Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 601 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient virgin od 0.5 roku / 2022-07-07 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet w centrum Gdańska jestem poza zasięgiem dla dzwoniacych do mnie. Mam pełny zasięg a nawet sms nie przychodzi że ktoś do mnie dzeonił. Obsługa operatora beznadziejna i bezradna. Odpowiadają sztampowymi formułkami tylko na maila nie rozwiązując problemu w najmniejszy sposób. Zawsze od 0.5 roku mają przejsciowe problemy i trzeba na chwile zmienić sieć na orange i potem spowrotem na virgin i bedzie dobrze. Gówno prawda oczywiscie. Każą sobie przysyłać z jakiego nr o ktorej godz, gdzie byłem, jaki ma tel itp żeby mogli zobaczyć co sie stalo - a skąd mam wiedzieć że ktoś do mnie dzwonił jak nie przychodzą nawet powiadomienia że ktoś dzwonił! Znajomi wiedzą że mam abonamet w virgin i już do mnie przestają dzwonić, dzwonią do drugiej która ze mną może akurat jest ale nie zawsze jest taka druga osoba! Tragedia, rozwiazać umowy z ich winy oczywiscie nie moźna, straszą karami... POMOCY!!!
    ZaletyVirgin ma brak zalet!
    WadyVirgin ma wszystkie wady, nawet te opcjonalne!
  • ~klientka / 2020-03-16 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed nieuczciwościa firmy. Zdecydowałam sie na internet do laptopa. Zapewniano mnie,że karta będzie działała. Okazało sie ,że nie. Przez kilka dni usiłowałam aktywować numer. Którys z kolejnych konsutantów przyznał,że faktycznie może być problem, bo karta przeznaczona jest do telefonu.
    Odstąpiłam od umowy w przwidzianym prawem terminie. I wydawało mi się , że to koniec mojej " przygody " z Virgin. Nic bardziej mylnego, rezygnacje przyjeto, ale wystawiono mi fakture za aktywację i " korzystanie " z internetu, z którego, przypominam< nie mogłam korzystać.
    Wymienilam jeszcze kilka telefonów i maili z firmą, przymierzałam się do powiadomienia rzecznika praw konsumenta, ale machnęłam w końcu ręka na te 50 PLN. Szkoda mi czasu.
    Ostrzegam jednak przed nieuczciwa firmą. Ów cmok wcale nie oznacza centrum miłej obsługi. To raczej centrum mamienia oszukiwanych klientow.
  • ~Kloss / 2021-09-01 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj Zabrało mi 10 zł na aktywację pakiet 100 GB cykliczny Dzisiaj pisze że nie ma internetu jest nieaktywny żeby się dowiedzieć dlaczego trzeba płacić za rozmowę zero informacji kiedy będzie internet dzwoniłem To dali mi propozycje żebym sobie dokupił 1 GB czy to nie jest śmieszne??? Co z moją kwota 10 zł??? Czy macie taki sam problem ?
    WadyZero dbałości o klienta
  • ~Koko / 2022-07-24 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Działają tylko połączenia. Internet to kpina. System ściąga też opłaty za smsy których się nie wysyłało na nieznane numery. Reklamację nie są uwzględniane. Najgorsza sieć. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Krystyna / 2021-01-12 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , złodzieke , złodzieje.Na e-maile nie odpowiadają. Ich nr.kontaktowy *222 nie łączy - piszą iż jest bezpłatne połączenie...Należę do nich od 3 lat i przez te lata pomimo opłaconego dostępu nie mam dojścia do Internetu o telefonu.W tym roku 2 stycznia doładowałem 15 zł i dalej nie mam dostępu do Internetu i połączeń telefonicznych.To dotyczy numeru 579653632.
    Przestrzegam eszystkich ptzed tymi złodziejami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Krzysztof / 2019-12-25 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyciek danych klientów to już prawdziwe sięgnięcie dna przez tą firmę.
    Radzę omijać szerokim łukiem.
  • ~Krzysztof / 2021-08-10 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    przedłuzyłem umowe z tymi dziadami internet tragedia zasięg też nie polecam nie bieżćie tego operatora
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Krzysztof / 2024-01-30 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuśći naciągacze byłem w tej sieci 4 lata ostrzegam kupa gówna resztę dziadostwa
    Zaletybrak
    Wadyzlodzieje oszuśći
  • ~Krzysztof / 2025-01-07 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem kartę i przez pięć dni pojawia się nie obsługiwana karta sim. Trzy razy dzwoniłem do obsługi klienta. Dno totalne. Obsługa jakiś żart. Nie kupujcie. Szkoda 5 zł.
  • ~Ktoś / 2023-09-10 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mają prawa rządać od was skanów dowodów osobistych na maila !bo można na to wziąś chwilówke. Nie chronią waszych danych w żaden sposób jest akcja pt chroń swój PESEL. Nie wolno podać pesela czy nr dokumentu przez telefon czy na maila bo można stracić pieniądze. A oni mają w du. Zabezpieczenia czy alerty bezpieczeństwa bo o wycieku danych wiedzieli trzy tygodnie przed wyciekiem i pozwolili wykraść wasze dane kochani. Dot. Virgin mobile polska
    WadyNie mają prawa rządać od was skanów dowodów osobistych na maila !bo można na to wziąś chwilówke. Nie chronią waszych danych w żaden sposób jest akcja pt chroń swój PESEL. Nie wolno podać pesela czy nr dokumentu przez telefon czy na maila bo można stracić pieniądze. A oni mają w du. Zabezpieczenia czy alerty bezpieczeństwa bo o wycieku danych wiedzieli trzy tygodnie przed wyciekiem i pozwolili wykraść wasze dane kochani. Dot. Virgin mobile polska
  • ~Ktoś / 2023-11-16 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja dla prokuratury w Warszawie która prowadIła sprawę wycieku danych z 18 grudnia 2019 roku w Virgin mobile polska. Prawdopodobnie za wyciekiem danych stoją pracownicy Virgin mobile polska. Skąd wiem. Bo 15 listopada 2019 roku pracownik Virgin mobile groził mi przez telefon że się spotkamy gdy ostrzegałem że coś się dzieje z systemami. Iod Virgin mobile polska w styczniu 2020 roku chyba drugiego czy piątego stycznia nie przyjąl o de mnie tych informacji i nie przekazał do prokuratury i inne chocki klocki. Pozdrawiam serdecznie
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w temacie
  • ~Ktoś / 2023-11-21 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Litwior z całym szacunkiem ale to jest sprawa dla prokuratury i policji . A nie dla zwykłego obywatela. Dokumentacja nie kłamie. Przez tą sprawę z virginem straciłem osiem tysięcy złotych. Bo mnie na tyle naciągneli plus inne atrakcje
    Tylko dla tego że byłem ofiarą przestępstwa i mają nieuczciwych pracowników. Jestem też świadkiem w sprawie wycieku danych z grudnia 2019 roku. I w mojej ocenie za wyciekiem stoją pracownicy Virgin. Wszystko w temacie.
    ZaletyBrak
    WadyVwszystko w temacie
  • ~kuba / 2022-12-16 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jakieś nieporozumienie zarówno z obnsługą ale głównie z siecią .Naciagacze i oszuści usługi brak a opłaty liczą.
    Prosze szerokim łukiem omijać te pseudo siec
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo poprostu nie działa
  • ~Kuba / 2023-01-30 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO, Virgin włączył mi usługę przekierowania połączeń, nie informując mnie, a co najważniejsze, nie pytając mnie o zgodę. Usługa działa w ten sposób, ze gdy ktoś do mnie dzwoni, a ja nie odbieram, jestem poza zasięgiem lub jest zajęty, przekierowuje dzwoniących na nr 790998725, i naraża dzwoniących na dodatkowe koszty. Dzwonilem 4 razy na CMOK,(ekstra płatna infolinia) stracilem pieniądze, pani podająca się za Natalię Piskosz z ukraińskim akcentem po ptostu zrobiła sobie ze mnie żarty. Za pierwszym razem stwierdziła, ze przekierowañ nie ma na moim numerze, ale wyłaczy i w ciągu 24 godzin zostanie wyłączone. Niestety nawet po 3 dniach nie zostaly wyłączone. Zadzwoniłem jeszcze raz, odbiera ta sama Natalia, kiedy od nowa jej tłumaczę o co chodzi- ona stwierdza, że wyśle notstke do dzialu technicznego, i mam czekac ma wiadomosć, po 2 tygodniach oczekiwań dzwonię po raz 3, odbiera jakiś inny pan, stwierdzil, ze jeszcze nie ma decyzji z dzialu technicznego, wiec mam czekac, minal miesiac, dostalem 2 smsmy od virgin mobile, pierwszy reklama jakis pakietów, nastepny decyzja z dzialu technicznego w ktorym pisze, że na moim numerze są włączone przekierowania, i gdyby zostały wyłączone, mam zadzwonić do Virgin Mobile. Dzwonie 4 raz- znow odbiera przemiła pani Natalia, i gdy zdenerwowany powiedzialem, ze ma to wylaczyc, to powiedziala, ze zaraz się zaraz rozłączy, bo rozmowa nie jet merytoryczna, takze przenpszę numer do innej sieci zdala od tego gnoju, i sieci Play. Ponad 20 min ekstra płatnej infolini, stracone pieniądze, spraea nie załatwiona, tylko zabawa z rozkapryszoną naćpaną Natalką.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyWłączanie ekstra płatnych usług bez wiedzy ani zgody klienta, wyciek danych o ktorym nawet nie raczyli mnie poinformować, obsługa klietna- naćpana paniusia wyprowadza z równowagi, brak jakiejkolwiek pomocy, załatwienia sprawy, nabijanie kasy na płatną infolinię.
  • ~L / 2023-01-11 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlewają ludzi, robią im pod górkę jeżeli tylko się coś chce os nich. Żenada
    WadyZasieg, internet
  • ~Liiiiiiiiii / 2021-01-22 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się żeby mi kartę wlonczyli olewają mnie nie chcą zajestrowac karty z kiosku odsyłają mnie do żabki tak samo przeniosłem numer do nich i wysłali mi kartę i narazie cisza pisanie e mieli nic nie daje olewają klienta szkoda czasu na taką sieć u innych operatorów przeniesienie numeru czy rejestracja trwa dzień u nich wieczność albo wcale mają gdzieś klienta
    ZaletyNiezła reklama
    WadyTragiczna obsluga
  • ~Lulass / 2021-11-14 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenie z tą firmą to dramat brałem kiedyś ofertę z telefonem po miesiącu wyłączyli mi pakiet który miałem w umowie ???? to jest pierwszy hit za przeniesienie nr mialem dostać dodatkowy pakiet internetu jak się okazało po przeniesieniu nr w mojej ofercie to nie obowiązuje non stop były tam cyrki nie polecam omijać to gówno szerokim łukiem non stop nie miałem zasięgu itp jak tylko opuściłem miejsce stałego zamieszkania telefon całkowicie głupiał i zasięgu było non stop zero raz kupiłem specjalnie pakiet roaming bo jechałem do Niemiec oczywiście jak się okazało gówno z tego było bo oczywiście nic nie działało z daleka i jescze raz z daleka od tego ścierwa
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Łukasz / 2022-03-20 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukradziona karta SIM a gostek z obsługi odmawia jej zastrzeżenia pomimo i po podaniu swych danych na własne widzimisię jego znajomych kturzy ci ją skradli i pytań wyssanych z pod pachy bo wiedział że ich nie znasz odradzam obsługa -10 karta była do i tylko do logowań na gov
    ZaletyBrak
    WadyPrawdopodobna działalność przestępczą na boku przez pracowników infolinii, nie przestrzeganie regulaminu
  • ~Łukasz / 2022-05-26 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ..internet wiecznie nie działa , problemy z połączeniem . Ja stąd uciekam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało znaków by wypisać
  • ~Łysy / 2021-10-10 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatne połączenie z biurem obsługi to jakaś paranoja.Płatności internetowe na ich stronie to jakieś jaja ciągle coś nie działa.Jestem ich klientem od dawna i zaczynam się rozglądać za jakąś inną porządną firmą.Ciągle jakieś kłopoty jak nie włączający się roming (mieszkam w Gdyni) to znowu esemesy dochodzące po kilku godzinach to jakieś jaja.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2688
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187