strona 27 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Qwerty / 2019-05-16 22:09
oferta najtańsza i najgorsza, łączność lte to jakiś żart. SMS po 2h docierają, maile jeszcze gorzej, komunikator potrafi nie odebrać wiadomości nawet i po 6h,od awarii w marcu wszyscy od nich uciekają. Dno i metr mułu. -
-
~Jacek / 2019-05-10 22:20
Virgin zwykli oszuści. Drugi miesiąc doładowuje nastepnie aktywuje pakiet, przychodzi sms że aktywacja w ciągu 24 godzin. I na tym się k... A konczy reakca sieci nic nie aktywuje. Z żoną mamy dwie karty okolo 3 lat, ale od około pół roku coraz sieć gorzej się sprawowała. Wiem że tanio też tak myślałem ale dajcie sobie spokój. Totalne gówno się z tej sieci VirginMobile zrobilo. Omijać z daleka, pozrawiam Jacek z Gdańska ZaletySłaby zasięg, brak aktywacji pakietów pomimo informacji że będzie pakiet aktywowany w ciągu 24hWadyTania sieć która nabija ludzi w butelke -
~Michał / 2019-05-10 16:20
dziś przyjechał do mnie kurier z umową na przeniesienie numeru.
gdy się okazało, że nie jest w stanie WYMUSIC (!) na mnie podpisania umowy BEZ zapoznania się z nią okazało się, że woli ZREZYGNOWAC i odejśc.
Virgin Mobile - nie wiem czy to Wasze zalecenia czy też jakaś samowolka DPD:
ale wszystko to śmierdzi oszukańczymi warunkami i chęcią ukrycia czegoś
Szczerze odradzam - strata czasu i nerwów :( -
~Julita / 2019-05-06 15:58
Kuzwa dzisiaj kolejny tydzień w którym internet się zawiesza,kontakt z infolinią nic nie wnosi Płace za usługę której faktycznie nie ma GDYNIA ZaletyObecnie juz brakWadyBRAK INTERNETU -
~Julita / 2019-05-05 08:44
Od swych dni znowu nie ma zasięgu Gdynia Witomino ZaletyBrak -
~rysiu / 2019-04-24 21:59
Po orange i t-mobile pora na virgin. Telefon kupilem sam, po przeliczeniu abonamentu 19 zl na 24 mce telefon lg v30 najtaniej wychodzil w opcji z virginem. Polaczenia,smsy,net w PL wszystko ok Zasieg ok.Za granica mialem na poczatku problenmy z mmsami i netem. Za ta cene super jakosc. Ja sobie chwale. Zaletyuczciwosc - po 6 godzinnej awarii abonament obnizony na miesiac o 10% automatycznie i przeprosiny. Mile. -
~Marek / 2019-04-20 16:12
Zadzwonił do mnie Virgin i dla klientów abonamentowych zaoferował mi internet mobilny LTE 120GB za 35zł/mc, dla klientów spoza sieci koszt to 50zł/mc. W tej chwili mam internet bez limitu w innej sieci z którego jestem bardzo zadowolony ale płacę 2 x tyle, także byłem zainteresowany. Pan doradca powiedział że wszystko ogarnie co do oferty i oddzwoni za chwilę. Po chwili oddzwonił i oznajmił że mój abonament to stara oferta i się nie kwalifikuję do promocji (stary trick), także musiałbym zapłacić 50zł/mc, oczywiście zrezygnowałem bo zostałem potraktowany jak idiota i jestem przekonany że właśnie tak postrzega swoich klientów Virgin.
Skoro klient złapał się na naszą ofertę "haczyk" to trzeba mu wcisnąć droższą, bo głupi klient i tak się zgodzi.ZaletytanioWadytraktowanie istniejącego klienta jak dojną krowę -
~Andrzej / 2019-04-19 13:24
Internet działa tylko w zasięgu LTE i to nie zawsze. Może i tanio ale bardzo kiepsko. -
-
~Artur / 2019-04-15 20:47
Kto tutaj wykupił usługę i chce skorzystać z rozmów będąc za granicą niemiłe się rozczaruje. Obsługa twierdzi że wykupiony dodatkowo pakiet minut dziala tylko na terenie PL.Oszusci i dzieciarnia z bok, która nic nie pomoże a próbuje naciągnąć na kolejne wydatki. Zrozumcie że PL to taki kraj który nie jest w Eu i poza granicami trzeba wykupić kolejny pakiet aby dodzwonić się do PL. Kpina i oszuści. Operator bardzo niepoważny. Lepiej zastanówcie się przed wyborem tej telefoni- ostrzegam
ZaletyCena do jakosciWadySame oszukańcze praktyki. Wyjeżdżający do UE omijać szerokim łukiem! -
~Zośka / 2019-04-09 20:22
przeszłam do virgin skuszona ofertą. Nigdy nie spotkałam się taką ignorancją i niekompetencją "miłej obsługi klienta". Zgłaszałam sprawę niedziałających mmsów- ani nie mogę wysłać, ani nie dostaję- sprawa zgłoszona na początku lutego, dziś jest kwiecień i.. nic, nawet reklamacji nie potrafią rozpatrzyć. ZaletyofertaWadyniekompetencja obsługi klienta, zasięg neta wiecznie się gubi -
~Piotr / 2019-04-09 17:28
Net śmiga. Mam też w plusie to porażka. Zasięg bardzo dobry. Obsługa bardzo miła. Czytałem negatywne opinie to chyba z konkurencji. Właśnie przenoszę kartę z Plusa. ZaletyWszystko okiWadyBrak -
~Kisza / 2019-04-05 10:07
Nigdy nie spotkałam się z taką nieuprzejmą obsługą klienta. I nie mówię tylko o jednym konsultancie, za każdym razem jak dzwonię pracownicy są nieuprzejmi i chcą jak najszybciej zakończyć rozmowę. Ostatnio jak Internet mi nie działał to konsultant stwierdził, że to moja wina bo jestem w miejscu pozbawionym zasięgu ( centrum Piznania????). Nieustanne awarie i brak sieci. Odradadzam. -
~Mario / 2019-03-31 17:26
Nie polecam wrecz doradzam dzwoniłem na infolinię ale pani nie potrafiła mi pomóc.Jestem bez iternetu choć mam srodki na koncie tragedia lepej bedzie jak zmienią branżę bo daleko im do profesjonalny konkurentów :(.Wykorzystam srodki z karty i zmieniam operatora . ZaletyTylko to ze jest zasięg dobryWadyKupilem szybki pakiet w kturym nie ma mozliwosci dokupienia Internetu -
~Kamil / 2019-03-31 17:14
Mają totalny burdel w systemie. A obsługa klienta to ignorancja i chamstwo, jakiego u innych operatorów nie doświadczycie. Centrum miłej obsługi klienta,to jakaś kpina. Konsultant w Virgin nawet nie ma obowiązku się przedstawić Klientowi. Ciągłe błędy w systemie, przez co klienci są oszukiwani. Nie można polegać na internecie od Virgin czasem działa a czasem nie. Często trzeba zmieniać ręcznie konfigurację bo internet jest raz z Play raz z T-Mobile albo z Virgin. Taki burdel mają po zmianie zarządu. ZaletybrakWadyBłędy w systemie. -
~Wilk / 2019-03-28 17:51
A ja polecam i nikt mi za to nie płaci. Nigdy żadnych problemów, poza ostatnią awarią, ale wybaczam, bo różne rzeczy się zdarzają. Jeszcze raz polecam. ZaletyProsty regulamin usług. Najtańsza oferta na rynku.WadyBrak -
~Michał / 2019-03-25 21:45
mój sim w ogóle zablokowali teraz w czasie awarii już walczę 10 dzień i nie chcą odblokować miałem nr od kilkunastu lat a myślałem że to dobra sieć bardzo się zawiodłem -
-
~Tomasz / 2019-03-21 09:55
ludzie ale się nabrałem . Virgin to oszustwo. Internet działa albo i nie. Nigdy nie miałem takiego problemu z innymi sieciami. Jestem do końca pakietu bo kasy nie chcą zwrócić i przestrzegam wszystkich -
~jaskaa16 / 2019-03-21 08:23
Oferta niby w porządku, ale Internet kiepski, brak Internetu za granicą jak w innych sieciach. Żałosne. Spadam stąd. Zaletycena -
~klient virgin / 2019-03-21 08:20
VIRGIN? Awaria? Nic od rana nie działa, zero komunikatu. Oferta ciekawa, ale obsługa posprzedażowa i obsługa klienta do bani. ZaletyofertaWadyawarie, oszustwa -
~karol / 2019-03-15 17:51
Niestety jestem od samego początku w Virgin ale jako stały klient na karte wczoraj zablokowano mi telefon bez żadnej informacji ze uslugi będą zablokowane calkowicie pomimo dodatniego sala na koncie. Trzeba bylo dzwonic z innego telefonu do bok uzyskałem informacje ze system zablokował bo uznal ze za czesto dzwonie Wadyjakosc
strona 27 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »