Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 597 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Virgin Opinie / 2023-12-10 13:33
    Ocena: 1.33 / 5
    BOK Virgin Mobile to tragedia po wykupieniu Virgin przez Play, ukraińskie nieuki podają sprzeczne informacje i przełączają pomiędzy działami bez logiki. Numer miał być przeniesiony przez na chacie Play do Virgin według jego informacji, a tylko namieszali w systemie i potem informacja, że mogę przenieść na kartę tylko w salonie a nr sobie wisi poblokowany.
    WadyNiekompetencja w BOK Play/Virgin, gdzie podają błędne informacje i zablokują numer przez własną nieudolność.
  • ~Cezar / 2023-12-08 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem numer żeby z niego dzwonić służbowo, a po 3 dniach zostałem zablokowany ponieważ "dzwoniłem zbyt intensywnie". To jest jakieś kuriozum, omijać tego "operatora" szerokim łukiem.
    ZaletyZakończenie współpracy z tym operatorem
    WadyBlokada numeru za to że wykonywał swoją pracę
  • ~Szyszak / 2023-11-30 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin - no weź to i wyrzuć. Tak powinna brzmieć ich najnowsza reklama.
  • ~Kosa / 2023-11-30 23:20
    Ocena: 2.33 / 5
    PLAY (VIRGIN) POZATRUDNIAŁ W SWOIM BOK DZIECIAKÓW CO NIE POTRAFIĄ MYŚLEĆ, NIE MAJĄ NAWET PODSTAWOWEJ WIEDZY O SIECI I TĘPO CZYTAJĄ SKRYPTY. DNO.
    Wadypoziom wiedzy podwórkowy
  • ~Zetor / 2023-11-30 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj na czacie Virgin otrzymałem informację, że maksymalna prędkość pobierania danych dla LTE to uwaga 900 Mbp/s. Amatorszczyzna i mentalny upadek. Uciekać jak najdalej od takiej obsługi i sieci.
  • ~Syty / 2023-11-23 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    W Virgin jest sztuczne ograniczenie prędkości internetu do poziomu 70 Mbps. Informacja dla nieświadomych.
    Wadyniezroumiałe ograniczenia, Virgin to taki klient drugiej kategorii
  • ~Litwor / 2023-11-22 15:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Ok. Jeśli tak było to doczekasz się sprawiedliwości w polskiej rzeczywistości za grube lata. Już przekonałeś się, że Polska to dziki kraj.
  • ~Ktoś / 2023-11-21 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Litwior z całym szacunkiem ale to jest sprawa dla prokuratury i policji . A nie dla zwykłego obywatela. Dokumentacja nie kłamie. Przez tą sprawę z virginem straciłem osiem tysięcy złotych. Bo mnie na tyle naciągneli plus inne atrakcje
    Tylko dla tego że byłem ofiarą przestępstwa i mają nieuczciwych pracowników. Jestem też świadkiem w sprawie wycieku danych z grudnia 2019 roku. I w mojej ocenie za wyciekiem stoją pracownicy Virgin. Wszystko w temacie.
    ZaletyBrak
    WadyVwszystko w temacie
  • ~Litwor / 2023-11-19 18:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można komuś grozić, że "spotkamy się"? Czy podczas rozmowy padły słowa karalne? Jeśli nie to z czym ty dzieciaku na forum wyjeżdżasz? Ktoś płaci ci za takie marne teksty? Rozwiń tę myśl bo ktoś może ciebie podać za bezpodstawne oskarżenia.
  • ~Ścibor / 2023-11-19 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Teraz niedziela godz. 12:30 internet LTE ściąganie 3 mega, wysyłanie 0,01 mega. Tak wygląda internet anno domini 2023. Kupa.
  • ~Ktoś / 2023-11-16 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja dla prokuratury w Warszawie która prowadIła sprawę wycieku danych z 18 grudnia 2019 roku w Virgin mobile polska. Prawdopodobnie za wyciekiem danych stoją pracownicy Virgin mobile polska. Skąd wiem. Bo 15 listopada 2019 roku pracownik Virgin mobile groził mi przez telefon że się spotkamy gdy ostrzegałem że coś się dzieje z systemami. Iod Virgin mobile polska w styczniu 2020 roku chyba drugiego czy piątego stycznia nie przyjąl o de mnie tych informacji i nie przekazał do prokuratury i inne chocki klocki. Pozdrawiam serdecznie
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w temacie
  • ~Friko / 2023-11-15 14:13
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem nadal w Virgin bo nadal jest Pakiet 300 minut i sms oraz 1GB za 9 zł z możliwością dodania pakietu 1GB za 1 zł.
    Zaletyzasięg LTE dosłownie wszędzie
  • ~Ozyrys / 2023-11-07 16:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Do wszystkich w Virgin: zobaczcie jaki punkt dostępu macie zapisany w swoim telefonie. Jeśli macie "internet" to powinno być ok w kraju i w roamingu. Jeśli macie punkt dostępu "virgin-internet" to może wam nie działać internet w roamingu krajowym i zagranicznym. Te bidoki z BOK VIRGIN nie mają o tym pojęcia!
    Wadyfatalny BOK
  • ~Ogarnięty / 2023-11-07 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na informacje na oficjalnej stronie Virgin w kwestii dostępu do internetu i ustawień apn-u bo są dwie wersje: pierwsza (prawidłowa) to apn: internet (internet będzie działać na sieci Play i w roamingu krajowym Orange). Druga wersja (w zakładce pomoc techniczna) to apn: virgin-internet. To ustawienie do internetu powoduje, że internet przestanie działać w roamingu krajowym w Orange, a te ajnsztajny o tym mie mają bladego pojęcia i nie przeszkadzają im dwie wersje ustawień do internetu. Co za mega wstyd, niedbalatwo i lenistwo.
  • ~Kafar / 2023-11-07 15:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Do tego nygusa z poniższej wypowiedzi: czemu polazłeś akurat tam - co w necie taniej nie mogłeś kupić czy co???
  • ~jebacwaszsklepwauchan / 2023-11-01 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko bardzo zle
    kupilem sluchawki przewodowe do
    iphone.
    w media markt chodza po 120 zl
    a tutaj nie fosf ze 130 to jeszcze podrobione dostalem i sie zniszczyly po 3 dniach
    jakos muzyki tez byla slaba
    obsluga nie mila, nie pozdrawiam, sklep wogolle nie warty uwagi nic tam nie kupujcie
    Zaletynie ma zalet
    Wadyobsluga
    zakupiony sprzet
    cena
  • ~Prawie były klient Virgin / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni walczę z niedouczonymi "konsultantami" Virgin (Play) aby przywrócić dostęp do internetu w roamingu krajowym bo nagle gdzieś wyparował (oni tylko informują, że zrobią do 24h reset ustawień i będzie działać). W końcu poprosiłem o wyłączenie roamingu krajowego bo miałem dosyć ręcznego, ponownego wybierania sieci Play aby odzyskać dostęp do internetu. KONSULTANCI VIRGIN TO DNOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
    Wadypoziom zerowy w kwestii pomocy technicznej
  • ~jasio / 2023-10-25 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Mobilny internet download 1,4 Mb/s Upload 7,0 Mb/s Można iść zrobić herbatę zanim załaduje jakiś film. Bieda
    Zaletytak długo ładował, że zapomniałem
    Wadydługo by pisać
  • ~Michał / 2023-09-29 05:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna „obsługa” klienta, która praktycznie nie istnieje. Problemy techniczne prześcigają się u operatora , który sobie z nimi nie radzi. Szczerze nie polecam tego telekomunikacyjnego ignoranta.
    Michał
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy w dziale obsługi klienta, ignorancja ze strony obsługi klienta, problemy techniczne z usługą, utrudniona komunikacja z operatorem (kanały komunikacji zawodzą), bagatelizowanie problemów klientów, niekompetentny zespół ludzi.
  • ~Mag445 / 2023-09-21 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo wykupienia pakietu interenetu w UE internet nie działał mi ani w Chorwacji ani na Łotwie, ani we Włoszech. obsługa klineta nie widzi problemu. Uciekać z daleka od tej sieci. Szkoda nerwów
    Zaletyniema
    Wadybrak internetu UE nawet po wykuoieniu pakietu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1268
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185