ZaletyBrak
strona 20 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Abonent / 2018-07-16 21:19
Przestrzegam! Virgin posiada dwa rozne regulaminy, zaprzeczajace sobie w sprawie strefy Euro, a konsultanci na infolinii za każdym razem przedstawiają ofertę, która w rzeczywistości nie istnieje!temat dotyczy Szwajcarii i pakietu Internetu w roamingu. Korzystałam osobiście kilkukrotnie na terenie Szwajcarii z wykupionego pakietu danych w ofercie na kartę. Szwajcaria jest zaliczana do krajów UE, pakiet bez problemu działał. Ze względu na ten fakt, narzeczony wybrał kartę Virgin, aby móc przez dwa miesiące wykupować pakiet Internetu. Niestety, pakiet nie został uruchomiony w przeciągu 24h, więc zapytaliśmy grzecznie, co się stało. Przez kilka dni konsultanci zapewniali nas, że sprawa już została rozwiązana, ale nadal nic się nie ruszyło. W końcu jakiś "mądry" pan odpisał nam na maila, że jest inny regulamin, mówiący o tym, że Szwajcaria jednak nie należy do strefy Euro. Niestety przy ofercie pakietu jak i przy cennikach i regulaminach strefy euro, nie ma takich informacji, a wcześniej pakiety działały bez problemu. Konsultant z obsługi podtrzymuje swoje zdanie, chowając się za regulaminem wygodniejszym dla niego. Na infolinii pani potwierdza mi kilkukrotnie, że Szwajcaria należy do Strefy Euro. Kolejne wykonane połączenia i konsultantka potwierdza nam na 100%, że pakiet będzie działał na terenie Szwajcarii i jeszcze opycha abonament, bo będziemy mieć WIECEJ! (chyba na rachunku...). Virgin twierdzi, że połączenia nie mają i nie mogą przesłuchać, pomimo screenów z połączenia wykonanego, podanych szczegółów i godzin połączenia co do minuty. Sprzedawcy wprowadzają w błąd, a Virgin ma zupełnie dwa przeczące sobie regulaminy, celowo wprowadzają w błąd. Niestety, kasa z konta ucieka, za pakiet środki przyjęli i korzystać nie można. Zwrócić też nie chcą. Mało tego - konsultant idzie w zaparte, że to, że pakiet kilka razy działał to po prostu błąd systemowy, teraz działać nie będzie, bo nie. Sprawa trafia do UOKIK -
-
~AD / 2022-09-28 17:27
Gdy zaczęłam przygodę z Virgin byłam zadowolona przez pierwsze 2 miesiące był wszystko świetnie (miałam numer na kartę i internet na kartę). Potem zaczęły się problemy internet nie działa, a jak już zaczął działać to wolniej się nie dało (a zaznaczam mieszkam w centrum Wrocławia, więc nie ma mowy o braku zasięgu). Nawet sama aplikacja się chciała się włączyć. Jakość połączeń i zasięgu, to jakaś kpina, na początku wszystko działo perfekcyjnie i miałam zasięg w miejsca, gdzie inne sieci ledwo dawały radę. Miało być przejrzyście, ale ciągle jakieś dodatkowe opłaty. Kontakt z działem obsługi to żenada, nikt nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania i nikt nie potrafi pomóc. Nikomu nie polecam tej sieci aktualnie. Wadychaos
brak komunikacji
zdzieranie z klienta pieniędzy
częste awarie
słaba jakość usług -
~Adam / 2021-12-03 14:46
PoJestem w VM od początku, ale mniej więcej od roku same problemy z zasięgiem, z przerywaniem połączeń (telefonem zawsze łączę z tego samego miejsca, bo nie noszę go przy sobie) i nieujawnianą ceną połączeń! Dodatkowo w grudniu 2019 roku mieli wyciek danych drażliwych klentów i do tej pory słowa wyjaśnienia mimo, że sprawa trafiła do prokuratury!
SŁOWEM MAKABRA! TERAZ TOCHYBANAJGORSZA SIEĆ W POLSCE OD KIEDY JEJ WŁAŚCICIEL BRENSON WYCOFAŁ SIĘ Z POLSKI ! ! !ZaletyNie maWadyZmiany stawek połączeń, problemy z zasięgiem, niewystarczająca ochrona danych klientów (kradzież danych wrażliwych) -
~Adam / 2022-06-22 16:23
Beznadziejna firma , zablokowali mi tel. Już drugi tydzień i nie potrafią odblokować.To jakaś masakra , odradzam korzystanie z ich usług ZaletyŻadnychWadyBrak mms,awarie ,blokady -
~Adik / 2021-09-02 09:40
Od dwóch dnie brak internetu. Zwodzenie opowiadanie bajek nie polecam! ZaletyNiemaWadySame wady -
~Advent / 2021-08-18 14:17
smsy nie chodzą tz. ja nie mogę wysłać mimo że dzwoniłem prosiłem itp. od kąd weszła do nas na rynek z * lat i smsa nie wyślę , mini pakiety też często nie wchodzą, i kasuje cię jak żniwiarz w nocy, teraz nawet połączenia z obsługą po najwyższych kosztach.....z tymi usługami i podejściem proponuję im bardzo daleką północ , niech świadczą swoje bardzo mizerne usługi ale misiom polarnym....trzy numery w tej sieci mam i teraz podjąłem ostateczną decyzję, spadam z tond.... Zaletyteraz żadnychWadyza dużo pisania -
~Agata / 2020-09-18 17:55
Obsluga klienta 0*. Nie odbieraja telefonu, po oczekiwaniu 20min na linii rozlaczaja. Podany nr gdzie mozna wyslac sms zostaje bez odpowiedzi. Zamowilam starter SIM z dostawa do domu, starteru nie otrzymalam, nie dostalam potwierdzenia zamowienia na maila itp a pieniadze z konta za ten starter zostaly zabrane natychmiastowo. -
~Agata / 2022-08-05 10:42
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.ZaletyNIE STWIERDZONOWadyOPERATOR VIRGIN -
-
~Agata / 2022-11-28 20:21
Nie polecam , biuro obslugi klienta.wogole nie dziala , zeby cos zalatwic graniczy z cudem , co chwile w telefonie brak sieci ZaletyBrakWadyBrak sieci , -
~Agata / 2023-03-10 21:35
Dramat. Nie polecam. Odradzam!!! Mam telefon na karte. Mimo że mam środki na koncie pakiet Gigamaks nie odnawia się i wygadałam moje środki na koncie. Przyszedł sms, że mam zapewnić środki, miałam. Po kolejnym dniu, że mam 6 zł i mam włączyć sobie Gigamaks. Pomijam już afere z kradzieżą danych, zmieniałam wtedy dowód osobisty...i wtedy już powinnam zakończyć z nimi współpracę. ZaletyBrakWadySame wady. Unikajcie tej sieci. -
~Agnieszka / 2020-05-14 16:13
Złodzieje !!! złodzieje, złodzieje!
Wielką porażka!ZaletyŻadnych.WadyTylko -
~ah / 2022-09-14 15:27
Żałuję, że mam u nich abonament. Tragedia jeśli chodzi i obsługę klienta. Coś nie działa - wmawiają, że to wina klienta. Tragedia!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Alicja / 2019-10-14 22:16
Nie wiem skąd te wszystkie pozytywne komentarze o sieci jak my mamy telefon w tej sieci i jest do bani. Nie dość ze zasięgu nie ma to jeszcze obsługa nie fachowa bo nauczyli się jednej regułki i ją klepią zamiast usunąć problem. Na okrągło słyszy się ze z przyczyn technicznych ale jak rachunek nie jest zapłacony z przyczyn technicznych to blokują numer. Porażka. Niech się umowa skończy i zaraz przechodzimy do innej sieci. ZaletyZadnychWadyNie kompetentni pracownicy infolini i brak kontaktu z szefem -
~Americ / 2022-12-25 16:59
Najgorszy operator jakiego znam. Zero obslugi klienta. WadyWszystko źle -
~AN / 2020-03-26 11:07
Porażka!na fakturze elektronicznej widnieje kwota NR 1,jak wydrukowałam fakturę ukazała się inna kwota NR 2,zadzwoniłam do nich podali jeszcze inna kwotę NR 3!Cały czas mówią o nie zaplaceniu pierwszej Faktury z roku 2017 sprawdziłam u mnie w banku "zadluzenie" z NR faktury który podają okazuje się że zapłaciłam już dwa razy ! Ponieważ nie raz , a nawet bardzo bardzo czesto Faktury się nie zgadzaly dzwoniłam na infolinię i zawsze było tak tłumaczone żeby wyszło na ich korzyść! Jak zadzwoniłam poinformować żeby sprawdzili konkretne płatności że tam mają napisane za co jest płatność to usłyszałam że ona tego nie będzie sprawdzać bo już zostałam poinformowana za co mam dalej płacić! Mam płacić za coś co już dwa razy zapłaciłam!!!!!! Teraz chce rozwiązać umowę nie wiem czemu ale spodziewam się problemów :/ nigdy więcej tej pseldo sieci! ZaletyZero!WadyTylko! -
~Andi / 2022-10-04 02:25
Kpina nic wiecej. Korzystalem przewaznie z internetu i przy zakuie kartypare lat temu bylo wszystko ok lecz teraz niestety porazka. Ba fb gdzie placzene gwarantowali darmowe nue odpala sie nic mimo posiadania wykupionego pakietu danych. Chyba korzystam ostatni raz i karta na smietnik-przynajmiej nie bede sie wkurzal. OMIJAC WIELKIM LUKIEM ZaletyBrakWadyBeznadziejnie z internetem -
-
~Andrzej / 2019-04-19 13:24
Internet działa tylko w zasięgu LTE i to nie zawsze. Może i tanio ale bardzo kiepsko. -
~Andrzej / 2021-12-01 07:32
Virgin wprowadza w błąd przy zawieraniu umowy. Nie informuje o wszystkich ograniczeniach w umowie. Blokuje wewnętrznymi regulaminami dokupowanie usług. Nie uruchamia usług które już dawno powinny działać. Kontakt przez biuro obsługi bardzo trudny. Rozłączanie rozmów podczas zgłoszeń. Bardzo mały pakiet internetu poza terenem PL. Problemy z obsługą kont, samodzielnie zmieniają konta z firmowych na prywatne. ZaletyTanioWadyJedna wielka porażka i problem z usługami i obsługą. -
~Andzia / 2022-08-22 09:05
BEZNADZIEJNA SIEC, OMIJAC LUKIEMm!! czekam 3 tydzień na aktywację duplikatu karty sim bo nie potrafią sobie poradzić z "problemem technicznym"!!Zgloszenia odbiera infolinia, ktora nic nie moze zrobic, wiec problem jest przekladany z tygodnia na tydzien, SKANDAL! Oczywiście rachunek za ten okres dostalam gdy nie korzystam z tel (mam na abonament)
ZENUJACE TRAKTOWANIE KLIENTAWadyrealizacja uslug zenujaca, bardzo dlugi okres oczekiwania
infolinia bezpomocna
zasieg bardzo slaby -
~Anna / 2018-10-16 14:27
To już przechodzi ludzkie pojęcie.
W maju 2018r otrzymuje potwierdzenie o rezygnacji i dezaktywacji dwóch numerów telefonów, a w październiku 2018 kolejny już raz przysyłają mi fakturę za dezaktywowany numer telefonu.
To już jest zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów!ZaletyżadnychWadyTotalny bajzel mają w papierach i systemie.
strona 20 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »