strona 21 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Anna / 2022-01-25 15:20
Niestety zatajanie przed klientem informacji o automatycznym wyłączeniu oferty. Podnoszenie abonamentu bez informacji dla klienta. Konsultanci sami nie wiedzą nic o produktach firmy i nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Ciągłe problemy techniczne. Brak odpowiedzi na zgłoszenia. -
-
~Anna / 2022-07-06 18:25
Tragedia! Od miesiąca nie potrafią skonfigurować MMSów. Nie można wysyłać płatnych SMSów i dzwonić na płatne infolinie. Kiepski internet. SKŁADAM WYPOWIEDZENIE I ODRADZAM KAŻDEMU TĄ SIEĆ! ZaletyCenaWadyBrak możliwości odbierania MMSów, kiepski internet, blokada płatnych SMSów -
~Anna / 2023-02-17 16:56
Dane osobowe przekazane spamerom wydzwaniającym wiele razy dziennie. Odradzam tego operatora. WadyNękające telefony od oszustów -
~Artur / 2019-04-15 20:47
Kto tutaj wykupił usługę i chce skorzystać z rozmów będąc za granicą niemiłe się rozczaruje. Obsługa twierdzi że wykupiony dodatkowo pakiet minut dziala tylko na terenie PL.Oszusci i dzieciarnia z bok, która nic nie pomoże a próbuje naciągnąć na kolejne wydatki. Zrozumcie że PL to taki kraj który nie jest w Eu i poza granicami trzeba wykupić kolejny pakiet aby dodzwonić się do PL. Kpina i oszuści. Operator bardzo niepoważny. Lepiej zastanówcie się przed wyborem tej telefoni- ostrzegam
ZaletyCena do jakosciWadySame oszukańcze praktyki. Wyjeżdżający do UE omijać szerokim łukiem! -
~Aska / 2023-03-16 16:07
Dno, odradzam. Jeśli zależy Ci na czasie i szkoda Ci nerwów nie wybieraj tej sieci. Ja czekam pół dnia na aktywacje nr…. Moja praca jest związana z moim nr komórkowym wiec mam spory problem :/// -
~Bart / 2022-03-31 21:42
ODRADZAM !!!!!!!!!!! Omijać tą firmę szerokim łukiem. Od 4 miesięcy mam ich internet mobilny 220GB/50zł i od samego początki są z nim same problemy. Nie było jeszcze dnia abym nie musiał kilkukrotnie resetować routera aż wskoczy zasięg. A jak już złapie zasięg to jest tak tragiczny że czasami ciężko otworzyć stronę internetową lub wysłać maila. Dodam tylko że testowałem kartę z internetem z Play w tym samym miejscu i tym samym routerze i tam internet śmiga elegancko.
Powtórzę jeszcze raz - ODRADZAM - OMIJAĆ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
Maili i telefonów do BOK w sprawie moich awarii mam kilkadziesiąt ale to co oni tam wypisują to jest masakra. Albo mają klientów za debili albo debile tam pracują.ZaletyNie ten operatorWadyCała firma - od BOK na zasięgu kończąc -
~Bartek / 2023-09-16 17:28
Najgorszy operator może być, biorąc pieniądze za nic. 20 zł zjadło mi za 2 GB internetu za granicą, który mi nie działał a 10 zł na rozmowy z 3 konsultantami, którzy nie umieli mi pomoc i nawet mieli problem z znalezieniem mojego numeru i moich danych... dramat ZaletyBrakWadySłaby internet w kraju i za granicą, marne i drogie pakiety internetowe -
~Bartosz / 2021-12-27 11:48
Nie polecam . Zasięg tragedia , internet jeszcze gorzej . Dział obsługi klienta to tragedia , nie potrafią nic zrobić przez cztery dni. Tragedia jednym słowem a nie sieć !!! Nie polecam . ZaletyBrak.WadyWszystko a szczególnie obsługa klienta. Odbierają tylko telefony i nic więcej. -
-
~Bodzio / 2020-07-18 22:04
Poraźka dzień w dzien przez 20 minut brak Internetu pakiet 25 gb czy to centrum Poznania czy Krakowa ,wyświetla lte A otwierasz stronę to pisze jesteś off-line,kontakt z konsultantem nie możliwy jest sobota godzina 22 pajac mówi że kontakt jutro od 8 rano ,problem dzień w dzien brak Internetu poraźka nie polecam -
~Boguś / 2022-10-21 10:08
Oszuści i Złodzieje na wypowiedzeniu liczą więcej za każdy numer bo tego nie ma w umowie. ZaletyżadnychWadyMnóstwo -
~Bom / 2023-03-28 09:46
Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z tą „firmą”, podpisać umowę to mogą przez telefon i korespondencyjnie, ale już żeby załatwić zmianę danych, kazali mi jechac 100km do jakiegoś saloniku bo w takiej wiosce jak Wrocław - nie mają ŻADNEGO! A bez aktualnych danych nie przeniesiecie się gdzie indziej. Zwykła pułapka na frajerów. WadyOszuści, obniżyli ilość GB o 80% bez jasnej informacji. Nie chcieli aktualizować moich danych przez telefon, a wiec nie mogłem się od nich wynieść. Kazali w salonie - a salonów nie mają prawie wcale, najbliższy 100km jazdy ode mnie. OSZUSTWO -
~borys / 2020-03-13 11:33
brak jakichkolwiek kompetencji w zakresie obsługi klientów korporacyjnych. Wadybrak kompetencji pracowników. -
~Brodaty / 2021-10-13 16:18
Virgin, używając usług Play, gdzie ich karty SIM nie potrafią działać poprawnie. Najgorsze to jest w kierunku Warszawa-Ostrawa, gdzie potrzebuje mieć połączenie do internetu prawie nonstop przy moim podróżowaniu. Niestety, jejich SIM się sama przełącza na Orange (brak internetu cały czas po przełączeniu) albo na T-Mobile (ograniczona prędkość internetu na 200KBps). A jak już ma możliwości się przełączyć z powrotem do swojej (Play) sieci, to nie, zostanie na Roaming i já się mogę walić w łeb. U innych operatorów ten problem nie miałem a to używam ten sam telefon już prawie rok. WadyCała firma... -
~CBA / 2023-03-04 07:06
OSZUŚCI I ZŁODZIEJE!!! KRĘTACTWO NA KAŻDYM KROKU W KWESTII WYJAŚNIEŃ SPRAWY O ŻEKOMYCH URUCHOMIONYCH PRZEZ ABONENTA APLIKACJACH KTÒRYCH NIE BYŁO!!! FIRMA LEWA - NIEPRAWDZIWA WYŁUDZENIA PIENIĘDZY NA PORZĄDKU DZIENNYM!!!! TYLKO PODPISZ Z NIMI UMOWĘ NA ABONAMENT JACY MILI!!! NOGI BY TOBIE LIZALI I W DUPĘ WESZLI TYLKO PODPISZ CYROGRAF!!! BŁAZNY ????????????????????????
ODRADZAM STANOWCZO WIĄZANIE SIĘ UMOWĄ ABONAMENTOWĄ Z TĄ BANDĄ OSZUSTÒW I ZŁODZIEJI. KILKA MIESIĘCY ABONENT PŁACI 14 ZŁ. A PO TEM JAK JEST EMERYTEM TO IDĄ NA CAŁOŚĆ I DOLICZAJĄ JAKIEŚ DODATKOWE KOSZTY ZA URUCHOMIONE APLIKACJE TRÒRE WCISKAJĄ NACHALNIE OBSTAJĄC PRZY KŁAMSTWIE!!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED BANDĄ V & M !!!!ZaletyJakie zalety mogą mieć OSZUŚCIWadyNACIĄGACZE -
~Cezar / 2023-12-08 10:04
Kupiłem numer żeby z niego dzwonić służbowo, a po 3 dniach zostałem zablokowany ponieważ "dzwoniłem zbyt intensywnie". To jest jakieś kuriozum, omijać tego "operatora" szerokim łukiem. ZaletyZakończenie współpracy z tym operatoremWadyBlokada numeru za to że wykonywał swoją pracę -
~Cierpliwa????? / 2020-02-04 20:23
Tragedia. Wyciek danych w grudniu. Od prawie 3 tygodni !!!! nie mogę wyprosić faktury. -
-
~Ckom31 / 2021-02-23 12:05
Firma nierzetelna. Od pół roku próbuję zarejestrować nr na firmę. Brak punktów usługowych. Najpierw dwa razy skierowano mnie do punktów gsm, które nie miały pojęcia o procedurach i błędnie sugerowano wykonanie cesji. Następnie 3 kolejne formularze aktualizacji danych. Bez rezultatu. Przenoszę nr do innej sieci. -
~Czesław / 2022-03-25 21:11
Doładowałem konto za 100zł ikarta nie działa od grudnia 2021r nie polecam tej sieci to po prostu złodziejka firma -
~Damian / 2022-07-25 16:54
Jeżeli chcesz uprzejmie prosić o wysłanie umowy po oczekiwaniu 6 dni, jeżeli chcesz. mieć przyjemność z obsługa klienta, która za każdym razem przerażonym głosem mówi, ze zgłoszenie zostanie utworzone z ponad tygodniowym czasem realizacji rozwiązania Twojego problemu, patrz. Nieaktywny numer telefonu (czytaj. Brak rozmów, SMS oraz internetu) a dodatkowo w bonusie otrzymasz fakturę do opłacenia. Jeżeli chcesz aby konsultant podczas rozmowy rozłączył się bądź podał sprzeczne informacje co do rozwiązania problemu w odniesieniu do jego kolegi z zespołu, który mówi, ze nie bierze odpowiedzialności informacje udzielone prosto z obsługi działu klienta Virgin Mobile. Świetnie! Doskonale trafiłeś, dołącz do Virgin Mobile już teraz, oni zajmą sie reszta! :) -
~Danka / 2020-03-30 18:39
O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno. Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki
strona 21 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »