strona 21 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Tyska / 2021-08-06 10:45
Problem z Blue Media- kilkukrotna próba doładowania telefonu nie powiodła się. Na Infolinii kabaret, konsultanci jedni nie zorientowani inni z kolei nie zainteresowani rozwiązaniem problemu. Jestem rozczarowana rozmową z konsultantką-zero zaangażowania. Od jakiegoś roku, problem z zasięgiem. Nie polecam. -
-
~Wiesław / 2021-08-03 21:47
Jako sieć jest tania, tzn. pakiety na kieszeń rencisty, emeryta.Natomiast bardzo słaba organizacja dotycząca współpracy z pośrednikiem Blu Media, w sprawie doładowań karty i to na oficjalnej stronie Virgin oraz brak działania konsultantów w tej sprawie. Drugi tydzień mija jak dokonałem doładowania, którego brak, mimo zgłoszeń do Blu Media i Virgin.
Jednym słowem kabaret. Chyba podeślę im temat. -
~KSAUZ / 2021-08-03 18:11
Podobnie jak Viktoria - w Polsce wszystko działa jak należy,ale wyjazd do UE i próba używania danych to jakiś koszmar.Strony nie ładują się ,działa z biedą jakiś komunikator i to tylko jak się nie wysyła zdjęć.Zgłoszenie do tzw CMOK ,reklamacja i dwa ponaglenia,nadal 5 dzień bez danych w roamingu.W CMOK'u nic nie mogą,tylko przyjmują do wiadomości i kolejne ponaglenie wysyłają do Działu Technicznego które nic a nic nie wnosi.W usłudze Gigadaje za 25 PLN/miesiąc w taryfie "Chcę Wszystko" zgodnie z regulaminem ma być 2,92 GB transfer...mi udało się przesłać w ciagu 5 dni może z 10 MB. Zaletydobrze działające usługi w Polsce i w roamingu krajowym
usługi głosowe i sms w roamingu bez problemuWadybrak dostępu do internetu w roamingu
okresowe problemy z MMS w Polsce -
~Wiktoria / 2021-08-01 13:32
Dopóki jesteś w Polsce, to oferta jest atrakcyjna. Jedyny minus to, że poza dużymi miastami jest słaby internet. Najgorsze jest jednak, gdy wyjeżdzasz za granice. Miałam ten sam problem na poprzednich wakacjach, więc to nie jest przypadek. Obecnie jestem na wakacjach w Chorwacji i zamiast z pakietu 3,5gb do wykorzystania w UE, pobiera mi z salda. Cały czasu muszę doładowywać konto, żeby mieć internet… zgłosiłam oczywiście sprawę i mam dostać zwrot tych pieniędzy, ale po 30 dniach…
Gdy zadzwoniłam po 2 dniach zapytać kiedy moje zgłoszenie będzie rozpatrzone i przestanie mi pobierać pieniądze z salda, powiedzieli, że nie wiedzą i to może jeszcze potrwać kilka dni. Czyli całe wakacje w stresie i bez darmowego obiecanego internetu. Od razu po powrocie zmieniam sieć.WadyBrak internetu za granicą z pakietu -
~Leo-pard / 2021-07-30 20:51
Virgin na karte mam dwa lata nie musialem ani razu dzwonic na jaką infolinie bo nigdy nie bylo takiej potrzeby.konto ładuje co miesiac za 25 wybieram pakiet i to wszystko.. chcialem miedzyczasie spróbować innych operatorow ale gdzie indziej dramat...
Co bym poprawil to lekko gubi mi zasięg neta w domua poza domem wszyko ok..PolecamWadyYr -
~stawar / 2021-07-30 16:50
Jestem obecnie w Krynicy Zdrój Internet zero zasięgu strony się nie chcą otwierać musze wybierać ręcznie nadajnik żeby cokolwiek otworzyć, najgorsze to że jak przemieszczam się z jednego końca miasta na drugi to tracę zasięg i musze ponownie wybierać nowy nadajnik (operatora tylko 3G) Dla mnie porażka żebym wiedział że to tak gównioano działa w życie nie zmienił bym poprzedniego operatora bo tam wszystko było ok, tu skusili mnie większa ilością danych ale to była pomyłka i teraz umowa na dwa lata męki eh.... porażka po całości banda oszustów. Omijajcie z daleka. ZaletybrakWadysame wady -
~muszka / 2021-07-30 14:08
Dramat. Kuszą cenami ale na tym koniec. Za granicą roaming nigdy nie działa od razu - pomimo że mam abonament zamiast karty, Proces doładowywania swojego konta to jakaś pomyłka - wymaga minimum 2 telefonów do osbługi i przelewu kasy na konto. Po czym problemy techniczne. Aha znowu brakuje kasy i znowu trzeba przelać. Proces odblokowywania pułapu roamingu na granicą trwał 5 dni. Zdążyłam wrócić do kraju i dostać sms że mój problem został rozwiązany... -
~Pablo / 2021-07-30 10:28
Virgin mobile ma jakiś problem z Blue media bo któryś raz z kolei moje doładowanie nie trafia na konto pomimo zaksięgowania kwoty w Banku sytuacja patologiczna i skrajnie niedopuszczalna płacisz za coś czego nie dostajesz a najgorsze jest to że klient zostaje z tym sam bo obsługa na infolinii oderwana od rzeczywistości nic nie wie i nic nie może ZaletyNie stwierdziłemWadyZa dużo by wymieniać -
-
~Zofia / 2021-07-26 18:56
Usiłuję "wydostać się" z Virgin . Kolejny miesiąc. Nowemu operatorowi odpowiadają , już trzeci raz , że podaję błędne dane! .Kopia mego dowodu osobistego! Trzymanie na siłę klienta i robienie z niego głupka . Decyzję o rozstaniu podjęłam po kilku mailach na ich stronie z prośba, o uruchomienie mi w nowym telefonie MMS. Dostawałam odpowiedzi z numerem zgłoszenia i informacją, że się skontaktują.......... i nic .Kompletne ignorowanie.! Natomiast z zasięgiem i internetem , nie było nigdy problemów. ZaletyZasięg, cenaWadyMie mogłam uzyskać przy nowym telefonie , żadnego wsparcia ze strony obsługi na instalowanie usługi MMS. -
~prekta / 2021-07-25 12:32
Karta SIM (opcja 3 zł/m-c już niedostępna) nie obsługuje LTE i UMTS. Możliwe połączenia 2G i transmisja danych 2.5G Tak więc funkcjonalność mocno ograniczona. Zaletyniska cenaWadyograniczon funkcjonalność -
~No name / 2021-07-25 08:42
Nie wiem , gdzie Wy ludzie mieszkacie.U mnie na warmi- mazurach zasięg bardzo dobry,a i internet chula,nie ma mowy o 1-2 mega prędkości dlatego ten komentarz ponizej to bzdura.Średnio mam prędkość od 30 do 80mb/s i ponizej 40 nigdy nie spada,także te bajki o słabym necie to opowiadajcie dzieciom ! Oferta jest genialna,jak i na karte tak i abonament,mysle ze abonament w duecie albo i wiecej numerów lepiej się opłaca.Za pierwszy numer płace 29,a kolejne po 14.5,w tym 30gb neta mmsy,smsy i rozmowy no limit na każdym numerze.Nie ma taniej w zadnej sieci.Ja polecam szczerze,nie czytać tych komentarzy,większość to pisze konkurencja.Zasięg bardzo dobry ZaletyZasięg jest wszędzie praktycznie ciągle lte bądź lte+,duzo internetu,jakość rozmówWadyMogło by być za darmo-wtedy nie by nie było negatywnych komentarzy -
~El-and / 2021-07-24 13:52
Co do jakości przekazu, to warto zajrzeć do YouTube, bądź do Elektroda, może uda Wam się dowiedzieć, skąd nadawany jest internet każdego z dostawców. Stojąca w pobliżu wieża, obojętnie czyja, nie jest gwarantem dobrego internetu, często jest to wyłącznie sygnał GSM. Podpięcie się VM pod Play raczej nie wyszło na dobre, może w innym rejonie, ale nie u mnie. Dlaczego więc pozytywnie oceniam dostawcę? Ano po tym co oferuje. Poza godzinami szczytu z Play, odległego o ok 7 km (brak przeszkód terenowych, tandetny ruter B 31o), mam czasem 14-18 Mb/s, wieczorem spada, ale netflix na ogół chodzi. Od pół roku kupuję startówki VM, gdzie 1 GB kosztuje czasem 5 gr. Rejestracja zawsze bez przeszkód. "Lewandowski" i "pomarańczowi" dostarczają świetny sygnał (ta sama wieża w pobliżu), ok 40 Mb/s, ale...Ten pierwszy nie ma tanich ofert, a drugi, he, he, he. Startówka z 5 Gb kończy sie po niespełna godzinie, w tym czasie oglądałem film w rozdzielczości 480. Podpięty pod "pomarańczowych" NM, zwany kartoflem, potrafił zdjąć z konta prawie 5 Gb z godzinnego odcinka w 480, który ściągnięty na dysk przez kabel, ważył 289 Mb. 17 do 1, to jest ekstra wynik! Plus w mojej okolicy nie chodzi, a i oferta nie za specjalna.
Czyli, startówki poszczególnych dostawców ze sprawdzeniem transferu, lektura internetu, to dużo wyjasnia oraz a jeśli umowy, to bezterminowe, może ruter z agregacją, ok 700 zł i antena zewnętrzna.ZaletyOferta bardzo tania, umowy bezterminowe, dużo promocji np 100 Gb za 5 zł.WadyMiejscowo słaby zasięg, zwłaszcza po mariażu z Play .Często potrzebny dobry ruter z agregacją pasm(700-800 zł) :-( -
~Jakub / 2021-07-23 01:25
Kompletne nieporozumienie.
Nabijanie klienta w butelkę
Ciągłe tłumaczenie że system zero jedynkowy:) -
~gostek / 2021-07-12 13:20
zapomniałem zapłacić abonamentu i mi wszystko zablokowali. w zasadzie nie powinienem mieć żalu ale... no właśnie. żeby chociaż powiadomili, że nie maja wpłaty, ani na maila ani smsem. po zapłaceniu już drugi dzień dzwonię na *222 żeby mi odblokowali, niestety nikt nie odbiera. siedzę przy telefonie i gra mi muzyczka... już 29 min. wczoraj dzwoniłem 5x po 15-20 min i nic. dziś trzymam dłużej 25. 38 i 29 min. muzyczka gra. szkoda czasu zmieniam operatora. -
~Jakub / 2021-07-10 15:57
Oferta dobra ale internet wolny 1-2 Mb/s, abonament tani ZaletyTania siecWadyWolny internet ( czasami brak internetu choć wyświetla play lte na 4 kreski) -
~Karol / 2021-07-10 09:35
Za 22 zł mam 30gb,sms,mmsy i rozmowy bez limitu.Przeszedłem z plusa z dwoma numerami.Zasięg perfekcyjny na mazurach,a o to mi głównie chodziło prawie cały czas lte+,bądź lte.W porównaniu do plusa od 0 do 10,daje 9 gdzie plus 3 max.Prędkość neta 60-70 mb/s dla mnie wystarczający,do ściągania mam światłowód w domu.Jakość rozmów dużo lepsza jak w plusie.Z biurem obsługi nie rozmawiam,bo nie mam o czym,bo wszystko pięknie działa.Szczerze polecam każdemu tą sieć.Nie sugerujcie się opiniami,gdyby pod każdą opinia trzeba było podpisać się z imienia i nazwiska to połowy albo i więcej negatywnych komentarzy by tu nie było.A tak każdy no name może obrzucać tutaj sieć nawet nie będąc w niej.
Nie zastanawiajcie się,przeniosłem dwa numery,mam 3 miesiące bez opłat,bez aktywacji,za 22zł dla mnie nie ma lepszej sieci.PolecamZaletyZasięg , szybkość internetuWadyNarazie brak -
-
~Aga / 2021-07-05 20:57
Kupiłam starter i pakiet za 9zl i nie mogę wysyłać SMS. Na szczęście to tylko 9zl -
~Bea / 2021-07-05 18:14
Cena doskonała, ale połączenie z Internetem tragiczne. Żałuję, że zrezygnowałam z t-Mobile ZaletycenaWadybrak połączenia z internetem -
~Sławek z Wrocławia / 2021-07-05 10:35
Od 2 lat jestem klientem i działa wszystko OK. Wszelkiego typu zapytania były załatwiane błyskawicznie. Porównując oferty innych firm w których byłem klientem, to jakość połączeń jest podobna, ale cena znacznie niższa. ZaletyCena oraz dobra jakość połączeńWadybrak -
~Przemek / 2021-06-30 13:55
Odradzam !!! Obsługa masakra !!!
Nie potrafią poprawnie przenieść nr telefonu z innej sieci i karzą płacić za dodatkowy numer.
Internet porażka brak zasięgu lub wskakuje rouming.
Nie mam cen z promocji bo nie ustawiłam jakiejś grupy.
Dramat !!! Rozszarpał bym debili !!!Zaletysame wady, oszuściWadynie polecam, same problemy, godziny rozmów na infolinii a nawet nie potrafią danych na fakturze zmienić, firma do odstrzału
strona 21 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »