Brak kontaktu pomino wysłanych paru @ zero odpowiedzi punkty stacjonarne to jakaś porażka szkoda czasu i nerw nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
~Małpiszon12 / 2023-01-17 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w virgin Mobile od marca 2021, mam u nich 3 numery, myslalem ze będzie jakość/cena ale się myliłem… aktualnie CMOK grozi mi karą za chęć przeniesienia numeru do innego operatora, internet DNO, połączenia i sms’y jak są to jest dobrze. Potrafią zablokować połączenia wychodzące jak i przychodzące dzień przed terminem płatności, gdy dzwoniłem na CMOK zostałem poinformowany ze telefon odblokują mi za tydzień mimo tego, ze zapłaciłem blikiem czyli od razu operator dostał pieniądze na konto. Nie polecam z całego serca
ZaletyCena, jak kogoś nie stać na normalnego operatora i lubi się denerwować to zapraszamy
WadyRobienie z klienta najgorszego człowieka na ziemi, internet, połączenia tel. I sms’y/mms’y
~Marcin / 2021-03-15 08:06
Ocena: 1.00 / 5
DNO, INTERNET NOROTYCZNIE NIE DZIAŁA I MIELE, cale szczęście że korzystam z starteru i promocji 100gb na 30dni..
Zaletybrak
Wadyrwanie internetu
~Marcin / 2022-01-14 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia Virgin Mobile przez Play klienci są oszukiwani.W usłudze na kartę, każdy po zalogowaniu na swoje konto, widzi po prawej stronie aktywuj 100 GB za 10 zł. Promocja już dawno nie aktualna. Ale naiwni doładowują swoje konta i próbują uruchomić promocję. A biuro obsługi to niekompetencja i chamstwo konsultantów. Każdy mówi co innego, ludzie mają wrażenie jak by rozmawiali z głupkami.
~Marcin / 2022-02-12 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Proszę trzymać się z daleka od tej sieci. Od kilku miesięcy musimy dokupować i doładowywać mimo dobrego (rzekomo) pakietu. Aż mi się nie chce liczyć, ile kosztuje mnie internet. Skandal. Praca jest dezorganizowana, wręcz niszczona. Przestoje z powodu rzekomego wyczerpania sieci.
~marcini77 / 2023-08-29 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaką widziałem. Nic nie da się załatwić. Najgorszy zasięg, beznadziejny internet.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Marek / 2018-08-19 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga promocja w grupie to wielkie oszustwo .Promocje masz jednego dnia ale następnego możesz już nie mieć jeżeli zmienią się zasady.miałem numery w promocji w planie 1 na 24 miesiące nagle zlikwidowali ją i bez żadnej informacji naliczyli mi pełną stawkę ,uważajcie bo w każdej chwili mogą zlikwidować wszelkie promocje i zostaniecie z wysokim abonamentem.
~Marek / 2021-06-14 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś obsługa wyglądała profesjonalnie. Dzisiaj to wielkie nieporozumienie, brak kompetencji, brak profesjonalizmu. Jednym słowem "PORAŻKA". Przez "niechlujną obsługę" powstają problemy za które nikt nie ponosi odpowiedzialności, oprócz abonenta. I to że konsultant zapewnia cię że coś jest zrobione nie daje gwarancji że tak jest. Żenada!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!! Czasem lepiej zapłacić więcej, ale możesz liczyć na profesjonalne i rzetelne traktowanie. Oby jak najszybciej do końca umowy.
ZaletyDzisiaj brak
WadyBrak rzetelności, brak profesjonalizmu, niekompetencja, niedouczona obsługa klienta, Reklamacja "wieczność"
~Marek / 2022-01-16 09:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza sieć jaka istnieje. Człowiek spóźni się z jednym rachunkiem na kwotę 29 zł za jeden rachunek BLOKUJE POLACZENIA WYCHODZACE NIE DA RADY ZADZWONIC DO NICH ZE SWOJEGO TEL BO LINIA JEST CALY CZAS ZAJETA YO JEST FIRMA KOGUCIK A NIE POWAZNY OPERATOR SIECI KOM .
NIE POLECAM TEJ FIRMY....
ZaletyZadnych
WadyNotoryczne blokowanie połączeń wychodzących z braku płatności po 6dniach po terminie płatności. Zalegając nawet jedn cykl rozliczeniowy.
~Margo / 2023-08-28 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Czy jest ktoś chętny do Szczyrzyca pomóc księdzu Sylwestrowi Skibie ujeździć Konie bo nie ujeździć boi się?
~Mario / 2021-09-16 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam, mam nadzieję że już niedługo, dwa firmowe numery. Abonament bez limitów. Jednak przy długiej rozmowie jeden z numerów został zablokowany. Kontakt z infolinią polega na zgłoszeniu, infolinia przekazuje do działu technicznego i tyle rozmowy. karta zablokowana 5 dni. Jedyna informacja to że zostało zgłoszone do działu technicznego - proszę czekać. Kpina z wieloletniego klienta. Nie polecam.
Zaletybrak
WadyZero kontaktu
~Mariusz / 2022-12-01 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Trzy razy wbiłem nie właściwy kod bo zamiast usemek wydrukowały się trójki dzisiaj otrzymałem wiadomość że kod doładowania jest zrealizowany - złodzieje i szmaty
~Mariusz / 2023-03-16 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Denne dno, brak słow. Po sprzedaży abonamentu, zero pomocy, zero rozwiązanych reklamacji.
ZaletyZero a nawet mniej
WadyCała sieć to jedna wielka wada, dziwne że UOKIK jeszcze tego nie zamknął
~Martyna / 2019-10-02 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Kupowałam szkło hartowane z założeniem w sklepie. Nigdy nie widziałam tak nieudolnie zrobionej usługi, szkło jest pełne powietrza a pani w sklepie odpowiedziała na to, że to taki telefon. Szkoda że tylko tam nie potrafią tego zrobić bo telefon wcale nie jest zakrzywiony jak to tłumaczyła tylko to brak umiejętności.
~Mateo / 2022-03-26 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Dno, uzywalem do dzwonienia jednakże gdy na drugiej karcie skończył mi sie abonament zacząłem dodatkowo korzystać z internetu, prędkość jego na lte to jakieś dno, na ig czy fb trzeba odczekać paręnaście sekund by zdjęcie sie załadowało. Kończę z nimi i przechodzę gdzie indziej.
~Max / 2018-09-05 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia - środki znikają z konta bez powodu. Infolinia to jakaś kpina - dodzwonić się 2 h czekania, wszystko zwalają na serwery, omijać szerokim łukiem...
Zaletybrak
Wadyznikające środki, wyłączanie taryfy i wskazywanie winy na serwery, bramki sms same się przełączają...
~MAX / 2022-08-31 00:00
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystko co przeczytałem, większego szajsu nie widziałem. Uciekam zaraz po zakończeniu umowy.
Zaletybrak
Wadycała sieć
~Max / 2022-11-03 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Unikać. Po 3 miesięcznej batalii dot. aktywacji numeru poddałem się. W Virgin nikt nie był zainteresowany. Na koniec dowiedziałem się , że osoba na infolinii nie ma przełożonego , więc nie ma z kim rozmawiać. Dział techniczny nie istnieje. Przestrzegam przed firma. Szkoda czasu i nerwów.
WadyBrak miejsca tyle ich jest.
~Mazak / 2021-09-01 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Miałem abonament w virgin mieli tak słabo zabezpieczone serwery, że hakerzy bez problemu włamali im się na nie. Ukradli masę danych w tym moje skany dowodu osobistego. Uważajcie na tego operatora masę problemów z tym było w moim przypadku wymiana dowodu i zastrzeżenie w biku.
~Mic / 2022-12-27 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Mimo kupna internetu i zasięgu LTE prędkość nie przekracza 20 kB/s