Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2022-03-02 18:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Ceny ok. Tyle zalet.
    Poza tym wadliwe działanie systemu billingowego. System twierdzi, że mam nadal do wykorzystania transfer, obsługa klienta twierdzi, że już ten transfer wykorzystałem, dlatego włączył się lejek. W dodatku obsługa udziela sprzecznych informacji dotyczących oferty. W zależności od pracownika można się dowiedzieć, że w pakiecie przysługuje różna liczba MB w roamingu UE. Śmiechu warta sieć.
  • ~Patrycja / 2022-02-24 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem już kilka lat w tej sieci, z początku wszystko było Ok, dosłownie jedyny kłopot jaki miałam rozwiązali tego samego dnia po konsultacji na Facebooku. Było to jakoś w 2019 roku. Potem wszystko zaczęło się psuć, często nic nie chce się ładować mimo rzekomego LTE, w wakacje byłam za granica i według mojego pakietu powinnam mieć 2GB do wykorzystania za granica, po przejeździe za granice nic nie chciało się ładować, sprawdziłam kodem stan mojego pakietu i okazało się ze mam 0mb internetu :) płace za coś, czego i tak nie dostaje. Żenada, już szukam innej sieci
    WadyInternet, działanie pakietu
  • ~Teupek / 2022-02-24 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Pakiet jest zasięg pełny a internet praktycznie nie działa zmiana z LTE na 3g nic nie dała konfiguracja od nowa internetu też nie sieć ogólnie beznadziejna
    WadyBardzo słabiej jakości internet
  • ~ceikam / 2022-02-22 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Radzę uważać na cennik dostępny na stronie przy zakupie. Cena SMSa w ofercie na kertę wg cennika: 9 gr, cena faktyczna 25 gr. Może inne pozycje też są nieaktualne i okaże się, że są 3-krotnie wyższe?
    WadyNieaktualny cennik wprowadzający w błąd
  • ~Kasia / 2022-02-19 08:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta ok.Ale ten Internet jak słabo chodzi.Zawoesza się.Co chwila wyskakuje brak Internetu. Dopiero co przeszłam do nich z Orange.I serio zastanawiam się czy nie zrezygnować. Bo jest porażka.
  • ~Jonas / 2022-02-18 14:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Cenowo bardzo fajna oferta. Generalnie wszystko dobrze działa. Problemy zaczynają się gdy chcesz załatwić na infolinii (np. połączyć numery w grupę). Wtedy zaczynają się schody, brak działań, nieodpisywanie na informacje w ich kanale zgłoszeń.
    Zaletycena
    Wadyfatalna obsługa klienta
  • ~Marcin / 2022-02-12 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę trzymać się z daleka od tej sieci. Od kilku miesięcy musimy dokupować i doładowywać mimo dobrego (rzekomo) pakietu. Aż mi się nie chce liczyć, ile kosztuje mnie internet. Skandal. Praca jest dezorganizowana, wręcz niszczona. Przestoje z powodu rzekomego wyczerpania sieci.
  • ~Katherina / 2022-02-11 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, najgorsza sieć !!!
    Internet nigdzie nie działa nawet w Warszawie mam problem ( czasami w centrum jest Ok ale na obrzeżach najgorzej ).
    To jest nie do pomyślenia żeby w XXI w, nie było internetu.
    ZaletyNie ma żadnej zalety, nawet jakość połączeń jest słaba.
    WadyInternet - nie działa / jakoś połączeń bardzo słaba/ chociaż chyba smsy dochodzą
  • ~roman / 2022-02-11 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    byłem klientem przez dwa lata od 2020 i nie było problemów, teraz od 07.02.2022 , po podpisaniu nowych 4 umów, nie mogę doczekać się konsolidacji numerów. Podobno z powodu złego rozliczenia faktur za styczeń.
    Tylko co klienta obchodzić mogą błędy popełniane przez pracownika operatora. W trakcie rozmowy z konsultantem nie można dowiedzieć się niczego, trzeba pisać maile ponaglenia i czekać, najlepiej na Godota. Konsultanci twierdzą że nie mają ograniczenia czasowego na podjęcie decyzji. Tragedia i arogancja. Koszmarny poziom obsługi ale winien jest wg nich ktoś wyżej kto rozpatruje wnioski na piśmie. Poczekam jeszcze kilka dni i wypowiem umowę przed upływem 14 dni.
    Zaletydo tej pory bez zarzutu ale obecnie koszmar
    Wadykompletny brak decyzyjności i wiedzy
  • ~Wojtek / 2022-02-11 14:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta trudno o gorszą. Dwa razy składałem żądanie o połączenie nr tel. w grupy niestety bezskutecznie, brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, odpowiedzi z szablonu "nic nie mogę". Odpowiedz: proszę wysłać na maila. wysyłasz maila otrzymujesz odpowiedź z szablonu. Technika zdartej płyty opanowana do perfekcji. Jedyna rzecz jaka się tej sieci udała. Rezygnuje z usług.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, brak osób decyzyjnych
  • ~Czarna / 2022-02-09 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Proszę o konfigurację telefonu już drugi tydzień, virgin jeszcze nie ma takowej, a jak już to ręczna jak 20 lat temu mój telefon to dla nich magia.
  • ~Wojtek / 2022-02-09 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam
    Fatalna obsługa naprawde ciężko o gorszą. Przeniosłem tam 2 numery i naszczęści z pozostałymi był problem bo czekałem 6 mies na kuriera którego wsyłali 3 razy. Na moje prośby żeby inną firmą wysłać totalna olewka klienta i zwalenia winy na mnie. Ogólnie od momentu podpisania oferty jesteś wrogiem .... Konsultanci na infolini kłamią, że przyjmuja zgłoszenie a nic ine robią i ślad po romowie ginie. Nie łączą numerów w pary jak obiecali.
    ZaletyBrak
    WadyDrożeni niż miała być + obsługa to dno
  • ~Weronika / 2022-02-08 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa. Z infolinią nie da się dogadać. Ale jak ja zapytałam czy nie mając internetu będę płacić, mi powiedzieli "tak"
    Radzę omijać szerokim łukiem. Lepiej zapłacić więcej a mieć spokój.
  • ~Darek / 2022-02-01 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Nie polecam!!
    Naliczają opłaty za nic.
    Odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. Mimo to operator naliczył koszty z kosmosu.
    ZaletyBrak
  • ~MS / 2022-02-01 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działają doładowania ale naliczanie opłat działa doskonale. Reklamacja złożona ale nikt nie odpowiada
    ZaletyCena chyba tylko to
    WadyNiska cena niska jakość
  • ~Dariusz / 2022-01-29 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga. Jak nie doładujesz naczas konta to kasują numer. Nie do odzyskania. Jak masz podpity do banku to kłopot.
  • ~Anna / 2022-01-25 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zatajanie przed klientem informacji o automatycznym wyłączeniu oferty. Podnoszenie abonamentu bez informacji dla klienta. Konsultanci sami nie wiedzą nic o produktach firmy i nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Ciągłe problemy techniczne. Brak odpowiedzi na zgłoszenia.
  • ~123 / 2022-01-24 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg mnie internet jest wolny a i zasięgiem poza miastem kiepsko. Co z tego, że sporo GB jak prędkość sieci kiepska. Przeniosłem kilka nr z nadzieją, że kolejny nr będzie za 14,50 ale dowiedziałem się, że nie połączyłem ich w grupę i cena za każdy po 29. Tak, że z tą ceną na kolejny SIM to też ciekawie:)
    Zaletynie wiem
    Wadyinternet wolny, a poza miastem to bardzo kiepski
  • ~Tom / 2022-01-22 07:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ok 7 lat z tym operatorem. W mieście jest w miarę nie liczac przerywania internetu na wsi tragedia. Bardzo dlugi czas oczekiwania na lonsultanta
    ZaletyJw
    WadyJw
  • ~Johnny / 2022-01-20 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia o Virgin Mobile po 2 m-cach na kartę i po przejściu na abonament.

    PLUSY
    - cenowo dobra oferta (na pierwszy rzut oka),
    - w abonamencie 3 pierwsze m-ce za 0 zł,
    - nawet szybki internet poza zytuacjami opisanymi ponizej

    MINUSY
    - opłata za połączenie z infolinią nawet dla numerów w sieci: 39 gr/minuta (serio?!),
    - długi czas odpowiedzi na zgłoszenia e-mailem (nie zdają egzaminu w sytuacjach awaryjnych, pozostaje płatna infolinia - patrz wyżej),
    - płatne MMSy w ofercie na kartę,
    - płatne SMSy i MMSy na terenie Unii w ofercie na kartę i abonament,
    - przeciążone nadajniki Play w godzinach szczytu = wolny internet i zrywanie połączenia (przez to wideorozmowy wchodzą na wyższy poziom frustracji)
    - wolny internet i zrywanie internetu przy słabych warunkach pogodowych (np. gęsta mgła, temperatury poniżej zera).
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4384
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2547
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183