strona 23 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Jano / 2020-12-03 14:22
Mam tam dwa konta, jedno którego używam i jedno nieaktywne. Przez pomyłkę doładowałem 6zł na to nieaktywne (nie zwróciłem uwagi że przeglądarka miała zapamiętane nie te dane logowania co trzeba). Nie ma problemu, nie? Napisać do obsługi klienta, cofną lub przerzucą załadowane pieniądze na to konto co należy i po sprawie. Oj nie, nie ma tak dobrze, po wymianie mailowej w której każdy kolejny mail był równie bezużyteczny i niepomocny co poprzedni dostałem odpowiedź że mam się gonić i tyle.
6zł to nie pieniądze, ale jak nie mają żadnych oporów żeby człowieka wyrolować na taką kwotę, to i nie będą mieli problemów na większą. Stanowczo odradzam. -
-
~LLL / 2020-11-03 08:51
Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Zawsze odbiera telefon konsultant lub konsultantka w sposób uprzejmy, ale niczego nie jest w stanie załatwić. Każdego miesiąca otrzymujemy niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!
Telefon zarejestrowany na instytucję (oczywiście zarejestrowany w VM). Kiedy próbujemy złożyć reklamację zawsze informują, że muszą rozmawiać z właścicielem! Nie przyjmują do wiadomości, że to instytucja i rozmawiają z osoba upoważnioną. Nawet przyjęcie informacji o awarii jest dużym problemem!
Mimo niezłej oferty VirginMobile szukamy innego operatora ze względu na bardzo złą obsługę. Nie jest to winą konsultantów, tylko standardów i organizacji w tej formie.ZaletyDobra oferta, ale uwaga na kruczki! Z oferty wynika coś innego niż szczegółowy zapis w regulaminie.WadyFatalne, sztywne standardy uniemożliwiające złożenie reklamacji, niejasna oferta (łatwo się nabrać) -
~Jakub / 2020-10-30 08:47
Przestrzegam przed Virgin Mobile. Zablokowali mi numery. dzwonie na infolini ę - gdzie dowiaduję się, że zlamałem regulamin, ale nie mogą mi powiedziec jak bo to robi automat, nie mogą mi odblokować, bo konsultant nie ma prawa mnie połączyć, nie mogą zlożyc reklamacji, bo cytuje "automat się nie myli " i w końcu nie mogę zrobić cesji numerow bo jestem zablokowany i mam z nimi umowę. Nie mogę też z nikim prozmawiać- po prostu jestem wyłaczony i już, a za co to mam sie sam domyślic. ZaletycenaWadyobsługa klienta na poziomie dramatycznym . Brak mozliwości kontaktu z osobami mogącymi podjac decyzję. Tylko telefoniczni konsultanci klepiący wyuczone formułki i mówiący, że oni nie mają uprawnien -
~Nika / 2020-10-23 07:49
Byłam z Virgin 2 lata,miałam 4 numery i cenowo byłam zadowolana-. 75 zł na miesiąc. Za to nie polecam zasięgu, traciłam go po wejściu do niektórych budynków, po wyjechaniu z miasta można było zapomnieć o wykonaniu połączenia. Gdy byłam w Rymanów Zdrój pisało mi że jestem za granicą, i mogę zadzwonic w roamingu.nawet chciałam, ale jednak wykonanie połączenia okazało się niemożliwe.obsluga w miarę w porządku, zawsze starali się pomóc, choć nie zawsze mogli zrobić cokolwiek.mms nie mogłam wysyłać na żadnym z numerów przez 2 lata, mimo zmieniania ustawień pod dyktando pana z obsługi. ZaletyNiska cenaWadyBrak zasięgu -
~Agata / 2020-09-18 17:55
Obsluga klienta 0*. Nie odbieraja telefonu, po oczekiwaniu 20min na linii rozlaczaja. Podany nr gdzie mozna wyslac sms zostaje bez odpowiedzi. Zamowilam starter SIM z dostawa do domu, starteru nie otrzymalam, nie dostalam potwierdzenia zamowienia na maila itp a pieniadze z konta za ten starter zostaly zabrane natychmiastowo. -
~teanshin / 2020-09-03 14:25
Mam problem z połączeniami przychodzącymi, czasem uda się komuś dodzwonić a czasem dostaje tylko smsa że ktoś próbował. Problem z połączeniami przychodzącymi to problem globalny, szukając jakieś rady odwiedzałem również zagraniczne fora i tam jest dokładnie to samo, ludzie mają problem z połączeniami przychodzącymi. Virgin umywa ręce i zwala to na błędy kart, ustawienia telefonu czy słaby zasięg w danym rejonie. Nie przyznają się że mają jakiś poważny błąd systemowy bo sami nie wiedzą jak to naprawić. Taka sytuacja trwa już od wielu lat. Podobno przestawienie telefonu z 4G na 3G załatwia sprawę połączeń, ale nie po to płacimy za 4G żeby korzystać z 3G. ZaletytanioWadyproblem połączeń przychodzących -
~Bono / 2020-08-25 21:50
Narzekacie na Virgin to zapraszam do sieci wRodzinie, która działa na sieci Plus oraz w oparciu o system informatyczny Aero2. Przeniosłem numer do Virgin i nie jest super ale mi to w zupełności wystarcza (internet działa ok, zasięg jest, jakość rozmów ok). ZaletyzasięgWadyroaming krajowy -
~KKatorga / 2020-08-11 16:18
Powiem tak, sama jakość średnia choć mało z nich korzystałam tylko zazwyczaj z smsów i rozmów - jakoś szło natomiast internet miał słaby zasięg to fakt. jednak chodzi mi raczej o zachowanie pracowników BOK-u oraz bezczelność. Przy przenoszeniu ich numeru na innego operatora coś pogmatwali i nie mogłam tego zrobić, zablokowali możliwość, natomiast jak chciałam przenieść inny numer do nich to zaczęli zachowywać się w sposób arogancki i bezczelny a tym bardziej bezprawny karząc mi co chwila podawać im dane osobowe. Kiedy zabroniłam im przenosić numer wysyłali mi sms po smsie informację że numer już jest przenoszony tym samym pisząc w "mejlach" że musze potwierdzić wniosek, który już został potwierdzony i podpisany, bo nie mogą przenieść numeru. Nie pomagały prośby i groźby, ignorowali każdą moja odpowiedź pisząc te same "mejle" i wciąż przestawając przy swoim. obsługa klienta poniżej zera, arogancja, bezczelność, chamstwo co do usługi średnio. Zaletymożliwość wykupienia usługi na 3 dni i na 7 dni za niska kwotę.Wadytak to że są na rynku i mydlą oczy klientom. -
-
~DDD / 2020-07-27 16:06
Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność !! Za kazdym razem brak zasięgu , internet nie działa gdy wszystkie inne sieci maja po 3 kreski ta musi miec 1 , dno dna !!!!!!! WadyWADA JEST TAKA ŻE SĄ NA RYNKU -
~Jacek / 2020-07-27 08:48
O ile rozmowy można uznać za OK, to internet przesył danych totalne DNO !!!!!
W zasadzie Internet działa jedynie tylko tam gdzie żyję.
Natomiast przy wyjeździe do innych rejonów Polski miast internet NIE DZIAŁA.
Najgorsze z tego jest, że nie działa nawigacja.
A już przy wyjeździe poza Polskę (Czechy, Niemcy 1100 km), przesył danych a wraz z nim Nawigacja NIE DZIAŁAJĄ w ogóle.
Na przykład Mieliśmy pilny, nagły wyjazd za granicę, ad hoc.
Pełne pakiety GB, a tu zonk, po wyjeździe z Polski zero Nawigacji, bo nie ma internetu.
W złych warunkach pogodowych i w nocy pobłądziliśmy, jechaliśmy na wyczucie. Gdyby nie darmowe wi-fi na niektórych stacjach benzynowych, utknęlibyśmy na amen.
O ile w Polce bez nawigacji jeszcze można sobie jakoś poradzić to za grancą jest to prawdziwy dramat.
Przez to rozstaję się z nimi.ZaletyCenaWadyBRAK INTERNETU ZA GRANICĄ, przy pełnych pakietach GB -
~Rafal / 2020-07-21 02:23
Bardzo duże kłopoty z zasiegami a zwłaszcza z internetem. Najlepiej jest na stałe połączyć się z T-Mobile i jest dużo lepiej ale i tak internet zawodzi i transfery spadają do zera. Najbardziej wq fakt że o opłacie aktywacyjnej dowiedziałem się po podpisaniu umowy. Jest to jawne ukrywanie oplat. Na koncie nie można praktycznie nic zrobić. Żadnych blokad premium itp usług. Faktury wystawiają co miesiąc całkowicie innego dnia miesiąca. Moim zdaniem ani ładu ani składu. WadyUkryte koszty aktywacji
Tragiczny internet. -
~Bodzio / 2020-07-18 22:04
Poraźka dzień w dzien przez 20 minut brak Internetu pakiet 25 gb czy to centrum Poznania czy Krakowa ,wyświetla lte A otwierasz stronę to pisze jesteś off-line,kontakt z konsultantem nie możliwy jest sobota godzina 22 pajac mówi że kontakt jutro od 8 rano ,problem dzień w dzien brak Internetu poraźka nie polecam -
~kowal / 2020-06-25 10:27
Zalety:
prosty cennik
atrakcyjne warunki
Wady:
obsługa klienta to koszmar!
rozpatrywanie traklamacji to jakis ponury zart!
jakość mocno średnia
zdarzają się przerwy niezpowiedziane i niczym nie wytłumaczone, po poratu nie działa i już, nie znasz dnia ani godziny więc to nie może byc twój jedyny telefon!!!
Porada:
Szukaj gdzie indziej jak szanujesz swój czas i zdrowie, w tej kwocie znajdziesz inne oferty a dopłacając kilka zł znajdziesz realnego operatora z dobrą jakością i obsługą -
~Kuku / 2020-06-13 19:35
Mam kartę w tej sieci.jest ok.
Nie ma sieci idealnych i takich nie szukajcie.Zawsze w ten czy inny sposób będziecie robię i w balonaZaletyNo contractWadyLack of certain bundles -
~Agnieszka / 2020-05-14 16:13
Złodzieje !!! złodzieje, złodzieje!
Wielką porażka!ZaletyŻadnych.WadyTylko -
~Kichał / 2020-04-13 10:59
W sieci byłem od 2012, zawsze byłem zadowolony z oferty jak i obsługi klienta.
Od dłuższego czasu spadła jakość usług, roaming nie działa należycie (jeśli w ogóle działa).
Przydało by się więcej giga na Internet do wykupienia po rozsądnej stawce
Ogólnie w miarę dobra sieć.ZaletyDobry wybór ofert
Obsługa klienta
Szybki Internet
Dobra aplikacja na androidaWadyRoaming nie zawsze działa
Jakość połączeń spadła -
-
~Zawiedziona / 2020-04-11 16:57
Najgorsza sieć jaka istnieje!!
Wolniejszego internetu nigdy nie widziałam, po 5 latach musiałam zrezygnować bo szybciej już nawet do tyłu!!
Totalna porażka.ZaletyTanie pakietyWadyCo mi po tym pakiecie internetu skoro i tak nie działa ???? -
~Grzegorz / 2020-04-10 11:10
W firmie pracują hieny. W dobie pandemii organizacja społeczna zwraca się o możliwość zawieszenia realizacji abonamentu na trzy miesiące. Konsultant śmieje się w twarz i mówi, że faktury u tak będą przychodzić. Fundacja nie ma na pensje dla pracowników niepełnosprawnych, a ich to nie obchodzi i abonament każą płacić ich kosztem! ZaletybrakWadyChciwość na kasę -
~El0 / 2020-03-31 15:15
DNO DNO DNO DNO!!!! Nie da się o ponad roku rozmawiać, każde połączenie ma jakość praktycznie zerową. Ani jedno połączenie nie jest normalne, na Virgin z innej sieci, z Virgin do Virgin, z obłsugą klienta tak samo, cały czas przerywa. Sieć nie ustosunkowuje się w żaden sposób do tego, wciskają kit, że to wina karty albo telefonu, chociaż z każdego telefonu i jest dokładnie tak sami i jak widać wszyscy klienci mają ten sam problem. Odchodzę do innej sieci BYE. Zaletytylko niskie cenyWadykoszmarna jakość połączeń, nie da się rozmawiać -
~Daniel / 2020-03-31 10:46
Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko ZaletycenaWadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu
strona 23 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »