strona 24 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Jan / 2021-10-20 21:42
Blokują numer przy normalnym użytkowaniu, dzwoniłem kilka razy na infolinię i tylko mówią, że wysłali zgłoszenie do odblokowania. Od 5 dni mam zablokowaną kartę, nie mogę ani dzwonić ani pisać ani nie mam internetu. Nie można nawet zadzwonić na ich infolinię. Trzeba od kogoś pożyczyć telefon, żeby się z nimi skontaktować. SERDECZNIE NIE POLECAM. Najgorsza sieć w jakiej byłem. -
-
~Jano / 2020-12-03 14:22
Mam tam dwa konta, jedno którego używam i jedno nieaktywne. Przez pomyłkę doładowałem 6zł na to nieaktywne (nie zwróciłem uwagi że przeglądarka miała zapamiętane nie te dane logowania co trzeba). Nie ma problemu, nie? Napisać do obsługi klienta, cofną lub przerzucą załadowane pieniądze na to konto co należy i po sprawie. Oj nie, nie ma tak dobrze, po wymianie mailowej w której każdy kolejny mail był równie bezużyteczny i niepomocny co poprzedni dostałem odpowiedź że mam się gonić i tyle.
6zł to nie pieniądze, ale jak nie mają żadnych oporów żeby człowieka wyrolować na taką kwotę, to i nie będą mieli problemów na większą. Stanowczo odradzam. -
~Jarek / 2023-03-16 12:24
Dzień dobry.
Złożyłem wypowiedzenie na dokumencie otrzemanym od VM.
Odpisali, że nie rozpatrza bo nie podalem nr PESEL.
Na tym druku nie ma nawet miejsca na jego wpisanie.
LIPA !
-
~jaskaa16 / 2019-03-21 08:23
Oferta niby w porządku, ale Internet kiepski, brak Internetu za granicą jak w innych sieciach. Żałosne. Spadam stąd. Zaletycena -
~jebacwaszsklepwauchan / 2023-11-01 18:25
wszystko bardzo zle
kupilem sluchawki przewodowe do
iphone.
w media markt chodza po 120 zl
a tutaj nie fosf ze 130 to jeszcze podrobione dostalem i sie zniszczyly po 3 dniach
jakos muzyki tez byla slaba
obsluga nie mila, nie pozdrawiam, sklep wogolle nie warty uwagi nic tam nie kupujcieZaletynie ma zaletWadyobsluga
zakupiony sprzet
cena -
~Jerzy / 2023-04-03 21:04
Masakra, "konsultanci" zwykli kociarze dwukrotnie już próbowałem połączyć numery w grup aby abonament był tańszy i nic z tego, chociaż konsultanci potwierdzali że już są połączone w grupę nic takiego się nie stało, abonament ciągle droższy, przychodzi kilka faktur zamiast jednej zawracanie głowy. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. -
~Jewel / 2022-06-01 06:15
Najgorsza sieć w jakiej byłam, brak internetu mimo zapłaty, obsługa nic nie ogarnia, dla mnie jest to żart -
~JG / 2019-09-02 00:28
Dno totalne w USA zwyklego smsu nie moglem wyslac / zero mizliwosci przeprowadzenia rozmowy - moje interwencje nic nie daly / chcialem chociaz obnizyc taryfe z 39 zl do 19 zl dopoki nie wroce do kraju i nie rozwiaze umowy - ale to mozliwe za pomoca kuriera w Polsce , obieg dokumentow do USA by trwal i kosztowal - dramat, za rzekome zuzycie danych musislem zaplacic mimo ze nie mialem poloaczenia i smsy nie przychodzily ani nie mogly wyjsc .... zmuszony jestem czekac do listopada bo chce utrzymac moj numer telefonu ... Wszystkich przestrzegam kto chce z tego cudu technicznego korzystac za granica -
-
~Jola / 2022-09-03 11:12
Nie polecam, mam notoryczny problem z siecią, przychodzą mi smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować a połączenia brak. Sprawdzałam czy czasem nie jest to wina telefonu ale ewidentnie problem leży po ich stronie. Miarka się przebrała gdy po 3 dniach dostałam mase zaległych smsów o nieudanych próbach połączenia oraz wiadomosci od znajomych. Mieszkam w Stolicy, problemy z zasięgiem mam w miejscach typu dom, komunikacja miejska, galerie handlowe itp. Przenosze numer do innej sieci bo gorszego g*wna to z pewnością nie ma. -
~Jurek / 2022-05-18 08:58
Tragedia nadano mi numer na firmę zrobiłem reklamy wizytówki po czym numer sprzedano innej osobie . Mimo nagrań z rozmowy o sprzedaniu numeru nie potrafią rozpatrzeć mojego wniosku .Zostałem oszukany i wrobiony w koszta .Skandal ZaletyBrakWadyNie polecam oszuści. -
~K.P 83 / 2020-03-26 11:25
Infolinia jest totalnym żartem.
Każda rozmowa prowadziła to tego samego czyli do niczego.Zlewanie próśb klienta i uciekanie od pytań w razie problemów.
Nie polecam żałosna firmaZaletyŻadneWadyWszytko -
~Kacper13 / 2022-09-16 06:53
Co z tego że oferują dużo jak nic nie działa. Ciągle problemy z internetem, brak zasięgu, nie można nigdzie zadzwonić. Oczywiście firma uważa ze jest okej, a jak uważam że jest źle to wymagają do rozpatrzenia screenów, opisów, poprostu jest tego tyle że ciężko to zrobić dobrze i wykonanie tego zajęło by dużo czasu. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Kamil / 2022-04-19 14:25
Non stop awarie i nic nie działa !!!non stop.Ogolnoe to muszę zmienić sieć bo tu nie wiem czy jutro albo za godzinę będzie wogole można dzwonić padaka dziadostwo i oszuści ZaletyBrak zalet nic nie działa więcej awarie to tylko w ruskim czołguWadyDużo wad internet dramat -
~Kasia / 2019-05-19 12:51
Skuszona oferta przeniosłam dwa numery z T-Mobile. Popełniłam błąd, internet to pomyłka, strony ładują się bardzo wolno. Połączenie się z konsultantem graniczy z cudem. ZaletyBrakWadyBardzo wolny internet -
~Kasia / 2021-03-02 17:57
Każda sieć ma jakieś wady. Niestety Virgin to już tonący statek. Ofertę mają w porządku, jednak można znaleźćć podobne oferty u innych operatorów. Za to obsługa klienta to porażka. Mają bardzo niewiele punktów partnerskich, słabo zorientowanych, natomiast VM wymaga przy załatwianiu niektórych spraw obecność w punkcie. Internet działa, ale tylko w centrum dużego miasta. Poza miastem nie działa. A najgorsze są awarie, które zdarzają się regularnie co kilka miesięcy. VM nie widzi problemu w tym, że przezndobę telefon nie ma zasięgu. Nie poczuwają się do odpowiedzialności, nawet nie informują klientów o awarii. Mieli też problemy z wyciekiem danych klientów. Ogolnie szczerze nie polecam- szkoda nerwow. Bardzo nieprofesjonalny operator, może stwarzać prawdziwe straty, gdy telefon jest służbowy a klienci nie mogą się dodzwonić. Zalety+ ceny porównywalne do cen u konkurencji (o ile to zaleta)Wady+ częste problemy z internetem, szczególnie poza dużymi miastami;
+ Fatalna obsługa klienta, mało i odległe punkty partnerskie
+ Bardzo częste awarie. Co kilka miesięcy albo brak zasięgu przez kilka dni, a to nie dostarczanie smsów wysyłanych z sieci virgin... Brak odpowiedzialności, często nawet nie informują o awarii -
~Katherina / 2022-02-11 20:55
Masakra, najgorsza sieć !!!
Internet nigdzie nie działa nawet w Warszawie mam problem ( czasami w centrum jest Ok ale na obrzeżach najgorzej ).
To jest nie do pomyślenia żeby w XXI w, nie było internetu.ZaletyNie ma żadnej zalety, nawet jakość połączeń jest słaba.WadyInternet - nie działa / jakoś połączeń bardzo słaba/ chociaż chyba smsy dochodzą -
-
~Klient virgin od 0.5 roku / 2022-07-07 10:29
Nawet w centrum Gdańska jestem poza zasięgiem dla dzwoniacych do mnie. Mam pełny zasięg a nawet sms nie przychodzi że ktoś do mnie dzeonił. Obsługa operatora beznadziejna i bezradna. Odpowiadają sztampowymi formułkami tylko na maila nie rozwiązując problemu w najmniejszy sposób. Zawsze od 0.5 roku mają przejsciowe problemy i trzeba na chwile zmienić sieć na orange i potem spowrotem na virgin i bedzie dobrze. Gówno prawda oczywiscie. Każą sobie przysyłać z jakiego nr o ktorej godz, gdzie byłem, jaki ma tel itp żeby mogli zobaczyć co sie stalo - a skąd mam wiedzieć że ktoś do mnie dzwonił jak nie przychodzą nawet powiadomienia że ktoś dzwonił! Znajomi wiedzą że mam abonamet w virgin i już do mnie przestają dzwonić, dzwonią do drugiej która ze mną może akurat jest ale nie zawsze jest taka druga osoba! Tragedia, rozwiazać umowy z ich winy oczywiscie nie moźna, straszą karami... POMOCY!!! ZaletyVirgin ma brak zalet!WadyVirgin ma wszystkie wady, nawet te opcjonalne! -
~klientka / 2020-03-16 13:21
Ostrzegam przed nieuczciwościa firmy. Zdecydowałam sie na internet do laptopa. Zapewniano mnie,że karta będzie działała. Okazało sie ,że nie. Przez kilka dni usiłowałam aktywować numer. Którys z kolejnych konsutantów przyznał,że faktycznie może być problem, bo karta przeznaczona jest do telefonu.
Odstąpiłam od umowy w przwidzianym prawem terminie. I wydawało mi się , że to koniec mojej " przygody " z Virgin. Nic bardziej mylnego, rezygnacje przyjeto, ale wystawiono mi fakture za aktywację i " korzystanie " z internetu, z którego, przypominam< nie mogłam korzystać.
Wymienilam jeszcze kilka telefonów i maili z firmą, przymierzałam się do powiadomienia rzecznika praw konsumenta, ale machnęłam w końcu ręka na te 50 PLN. Szkoda mi czasu.
Ostrzegam jednak przed nieuczciwa firmą. Ów cmok wcale nie oznacza centrum miłej obsługi. To raczej centrum mamienia oszukiwanych klientow. -
~Kloss / 2021-09-01 15:31
Wczoraj Zabrało mi 10 zł na aktywację pakiet 100 GB cykliczny Dzisiaj pisze że nie ma internetu jest nieaktywny żeby się dowiedzieć dlaczego trzeba płacić za rozmowę zero informacji kiedy będzie internet dzwoniłem To dali mi propozycje żebym sobie dokupił 1 GB czy to nie jest śmieszne??? Co z moją kwota 10 zł??? Czy macie taki sam problem ? WadyZero dbałości o klienta -
~Koko / 2022-07-24 16:47
Działają tylko połączenia. Internet to kpina. System ściąga też opłaty za smsy których się nie wysyłało na nieznane numery. Reklamację nie są uwzględniane. Najgorsza sieć. Odradzam. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 24 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »