strona 22 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Damian / 2022-07-25 16:54
Jeżeli chcesz uprzejmie prosić o wysłanie umowy po oczekiwaniu 6 dni, jeżeli chcesz. mieć przyjemność z obsługa klienta, która za każdym razem przerażonym głosem mówi, ze zgłoszenie zostanie utworzone z ponad tygodniowym czasem realizacji rozwiązania Twojego problemu, patrz. Nieaktywny numer telefonu (czytaj. Brak rozmów, SMS oraz internetu) a dodatkowo w bonusie otrzymasz fakturę do opłacenia. Jeżeli chcesz aby konsultant podczas rozmowy rozłączył się bądź podał sprzeczne informacje co do rozwiązania problemu w odniesieniu do jego kolegi z zespołu, który mówi, ze nie bierze odpowiedzialności informacje udzielone prosto z obsługi działu klienta Virgin Mobile. Świetnie! Doskonale trafiłeś, dołącz do Virgin Mobile już teraz, oni zajmą sie reszta! :) -
-
~Danka / 2020-03-30 18:39
O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno. Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki -
~Danni1990 / 2022-10-19 10:48
Nie ma co chwilę internetu, jakość obsługi tragedia. ZaletybrakWadyniestabilny internet, ciagle przerywa połączenie -
~Danuta / 2022-08-09 14:50
Żenada!! Od dłuższego czasu nie można się do mnie dodzwonić. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś dzwonił. Płacę co miesiąc nie wiem za co. Poza domem (gdzie mam wi-fi) bardzo często gubię zasięg. Odradzam wszystkim ZaletyBrakWadyWszystko co najważniejsze -
~Darek / 2022-02-01 17:15
Dno. Nie polecam!!
Naliczają opłaty za nic.
Odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. Mimo to operator naliczył koszty z kosmosu.ZaletyBrak -
~daro / 2022-07-15 08:45
Dzwoniąc na swój nr, gdzie telefon jest w środku miasta, często słyszę komunikaty w stylu: nr nie jest dostępny albo nr nie istnieje no to dzwonię 3x / 4x o dobry sygnał udało się :). Zgłaszam reklamację i jakoś ja nie widzę efektu. A teraz wymień kartę sim jak się zepsuje – dziś telefon nie działa, karta przyjdzie kurierem za ile czasu?
Zasięg internetu jest słaby, często zrywa i urywa, wolny….. kiepski.
Byłem za granicą i miałem problem z telefonem, napisałem do obsługi po 2-3 dniach odpisali, że się tym zajmują, po tygodniu, po powrocie do Polski info w stylu telefon jest już w Polsce czyli już nie ma problemu :) rozwiązał się sam – abonent wrócił :) pomogli :)
Te pozytywy to chyba z działu marketingu???Zaletynie widzęWadydużo -
~DDD / 2020-07-27 16:06
Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność !! Za kazdym razem brak zasięgu , internet nie działa gdy wszystkie inne sieci maja po 3 kreski ta musi miec 1 , dno dna !!!!!!! WadyWADA JEST TAKA ŻE SĄ NA RYNKU -
~Dingo / 2022-12-29 14:02
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego operatora...polecam uprzednio przeczytać posty "zadowolonych" użytkowników... operator bez podstawnie zablokował im 24 grudnia numery i jak widać nie ma zamiaru odblokować.
Obsługa klienta potrafi tylko informować, że sprawę przekazali do dzialu obsługi. Z działem obsługi klient nie ma możliwości sie skontaktować, a co najciekawsze nikt nie potrafi poinformować kiedy numer zostanie odblokowany... klientów którzy są w sieci od samego początku traktuje się jak "gów..." Idealny operator... naprawdę odradzam i polecam zastanowienie się czy warto tracić czas i nerwy na takie podejście i niekompetencję operatora...ZaletyKiedys tak teraz porażkaWadyTraktuja klienta jak śmiecia bylem od samego początku... -
-
~Edek / 2022-08-05 07:58
Wieczny problem z połączeniami przychodzącymi/ wychodzącymi i MMSami, z centrali wywyłają konfigurację która się nie sprawdza? ZaletyNiska cena, ale na usługach nie można absolutnie polegać.WadyCzęsto niesprawne usługi:
Poł przychodzące
Polł wychodzące
MMS -
~Eduard / 2022-07-22 18:19
Nie polecam, brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem, możecie wysłać setki maili i tak nikt nie odpowie a ich podany telefon do kontaktu to chyba jest do Jacka Norrisa. Skutek ten sam. ZaletyBrakWadyWysokie koszta, słaba oferta, a najgorszy brak jakiekolwiek pomocy -
~Edyta / 2022-10-03 14:27
Uciekać od tego operatora,obsługa klienta to żenada, od miesiąca,czekam na dublikat karty sim,obwiniają poczte polską że coś zawaliła bo oni wysłali i nie wiedzo czemu nie mają nr.przesylki ZaletyBrakWadyObsługa z pierwszej lapanki,zbywają klienta jak mogo. -
~Edyta / 2023-04-03 14:15
Złodzieje i tyle.
Serdecznie odradzam!
Zżarło mi z konta 40 zł gdzie miał sam odnowić się pakiet. Po za tym problemy z zasięgiem -
~El0 / 2020-03-31 15:15
DNO DNO DNO DNO!!!! Nie da się o ponad roku rozmawiać, każde połączenie ma jakość praktycznie zerową. Ani jedno połączenie nie jest normalne, na Virgin z innej sieci, z Virgin do Virgin, z obłsugą klienta tak samo, cały czas przerywa. Sieć nie ustosunkowuje się w żaden sposób do tego, wciskają kit, że to wina karty albo telefonu, chociaż z każdego telefonu i jest dokładnie tak sami i jak widać wszyscy klienci mają ten sam problem. Odchodzę do innej sieci BYE. Zaletytylko niskie cenyWadykoszmarna jakość połączeń, nie da się rozmawiać -
~Ellas / 2025-01-29 16:00
Oszuści. Kupilam usługę, nie dostarczono mi jej, odmowiono zwrotu pieniedzy. Brak szacunku dla klienta i kompetencji. Proba zalatwienia sprawy - odpowiedz w stylu nie bo nie. ZaletyBrakWadyZbyt liczne by wymienic -
~emeryt / 2022-06-24 13:31
CO się dzieje.Od początku czerwca b.r. teren osiedla Retkinia w Łodzi prawie zerowy zasièg sieci.Biuro obsługi klienta podaję,że winne jest ustawienie telefonu.Bzdura gdyż w innych częściach miasta wszystko działa. -
~enz / 2022-10-24 23:44
tragedia, powinno sie ich zaorac
kupilem starter, chcialem uzywac jako mobilnego hotspota
przy kazdym wlaczeniu hotspota sygnal zmienia sie z lte na 3g i internet "działa" jak w 2005
-
-
~fff / 2022-08-08 08:28
Blokada kary sim, ponieważ wykonałem za dużo połączenia w krótkim czasie.
Pomoc na infolinii nic z tym nie robi czekam już 2 dni.
Jestem w tej sieci już 4 lata i tak jak traktują klienta to jest TRAGEDIA.
NIE POLECAMZaletyBrak -
~Filip / 2022-06-28 12:57
"Nie używaj agresywnego języka " - Ciężko
Najgorsze gówno - odcięcia internetu, brak zasięgu - jednym słowem dramat.ZaletytanioWadynie działa -
~Franek / 2023-03-08 12:49
Od kiedy przejęła to sieć Play zaczynają się problemy.Od dnia 1.04.2023 zostanie zlikwidowany pakiet za 9zł 300min/300sms i 1GB zastąpiony nowym pakietem za 18zł 400min/400sms i 2GB.Najlepszy cyrk to przeniesienie numeru do innej sieci i pytanie dlaczego oraz jaką sieć.Nie jest ustalone co wpisać we wniosku czy Virgin Mobile czy P4.Wniosek odrzucony.Pogorszenie usług i blokady oraz skrócenie ważności konta.Roku ważności już nie ma cennik obowiązuje jak w Play. ZaletyKiedyśWadyzniechęcić do pozostania -
~Franz Kafka / 2018-07-25 00:13
Omijać z daleka!. Zjawiskowa Infolinia o nazwie CMOK - powinna zmienić nazwę - Całuj Nas Mocno w Dupę Kliencie. Można dzwonić do usranej śmierci. 40 minut nikt nie odbiera i ten frajerski komunikat że w tej chwili jest tyle połączeń. Próba wyjścia z abonamentu z tej sieci kończy się wysyłaniem odręcznego pisma i oczekiwaniu 31 dni płacąc za miesiące które obejmie ten proces - ZaletyZero.WadyInfolinia - Co to ma być ? Ocena tragedia
strona 22 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »