strona 17 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Mateusz / 2022-03-02 18:44
Ceny ok. Tyle zalet.
Poza tym wadliwe działanie systemu billingowego. System twierdzi, że mam nadal do wykorzystania transfer, obsługa klienta twierdzi, że już ten transfer wykorzystałem, dlatego włączył się lejek. W dodatku obsługa udziela sprzecznych informacji dotyczących oferty. W zależności od pracownika można się dowiedzieć, że w pakiecie przysługuje różna liczba MB w roamingu UE. Śmiechu warta sieć. -
-
~Patrycja / 2022-02-24 21:13
Jestem już kilka lat w tej sieci, z początku wszystko było Ok, dosłownie jedyny kłopot jaki miałam rozwiązali tego samego dnia po konsultacji na Facebooku. Było to jakoś w 2019 roku. Potem wszystko zaczęło się psuć, często nic nie chce się ładować mimo rzekomego LTE, w wakacje byłam za granica i według mojego pakietu powinnam mieć 2GB do wykorzystania za granica, po przejeździe za granice nic nie chciało się ładować, sprawdziłam kodem stan mojego pakietu i okazało się ze mam 0mb internetu :) płace za coś, czego i tak nie dostaje. Żenada, już szukam innej sieci WadyInternet, działanie pakietu -
~Teupek / 2022-02-24 21:11
Pakiet jest zasięg pełny a internet praktycznie nie działa zmiana z LTE na 3g nic nie dała konfiguracja od nowa internetu też nie sieć ogólnie beznadziejna WadyBardzo słabiej jakości internet -
~ceikam / 2022-02-22 13:26
Radzę uważać na cennik dostępny na stronie przy zakupie. Cena SMSa w ofercie na kertę wg cennika: 9 gr, cena faktyczna 25 gr. Może inne pozycje też są nieaktualne i okaże się, że są 3-krotnie wyższe? WadyNieaktualny cennik wprowadzający w błąd -
~Kasia / 2022-02-19 08:39
Oferta ok.Ale ten Internet jak słabo chodzi.Zawoesza się.Co chwila wyskakuje brak Internetu. Dopiero co przeszłam do nich z Orange.I serio zastanawiam się czy nie zrezygnować. Bo jest porażka. -
~Jonas / 2022-02-18 14:28
Cenowo bardzo fajna oferta. Generalnie wszystko dobrze działa. Problemy zaczynają się gdy chcesz załatwić na infolinii (np. połączyć numery w grupę). Wtedy zaczynają się schody, brak działań, nieodpisywanie na informacje w ich kanale zgłoszeń. ZaletycenaWadyfatalna obsługa klienta -
~Marcin / 2022-02-12 07:20
Proszę trzymać się z daleka od tej sieci. Od kilku miesięcy musimy dokupować i doładowywać mimo dobrego (rzekomo) pakietu. Aż mi się nie chce liczyć, ile kosztuje mnie internet. Skandal. Praca jest dezorganizowana, wręcz niszczona. Przestoje z powodu rzekomego wyczerpania sieci. -
~Katherina / 2022-02-11 20:55
Masakra, najgorsza sieć !!!
Internet nigdzie nie działa nawet w Warszawie mam problem ( czasami w centrum jest Ok ale na obrzeżach najgorzej ).
To jest nie do pomyślenia żeby w XXI w, nie było internetu.ZaletyNie ma żadnej zalety, nawet jakość połączeń jest słaba.WadyInternet - nie działa / jakoś połączeń bardzo słaba/ chociaż chyba smsy dochodzą -
-
~roman / 2022-02-11 17:22
byłem klientem przez dwa lata od 2020 i nie było problemów, teraz od 07.02.2022 , po podpisaniu nowych 4 umów, nie mogę doczekać się konsolidacji numerów. Podobno z powodu złego rozliczenia faktur za styczeń.
Tylko co klienta obchodzić mogą błędy popełniane przez pracownika operatora. W trakcie rozmowy z konsultantem nie można dowiedzieć się niczego, trzeba pisać maile ponaglenia i czekać, najlepiej na Godota. Konsultanci twierdzą że nie mają ograniczenia czasowego na podjęcie decyzji. Tragedia i arogancja. Koszmarny poziom obsługi ale winien jest wg nich ktoś wyżej kto rozpatruje wnioski na piśmie. Poczekam jeszcze kilka dni i wypowiem umowę przed upływem 14 dni.Zaletydo tej pory bez zarzutu ale obecnie koszmarWadykompletny brak decyzyjności i wiedzy -
~Wojtek / 2022-02-11 14:02
Beznadziejna obsługa klienta trudno o gorszą. Dwa razy składałem żądanie o połączenie nr tel. w grupy niestety bezskutecznie, brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, odpowiedzi z szablonu "nic nie mogę". Odpowiedz: proszę wysłać na maila. wysyłasz maila otrzymujesz odpowiedź z szablonu. Technika zdartej płyty opanowana do perfekcji. Jedyna rzecz jaka się tej sieci udała. Rezygnuje z usług. ZaletybrakWadyfatalna obsługa klienta, brak osób decyzyjnych -
~Czarna / 2022-02-09 19:37
Proszę o konfigurację telefonu już drugi tydzień, virgin jeszcze nie ma takowej, a jak już to ręczna jak 20 lat temu mój telefon to dla nich magia. -
~Wojtek / 2022-02-09 16:14
Odradzam
Fatalna obsługa naprawde ciężko o gorszą. Przeniosłem tam 2 numery i naszczęści z pozostałymi był problem bo czekałem 6 mies na kuriera którego wsyłali 3 razy. Na moje prośby żeby inną firmą wysłać totalna olewka klienta i zwalenia winy na mnie. Ogólnie od momentu podpisania oferty jesteś wrogiem .... Konsultanci na infolini kłamią, że przyjmuja zgłoszenie a nic ine robią i ślad po romowie ginie. Nie łączą numerów w pary jak obiecali.ZaletyBrakWadyDrożeni niż miała być + obsługa to dno -
~Weronika / 2022-02-08 15:23
Nic nie działa. Z infolinią nie da się dogadać. Ale jak ja zapytałam czy nie mając internetu będę płacić, mi powiedzieli "tak"
Radzę omijać szerokim łukiem. Lepiej zapłacić więcej a mieć spokój. -
~Darek / 2022-02-01 17:15
Dno. Nie polecam!!
Naliczają opłaty za nic.
Odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. Mimo to operator naliczył koszty z kosmosu.ZaletyBrak -
~MS / 2022-02-01 13:35
Nie działają doładowania ale naliczanie opłat działa doskonale. Reklamacja złożona ale nikt nie odpowiada ZaletyCena chyba tylko toWadyNiska cena niska jakość -
~Dariusz / 2022-01-29 17:39
Uwaga. Jak nie doładujesz naczas konta to kasują numer. Nie do odzyskania. Jak masz podpity do banku to kłopot. -
-
~Anna / 2022-01-25 15:20
Niestety zatajanie przed klientem informacji o automatycznym wyłączeniu oferty. Podnoszenie abonamentu bez informacji dla klienta. Konsultanci sami nie wiedzą nic o produktach firmy i nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Ciągłe problemy techniczne. Brak odpowiedzi na zgłoszenia. -
~123 / 2022-01-24 11:14
Wg mnie internet jest wolny a i zasięgiem poza miastem kiepsko. Co z tego, że sporo GB jak prędkość sieci kiepska. Przeniosłem kilka nr z nadzieją, że kolejny nr będzie za 14,50 ale dowiedziałem się, że nie połączyłem ich w grupę i cena za każdy po 29. Tak, że z tą ceną na kolejny SIM to też ciekawie:) Zaletynie wiemWadyinternet wolny, a poza miastem to bardzo kiepski -
~Tom / 2022-01-22 07:38
Jestem ok 7 lat z tym operatorem. W mieście jest w miarę nie liczac przerywania internetu na wsi tragedia. Bardzo dlugi czas oczekiwania na lonsultanta ZaletyJwWadyJw -
~Johnny / 2022-01-20 20:18
Opinia o Virgin Mobile po 2 m-cach na kartę i po przejściu na abonament.
PLUSY
- cenowo dobra oferta (na pierwszy rzut oka),
- w abonamencie 3 pierwsze m-ce za 0 zł,
- nawet szybki internet poza zytuacjami opisanymi ponizej
MINUSY
- opłata za połączenie z infolinią nawet dla numerów w sieci: 39 gr/minuta (serio?!),
- długi czas odpowiedzi na zgłoszenia e-mailem (nie zdają egzaminu w sytuacjach awaryjnych, pozostaje płatna infolinia - patrz wyżej),
- płatne MMSy w ofercie na kartę,
- płatne SMSy i MMSy na terenie Unii w ofercie na kartę i abonament,
- przeciążone nadajniki Play w godzinach szczytu = wolny internet i zrywanie połączenia (przez to wideorozmowy wchodzą na wyższy poziom frustracji)
- wolny internet i zrywanie internetu przy słabych warunkach pogodowych (np. gęsta mgła, temperatury poniżej zera).
strona 17 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »