Moje doswiadczenia z tym operatorem sa dobre, a napewno nie gorsze niz z innymi czolowymi operatorami jak na przyklad nju - orange. W zyciu mozna miec 2 z 3 - tanio szybko i dobrze - nigdy nie bedziecie miec wszystkich 3. Skoro wiec jest tanio to czasem musi byc kiepsko aczkolwiek ja akurat nie doswiadczylem tego.
Glowne zastrzerzenie jest takie ze nie do konca wszystko dziala - pisze ze przysla sms konfiguracyjny ktory nigdy nie dociera a starter z automatu wbija mi konfiguracje playa bo na playu dziala tak naprawde co pozniej trzeba odkrecac w punktach dostepu i smsc bo sa bledne - dlatego pewne rzeczy nie dzialaja odrazu mimo ze pakiet jest juz dawno aktywny. Z dobrych rzeczy powiem tak - aplikacja mobilna pokazuje na bierzaco z opoznieniem max moze kilka minut aktualny stan konta, jak sie wykupi pakiet odpowiedni to jest tanio jak barszcz a net pakietowy smiga na poziomie 60 Mbps - gdzie dla porownania stacjonarny z rzekomego niby swiatlowodu orange to jest 24Mbps na 2Gz WiFi i 60-120 (tylko momentami) Mbps na 5Gz WiFi. Wiec uwazam ze jest niezle. Po protu trzeba troche poczytac i sprobowac pomoc sobie samemu najpierw zanim zacznie dzwonic sie na infolinie. W 21 wieku nie mozna byc lamą ktora czeka na gotowe i tyle.
Zaletycena, parametry, apka mobilna i webowa
Wadytrzeba radzic sobie samemu z problemami
~Oleg / 2021-09-21 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Byle jakość.Nie polecam nikomu tego operatora.
Kupiłem reklamowane ostatnio 100
GB.Jawna ścienna tą ich reklama!!!
Widzę: "brak pakietu",więc dziś zadzwoniłem do nich na *222.Powiedzieli,że pakiet jest!
Niestety!
To oszuści!
Jutro zgłaszam do Policji.
Wady1000
~Mario / 2021-09-16 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam, mam nadzieję że już niedługo, dwa firmowe numery. Abonament bez limitów. Jednak przy długiej rozmowie jeden z numerów został zablokowany. Kontakt z infolinią polega na zgłoszeniu, infolinia przekazuje do działu technicznego i tyle rozmowy. karta zablokowana 5 dni. Jedyna informacja to że zostało zgłoszone do działu technicznego - proszę czekać. Kpina z wieloletniego klienta. Nie polecam.
Zaletybrak
WadyZero kontaktu
~zawiedziony / 2021-09-14 12:36
Ocena: 2.33 / 5
Mieliśmy dwa telefony na kartę w Virgin Mobile wiele lat i wszystko było ok. Od kiedy zostaliśmy zachęceni do abonamentu-totalna porażka! Przerywanie połączeń kilkanaście razy w miesiącu a nawet kilkakrotnie blokowana sieć, odpowiedzieli z infolinii ,nasz system wykrył nadużycie' oczywiście mamy opcję bez limitu.Internet też działa z przerwami pomimo zgłoszeń problem nie został rozwiązany. Zdecydowanie odradzam sieć-pozornie tanio nie zawsze się opłaca.
Nie polecam !!! Nie naliczają mi obiecanych promocji abonamenty !!! Net działa słabo a dłuższe rozmowy ucina masakra.
ZaletyBRAK ZALET
WadyBrak Miejsca aby opisać wszystkie kosmiczne ich wady !!!
~Tomasz / 2021-09-03 06:31
Ocena: 3.67 / 5
Ciągły brak internetu. Posiadam 4 numery w tej sieci i wszędzie to samo. Ciągle przełączam między 3G a LTE bo inaczej bym wcale go nie miał..
ZaletyCena
WadyZasięg, słaby internet albo jego brak
~Gregor / 2021-09-02 11:07
Ocena: 3.33 / 5
Wolny i słaby internet. Ciągłe awarie i całkowity brak internetu. Brak informacji o co chodzi dlaczego np. dwa dni nie ma internetu. Obsługa na infolini super co z tego jak są ciągłe awarie.
Oferta ogólnie jest dobra ale szkoda że to wszystko nie działa.
ZaletyObsługa infolinii jest Ok.
WadySłaby internet i często kompletny brak internetu.
~yelow / 2021-09-02 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączyliśmy panu pakiet 100 gb i co pan nam zrobi?
~Grzegorz / 2021-09-02 10:09
Ocena: 2.33 / 5
I jeszcze płatną infolinię zrobili! Moja cierpliwość już się wyczerpuje.A może oni bankrutują?
ZaletyCena
WadyZasięg,awaryjność
~Adik / 2021-09-02 09:40
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dnie brak internetu. Zwodzenie opowiadanie bajek nie polecam!
ZaletyNiema
WadySame wady
~Andrzej / 2021-09-01 17:12
Ocena: 2.33 / 5
Z dniem 1 września przepadł mi odnawialny pakiet 100 GB za 9 zł który miał być na 30 dni (kupiony 16 sierpnia). Bardzo wolny internet mimo dobrego połączenia. Zaledwie 1 mb/s pobierania uniemożliwia sprawne pobieranie plików, czy oglądanie filmów. Nie polecam.
~Kloss / 2021-09-01 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj Zabrało mi 10 zł na aktywację pakiet 100 GB cykliczny Dzisiaj pisze że nie ma internetu jest nieaktywny żeby się dowiedzieć dlaczego trzeba płacić za rozmowę zero informacji kiedy będzie internet dzwoniłem To dali mi propozycje żebym sobie dokupił 1 GB czy to nie jest śmieszne??? Co z moją kwota 10 zł??? Czy macie taki sam problem ?
WadyZero dbałości o klienta
~Herheygen / 2021-09-01 15:27
Ocena: 1.67 / 5
Od tygodnia czekam na aktywacje duplikatu karty sim...wszystko zgodnie z listem dolaczonym do duplikatu(przeslanie numeru puk)...czekam,czekam...raczyli odezwac sie dopiero po 4 dniach informujac,ze mam wyslac jeszcze dodatkowo 4 ostatnie cyfry karty sim(duplikatu)...nie bylo o tym slowem wspomniane w liscie!!!przesłałem dodatkowe dane i ...oczywiscie czekam na odpowiedz juzkolejne 2 dni...ile to potrwa nik nie wie.
TRAGEDIA Z ICH OBSŁUGĄ KLIENTA.
ZaletyCORAZ MNIEJ
WadyCORAZ WIECEJ
~Mazak / 2021-09-01 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Miałem abonament w virgin mieli tak słabo zabezpieczone serwery, że hakerzy bez problemu włamali im się na nie. Ukradli masę danych w tym moje skany dowodu osobistego. Uważajcie na tego operatora masę problemów z tym było w moim przypadku wymiana dowodu i zastrzeżenie w biku.
~JD / 2021-08-24 21:07
Ocena: 1.67 / 5
Dramat, tylko wyłudzanie pieniędzy. Mam internet niby 60 Gb ale żebym korzystał dzień i noc nie zużyję nawet 5 Gb
bo po prostu go nie ma. Nawet zmierzyć się nie da.
WadyInfolinia oszukuje albo nie ma kompetencji.
~Advent / 2021-08-18 14:17
Ocena: 1.00 / 5
smsy nie chodzą tz. ja nie mogę wysłać mimo że dzwoniłem prosiłem itp. od kąd weszła do nas na rynek z * lat i smsa nie wyślę , mini pakiety też często nie wchodzą, i kasuje cię jak żniwiarz w nocy, teraz nawet połączenia z obsługą po najwyższych kosztach.....z tymi usługami i podejściem proponuję im bardzo daleką północ , niech świadczą swoje bardzo mizerne usługi ale misiom polarnym....trzy numery w tej sieci mam i teraz podjąłem ostateczną decyzję, spadam z tond....
Zaletyteraz żadnych
Wadyza dużo pisania
~KSAUZ / 2021-08-18 13:36
Ocena: 3.33 / 5
Po kilku dniach ponownych zgłoszeń do BOK w końcu aktywowano Pakiety internetu w UE, wszystko działa jak należy tylko trzeba wybrać operatora z listy partnerów roamingowych. Wniosek:na co najmniej tydzień przed wyjazdem za granicę do UE trzeba cisnąć CMOK żeby aktywowali roaming
~Krzysztof / 2021-08-10 17:15
Ocena: 1.00 / 5
przedłuzyłem umowe z tymi dziadami internet tragedia zasięg też nie polecam nie bieżćie tego operatora
Zaletybrak
Wadywszystkie
~mka / 2021-08-10 15:18
Ocena: 2.00 / 5
NIE POLECAM! Dostałem 100GB z którego nie da się korzystać, są momenty że działa normalnie speed test pokazuje 3-4MB, a za chwilę internet się wiesza i w ogóle go nie ma nawet testy nie można zrobić.
Obsługa to jakiś żart odpowiedz na @ przychodzi po około 2-3tygodnia - czego nawet nie można nazwać odpowiedzią, na część pytań dostałem informację sms, że przesłali odpowiedz na @, a żadnej odp.nie ma nawet w spamie.
ZaletyRoko ważności konta, niskie ceny
WadyInternet działa 0-1 raz jest raz nie ma, obsługa klienta to porażka
~Marianna / 2021-08-09 07:42
Ocena: 4.33 / 5
Miałem problem z internetem za granicą ale po konfiguracji telefonu problem zniknął i jest idealnie