Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki
strona 24 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Danka / 2020-03-30 18:39
O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno. -
-
~Egon / 2020-03-30 09:53
Użytkownikiem Virgin M. jestem od 2012 roku, po około 7 miodowych latach gdzie wszystko hulało jak należy nadszedł okres upadku. Mieszkam w dużej aglomeracji, z dużym zagęszczeniem sieci, jednak notorycznie ludzie nie mogą dodzwonić się do mnie, wygląda to tak, że mój potencjalny rozmówca dzwoniąc do mnie jest zaskoczony bo ja nie odbieram połączenia - ponieważ mój telefon milczy. Po około 30 minutach otrzymuję SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu. Wielokrotnie powiadamiałem operatora o procederze - bezskutecznie. Wniosek : czas powiedzieć operatorowi BYE, BYE. -
~K.P 83 / 2020-03-26 11:25
Infolinia jest totalnym żartem.
Każda rozmowa prowadziła to tego samego czyli do niczego.Zlewanie próśb klienta i uciekanie od pytań w razie problemów.
Nie polecam żałosna firmaZaletyŻadneWadyWszytko -
~AN / 2020-03-26 11:07
Porażka!na fakturze elektronicznej widnieje kwota NR 1,jak wydrukowałam fakturę ukazała się inna kwota NR 2,zadzwoniłam do nich podali jeszcze inna kwotę NR 3!Cały czas mówią o nie zaplaceniu pierwszej Faktury z roku 2017 sprawdziłam u mnie w banku "zadluzenie" z NR faktury który podają okazuje się że zapłaciłam już dwa razy ! Ponieważ nie raz , a nawet bardzo bardzo czesto Faktury się nie zgadzaly dzwoniłam na infolinię i zawsze było tak tłumaczone żeby wyszło na ich korzyść! Jak zadzwoniłam poinformować żeby sprawdzili konkretne płatności że tam mają napisane za co jest płatność to usłyszałam że ona tego nie będzie sprawdzać bo już zostałam poinformowana za co mam dalej płacić! Mam płacić za coś co już dwa razy zapłaciłam!!!!!! Teraz chce rozwiązać umowę nie wiem czemu ale spodziewam się problemów :/ nigdy więcej tej pseldo sieci! ZaletyZero!WadyTylko! -
~Mick / 2020-03-25 11:11
Po zakupie lepszego telefonu dwukrotnie zamówiełem nową kartę i co? Totalna olewka. Ale po zalogowaniu się na swoje konto nadal widzę propozycję wymiany karty na nowego typu. Dziękuję Virgin! Pomogliście mi w podjęciu decyzji o zmianie operatora. Takiego olewania wieloletniego klienta chyba nigdzie nie ma. ZaletyNiewiele.WadyTotalne olewanie klientów. -
~Ala / 2020-03-18 19:42
Jestem klientką Virgin od początku, mam jeszcze ofertę w najstarszej opcji, doładowanie pre paid.
Nie korzystam z tego numeru na co dzień, bo mam za darmo firmowy Orange. Teraz odchodzę z pracy i zastanawiałam się jakiego operatora wybrać, czy pozostać przy Virgin i wybrać abonament. Niestety wchodzę tutaj i widzę, że wszyscy tak jak ja, mają problem z jakością połączeń Virgin, bardzo źle słychać i przerywa. Konsultanci od bardzo dawna wciskali mi kit, że nie wiedzą o co chodzi, że klienci nie zgłaszają podobnych uwag. Zasugerowali, że to pewnie wina karty i wysłali mi nową. Problem dalej ten sam, w Orange rozmowy bez zarzutu, w Virgin non stop przerywa. Fajny mam numer, mam nadzieję, że uda mi się go przenieść do innej sieci. Ze względu na jakość połączeń, brak darmowego pakietu w roamingu i brak darmowych mmsów, zmieniam sieć.Zalety- pre paid, numer ważny rok bez doładowywaniaWady- fatalna jakość połączeń
- niezbyt atrakcyjna oferta na tle innych sieci -
~klientka / 2020-03-16 13:21
Ostrzegam przed nieuczciwościa firmy. Zdecydowałam sie na internet do laptopa. Zapewniano mnie,że karta będzie działała. Okazało sie ,że nie. Przez kilka dni usiłowałam aktywować numer. Którys z kolejnych konsutantów przyznał,że faktycznie może być problem, bo karta przeznaczona jest do telefonu.
Odstąpiłam od umowy w przwidzianym prawem terminie. I wydawało mi się , że to koniec mojej " przygody " z Virgin. Nic bardziej mylnego, rezygnacje przyjeto, ale wystawiono mi fakture za aktywację i " korzystanie " z internetu, z którego, przypominam< nie mogłam korzystać.
Wymienilam jeszcze kilka telefonów i maili z firmą, przymierzałam się do powiadomienia rzecznika praw konsumenta, ale machnęłam w końcu ręka na te 50 PLN. Szkoda mi czasu.
Ostrzegam jednak przed nieuczciwa firmą. Ów cmok wcale nie oznacza centrum miłej obsługi. To raczej centrum mamienia oszukiwanych klientow. -
~wojtek / 2020-03-14 21:49
Sama oferta moze nie jest najgorsza, chociaż są już lepsi. Ja używam telefonu na kartę i za miesiąc place 25 zł. Nie tak tragicznie, chociaż internetu mogłoby być więcej. Najgorsze jednak jest to, że ostatnio jakość dzięku jest po prostu fatalna. Mam w telefonie drugą kartę SIM w Orange, wiec na bieżąco i bardzo dokladnie widzę róznicę w jakości rozmowy. Jeśli dochodzi juz do tego, że przestałem dzwonić z karty Virgin i używam jak tylko mogę numeru w Orange to dla mnie jest katastrofa. Wychodzę z tego klubu. Zalety- cenaWady- fatalne pogarszenie jakości usług -
-
~borys / 2020-03-13 11:33
brak jakichkolwiek kompetencji w zakresie obsługi klientów korporacyjnych. Wadybrak kompetencji pracowników. -
~Edyta / 2020-03-07 14:15
oferta wyglądała ciekawie, ale mimo, że są pieniądze na koncie blokują tel. kontaktu brak, klient traktowany z góry lub z przymrużeniem oka... nie polecam Zaletyhm...... żadne, myślałam , że cenaWadyblokowanie tel, brak kontaktu, ignorowanie klienta lub traktowanie go z góry, a pan Mariusz Czajkowski nie ma czasu na prosty rzeczowy kontakt z klientem -
~Kasia Chy / 2020-02-29 10:56
Nie polecam. Zmieniam operatora. zostałam odcięta od świata bo....system tak działa. Z mojego konta zostały pobrane pieniążki pare minut po tym jak zostałam zablokowana. Zostałam przez system wykryta jako maszyna. Czyli kasa zabieracie z konta a dzwonić nie mogę? To za co zapłaciłam ??? Korzystam z waszych usług od paru lat. Mimo to jestem maszyną i wytłumaczeniem jest ze za duzo gadam :) mimo iz wasza oferta gwarantuje rozmowy bez limitu , macie limit. Został mi zablokowany nr tuz przed godz 22. Infolinia działa do 22. Korzystam z nr jednego virgin. Nikt sie nie mógł do mnie dodzwonić. Też dostali blokadę ? Są maszynami ? Taki regulamin ? To sa moje pieniądze które pobraliście z automatu i z automatu mnie zablokowaliście.Nie wywiązali sie z umowy. Mimo ze jest wzmianka....pobrali kase za usługe ktorej nie zrealizowali zgodnie z innym punktem w umowie bo mnie zablokowali zgodnie z jeszcze innym. ZaletyTanie...ale już nie najtańszeWadyblokowanie za używanie pakietu bez limitu(za duzo gadam). Brak możliwości oddzwonienia do operatora w razie blokady . Zablokowane też usługi internetowe. Blokada na rozmowy przychodzące. -
~SeT / 2020-02-24 14:20
Dobre ceny ale... Internet jeśli już działa to sporo wolniej niż w macierzystej sieci. Nie działa internet w Roamingu!!! Obsługa klienta potwierdza, że telefon jest poprawnie skonfigurowany ale skoro nie działa to trudno. 3 tygodnie za granicą w 6 krajach i nigdzie nie działał. Szkoda słów! ZaletyCenyWadyJakość obsługi klienta
Nie działający poprawnie Roaming -
~Nat / 2020-02-10 18:09
Z Virgin jestem od samego początku, tj. od roku 2012, ich oferta bardzo mnie wtedy zadowalała, za doładowanie otrzymywaliśmy 50 % gratis, jak i 30 sms, 30 minut i 300 mb miesięcznie za darmo. Niestety sieć się pogorszyła na przestrzeni tych wszystkich lat, osługa kiedyś była milsza, teraz dzwonią z naciskami na przejście na ofertę abonamentową. Nie!!! - mimo, iż zawsze odpowiadam, że zostanę przy prepaid, to dalej nękają mnie telefonami co jakiś czas. Ich oferta nie jest korzystna - za 25 zł na miesiąc oferują rozmowy i sms bez limitu, pakiet 15 gb jest co prawda wystarczający na moje potrzeby, ale nie zawsze internet lte działa, mimo iż dalej mam jakieś dane do wykorzystania. Przenoszę się do Lyca - za 5 zł mniej są zarówno rozmowy i sms bez limitu do wszystkich, jak i 35 gb danych oraz 5 gb w roamingu. Zaletyobecnie brak żadnych, chociaż pozostawałam wierną klientką od 8 latWadyniemiła obsługa, nękanie telefonami, utrudniony kontakt w razie problemów, LTE nie działa jak powinno -
~Cierpliwa????? / 2020-02-04 20:23
Tragedia. Wyciek danych w grudniu. Od prawie 3 tygodni !!!! nie mogę wyprosić faktury. -
~Leo-pard / 2020-01-28 14:04
Mam na kartę i jestem zadowolony wcześniej byłem u konkurencji na "P" Ale po tym jak mnie potraktowali po 5 latach wybrałem virgin na kartę mam pakiet i wszystko gra ZaletyTanio.WadyNie widzę jak narazie -
~Ewa / 2020-01-23 07:35
Też mam rażenie, że pogorszyła się jakość dżwięku. Z zasięgiem też nie jest najlepiej. A a święta dostałam prezent od nich - informację, że moje dane wyciekły. Odchodzę. -
-
~PP / 2020-01-20 21:47
Oferta patrząc na cenę jest niższa niż u konkurencji.
Obsługa w niczym nie pomoże. Nawet nie potrafią się zoerientować, że numer od dawna nie jest w ich sieci.
Sieć słaba, przełącza, roaming dodatkowo płaty.
Plus ostatnie wycieki danych osobowych -
~Kacha / 2020-01-18 00:17
Ja od nowego roku zauważyłam że pogorszyła się bardzo jakość rozmów źle słyszę moich rozmówców. Coś przerywa połączenie. WadyBardzo niemiła obsługa klienta. -
~Robert / 2020-01-17 22:34
W połowie września zakończony został kilkutygodniowy proces przenoszenia klientów Virgin Mobile z dotychczasowej platformy P4 (Play) do własnego środowiska IT. Od tego czasu jakość połączeń głosowych znacznie się pogorszyła, słychać jakieś szumy i przerwy w połączeniu. -
~Lukas / 2020-01-04 23:15
Bardzo dobra oferta, internet jak i połączenia działają świetnie, poprzednio u konkurencji wiecznie problem z zasięgiem i przeciążonymi nadajnikami w mieście. Tutaj wszystko działa płynnie. Szybka i miła obsługa na infolinię i co najważniejsze nie wciskają na siłę ofert tak jak u zielonych i fioletowych kontakcie. Przejrzysta i czytelna aplikacja do zarządzania kontem. Oferta przejrzysta i kompleksową. ZaletyZasięg, cena, obsługaWadyNa razie nie widzę lub są nieistotne drobnostki.
strona 24 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »