strona 19 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~TOMASZ / 2021-11-22 16:49
OBSŁUGA MASAKRA !!! - Dajcie sobie spokój z tą firmą, 1 punkt obsługi klienta w Warszawie do tego bez biura tylko wyspa na środku galerii DO TEGO w głośnym miejscu, ani porozmawiać ani nic załatwić, do tego niekompetentna infolinia, jak konsultant nie wie co zrobić to bez uprzedzenia przerzuca do kolejnego i od nowa trzeba tłumaczyć, straciłem prawie 2h na gadanie z 4 konsultantami i tak nie udało się załatwić sprawy. ODRADZAM !!! -
-
~Ola / 2021-11-20 14:27
Obsługa klienta jest bardzo nie miła, nie potrafią wytłumaczyć ofert nie znają ich przede wszystkim powinni się doszkolic i zapoznać z siecią z którą pracują A infolinia powinna być bezpłatna zwłaszcza dla własnych klientów A nie pobierać jeszcze pieniądze. -
~Naffay / 2021-11-19 17:53
Byłam bardzo zadowolona z sieci virgin... Do czasu.
W technicznej obsłudze klienta znajdują się "osobistości" kuriozalne...niekompetentne wręcz głupie więc albo trzeba zmienić operatora albo zaakceptować takie indywidua o powiedzmy elokwencji kłody dryfującej...ZaletyTanie pakiety
Dodatkowe pakiety w przystępnej cenie
Aplikacja w której można zakupić większość uslugWady"Wybitna" obsługa klienta -
~WOLTER-W2 / 2021-11-16 18:27
Dwa tygodnie nie miałem możliwości otwarcia żadnej strony /portalu/
Zgłaszałem wielokrotnie dzwoniąc na *222
awarię ,wysłuchując za każdym razem przez kilkanaście minut papugi z muzyczką i tracąc z mojego konta na kartę znaczną sumę pieniędzy ,a w odpowiedzi słyszałem że "pracują nad tym problemem " podając numer zgłoszenia .
" Cudownie się jakoś samo to naprawiło" i przez tydzień było Ok!
Dzisiaj znowu zaczęły się powtarzać te braki internetu wraz ze słynnymi powtarzanymi jak " mantra " komunikatami " Przekroczony limit czasu wyszukiwania"
Wg. Mnie powinno być Przekroczony limit czasu OSZUKIWANIA ,,,,klienta !!!!!!!
I tyle w temacie Żenada iFarsa!!!! -
~Jo7 / 2021-11-14 19:14
Po 4miesiacach bycia ich klientem zamierzam skorzystac z uslug kogokolwiek innego- oby bylo szybciej i lepiej po prostu. Mam serdecznie dosc braku zasiegu, zamulajacego internetu i klikania w kolko refresh,refresh..zeby odtworzyc filmik na youtubie.kazde video zacina w polowie, musze wylaczac tel i wlaczac wszystko od nowa. 21 wiek tak? A tu jakosc jak z poczatkow internetu..moj ostatni miesiac w tej sieci. -
~Piter / 2021-11-14 13:36
Bardzo dobra oferta, za 43,50zł mam dwa numery a, sieć działa dobrze, tam gdzie wielcy mają słaby zasięg to Virgin śmiga bez problemu. Oferta cenowo i jakościowo super, ktoś napisał że jest lejek 70mb, ja zapytam po co mi więcej w smartfonie? Filmy w 4K śmigają bez problemu. 20GB w abo nie jestem w stanie wykorzystać, łącznie rozmawiam ponad 12h miesięcznie. W poprzedniej sieci płaciłem 170zl za 4 numery i internet i szału nie było tak z zasięgiem jak z obsługą. ZaletyCena, zasiegWadyNaradzie brak -
~Lulass / 2021-11-14 08:23
Moje doświadczenie z tą firmą to dramat brałem kiedyś ofertę z telefonem po miesiącu wyłączyli mi pakiet który miałem w umowie ???? to jest pierwszy hit za przeniesienie nr mialem dostać dodatkowy pakiet internetu jak się okazało po przeniesieniu nr w mojej ofercie to nie obowiązuje non stop były tam cyrki nie polecam omijać to gówno szerokim łukiem non stop nie miałem zasięgu itp jak tylko opuściłem miejsce stałego zamieszkania telefon całkowicie głupiał i zasięgu było non stop zero raz kupiłem specjalnie pakiet roaming bo jechałem do Niemiec oczywiście jak się okazało gówno z tego było bo oczywiście nic nie działało z daleka i jescze raz z daleka od tego ścierwa ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Kuba / 2021-11-10 07:40
Ja mam 3 numery w promocji razem , wszystko śmiga i jest tanio , za 3 numery tutaj płace taniej niż za 1 w Playu , więc nie wiem po co ludzie tutaj jakieś głupoty wypisują , nie ma taniej i lepiej a przeszedłem z PLAYa bo dużo drożej i wszystko chodzi identycznie bo virgin należy do Playa , chyba ze wpisy są konkurencji -
-
~Anna.m / 2021-11-06 12:25
Aplikacja przez którą trudno coś załatwić, pod kątem UX beznadziejna, widać, że zrobiona przez mało kompetentnych specjalistów, na włączenie pakietu czeka się długo, ciągle problemy z internetem, mało responsywna obsługa klienta. Funkcjonalności, które w ogóle nie działają. -
~Spakoj.eu / 2021-10-31 15:10
3 zł / miesiąc. Wygodna aplikacja na telefon. Polecam.
Virgin Mobile
MINI3 za 3 zł / 30 dni:
30 minut do wszystkich sieci
30 sms
300 MB Internet
MINI9 za 9 zł / 30 dni:
300 minut do wszystkich sieci
300 sms
1 GB Internet
GIGADAJE za 25 zł / 30 dni:
Bez limitu rozmowy i sms
15 GB Internet
A także inne pakiety dostosowane do potrzeb, np.:
GIGADAJE7 za 7 zł / 7 dni:
Bez limitu rozmowy i sms
3 GB Internet
Wygodna aplikacja na telefon. Korzystam zazwyczaj z pakietu za 3 zł / miesiąc. Polecam ????Zalety3 zł / miesiąc. Wygodna aplikacja na telefon. Polecam. -
~Cezary / 2021-10-26 07:23
Bardzo nie polecam, cały czas połączanie z internetem jest zrywane.
Dzwoniłem na infolinię z 20 razy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy, nic nie pomaga, z ich strony jest wszytko OK, co jest oczywiście bzdurą.
Lepiej zapłacić troszkę więcej a faktycznie mieć internet niż czekać na stronę po 2-3 minuty, jak raptem ząłapie połączanie. -
~Denis / 2021-10-25 12:13
Trzymać się od tej sieci daleko!! Tyle co się już nawku... z nimi to mi się chyba nie zdarzyło.. Bez przerwy informacja o braku możliwości połączenia z przyczyn technicznych. Zablokowali mi numer po 4h rozmowie z klientem i odblokowali dopiero 2 dniach. Na ugodę rozwiązania umowy również nie chcieli pójść mimo faktu, że są same problemy z nimi i przynosza straty mojej firmie! Wadywszystkie możliwe. -
~klient / 2021-10-25 10:51
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 2h. Po dwóch godzinach zrezygnowałem. -
~X / 2021-10-21 16:01
Osoba starsza spóżniła się parę dni z
opłatą za przedłużenie numeru
telefonu.
Nie przedłużono.
Po napisaniu prośby o przedłużenie i
zapłacenie nie było żadnej odpowiedzi.ZaletyBrakWadyNie zostają przesyłane wiadomości
w sprawie zachowania numeru telefonu. -
~Jan / 2021-10-20 21:42
Blokują numer przy normalnym użytkowaniu, dzwoniłem kilka razy na infolinię i tylko mówią, że wysłali zgłoszenie do odblokowania. Od 5 dni mam zablokowaną kartę, nie mogę ani dzwonić ani pisać ani nie mam internetu. Nie można nawet zadzwonić na ich infolinię. Trzeba od kogoś pożyczyć telefon, żeby się z nimi skontaktować. SERDECZNIE NIE POLECAM. Najgorsza sieć w jakiej byłem. -
~Brodaty / 2021-10-13 16:18
Virgin, używając usług Play, gdzie ich karty SIM nie potrafią działać poprawnie. Najgorsze to jest w kierunku Warszawa-Ostrawa, gdzie potrzebuje mieć połączenie do internetu prawie nonstop przy moim podróżowaniu. Niestety, jejich SIM się sama przełącza na Orange (brak internetu cały czas po przełączeniu) albo na T-Mobile (ograniczona prędkość internetu na 200KBps). A jak już ma możliwości się przełączyć z powrotem do swojej (Play) sieci, to nie, zostanie na Roaming i já się mogę walić w łeb. U innych operatorów ten problem nie miałem a to używam ten sam telefon już prawie rok. WadyCała firma... -
-
~Castorea / 2021-10-13 09:28
Miałam w tej sieci 4 numery w ofercie grupowej. Niestety nie dało się spiąć aby wszystkie nr kończyły się tak samo, dlatego każdy numer był przedłużany w innym terminie. Przedłużając jeden dostałam zapewnienie, że kolejny który skończy się za 3 miesiące zostanie przedłużony na tych samych warunkach. Niestety okazało się inaczej, cena do kolejnej umowy została podniesiona i mimo nagrywania rozmów i wielu połączeń i próby wyjaśnienia wypięli się i po prostu olali. Dodatkowo jak wskazałam dzień rozmowy, żeby odsłuchali co zaproponowali to odrzucili moją reklamację twierdząc, że mówiłam co innego. To jest po prostu oszustwo. Wypisuję się !! WadyOszukują na infolinii -
~Łysy / 2021-10-10 20:52
Płatne połączenie z biurem obsługi to jakaś paranoja.Płatności internetowe na ich stronie to jakieś jaja ciągle coś nie działa.Jestem ich klientem od dawna i zaczynam się rozglądać za jakąś inną porządną firmą.Ciągle jakieś kłopoty jak nie włączający się roming (mieszkam w Gdyni) to znowu esemesy dochodzące po kilku godzinach to jakieś jaja. -
~Damian / 2021-10-04 19:47
Od niedawnych paru miesiecy zaczeli liczyc za minute losowo.
Nawet za 1s nalicaja raz 20gr a za chwile tez za 1s 25gr. A jak rozmowa jest dluzsza bo 20, 30 lub 60 minut, to smialo licza po 40gr/min.
Oszustwo w bialy dzien!
Zadnego uprzedniego powiadomienia zmianie sposobu naliczania.
Dla mnie tylko widze UOKiK i inna siec, a ta nich bankrutuje za nieuczciwe zachowania rynkowe.Zaletylatwy w obsludze online serwisie -
~Małgorzata / 2021-09-27 10:24
Brak kontaktu pomino wysłanych paru @ zero odpowiedzi punkty stacjonarne to jakaś porażka szkoda czasu i nerw nie polecam ZaletyBrakWadyBrak kontaktu
strona 19 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »