strona 22 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Aga / 2021-07-05 20:57
Kupiłam starter i pakiet za 9zl i nie mogę wysyłać SMS. Na szczęście to tylko 9zl -
-
~Bea / 2021-07-05 18:14
Cena doskonała, ale połączenie z Internetem tragiczne. Żałuję, że zrezygnowałam z t-Mobile ZaletycenaWadybrak połączenia z internetem -
~Sławek z Wrocławia / 2021-07-05 10:35
Od 2 lat jestem klientem i działa wszystko OK. Wszelkiego typu zapytania były załatwiane błyskawicznie. Porównując oferty innych firm w których byłem klientem, to jakość połączeń jest podobna, ale cena znacznie niższa. ZaletyCena oraz dobra jakość połączeńWadybrak -
~Przemek / 2021-06-30 13:55
Odradzam !!! Obsługa masakra !!!
Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.
Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.
Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.
Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!Zaletysame wady, oszuściWadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału -
~Bart / 2021-06-28 17:37
Na infolinii udzielają błędnych informacji. Dostaję białej gorączki jak mam coś u nich zmienić. Nie mogę się doczekać zmiany na innego operatora. ZaletytanioWadyobsługa Klienta
brak pomocy
sprzeczne informacje
Jako Klient zostawiony sam sobie z problemem. -
~Nina / 2021-06-28 09:43
ZDECYDOWANIE ODRADZAM
w dniu dzisiejszym kontaktowałam się z Państwa infolinią w celu zmiany / zwiększenia obecnego pakietu. Rozumiem, że naliczenie kary jest logiczne, gdy klient chce zerwać umowę lub zmniejszyć wykupiony pakiet, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego miałabym być obciążona karą w przypadku chęci zwiększenia obecnego pakietu. W każdej innej jak widać "normalnej' się komórkowej zwiększenie pakietu jest możliwe. Nagminnie również problem z zasięgiem, nikt nie jest się w stanie do mnie dodzwonić, nie jestem w stanie nawet czasami wysłać smsa , ponieważ nie wychodzą. NIE POLECAM !!!! Najgorsza siećZaletyBRAKWadycałe mnóstwo, od nie działającego praktycznie w 40% w ciagu dnia zasięgu począwszy -
~Marek / 2021-06-14 19:56
Kiedyś obsługa wyglądała profesjonalnie. Dzisiaj to wielkie nieporozumienie, brak kompetencji, brak profesjonalizmu. Jednym słowem "PORAŻKA". Przez "niechlujną obsługę" powstają problemy za które nikt nie ponosi odpowiedzialności, oprócz abonenta. I to że konsultant zapewnia cię że coś jest zrobione nie daje gwarancji że tak jest. Żenada!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!! Czasem lepiej zapłacić więcej, ale możesz liczyć na profesjonalne i rzetelne traktowanie. Oby jak najszybciej do końca umowy. ZaletyDzisiaj brakWadyBrak rzetelności, brak profesjonalizmu, niekompetencja, niedouczona obsługa klienta, Reklamacja "wieczność" -
~Małgorzata / 2021-06-11 19:11
Aktywacja pierwszego pakietu Gigadaje trwa już 5 dzień i nic, a miało być 24h. Pisałam w tej sprawie do BOK-u i zero odzewu. ZaletyJuż BrakWadyIgnorują nowych klientów -
-
~patryk / 2021-05-06 19:45
Ogólnie z vm korzystam od prawie roku na początku zasięg i prędkość internetu to była porażka, ale ostatnio zmieniłem ustawienia transferu danych i voilà gotowe nie mam totalnie problemu z zasięgiem oraz internet mocno przyśpieszył, po tym zdecydowałem się wziąść internet mobilny 220GB ze względu na atrakcyjną cenę i umowę bezterminową i jak na razie jest dobrze. ZaletyZasięg (w moim przypadku mimo, że mieszkam na wsi)
Atrakcyjne ceny
Bezterminowe umowyWadyObsługa klienta
Trzeba pokombinować, żeby wszystko dobrze działało -
~Daniel / 2021-05-05 15:57
Było poprawnie gdy VM nie podlegała pod PLAY. Teraz tam gdzie był net, to go nie ma ,zasięg GSM gdzie był max ,teraz 1-3 kreski ,SMS wychodzące od kolegi mają potwierdzenie dostarczenia ,a jednak nie docierają . Miało być lepiej a jest gorzej - rozwiązałbym umowę ,tylko jak ? Zaletyjuż brakWadyzasięg ,cena -
~maniekbielany / 2021-04-14 11:42
Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM -
~Janusz / 2021-03-22 10:07
Bardzo żałuje że wziąłem od nich abonament w 2020 jeszcze predkosc internetu mialem w granicach 15mb/s jednwk juz w 2021 nie przekracza 3mb/s,i niezależnie jaki nadajnik sieć wybiore. 3 mb max... Przy glupim oglodaniu you tube to jakosc 240 kb czy max 480 kb leci płynnie o hd mozna zapomniec. Netflixa nawet juz nie próbuje odpalić. Przy przedluzaniu umowy predkosc byla 15 po przedlużeniu juz 3mb/s celowo?? ZaletyCena minimalnie tansza od konkurencji ale nie wartoWadyPredkosc i zasieg -
~Marcin / 2021-03-15 08:06
DNO, INTERNET NOROTYCZNIE NIE DZIAŁA I MIELE, cale szczęście że korzystam z starteru i promocji 100gb na 30dni.. ZaletybrakWadyrwanie internetu -
~poczta / 2021-03-13 18:58
Internet porazka na karte tak jak play ale sie nie dziwie jak play przejal virgin Zaletyò -
~Kasia / 2021-03-02 17:57
Każda sieć ma jakieś wady. Niestety Virgin to już tonący statek. Ofertę mają w porządku, jednak można znaleźćć podobne oferty u innych operatorów. Za to obsługa klienta to porażka. Mają bardzo niewiele punktów partnerskich, słabo zorientowanych, natomiast VM wymaga przy załatwianiu niektórych spraw obecność w punkcie. Internet działa, ale tylko w centrum dużego miasta. Poza miastem nie działa. A najgorsze są awarie, które zdarzają się regularnie co kilka miesięcy. VM nie widzi problemu w tym, że przezndobę telefon nie ma zasięgu. Nie poczuwają się do odpowiedzialności, nawet nie informują klientów o awarii. Mieli też problemy z wyciekiem danych klientów. Ogolnie szczerze nie polecam- szkoda nerwow. Bardzo nieprofesjonalny operator, może stwarzać prawdziwe straty, gdy telefon jest służbowy a klienci nie mogą się dodzwonić. Zalety+ ceny porównywalne do cen u konkurencji (o ile to zaleta)Wady+ częste problemy z internetem, szczególnie poza dużymi miastami;
+ Fatalna obsługa klienta, mało i odległe punkty partnerskie
+ Bardzo częste awarie. Co kilka miesięcy albo brak zasięgu przez kilka dni, a to nie dostarczanie smsów wysyłanych z sieci virgin... Brak odpowiedzialności, często nawet nie informują o awarii -
~Ckom31 / 2021-02-23 12:05
Firma nierzetelna. Od pół roku próbuję zarejestrować nr na firmę. Brak punktów usługowych. Najpierw dwa razy skierowano mnie do punktów gsm, które nie miały pojęcia o procedurach i błędnie sugerowano wykonanie cesji. Następnie 3 kolejne formularze aktualizacji danych. Bez rezultatu. Przenoszę nr do innej sieci. -
-
~Kris / 2021-02-10 18:49
Dopóki nie potrzeba czegoś załatwić to jest ok, ale jak potrzebujesz pomocy bok to okazuje się że nie ma żadnego bok, a na e maile odpisują idioci nie znający nawet własnego regulaminu ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek obsługi i pomocy bok -
~Lelo / 2021-01-30 03:08
Mam w Virgin
gigadaje jestem zadowolony place 30zl z czego pakiet pobiera 25zl piątka zostaje ..internet dziala przyzwoicie połaczenia tez, mms ustawilem i nie narzekam wczesniej u "niebieskich" placilem po 150 zl tu mam za 30 to samo!!!!!Polecam bo na karte i bez zobowiązań!!!!ZaletyTaniej niz u innychWadyUzywam około 3lata i nie znalazłem.. -
~Liiiiiiiiii / 2021-01-22 00:37
Proszę się żeby mi kartę wlonczyli olewają mnie nie chcą zajestrowac karty z kiosku odsyłają mnie do żabki tak samo przeniosłem numer do nich i wysłali mi kartę i narazie cisza pisanie e mieli nic nie daje olewają klienta szkoda czasu na taką sieć u innych operatorów przeniesienie numeru czy rejestracja trwa dzień u nich wieczność albo wcale mają gdzieś klienta ZaletyNiezła reklamaWadyTragiczna obsluga -
~Omega / 2021-01-18 21:53
Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka. ZaletyZero zlaetWadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
strona 22 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »