strona 22 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~gostek / 2021-07-12 13:20Ocena: 1.00 / 5
zapomniałem zapłacić abonamentu i mi wszystko zablokowali. w zasadzie nie powinienem mieć żalu ale... no właśnie. żeby chociaż powiadomili, że nie maja wpłaty, ani na maila ani smsem. po zapłaceniu już drugi dzień dzwonię na *222 żeby mi odblokowali, niestety nikt nie odbiera. siedzę przy telefonie i gra mi muzyczka... już 29 min. wczoraj dzwoniłem 5x po 15-20 min i nic. dziś trzymam dłużej 25. 38 i 29 min. muzyczka gra. szkoda czasu zmieniam operatora. -
-
~Jakub / 2021-07-10 15:57Ocena: 3.67 / 5
Oferta dobra ale internet wolny 1-2 Mb/s, abonament tani ZaletyTania siecWadyWolny internet ( czasami brak internetu choć wyświetla play lte na 4 kreski) -
~Karol / 2021-07-10 09:35Ocena: 5.00 / 5
Za 22 zł mam 30gb,sms,mmsy i rozmowy bez limitu.Przeszedłem z plusa z dwoma numerami.Zasięg perfekcyjny na mazurach,a o to mi głównie chodziło prawie cały czas lte+,bądź lte.W porównaniu do plusa od 0 do 10,daje 9 gdzie plus 3 max.Prędkość neta 60-70 mb/s dla mnie wystarczający,do ściągania mam światłowód w domu.Jakość rozmów dużo lepsza jak w plusie.Z biurem obsługi nie rozmawiam,bo nie mam o czym,bo wszystko pięknie działa.Szczerze polecam każdemu tą sieć.Nie sugerujcie się opiniami,gdyby pod każdą opinia trzeba było podpisać się z imienia i nazwiska to połowy albo i więcej negatywnych komentarzy by tu nie było.A tak każdy no name może obrzucać tutaj sieć nawet nie będąc w niej.
Nie zastanawiajcie się,przeniosłem dwa numery,mam 3 miesiące bez opłat,bez aktywacji,za 22zł dla mnie nie ma lepszej sieci.PolecamZaletyZasięg , szybkość internetuWadyNarazie brak -
~Aga / 2021-07-05 20:57Ocena: 2.00 / 5
Kupiłam starter i pakiet za 9zl i nie mogę wysyłać SMS. Na szczęście to tylko 9zl -
~Bea / 2021-07-05 18:14Ocena: 4.00 / 5
Cena doskonała, ale połączenie z Internetem tragiczne. Żałuję, że zrezygnowałam z t-Mobile ZaletycenaWadybrak połączenia z internetem -
~Sławek z Wrocławia / 2021-07-05 10:35Ocena: 5.00 / 5
Od 2 lat jestem klientem i działa wszystko OK. Wszelkiego typu zapytania były załatwiane błyskawicznie. Porównując oferty innych firm w których byłem klientem, to jakość połączeń jest podobna, ale cena znacznie niższa. ZaletyCena oraz dobra jakość połączeńWadybrak -
~Przemek / 2021-06-30 13:55Ocena: 1.00 / 5
Odradzam !!! Obsługa masakra !!!
Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.
Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.
Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.
Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!Zaletysame wady, oszuściWadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału -
~Bart / 2021-06-28 17:37Ocena: 2.00 / 5
Na infolinii udzielają błędnych informacji. Dostaję białej gorączki jak mam coś u nich zmienić. Nie mogę się doczekać zmiany na innego operatora. ZaletytanioWadyobsługa Klienta
brak pomocy
sprzeczne informacje
Jako Klient zostawiony sam sobie z problemem. -
-
~Nina / 2021-06-28 09:43Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM
w dniu dzisiejszym kontaktowałam się z Państwa infolinią w celu zmiany / zwiększenia obecnego pakietu. Rozumiem, że naliczenie kary jest logiczne, gdy klient chce zerwać umowę lub zmniejszyć wykupiony pakiet, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego miałabym być obciążona karą w przypadku chęci zwiększenia obecnego pakietu. W każdej innej jak widać "normalnej' się komórkowej zwiększenie pakietu jest możliwe. Nagminnie również problem z zasięgiem, nikt nie jest się w stanie do mnie dodzwonić, nie jestem w stanie nawet czasami wysłać smsa , ponieważ nie wychodzą. NIE POLECAM !!!! Najgorsza siećZaletyBRAKWadycałe mnóstwo, od nie działającego praktycznie w 40% w ciagu dnia zasięgu począwszy -
~Marek / 2021-06-14 19:56Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś obsługa wyglądała profesjonalnie. Dzisiaj to wielkie nieporozumienie, brak kompetencji, brak profesjonalizmu. Jednym słowem "PORAŻKA". Przez "niechlujną obsługę" powstają problemy za które nikt nie ponosi odpowiedzialności, oprócz abonenta. I to że konsultant zapewnia cię że coś jest zrobione nie daje gwarancji że tak jest. Żenada!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!! Czasem lepiej zapłacić więcej, ale możesz liczyć na profesjonalne i rzetelne traktowanie. Oby jak najszybciej do końca umowy. ZaletyDzisiaj brakWadyBrak rzetelności, brak profesjonalizmu, niekompetencja, niedouczona obsługa klienta, Reklamacja "wieczność" -
~Małgorzata / 2021-06-11 19:11Ocena: 2.67 / 5
Aktywacja pierwszego pakietu Gigadaje trwa już 5 dzień i nic, a miało być 24h. Pisałam w tej sprawie do BOK-u i zero odzewu. ZaletyJuż BrakWadyIgnorują nowych klientów -
~patryk / 2021-05-06 19:45Ocena: 3.33 / 5
Ogólnie z vm korzystam od prawie roku na początku zasięg i prędkość internetu to była porażka, ale ostatnio zmieniłem ustawienia transferu danych i voilà gotowe nie mam totalnie problemu z zasięgiem oraz internet mocno przyśpieszył, po tym zdecydowałem się wziąść internet mobilny 220GB ze względu na atrakcyjną cenę i umowę bezterminową i jak na razie jest dobrze. ZaletyZasięg (w moim przypadku mimo, że mieszkam na wsi)
Atrakcyjne ceny
Bezterminowe umowyWadyObsługa klienta
Trzeba pokombinować, żeby wszystko dobrze działało -
~Daniel / 2021-05-05 15:57Ocena: 3.00 / 5
Było poprawnie gdy VM nie podlegała pod PLAY. Teraz tam gdzie był net, to go nie ma ,zasięg GSM gdzie był max ,teraz 1-3 kreski ,SMS wychodzące od kolegi mają potwierdzenie dostarczenia ,a jednak nie docierają . Miało być lepiej a jest gorzej - rozwiązałbym umowę ,tylko jak ? Zaletyjuż brakWadyzasięg ,cena -
~maniekbielany / 2021-04-14 11:42Ocena: 1.67 / 5
Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM -
~Janusz / 2021-03-22 10:07Ocena: 1.33 / 5
Bardzo żałuje że wziąłem od nich abonament w 2020 jeszcze predkosc internetu mialem w granicach 15mb/s jednwk juz w 2021 nie przekracza 3mb/s,i niezależnie jaki nadajnik sieć wybiore. 3 mb max... Przy glupim oglodaniu you tube to jakosc 240 kb czy max 480 kb leci płynnie o hd mozna zapomniec. Netflixa nawet juz nie próbuje odpalić. Przy przedluzaniu umowy predkosc byla 15 po przedlużeniu juz 3mb/s celowo?? ZaletyCena minimalnie tansza od konkurencji ale nie wartoWadyPredkosc i zasieg -
~Marcin / 2021-03-15 08:06Ocena: 1.00 / 5
DNO, INTERNET NOROTYCZNIE NIE DZIAŁA I MIELE, cale szczęście że korzystam z starteru i promocji 100gb na 30dni.. ZaletybrakWadyrwanie internetu -
-
~poczta / 2021-03-13 18:58Ocena: 3.00 / 5
Internet porazka na karte tak jak play ale sie nie dziwie jak play przejal virgin Zaletyò -
~Kasia / 2021-03-02 17:57Ocena: 1.00 / 5
Każda sieć ma jakieś wady. Niestety Virgin to już tonący statek. Ofertę mają w porządku, jednak można znaleźćć podobne oferty u innych operatorów. Za to obsługa klienta to porażka. Mają bardzo niewiele punktów partnerskich, słabo zorientowanych, natomiast VM wymaga przy załatwianiu niektórych spraw obecność w punkcie. Internet działa, ale tylko w centrum dużego miasta. Poza miastem nie działa. A najgorsze są awarie, które zdarzają się regularnie co kilka miesięcy. VM nie widzi problemu w tym, że przezndobę telefon nie ma zasięgu. Nie poczuwają się do odpowiedzialności, nawet nie informują klientów o awarii. Mieli też problemy z wyciekiem danych klientów. Ogolnie szczerze nie polecam- szkoda nerwow. Bardzo nieprofesjonalny operator, może stwarzać prawdziwe straty, gdy telefon jest służbowy a klienci nie mogą się dodzwonić. Zalety+ ceny porównywalne do cen u konkurencji (o ile to zaleta)Wady+ częste problemy z internetem, szczególnie poza dużymi miastami;
+ Fatalna obsługa klienta, mało i odległe punkty partnerskie
+ Bardzo częste awarie. Co kilka miesięcy albo brak zasięgu przez kilka dni, a to nie dostarczanie smsów wysyłanych z sieci virgin... Brak odpowiedzialności, często nawet nie informują o awarii -
~Ckom31 / 2021-02-23 12:05Ocena: 1.00 / 5
Firma nierzetelna. Od pół roku próbuję zarejestrować nr na firmę. Brak punktów usługowych. Najpierw dwa razy skierowano mnie do punktów gsm, które nie miały pojęcia o procedurach i błędnie sugerowano wykonanie cesji. Następnie 3 kolejne formularze aktualizacji danych. Bez rezultatu. Przenoszę nr do innej sieci. -
~Kris / 2021-02-10 18:49Ocena: 2.67 / 5
Dopóki nie potrzeba czegoś załatwić to jest ok, ale jak potrzebujesz pomocy bok to okazuje się że nie ma żadnego bok, a na e maile odpisują idioci nie znający nawet własnego regulaminu ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek obsługi i pomocy bok
strona 22 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
