Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 597 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2019-12-29 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne czym ta sieć się ratuje to chyba najtańsza oferta na rynku. Poziom inteligencji pracowników pozostawia wiele do życzenia. Zamawiając starter przez internet mamy do wyboru tylko kuriera. Zapytałam więc virgin co jeśli kurier dotrze do mnie w godzinach w jakich jestem w pracy i nie będzie dzwonił żeby się umówić. W odpowiedzi usłyszałam że kurier powinien dzwonić. Wiem że kurierzy najczęściej nie mają takiego obowiązku więc pytam co jeśli nie zadzwoni. Otóż virgin twierdzi że nie ma na to wpływu (jak to nie ma wpływu skoro narzucają mi wysyłkę kurierem xD). Więc znowu pytam co jeśli kurier nie nie zastanie. Virgin na to że kurier powinien podjąć próbę kontaktu. Więc znów się pytam co jeśli nie zrobi tego ???? przecież za przesyłkę mogę zapłacić tyłki z góry. To znowu gadka szmatka że powinien dzwonić bla bla bla, ja się pytam czy ma obowiązek, itd w kółko Macieju. W końcu po kilkunastu emailach potwierdzili że zwrócą pieniądze w ciągu 14 dni od powrotu paczki do nich. No zobaczymy :D pomijam że na ich stronie widnieje w Szczecinie jeden punkt gdzie rzekomo mogę kupić ich starter, jednak to miejsce nie istnieje. Pod tym adresem jest inny punkt a oni nigdy nie mieli starterów ????
    Przykre w tym wszystkim jest to że wszelkie usługi w Polsce charakteryzują się ponadprzecietnym poziomem głupoty pracowników i wyjeb*** na klienta. Czy wy też macie odczucie że gdyby ktoś z was miał takie olewkowe podejście do klienta to szybko pozegnalibyscie się z pracą? Czy może tylko ja tak mam xD
    WadyDostepnosc
  • ~gostek / 2021-07-12 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    zapomniałem zapłacić abonamentu i mi wszystko zablokowali. w zasadzie nie powinienem mieć żalu ale... no właśnie. żeby chociaż powiadomili, że nie maja wpłaty, ani na maila ani smsem. po zapłaceniu już drugi dzień dzwonię na *222 żeby mi odblokowali, niestety nikt nie odbiera. siedzę przy telefonie i gra mi muzyczka... już 29 min. wczoraj dzwoniłem 5x po 15-20 min i nic. dziś trzymam dłużej 25. 38 i 29 min. muzyczka gra. szkoda czasu zmieniam operatora.
  • ~Gość / 2022-08-22 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć ta nie gwarantuje korzystania z zagwarantowanych przez nią usług. Wyłudzają pieniądze za usługi które nie docierają do klient . Stwarzają problemy przy rozwiązaniu umowy. Zamiast miesięcznego wypowiedzenia mamy 2 miesiące








    s
    Zaletybrak
    WadyOpieszała obsługa, a wręcz jej brak , wyłudzanie pieniędzy,
  • ~Gras / 2023-06-06 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma na pograniczu "szemranej" Zmieniają abonament na wyższy bez indywidualnego powiadomienia, bez aneksu, bez podpisu abonenta. Biuro obsługi to porażka powtarzają jak mantrę wyuczoną regułkę. Zasłaniają się regulaminem z którego nie wynika ze mogą sobie dowolnie zmieniać abonament bo poprzedni został wycofany, oczywiście nowy abonament jest o wiele droższy a mi niepotrzebny.
    Wadywady j/w
  • ~Gregor P / 2022-10-17 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni temu przeniosłem numer na abonamentz plusa do virgin. Zasięg w mojej okolicy mają o niebo lepszy. Co z tego skoro nacieszyłem się nim trzy dni. Od tygodnia jestem bez możliwości odbierania połączeń przychodzących (dzwoniący słyszą że mam wyłączony telefon lub jestem poza zasięgiem), nie mogę odbierać SMS oraz wysyłać mms. Poza nieprzyjemnościami osobistymi i służbowymi (pretensje że wyłączam niby telefon, mój szef się na mnie wkurzył bo nie mógł się do mnie dodzwonić i przeleciała mu koło nosa niezła sprzedaż a mi premia nie mogę korzystać z bankowości elektronicznej - uwierzytelnianie dwuetapowe.
    Takie lekceważenie klienta może w skrajnych przypadkach doprowadzić do tragedii.
    Mam starszą osobę pod opieką. Co jeśli zajdzie potrzeba a nie będzie się do mnie mogła dodzwonić?
    ZaletyBrak
    WadyLekceważące podejście do klienta
  • ~GregorP / 2023-01-11 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Virgin z telefonem w abonamencie od października 2022.
    Odchodząc z plusa myślałem że gorszego badziewia nie ma. Jakże się myliłem.
    W Virgin jest ciągły problem z dodzwonieniem się do mnie. Czasami zdarza się że komuś się uda za pierwszym podejściem ale zazwyczaj dzwoniący odbijają się od ściany p.t. "Wybrany numer jest nieprawidłowy" na przemian z " Abonent ma wyłączony telefon lub prowadzi rozmowę". Często sprawdzam to patrząc dzwoniącej w oczy i pokazując że mam pełny zasięg na telefonie bo nie potrafią uwierzyć że ich nie zlewamy albo zablokowałem. Powiadomienia SMS że ktoś próbował do mnie dzwonić przychodzą sporadycznie. Zazwyczaj nieudane próby przechodzą bez echa.
    Z biurem obsługi nie chcę już mieć do czynienia bo zgłoszenia przyjmują, rozpatrują przez tydzień, dwa i po tym czasie dostaje się SMS że "zgłoszenia zostało przyjęte" a po dwóch minutach SMS " zgłoszenie zostało rozwiązane, oceń jak bardzo jesteś zadowolony? - bardzo czy jeszcze bardziej niż bardzo".
    Wspomnę tylko że nie wpływa to na brak jakości niewiadczonych usług.
    SMS i MMS wychodzą i przychodzą zupełnie losowo. Cześć znika bezpowrotnie w bezkresie sieci.
    Uwierzytelnianie dwuetapowe w takich warunkach to istny koszmar. Czasami trzeba próbować nawet 5 razy i zgadywać czy akurat to hasło jest właściwie. Mam świadomość że nie uda mi się wyrwać z tej sieci bez kar umownych przed terminem ( no chyba że UOKIK i UKE siądą im na gardle) ale wierzcie że po okresie tej umowy z P4 sp. Z o.o. nie podpiszę już nigdy nic.
    ZaletyTeraz już wiem żeby nie ufać Makłiczowi
    WadyTa sieć to jedna wielka wada.
  • ~Grzegorz / 2020-04-10 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie pracują hieny. W dobie pandemii organizacja społeczna zwraca się o możliwość zawieszenia realizacji abonamentu na trzy miesiące. Konsultant śmieje się w twarz i mówi, że faktury u tak będą przychodzić. Fundacja nie ma na pensje dla pracowników niepełnosprawnych, a ich to nie obchodzi i abonament każą płacić ich kosztem!
    Zaletybrak
    WadyChciwość na kasę
  • ~Grzegorz / 2022-06-16 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez uprzedzenia zablokowali numer po wysłaniu 50 sms

    Numer od roku działający regularnie doładowywany z aktywnym pakietem darmowych SMS

    Po założeniu blokady w słuchawce komunikat

    Wybrany numer nie istnieje

    Dramat
    WadyNiepoważna firma
  • ~hifik / 2023-09-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jaki może być .Zablokuje Ci numer kiedy wyślesz więcej SMS-ów.Permanentny brak zasięgu przez obsługujący go Play. W sumie jedyna dobra rzecz z ich strony to właśnie to wyrejestrowanie (bezpowrotne) mojego numeru. Przeżyłem chwile grozy - bo dla mnie telefon to nie tylko rozmowy ale również bankowość i szeroko pojęty kontakt ze światem ale dzięki temu teraz jestem w Plusie i to jakby inna - wspaniała rzeczywistość .
    Nie myślcie ani przez chwilę o tych dziadach bo gdyby nawet byli za darmo to i tak za drogo a Wy , którzy jeszcze u nich jesteście uciekajcie zanim i Wam odwalą taki numer jak mnie .
    ZaletyZero
    WadyObsługa ,zasięg ,jakość usług
  • ~hurriway / 2022-10-12 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać ich jak ognia. Miałem u nich internet, prędkość porażka. Dla tego samego nadajnika i częstotliwości Play robił 10 krotnie szybsze prędkości, choć ponoć virgin korzysta z nadajników Play. Przy próbie reklamacji zlewka totalna i rżnięcie głupa. Po miesiącu odpowiedzieli że w sumie czego chce... Przecież działa... Z prędkością 3 Mbps. Szkoda na nich czasu.
    ZaletyBrak, oprócz ceny
    WadyWszystko
  • ~Igi / 2019-02-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą sieć z daleka! Najgorsza sieć z której miałem okazję skorzystać! Pomimo pełnego zasięgu nikt nie może się do mnie dodzwonić i nawet nie przychodzą powiadomienia (usługa włączona!) o próbie połączenia!!
    Zaletyżadnych!
    Wadynajgorsza sieć!
  • ~Ireneusz / 2022-04-22 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć do niczego, słaby zasięg tel. i Internetu. Infolinią totalne dno ,rozłączają się jak nie wiedzą jak wyjaśnić zapytanie. Miałem okazję się przekonać w temacie z taką jedną niedouczoną. Nie polecam i przestrzegam. Miała być blokada Premium, a naliczyli mi 30 zł za połączenie z infolinią brico. Złodzieje i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Iwona / 2022-06-27 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma i obsługa beznadziejna,
    tak jak moi poprzednicy mam zablokowane połączenia przychodzące i wiadomości SMS (temat trwa już tydzień i nadal nie jest usunięta awaria). Brak kontaktu ze wszystkimi. Poza tym obsługa beznadziejna, na infolinii nic nie wiedzą a każda kolejna osoba odbierająca zgłoszenie mówi co innego i wprowadza w błąd. Faktur tez nie potrafią rozliczać.
    Porażka, żeby w XXI wieku nastała taka sytuacja.
    Wadymnóstwo
  • ~J / 2023-03-15 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nigdy wiecej tego badziewia. Jeszcze gorszy niz PLAY. Unikać!!!!!
  • ~Ja / 2022-04-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można odnowić pakietu , kody nie działają . Telefonu nie odbierają na infolinii. Z virgin dzwonione na infolinie i 5 zł dodatkowe poszło na marne . Tragedia!!!
  • ~Jacek / 2018-11-05 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego szajsu . dałem się nabrać i kupiłem starter za 5 zł w żabce . Potem zgodnie z instrukcją na opakowaniu zadzwoniłem na infolinię 799 555 222 aby zarejestrować się i aktywować kartę .Panienka odesłała zaczęła coś niepewnie bulgotać , a jak zacząłem zadawać pytania to się rozłączyła . Parę groszy oszczędności nie warte jest tego prze co się przechodzi . Kartę virgin wypierzyłem i kupiłem normalnego operatora , oszczędności mają swoje granice
    Zaletyszajs
    Wadyszajs
  • ~Jacek / 2019-05-10 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin zwykli oszuści. Drugi miesiąc doładowuje nastepnie aktywuje pakiet, przychodzi sms że aktywacja w ciągu 24 godzin. I na tym się k... A konczy reakca sieci nic nie aktywuje. Z żoną mamy dwie karty okolo 3 lat, ale od około pół roku coraz sieć gorzej się sprawowała. Wiem że tanio też tak myślałem ale dajcie sobie spokój. Totalne gówno się z tej sieci VirginMobile zrobilo. Omijać z daleka, pozrawiam Jacek z Gdańska
    ZaletySłaby zasięg, brak aktywacji pakietów pomimo informacji że będzie pakiet aktywowany w ciągu 24h
    WadyTania sieć która nabija ludzi w butelke
  • ~Jacek / 2022-12-26 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym za wysyłanie do znajomych informacji SMS że świątecznymi życzeniami wyrejestrowanie mój numer motywując to tym, że rozsyłam spam. Sądzę, że to celowe działanie ze strony operatora i dotyczy numerów przeniesionych z innych sieci. Oczywiście konsultantka może jedynie zgłosić ten fakt do działu technicznego i nic poza tym. Zablokowano mi numer telefonu, który posiadam od około 20 lat i nie zamierzam pozwolić aby ten numer mi przepadł, bo zapewnia mi kontakt z wieloma osobami, teraz nie jestem w stanie odtworzyć wszystkich kontaktów. Wiąże się to że zbyt dużymi kosztami np. wizytówki, wszelkie rejestry. Uniemożliwia mi to też korzystanie z serwisów wymagających dwustopniowej weryfikacji. Kompletne dno. Nie polecam tej sieci.dwustopniowego
  • ~JACEK / 2022-12-27 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę do wszystkich którym zaświtała myśl o przeniesieniu swojego numeru na Virgin mobile. Proszę Was przeczytajcie poniższe posty i nie róbcie tego błędu jak uczyniłem to ja oraz reszta ludzi którzy zamieszczają tutaj sowje opinie. Jakoś dziwnym zrządzeniem losu w znakomitej większości negatywne. Mam numer w sieci Virgin od ponad 7 lat i obiektywnie muszę powiedzieć iż do 24 grudnia bieżącego roku nie miałem żadnych zastrzeżeń do funkcjonowania oraz obsługi klienta. Jednak to co zrobili w Wigilię br. oraz to co robią do momentu gdy zamieszczam ten wpis to już nawet o pomstę do nieba nie woła bo nie ma sił. Zablokowanie numeru za "nadmierny ruch" spowodowany przesyłaniem życzeń świątecznych co wg virgin jest rozsyłaniem spamu to najdebilniejsze tłumaczenie jakie kiedykolwiek usłyszałem. Zaraz po tym jak zauważyłem blokadę dodzowniłem się z innego numeru na biuro obsługi klienta i usłyszałem iż oni nie mają terminu i nie powiedzą mi kiedy odblokują mi możliwość korzystania z sieci. Święta jakoś przeżyłem ale dziś parę minut po godzinie 8 słyszę to samo nie ma NIKOGO KTO UDZIELI ODPOWIEDZI NA PYTANIE KIEDY ZOSTANIE ODBLOKOWANY NUMER. No przecież to jak u mistrza Barei "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi".
    Dobra szkoda czasu ludzie nie przenoście numerów do tej w sumie nie wiadomo jak to nazwać bo niby to w wolnym tłumaczeniu dziewica ale to bardziej dziwka. Kto zaś ma numer niech ucieka czym prędzej zanim doświadczy nerwów których ja doświadczam i stanie przed problemem że np w banku nie może nic załatwić bo uwierzytelnianie dwustopniowe nie będzie działać bo jakieś DEBILE zablokowały człowiekowi numer.
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH POZA MAKŁOWICZEM W REKLAMI
    WadyWIELKĄ WADĄ DLA LUDZI JEST ISTNIENIE TEJ SIECI
  • ~Jakub / 2022-06-11 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gowno jakie istnieje. Nie działa nic, znikają środki z konta mając pakiety. Tragedia!
    ZaletyBrak
    WadyCalosc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1269
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185