Potwierdzam wszystko co przeczytałem, większego szajsu nie widziałem. Uciekam zaraz po zakończeniu umowy.
Zaletybrak
Wadycała sieć
~Max / 2022-11-03 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Unikać. Po 3 miesięcznej batalii dot. aktywacji numeru poddałem się. W Virgin nikt nie był zainteresowany. Na koniec dowiedziałem się , że osoba na infolinii nie ma przełożonego , więc nie ma z kim rozmawiać. Dział techniczny nie istnieje. Przestrzegam przed firma. Szkoda czasu i nerwów.
WadyBrak miejsca tyle ich jest.
~Mazak / 2021-09-01 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Miałem abonament w virgin mieli tak słabo zabezpieczone serwery, że hakerzy bez problemu włamali im się na nie. Ukradli masę danych w tym moje skany dowodu osobistego. Uważajcie na tego operatora masę problemów z tym było w moim przypadku wymiana dowodu i zastrzeżenie w biku.
~Mic / 2022-12-27 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Mimo kupna internetu i zasięgu LTE prędkość nie przekracza 20 kB/s
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Michal Adam / 2022-08-06 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Blokada telefonu ponieważ przez 8 godzin wykonałem 23 połączenia!
Na infolinii nie mogą nic zrobić bo tylko obsługa techniczna może odblokować a oni nie mają widelec czasowych. ŻENADA
Czekam Już ponad 17 h i zero kontaktu ani odpowiedzi a telefon nie działa.
NIE POLECAM
~Michał / 2019-03-25 21:45
Ocena: 1.00 / 5
mój sim w ogóle zablokowali teraz w czasie awarii już walczę 10 dzień i nie chcą odblokować miałem nr od kilkunastu lat a myślałem że to dobra sieć bardzo się zawiodłem
~Monika / 2022-12-27 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Historia wigilijna jak poniżej. Zablokowanie numeru z powodu wysłania wielu smsow świątecznych. Numer dalej nie odblokowany. Z dala od tej sieci.
WadySame wady.
~muszka / 2021-07-30 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Kuszą cenami ale na tym koniec. Za granicą roaming nigdy nie działa od razu - pomimo że mam abonament zamiast karty, Proces doładowywania swojego konta to jakaś pomyłka - wymaga minimum 2 telefonów do osbługi i przelewu kasy na konto. Po czym problemy techniczne. Aha znowu brakuje kasy i znowu trzeba przelać. Proces odblokowywania pułapu roamingu na granicą trwał 5 dni. Zdążyłam wrócić do kraju i dostać sms że mój problem został rozwiązany...
~Nariusz / 2024-02-23 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Virgin to najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia nieuczciwi naliczają dziwne rachunki jak się z nimi rozwiązuje umowę .Nigdy więcej Virgin i Play
ZaletyZadnych
WadySane
~NecroMancer / 2022-09-17 14:40
Ocena: 1.00 / 5
NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
Mam u nich abonament od roku. Cztery telefony firmowe - usługi nie działają klienci nie mogą się dodzwonić.
Połączenia wewnątrz sieci nie działają, kilkadziesiąt razy dziennie wybierając numer do mojego biura słyszę "nie ma takiego numeru" SMSY - do mnie nie dochodzą, MMS-y nie dochodzą nie wychodzą. Internet raz działa ale częściej nie działa. Połączenia z zagranicy dodatkowo płatne. Obsługa nie widzi problemu. Jak chcesz możesz zerwać umowę płacąc karę umowną. NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Neo2000 / 2018-04-18 15:43
Ocena: 1.00 / 5
To absolutna katastrofa. Będąc w trakcie przenoszenia numeru, już przestali odpisywać na maile. Dodzwonić się nie da. A co będzie dalej?.. chyba nie chcę wiedzieć
~Nick / 2022-10-18 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Wydaje się,że prosta sprawa dla obsługi technicznej poinstruować jak wyłączyć roaming. Przerasta ich. Dwa połączenia przerwane bez załatwienia sprawy,ale kasa zabrana! Trzeba się stąd wynosić, strasznie zeszli na psy!
ZaletyPoza ceną BRAK
WadyInfolinia-tragedia,nic nie wiedzą i rozłączają się!
~Nick / 2022-11-30 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają klientów w błąd przy sprzedaży. Niby operator prowadzi wszystko online ale dużo formalności trzeba załatwiać w placówkach partnerskich w których sprzedawca nie ma podglądu danych i nie może pomóc przy występujących problemach. Zawsze trzeba dzwonić na PŁATNĄ infolinię.
~Nick / 2023-02-23 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem. Wyciek danych osobowych użytkowników.
Zaletybrak
WadyPrzekazanie danych osobowych złodziejom.
~Niezadowolona klientka / 2022-12-04 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam przechodzenie do tej pseudo sieci. Od pięciu dni nie mam sieci w telefonie, mimo że przeniesienie numeru z karty na abonament miało zająć 24h. Po 24h dzwoniąc na infolinię Pan powiedział,że zazwyczaj przeniesienie numeru trwa 24h po czym dostaliśmy smsa z informacją, że sprawa wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów. Mija piąty dzień i dalej nic, a zgłoszenie miało być potraktowane jako PILNE. Na infolinii nie są w stanie wyjaśnić w czym tkwi problem. Naganne podejście do klienta. Zero informacji na temat ile ta cała "analiza przez ekspertów" potrwa. Po prostu skandal. Żałuje, że zdecydowałam się na przeniesienie numeru i wracam do konkurencji. Na prawdę odradzam
ZaletyBrak
~NIEZADOWOLONY / 2022-08-05 09:15
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!!
Ludzie z obsługi technicznej nie potrafą wysłać konfiguracji MMS którą zepsuła de facto zepsuła centrala.
ZaletyBrak
WadyOgraniczony zasięg
Przerywane poł wychodzące
Przerywane poł przychodzące
Problem z konfiguracją MMS
MMSy nie dochodzą
Problem z wysyłaniem MMS
Nieporadna obsługa klienta
~Niezadowolony klient / 2022-05-18 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo i złodziejstwo. Nigdy więcej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Nina / 2021-06-28 09:43
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM
w dniu dzisiejszym kontaktowałam się z Państwa infolinią w celu zmiany / zwiększenia obecnego pakietu. Rozumiem, że naliczenie kary jest logiczne, gdy klient chce zerwać umowę lub zmniejszyć wykupiony pakiet, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego miałabym być obciążona karą w przypadku chęci zwiększenia obecnego pakietu. W każdej innej jak widać "normalnej' się komórkowej zwiększenie pakietu jest możliwe. Nagminnie również problem z zasięgiem, nikt nie jest się w stanie do mnie dodzwonić, nie jestem w stanie nawet czasami wysłać smsa , ponieważ nie wychodzą. NIE POLECAM !!!! Najgorsza sieć
ZaletyBRAK
Wadycałe mnóstwo, od nie działającego praktycznie w 40% w ciagu dnia zasięgu począwszy
~Ola / 2021-11-20 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest bardzo nie miła, nie potrafią wytłumaczyć ofert nie znają ich przede wszystkim powinni się doszkolic i zapoznać z siecią z którą pracują A infolinia powinna być bezpłatna zwłaszcza dla własnych klientów A nie pobierać jeszcze pieniądze.
~Oleg / 2021-09-21 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Byle jakość.Nie polecam nikomu tego operatora.
Kupiłem reklamowane ostatnio 100
GB.Jawna ścienna tą ich reklama!!!
Widzę: "brak pakietu",więc dziś zadzwoniłem do nich na *222.Powiedzieli,że pakiet jest!
Niestety!
To oszuści!
Jutro zgłaszam do Policji.