Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bart / 2021-06-28 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii udzielają błędnych informacji. Dostaję białej gorączki jak mam coś u nich zmienić. Nie mogę się doczekać zmiany na innego operatora.
    Zaletytanio
    Wadyobsługa Klienta
    brak pomocy
    sprzeczne informacje
    Jako Klient zostawiony sam sobie z problemem.
  • ~Nina / 2021-06-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM
    w dniu dzisiejszym kontaktowałam się z Państwa infolinią w celu zmiany / zwiększenia obecnego pakietu. Rozumiem, że naliczenie kary jest logiczne, gdy klient chce zerwać umowę lub zmniejszyć wykupiony pakiet, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego miałabym być obciążona karą w przypadku chęci zwiększenia obecnego pakietu. W każdej innej jak widać "normalnej' się komórkowej zwiększenie pakietu jest możliwe. Nagminnie również problem z zasięgiem, nikt nie jest się w stanie do mnie dodzwonić, nie jestem w stanie nawet czasami wysłać smsa , ponieważ nie wychodzą. NIE POLECAM !!!! Najgorsza sieć
    ZaletyBRAK
    Wadycałe mnóstwo, od nie działającego praktycznie w 40% w ciagu dnia zasięgu począwszy
  • ~Marek / 2021-06-14 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś obsługa wyglądała profesjonalnie. Dzisiaj to wielkie nieporozumienie, brak kompetencji, brak profesjonalizmu. Jednym słowem "PORAŻKA". Przez "niechlujną obsługę" powstają problemy za które nikt nie ponosi odpowiedzialności, oprócz abonenta. I to że konsultant zapewnia cię że coś jest zrobione nie daje gwarancji że tak jest. Żenada!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!! Czasem lepiej zapłacić więcej, ale możesz liczyć na profesjonalne i rzetelne traktowanie. Oby jak najszybciej do końca umowy.
    ZaletyDzisiaj brak
    WadyBrak rzetelności, brak profesjonalizmu, niekompetencja, niedouczona obsługa klienta, Reklamacja "wieczność"
  • ~Małgorzata / 2021-06-11 19:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktywacja pierwszego pakietu Gigadaje trwa już 5 dzień i nic, a miało być 24h. Pisałam w tej sprawie do BOK-u i zero odzewu.
    ZaletyJuż Brak
    WadyIgnorują nowych klientów
  • ~patryk / 2021-05-06 19:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie z vm korzystam od prawie roku na początku zasięg i prędkość internetu to była porażka, ale ostatnio zmieniłem ustawienia transferu danych i voilà gotowe nie mam totalnie problemu z zasięgiem oraz internet mocno przyśpieszył, po tym zdecydowałem się wziąść internet mobilny 220GB ze względu na atrakcyjną cenę i umowę bezterminową i jak na razie jest dobrze.
    ZaletyZasięg (w moim przypadku mimo, że mieszkam na wsi)
    Atrakcyjne ceny
    Bezterminowe umowy
    WadyObsługa klienta
    Trzeba pokombinować, żeby wszystko dobrze działało
  • ~Daniel / 2021-05-05 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Było poprawnie gdy VM nie podlegała pod PLAY. Teraz tam gdzie był net, to go nie ma ,zasięg GSM gdzie był max ,teraz 1-3 kreski ,SMS wychodzące od kolegi mają potwierdzenie dostarczenia ,a jednak nie docierają . Miało być lepiej a jest gorzej - rozwiązałbym umowę ,tylko jak ?
    Zaletyjuż brak
    Wadyzasięg ,cena
  • ~maniekbielany / 2021-04-14 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM
  • ~Janusz / 2021-03-22 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo żałuje że wziąłem od nich abonament w 2020 jeszcze predkosc internetu mialem w granicach 15mb/s jednwk juz w 2021 nie przekracza 3mb/s,i niezależnie jaki nadajnik sieć wybiore. 3 mb max... Przy glupim oglodaniu you tube to jakosc 240 kb czy max 480 kb leci płynnie o hd mozna zapomniec. Netflixa nawet juz nie próbuje odpalić. Przy przedluzaniu umowy predkosc byla 15 po przedlużeniu juz 3mb/s celowo??
    ZaletyCena minimalnie tansza od konkurencji ale nie warto
    WadyPredkosc i zasieg
  • ~Marcin / 2021-03-15 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, INTERNET NOROTYCZNIE NIE DZIAŁA I MIELE, cale szczęście że korzystam z starteru i promocji 100gb na 30dni..
    Zaletybrak
    Wadyrwanie internetu
  • ~poczta / 2021-03-13 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porazka na karte tak jak play ale sie nie dziwie jak play przejal virgin
    Zaletyò
  • ~Kasia / 2021-03-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda sieć ma jakieś wady. Niestety Virgin to już tonący statek. Ofertę mają w porządku, jednak można znaleźćć podobne oferty u innych operatorów. Za to obsługa klienta to porażka. Mają bardzo niewiele punktów partnerskich, słabo zorientowanych, natomiast VM wymaga przy załatwianiu niektórych spraw obecność w punkcie. Internet działa, ale tylko w centrum dużego miasta. Poza miastem nie działa. A najgorsze są awarie, które zdarzają się regularnie co kilka miesięcy. VM nie widzi problemu w tym, że przezndobę telefon nie ma zasięgu. Nie poczuwają się do odpowiedzialności, nawet nie informują klientów o awarii. Mieli też problemy z wyciekiem danych klientów. Ogolnie szczerze nie polecam- szkoda nerwow. Bardzo nieprofesjonalny operator, może stwarzać prawdziwe straty, gdy telefon jest służbowy a klienci nie mogą się dodzwonić.
    Zalety+ ceny porównywalne do cen u konkurencji (o ile to zaleta)
    Wady+ częste problemy z internetem, szczególnie poza dużymi miastami;
    + Fatalna obsługa klienta, mało i odległe punkty partnerskie
    + Bardzo częste awarie. Co kilka miesięcy albo brak zasięgu przez kilka dni, a to nie dostarczanie smsów wysyłanych z sieci virgin... Brak odpowiedzialności, często nawet nie informują o awarii
  • ~Ckom31 / 2021-02-23 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna. Od pół roku próbuję zarejestrować nr na firmę. Brak punktów usługowych. Najpierw dwa razy skierowano mnie do punktów gsm, które nie miały pojęcia o procedurach i błędnie sugerowano wykonanie cesji. Następnie 3 kolejne formularze aktualizacji danych. Bez rezultatu. Przenoszę nr do innej sieci.
  • ~Kris / 2021-02-10 18:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Dopóki nie potrzeba czegoś załatwić to jest ok, ale jak potrzebujesz pomocy bok to okazuje się że nie ma żadnego bok, a na e maile odpisują idioci nie znający nawet własnego regulaminu
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek obsługi i pomocy bok
  • ~Lelo / 2021-01-30 03:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam w Virgin
    gigadaje jestem zadowolony place 30zl z czego pakiet pobiera 25zl piątka zostaje ..internet dziala przyzwoicie połaczenia tez, mms ustawilem i nie narzekam wczesniej u "niebieskich" placilem po 150 zl tu mam za 30 to samo!!!!!Polecam bo na karte i bez zobowiązań!!!!
    ZaletyTaniej niz u innych
    WadyUzywam około 3lata i nie znalazłem..
  • ~Liiiiiiiiii / 2021-01-22 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się żeby mi kartę wlonczyli olewają mnie nie chcą zajestrowac karty z kiosku odsyłają mnie do żabki tak samo przeniosłem numer do nich i wysłali mi kartę i narazie cisza pisanie e mieli nic nie daje olewają klienta szkoda czasu na taką sieć u innych operatorów przeniesienie numeru czy rejestracja trwa dzień u nich wieczność albo wcale mają gdzieś klienta
    ZaletyNiezła reklama
    WadyTragiczna obsluga
  • ~Omega / 2021-01-18 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka.
    ZaletyZero zlaet
    WadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
  • ~Patyk / 2021-01-18 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w virgin mobile jest tragiczny - co chwile zrywa połaczenie. Nie polecam
    Zaletytani ale co z tego jak badziewny
    Wadyjeszcze nie spotkałem się z tak irytującym internetem
  • ~Krystyna / 2021-01-12 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , złodzieke , złodzieje.Na e-maile nie odpowiadają. Ich nr.kontaktowy *222 nie łączy - piszą iż jest bezpłatne połączenie...Należę do nich od 3 lat i przez te lata pomimo opłaconego dostępu nie mam dojścia do Internetu o telefonu.W tym roku 2 stycznia doładowałem 15 zł i dalej nie mam dostępu do Internetu i połączeń telefonicznych.To dotyczy numeru 579653632.
    Przestrzegam eszystkich ptzed tymi złodziejami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~bog / 2020-12-15 14:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Gdybym wybór oferty uzależniał od opinii użytkowników nie miał bym Virgin w telefonie.Zaufałem córce i nie żałuję.
    W miejscowości gdzie przebywam rozmawiam z miejsc{w salonie}gdzie z Orange jest niemożliwe.
    Żona już od stycznia będzie w Virgin.
    Internet może nie jest za szybki ale płacę za to co zużyłem a nie abonament.
    Ja polecam
    Zaletytanio
    Wadyniech pomyślę
  • ~Piotr / 2020-12-05 07:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniosłem do Virgin 2 nr i bardzo żałuję!!! Od samego początku problemy z internetem a raczej z jego brakiem. Pokazuje że jest LTE i na tym się kończy bo nawet zdjęć nie jest w stanie załadować a o oglądnięciu 5 minutowego filmiku można tylko pomarzyć. Zasięg dno. Stanowczo nie polecam. Sieć tylko na pokaz.
    ZaletyZadnych
    WadyInternet na poziomie 2G albo gorszy choć pokazuje LTE. Obsługa spuszcza po brzytwie. Zasięg sięgnął dna teraz przebija się przez mól.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2534
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 977
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184