOWAĆ SWOICH KLIENTÓW CO NA TO uRZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
"Wyobraźmy sobie zagranicznego turystę, który kupi u nas abonament za 19 zł, wróci do swojego rodzimego kraju i wykorzysta w pierwszym miesiącu 100 minut, 200 SMS-ów i 1,25 gigabajta. Wykonalne, prawda? Przeliczając to przez nowe stawki hurtowe w roamingu ustalone w rozporządzeniu Parlamentu i Rady Europejskiej, koszt obsługi użytkownika, który będziemy musieli ponieść jako operator, wyniesie... 76 zł, bo tyle musimy zapłacić zagranicznym operatorom. To oznacza, że jesteśmy 57 zł na minusie i to w pierwszym miesiącu"ZaletyBRAKWadySprzedają abonament za 19 PLN z założeniem ze blokują rooming danych -
~Anna / 2018-10-16 14:27
To już przechodzi ludzkie pojęcie.
W maju 2018r otrzymuje potwierdzenie o rezygnacji i dezaktywacji dwóch numerów telefonów, a w październiku 2018 kolejny już raz przysyłają mi fakturę za dezaktywowany numer telefonu.
To już jest zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów!ZaletyżadnychWadyTotalny bajzel mają w papierach i systemie. -
~Piki / 2018-10-09 18:30
Po aktualizacji jakiś ustawień od strony VM miałem dostać SMS konfiguracyjny ,aby móc wysyłać/odbierać MMS. Nic nie doszło ,ustawienia telefony wzgl. porad z CMOK nie działają ,poradzili aby ...kupić inny fon. Dotyczy to zwykłego klawiszowego telefonu . Przed grzebaniem przez VM MMSy przesyłały się bez problemu. ZaletyCenaWadyObsługa techniczna ,czas czekania na CMOK -
~Theofilos / 2018-10-03 10:35
Dno i bąbelki.
Z historii połączeń zniknęło wszystko z ostatniego pół roku albo i dłużej i to na wielu kontach.
Pakiet #FREEMIUM nie odnowił się, mimo, że nie minęło 6 miesięcy od jego aktywacji.
Likwidacja #FREEMIUM nie ma znaczenia, bo umowa na to obowiązuje do końca sześciomiesięcznego okresu.
Z innej baczki. Posiadanie karty SIM z pakietem GB w ostatnich dniach nie umożliwia połączenia z Internetem. Lada dzień przepadną GB. -
-
~Leszek / 2018-09-21 13:46
Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawyZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięgWadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię -
~Anna / 2018-09-15 09:42
Nie można się do nich dodzwonić!!! Masakra chyba zmienię sieć WadyBrak kontaktu z obsługą klienta -
~Zenon K / 2018-09-12 23:00
Totalna porażka , przenoszę 3 numery i nie mogę dodzwonić do Bok a jak po ok.40 minutach zgłosiła się Pani to jej kompetencje są tak ograniczone że i tak nic się nie dowiesz. Ogólnie czekam na uruchomienie tych 3 numerów i rozglądam się za firmą która ma rozsądną ofertę i Bok który wie po co jest i za co bierze pieniądze.Na pewno nikomu z rodziny i znajomym nie polecę tej pseudo firmy a sam jak znajdę rozsądną ofertę to pożegnam z przyjemnością tą amatorską ekipę. Zaletybrak , bok i ekipa przysłana przez konkurencję ( skuteczna )WadyWszystko , począwszy od BOK , szybkość załatwiania ( brak ) , ekipa nie przygotowana do tych zadań ( zadania przerastają intelektualnie ekipę ) ogólnie kiepsko . -
~Swiezak96 / 2018-09-12 18:07
Infolinia to Porażka 5.08 podpisałem umowę mamy 12.09 a faktury nie ma i z nikim skontaktować się nie można bo nikt nie odbiera telefonu ani nie raczy odpisać na e-maila.teraz żałuję że wybrałem tego operatora ZaletybrakWady-infolinia jest chyba od dekoracji
-nie raczą odpisać na e-maila
strona 28 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »