Mam 3 numery, na jednym wyłączają mi internet już drugi miesiąc, choć pozostaje do wykorzystania jeszcze 20 GB, czy niewykorzystane GB z winy virgin przechodzą na następne miesiące? I czy UOKiK pomoże?
ZaletyBez limitu (oprócz internetu)
WadyOd połowy okresu rozliczeniowego wyłączają internet.
~Tad / 2022-01-17 03:25
Ocena: 1.00 / 5
Virgin oszukuje klientów. Pakiety internetu po wykorzystaniu około 60% sa zpowalniane przez lejek.
ZaletyBrak
WadyInternet
~Tiwaz / 2022-01-16 10:02
Ocena: 4.67 / 5
dobra cena, internet czasem sie przywiesza ale nie jest to az taka bolączką
~Marek / 2022-01-16 09:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza sieć jaka istnieje. Człowiek spóźni się z jednym rachunkiem na kwotę 29 zł za jeden rachunek BLOKUJE POLACZENIA WYCHODZACE NIE DA RADY ZADZWONIC DO NICH ZE SWOJEGO TEL BO LINIA JEST CALY CZAS ZAJETA YO JEST FIRMA KOGUCIK A NIE POWAZNY OPERATOR SIECI KOM .
NIE POLECAM TEJ FIRMY....
ZaletyZadnych
WadyNotoryczne blokowanie połączeń wychodzących z braku płatności po 6dniach po terminie płatności. Zalegając nawet jedn cykl rozliczeniowy.
~ANNA / 2022-01-15 22:40
Ocena: 3.00 / 5
Jak na razie kontakt z bok na mierny. Przenosiłem 4 numery. Połączenie ich w grupę wydaje się rzeczą co najmniej niewykonalną że stron bok. Poza tym jeden konsultant mówi że określony pakiet jest przedłużony na kolejne pół roku inny zaś nie jest inaczej. Weź tu komis uwierz.... Mam umowę na dwa lata i tak naprawdę prawdziwą opinie mogę napisać za dwa lata. Jak na razie wielkie nieporozumienie. Się okaże. Skoryguje opinię za jakiś czas jeżeli będzie potrzebna.
~Marcin / 2022-01-14 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia Virgin Mobile przez Play klienci są oszukiwani.W usłudze na kartę, każdy po zalogowaniu na swoje konto, widzi po prawej stronie aktywuj 100 GB za 10 zł. Promocja już dawno nie aktualna. Ale naiwni doładowują swoje konta i próbują uruchomić promocję. A biuro obsługi to niekompetencja i chamstwo konsultantów. Każdy mówi co innego, ludzie mają wrażenie jak by rozmawiali z głupkami.
~Gregor / 2022-01-13 19:46
Ocena: 2.33 / 5
Powiem tak virgin robi sobie z klientów kpiny ,ludzie płacą i tylko to się liczy.Internet cały czas się wiesza ,przeskakuje z lte na 3g,2g nie pomagają nawet konfiguracje ,mało tego obsluga klienta to katastrofa nie odpisują na maile .Moim zdaniem czy to virgin ,nju mobail ale i inni operatorzy komórkowi robią z ludźmi powinno być ostro karalne .Byłem już u wielu operatorów i praktycznie wszędzie jest to samo ,kłamstwa i tylko kasa się liczy ale pytam się za co!!! skoro oni nie potrafią wywiązać się ze swoich usług.Jedna banda oszustów i powiem więcej jeden wielki Amber Gold .Ludzie płacą i to się liczy a jakość jakąś tam będzie .Gdzie są na wsiach nadajniki wszystko już jest przestarzałe albo wcale nie ma tylko w miastach ????ale i w miastach już ludzie narzekają tak się o ludzi dba a już nie mówię podpisać umowę z nimi wydoją w kapciach albo i bez puszczą i to nie są żarty tylko prokuratura i kary
Zaletydobra oferta
WadyInternet ,konsultanci
~Poszkodowany / 2022-01-12 22:46
Ocena: 2.33 / 5
Zanim wybierzecie, to się dobrze zastanówcie. Miałem wcześnie telefony w innej sieci i chulaly jak perszingi. Od 2 dni mam w Virgin mobile i płakać mi się chce. Związałem się umową na 2 lata i jestem bez sprawnych telefonów. 4 szt dla każdego w domu. Internet to tragedia totalna. Nie bierzcie w tej sieci nic. Połączenia jak na razie działają ale internet to masakra. Odradzam kategorycznie z całą odpowiedzialnością. Rozpatruje zainwestowanie w prawnika i w sprawę sądową. Będę żądał zadośćuczynienia wraz z odszkodowaniem kilkudziesięciu tysięcy za 1 telefon. Dodam że to nie wina zasięgu. Mieszkam we Wrocławiu gdzie hulają wszystkie sieci na maksa.
ZaletyJako że nie spełnia swojej funkcji, nie ma żadnych zalet.
WadyI ternet niestabilny. Jak już jest to wolny jak ślimak. Nadaje się tylko do e-maili i tylko lekkich. Ewentualnie watsapp bez ciężkich plików. Oglądanie filmiku na fscekuku czy wyszukiwanie czegokolwiek doprowadza do furii.
~Kris / 2022-01-10 12:11
Ocena: 1.33 / 5
Mamy sieć Virgin mobile, jeżeli chodzi o internet masssaaakraaaa czasami prędkość wysyłania dwa razy większa niż pobierania. Niejednokrotnie wacha się do 3Mb/s, a czasem 1Mb/s.
Jeżeli chodzi o zasięg sieci to jest w miarę ok i prawie cały czas LTE, a internet marniutki. Robią sieci 5G, a prędkość bedze na poziomie 1Mb/s i co nam z tego tyle bez problemu można było uzyskać na 3G.
WadyBardzo niska prędkość internetu, wręcz zerowa.
~Piotr / 2022-01-04 15:11
Ocena: 2.00 / 5
Żona stwierdziła, że przenosi numer gdzie indziej bo nie jest zadowolona. Tymczasem Virgin próbuje utrzymać klientkę na siłę nie udzielając zgody na przeniesienie numeru do innej sieci!
WadyOdmowa przeniesienia numeru do innej sieci
~Leszek / 2022-01-03 11:33
Ocena: 1.67 / 5
Jestem w Virgin pare lat i nie było problemu,ale od kąd firme Virgin przejęła inna sieć około wiecej jak rok temu to zrobiła się tragedia mieszkam w Katowicach zasięg sie gubi a Internet w ogóle nie chce działać..W dodatku laduje doładowanie 30zl za pakiet pobiera 25zl wiec przy każdym dopasowaniu powinno zostać 5zl i tak przy każdym dopasowaniu powinno zbierać się 5zł a tu lipa kradną pieniadze...Szukam innej sieci!!!!
ZaletyByły rok temu
WadyOd roku caly Virgin to wady
~Bartosz / 2021-12-27 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam . Zasięg tragedia , internet jeszcze gorzej . Dział obsługi klienta to tragedia , nie potrafią nic zrobić przez cztery dni. Tragedia jednym słowem a nie sieć !!! Nie polecam .
ZaletyBrak.
WadyWszystko a szczególnie obsługa klienta. Odbierają tylko telefony i nic więcej.
~Użytkownik / 2021-12-21 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tej sieci jak ognia. Po włożeniu karty SIM i automatycznej konfiguracji nie działają smsy, mms i internet ja innych nadajniki niż Play. Trzeba szukać w necie na forum jak to zrobić . Nie wspominając że telefon przełącza się na nadajniki jakie chce. Play , T-Mobile , Orange. O ile w Play jest LTE to już nikt wam mnie powie że w T+mobile maks złapiecie h+(3g) to w Orange w ogóle nie ma internetu. Aaa jeszcze do faktury doliczają VAT od kwoty abonamentu jaką macie zapłacić. A w pseudo salonach nikt nie wie o co chodzi i niepotrafi pomóc. Badziewie . Dobrze że mam umowę na czas nie określony tak się kończy moja 2 miesięczna przygoda z tą siecią..
~Adam / 2021-12-03 14:46
Ocena: 1.00 / 5
PoJestem w VM od początku, ale mniej więcej od roku same problemy z zasięgiem, z przerywaniem połączeń (telefonem zawsze łączę z tego samego miejsca, bo nie noszę go przy sobie) i nieujawnianą ceną połączeń! Dodatkowo w grudniu 2019 roku mieli wyciek danych drażliwych klentów i do tej pory słowa wyjaśnienia mimo, że sprawa trafiła do prokuratury!
SŁOWEM MAKABRA! TERAZ TOCHYBANAJGORSZA SIEĆ W POLSCE OD KIEDY JEJ WŁAŚCICIEL BRENSON WYCOFAŁ SIĘ Z POLSKI ! ! !
ZaletyNie ma
WadyZmiany stawek połączeń, problemy z zasięgiem, niewystarczająca ochrona danych klientów (kradzież danych wrażliwych)
~Agnieszka / 2021-12-02 09:39
Ocena: 3.00 / 5
Niestety jaka cena, taka jakość. Fatalny zasięg, fatalna jakość połączeń i przepływ internetu. Daliśmy wpuścić się w kanał i niestety bardzo żałujemy. Oby do końca umowy. NIE WRÓCIMY NA PEWNO. NIE POLECAMY!!!
ZaletyBRAK
WadyZŁA JAKOŚĆ POŁACZEŃ, ZŁA JAKOŚĆ INTERNETU, GENERALNIE CIĄGŁE PROBLEMY Z ZASIĘGIEM.
~Andrzej / 2021-12-01 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Virgin wprowadza w błąd przy zawieraniu umowy. Nie informuje o wszystkich ograniczeniach w umowie. Blokuje wewnętrznymi regulaminami dokupowanie usług. Nie uruchamia usług które już dawno powinny działać. Kontakt przez biuro obsługi bardzo trudny. Rozłączanie rozmów podczas zgłoszeń. Bardzo mały pakiet internetu poza terenem PL. Problemy z obsługą kont, samodzielnie zmieniają konta z firmowych na prywatne.
ZaletyTanio
WadyJedna wielka porażka i problem z usługami i obsługą.
~Wojciech / 2021-11-30 16:31
Ocena: 2.00 / 5
Bylem ladnych lat parę w Virgin na kartę az tu nagle niespodzianki nie miłe! Mialem taryfę "chcę wszystko", pakiety do wyboru! Przestał działać jeden numer w sensie nie odbierania i wysylania emmemesow! Dostalem duplikat karty i to samo dalej! Karta sprawdzona na trzech różnych telefonach,aktywowana przez BOK Virgin! Teraz polaczenia z BOK nie za darmo,tylko 39 groszy minuta! W sumie szkoda dalej pisać! Tracą nastepnego klienta!
ZaletyPozornie Ok!
WadyOpisalem powyzej! Lekcewazenie klientów!
~Szkielo / 2021-11-29 10:49
Ocena: 2.67 / 5
Ciągle problemy zasięgiem jak się jedzie autobusem lekko poza miasto... Używam ale przesiadam się na inną sieć bo to denerwujące...
~Piotr / 2021-11-25 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal
~ANDRZEJ / 2021-11-24 17:47
Ocena: 1.67 / 5
BRAK PROFESJALNEGO PODEJŚCIA DO SPRAWY, KLIENTA , AKTUALIZACJA DANYCH NIE MOŻLIWWA. DZWONIĘ NA INFOLINIE I OTRZYMUJĘ WZKAZÓWKI ABY DOKONAĆ AKTUALIZACJI DANYCH. PROSZĘ UDAĆ DO NAJBLIŻSZEGO PKT OBSŁUGI KLIENTA ( PKT STACJONANRNY 3 MAJA
KATOWICE , INNE PKT NA STRONIE VIRGIN JUŻ NIE AKTULANE ) I KIEDY JEDZIE SIĘ 70KM DOWIADUJĘ SIĘ KLIENT , ŻE PANI NIE POSIADA MOŻLWIOSĆI UDOSTEPNIENIEA FORMULARZA DO AKTUALIZACJI DANYCH NA ABONAMENT. MOŻE TO ZROBIĆ TYLKO NA KARTĘ.
ZaletyJUŻ BRAK ZALET
WadyMNÓWSTWO WAD OPRÓCZ CENY ZA ABONAMENT. BRAK MOŻLWIOŚCI AKTULIZACJI DANYCH NA USŁUGI W RAMACH ABONAMENTU. MAM NADZIEJE ,ZE KTOŚ TO CZYTA Z KIEROWNICTWA VIRGIN. ODMOWA AKTUALIZACJI DANYCH CZY PRZYPADKIEM NIE JEST NEIZGODNA Z REGULAMINEM.