Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 601 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2022-07-25 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chcesz uprzejmie prosić o wysłanie umowy po oczekiwaniu 6 dni, jeżeli chcesz. mieć przyjemność z obsługa klienta, która za każdym razem przerażonym głosem mówi, ze zgłoszenie zostanie utworzone z ponad tygodniowym czasem realizacji rozwiązania Twojego problemu, patrz. Nieaktywny numer telefonu (czytaj. Brak rozmów, SMS oraz internetu) a dodatkowo w bonusie otrzymasz fakturę do opłacenia. Jeżeli chcesz aby konsultant podczas rozmowy rozłączył się bądź podał sprzeczne informacje co do rozwiązania problemu w odniesieniu do jego kolegi z zespołu, który mówi, ze nie bierze odpowiedzialności informacje udzielone prosto z obsługi działu klienta Virgin Mobile. Świetnie! Doskonale trafiłeś, dołącz do Virgin Mobile już teraz, oni zajmą sie reszta! :)
  • ~Danka / 2020-03-30 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno.
    Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki
  • ~Danni1990 / 2022-10-19 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co chwilę internetu, jakość obsługi tragedia.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet, ciagle przerywa połączenie
  • ~Danuta / 2022-08-09 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!! Od dłuższego czasu nie można się do mnie dodzwonić. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś dzwonił. Płacę co miesiąc nie wiem za co. Poza domem (gdzie mam wi-fi) bardzo często gubię zasięg. Odradzam wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najważniejsze
  • ~Darek / 2022-02-01 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Nie polecam!!
    Naliczają opłaty za nic.
    Odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. Mimo to operator naliczył koszty z kosmosu.
    ZaletyBrak
  • ~daro / 2022-07-15 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na swój nr, gdzie telefon jest w środku miasta, często słyszę komunikaty w stylu: nr nie jest dostępny albo nr nie istnieje no to dzwonię 3x / 4x o dobry sygnał udało się :). Zgłaszam reklamację i jakoś ja nie widzę efektu. A teraz wymień kartę sim jak się zepsuje – dziś telefon nie działa, karta przyjdzie kurierem za ile czasu?
    Zasięg internetu jest słaby, często zrywa i urywa, wolny….. kiepski.
    Byłem za granicą i miałem problem z telefonem, napisałem do obsługi po 2-3 dniach odpisali, że się tym zajmują, po tygodniu, po powrocie do Polski info w stylu telefon jest już w Polsce czyli już nie ma problemu :) rozwiązał się sam – abonent wrócił :) pomogli :)
    Te pozytywy to chyba z działu marketingu???
    Zaletynie widzę
    Wadydużo
  • ~DDD / 2020-07-27 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność !! Za kazdym razem brak zasięgu , internet nie działa gdy wszystkie inne sieci maja po 3 kreski ta musi miec 1 , dno dna !!!!!!!
    WadyWADA JEST TAKA ŻE SĄ NA RYNKU
  • ~Dingo / 2022-12-29 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego operatora...polecam uprzednio przeczytać posty "zadowolonych" użytkowników... operator bez podstawnie zablokował im 24 grudnia numery i jak widać nie ma zamiaru odblokować.
    Obsługa klienta potrafi tylko informować, że sprawę przekazali do dzialu obsługi. Z działem obsługi klient nie ma możliwości sie skontaktować, a co najciekawsze nikt nie potrafi poinformować kiedy numer zostanie odblokowany... klientów którzy są w sieci od samego początku traktuje się jak "gów..." Idealny operator... naprawdę odradzam i polecam zastanowienie się czy warto tracić czas i nerwy na takie podejście i niekompetencję operatora...
    ZaletyKiedys tak teraz porażka
    WadyTraktuja klienta jak śmiecia bylem od samego początku...
  • ~Edek / 2022-08-05 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z połączeniami przychodzącymi/ wychodzącymi i MMSami, z centrali wywyłają konfigurację która się nie sprawdza?
    ZaletyNiska cena, ale na usługach nie można absolutnie polegać.
    WadyCzęsto niesprawne usługi:

    Poł przychodzące
    Polł wychodzące
    MMS
  • ~Eduard / 2022-07-22 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem, możecie wysłać setki maili i tak nikt nie odpowie a ich podany telefon do kontaktu to chyba jest do Jacka Norrisa. Skutek ten sam.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie koszta, słaba oferta, a najgorszy brak jakiekolwiek pomocy
  • ~Edyta / 2022-10-03 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać od tego operatora,obsługa klienta to żenada, od miesiąca,czekam na dublikat karty sim,obwiniają poczte polską że coś zawaliła bo oni wysłali i nie wiedzo czemu nie mają nr.przesylki
    ZaletyBrak
    WadyObsługa z pierwszej lapanki,zbywają klienta jak mogo.
  • ~Edyta / 2023-04-03 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i tyle.
    Serdecznie odradzam!
    Zżarło mi z konta 40 zł gdzie miał sam odnowić się pakiet. Po za tym problemy z zasięgiem
  • ~El0 / 2020-03-31 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO DNO DNO DNO!!!! Nie da się o ponad roku rozmawiać, każde połączenie ma jakość praktycznie zerową. Ani jedno połączenie nie jest normalne, na Virgin z innej sieci, z Virgin do Virgin, z obłsugą klienta tak samo, cały czas przerywa. Sieć nie ustosunkowuje się w żaden sposób do tego, wciskają kit, że to wina karty albo telefonu, chociaż z każdego telefonu i jest dokładnie tak sami i jak widać wszyscy klienci mają ten sam problem. Odchodzę do innej sieci BYE.
    Zaletytylko niskie ceny
    Wadykoszmarna jakość połączeń, nie da się rozmawiać
  • ~Ellas / 2025-01-29 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Kupilam usługę, nie dostarczono mi jej, odmowiono zwrotu pieniedzy. Brak szacunku dla klienta i kompetencji. Proba zalatwienia sprawy - odpowiedz w stylu nie bo nie.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt liczne by wymienic
  • ~emeryt / 2022-06-24 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    CO się dzieje.Od początku czerwca b.r. teren osiedla Retkinia w Łodzi prawie zerowy zasièg sieci.Biuro obsługi klienta podaję,że winne jest ustawienie telefonu.Bzdura gdyż w innych częściach miasta wszystko działa.
  • ~enz / 2022-10-24 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, powinno sie ich zaorac

    kupilem starter, chcialem uzywac jako mobilnego hotspota
    przy kazdym wlaczeniu hotspota sygnal zmienia sie z lte na 3g i internet "działa" jak w 2005
  • ~fff / 2022-08-08 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada kary sim, ponieważ wykonałem za dużo połączenia w krótkim czasie.
    Pomoc na infolinii nic z tym nie robi czekam już 2 dni.
    Jestem w tej sieci już 4 lata i tak jak traktują klienta to jest TRAGEDIA.
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Filip / 2022-06-28 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    "Nie używaj agresywnego języka " - Ciężko

    Najgorsze gówno - odcięcia internetu, brak zasięgu - jednym słowem dramat.
    Zaletytanio
    Wadynie działa
  • ~Franek / 2023-03-08 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy przejęła to sieć Play zaczynają się problemy.Od dnia 1.04.2023 zostanie zlikwidowany pakiet za 9zł 300min/300sms i 1GB zastąpiony nowym pakietem za 18zł 400min/400sms i 2GB.Najlepszy cyrk to przeniesienie numeru do innej sieci i pytanie dlaczego oraz jaką sieć.Nie jest ustalone co wpisać we wniosku czy Virgin Mobile czy P4.Wniosek odrzucony.Pogorszenie usług i blokady oraz skrócenie ważności konta.Roku ważności już nie ma cennik obowiązuje jak w Play.
    ZaletyKiedyś
    Wadyzniechęcić do pozostania
  • ~Franz Kafka / 2018-07-25 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka!. Zjawiskowa Infolinia o nazwie CMOK - powinna zmienić nazwę - Całuj Nas Mocno w Dupę Kliencie. Można dzwonić do usranej śmierci. 40 minut nikt nie odbiera i ten frajerski komunikat że w tej chwili jest tyle połączeń. Próba wyjścia z abonamentu z tej sieci kończy się wysyłaniem odręcznego pisma i oczekiwaniu 31 dni płacąc za miesiące które obejmie ten proces -
    ZaletyZero.
    WadyInfolinia - Co to ma być ? Ocena tragedia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2688
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187