Aplikacja nie działa. Przy próbie weryfikacji pokazuję że numer należy do innego konta. Telefonu można używać, ale bez aplikacji
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Patryk / 2022-03-10 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna, sieć, od 3 dni czekam na doładowanie i nie wiedza co się dzieje. Podczas rozmowy z działem obsługi klienta miałem wrażenie że rozmawiam z kimś upośledzonym, kto nie potrafi pisać i próbuje wysłać maila do kogoś kto nie potrafi czytać. Rozwiązywanie spraw odbywa się poprzez przekazywanie maili między niekompletnymi ludźmi, w związku z czym trzeba liczyć się że przez długi czas przyjdzie nam żyć bez środków na koncie, ponieważ Virgin robi sobie pożyczki i nie doładowuje kont.
~Bożenna / 2022-03-03 14:55
Ocena: 5.00 / 5
Jestem pod wrażeniem niezwykle kompetentnej i uprzejmej obsługi w punkcie Centrum Handlowym Felicity w
Lublinie.
Oby takich więcej.
ZaletyKompetencja i uprzejmość
~Mateusz / 2022-03-02 18:44
Ocena: 2.33 / 5
Ceny ok. Tyle zalet.
Poza tym wadliwe działanie systemu billingowego. System twierdzi, że mam nadal do wykorzystania transfer, obsługa klienta twierdzi, że już ten transfer wykorzystałem, dlatego włączył się lejek. W dodatku obsługa udziela sprzecznych informacji dotyczących oferty. W zależności od pracownika można się dowiedzieć, że w pakiecie przysługuje różna liczba MB w roamingu UE. Śmiechu warta sieć.
~Patrycja / 2022-02-24 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Jestem już kilka lat w tej sieci, z początku wszystko było Ok, dosłownie jedyny kłopot jaki miałam rozwiązali tego samego dnia po konsultacji na Facebooku. Było to jakoś w 2019 roku. Potem wszystko zaczęło się psuć, często nic nie chce się ładować mimo rzekomego LTE, w wakacje byłam za granica i według mojego pakietu powinnam mieć 2GB do wykorzystania za granica, po przejeździe za granice nic nie chciało się ładować, sprawdziłam kodem stan mojego pakietu i okazało się ze mam 0mb internetu :) płace za coś, czego i tak nie dostaje. Żenada, już szukam innej sieci
WadyInternet, działanie pakietu
~Teupek / 2022-02-24 21:11
Ocena: 1.67 / 5
Pakiet jest zasięg pełny a internet praktycznie nie działa zmiana z LTE na 3g nic nie dała konfiguracja od nowa internetu też nie sieć ogólnie beznadziejna
WadyBardzo słabiej jakości internet
~ceikam / 2022-02-22 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Radzę uważać na cennik dostępny na stronie przy zakupie. Cena SMSa w ofercie na kertę wg cennika: 9 gr, cena faktyczna 25 gr. Może inne pozycje też są nieaktualne i okaże się, że są 3-krotnie wyższe?
WadyNieaktualny cennik wprowadzający w błąd
~Kasia / 2022-02-19 08:39
Ocena: 3.67 / 5
Oferta ok.Ale ten Internet jak słabo chodzi.Zawoesza się.Co chwila wyskakuje brak Internetu. Dopiero co przeszłam do nich z Orange.I serio zastanawiam się czy nie zrezygnować. Bo jest porażka.
~Jonas / 2022-02-18 14:28
Ocena: 3.67 / 5
Cenowo bardzo fajna oferta. Generalnie wszystko dobrze działa. Problemy zaczynają się gdy chcesz załatwić na infolinii (np. połączyć numery w grupę). Wtedy zaczynają się schody, brak działań, nieodpisywanie na informacje w ich kanale zgłoszeń.
Zaletycena
Wadyfatalna obsługa klienta
~Marcin / 2022-02-12 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Proszę trzymać się z daleka od tej sieci. Od kilku miesięcy musimy dokupować i doładowywać mimo dobrego (rzekomo) pakietu. Aż mi się nie chce liczyć, ile kosztuje mnie internet. Skandal. Praca jest dezorganizowana, wręcz niszczona. Przestoje z powodu rzekomego wyczerpania sieci.
~Katherina / 2022-02-11 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, najgorsza sieć !!!
Internet nigdzie nie działa nawet w Warszawie mam problem ( czasami w centrum jest Ok ale na obrzeżach najgorzej ).
To jest nie do pomyślenia żeby w XXI w, nie było internetu.
ZaletyNie ma żadnej zalety, nawet jakość połączeń jest słaba.
WadyInternet - nie działa / jakoś połączeń bardzo słaba/ chociaż chyba smsy dochodzą
~roman / 2022-02-11 17:22
Ocena: 3.00 / 5
byłem klientem przez dwa lata od 2020 i nie było problemów, teraz od 07.02.2022 , po podpisaniu nowych 4 umów, nie mogę doczekać się konsolidacji numerów. Podobno z powodu złego rozliczenia faktur za styczeń.
Tylko co klienta obchodzić mogą błędy popełniane przez pracownika operatora. W trakcie rozmowy z konsultantem nie można dowiedzieć się niczego, trzeba pisać maile ponaglenia i czekać, najlepiej na Godota. Konsultanci twierdzą że nie mają ograniczenia czasowego na podjęcie decyzji. Tragedia i arogancja. Koszmarny poziom obsługi ale winien jest wg nich ktoś wyżej kto rozpatruje wnioski na piśmie. Poczekam jeszcze kilka dni i wypowiem umowę przed upływem 14 dni.
Zaletydo tej pory bez zarzutu ale obecnie koszmar
Wadykompletny brak decyzyjności i wiedzy
~Wojtek / 2022-02-11 14:02
Ocena: 2.67 / 5
Beznadziejna obsługa klienta trudno o gorszą. Dwa razy składałem żądanie o połączenie nr tel. w grupy niestety bezskutecznie, brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, odpowiedzi z szablonu "nic nie mogę". Odpowiedz: proszę wysłać na maila. wysyłasz maila otrzymujesz odpowiedź z szablonu. Technika zdartej płyty opanowana do perfekcji. Jedyna rzecz jaka się tej sieci udała. Rezygnuje z usług.
Zaletybrak
Wadyfatalna obsługa klienta, brak osób decyzyjnych
~Czarna / 2022-02-09 19:37
Ocena: 3.00 / 5
Proszę o konfigurację telefonu już drugi tydzień, virgin jeszcze nie ma takowej, a jak już to ręczna jak 20 lat temu mój telefon to dla nich magia.
~Wojtek / 2022-02-09 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam
Fatalna obsługa naprawde ciężko o gorszą. Przeniosłem tam 2 numery i naszczęści z pozostałymi był problem bo czekałem 6 mies na kuriera którego wsyłali 3 razy. Na moje prośby żeby inną firmą wysłać totalna olewka klienta i zwalenia winy na mnie. Ogólnie od momentu podpisania oferty jesteś wrogiem .... Konsultanci na infolini kłamią, że przyjmuja zgłoszenie a nic ine robią i ślad po romowie ginie. Nie łączą numerów w pary jak obiecali.
ZaletyBrak
WadyDrożeni niż miała być + obsługa to dno
~Weronika / 2022-02-08 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa. Z infolinią nie da się dogadać. Ale jak ja zapytałam czy nie mając internetu będę płacić, mi powiedzieli "tak"
Radzę omijać szerokim łukiem. Lepiej zapłacić więcej a mieć spokój.
~Darek / 2022-02-01 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Nie polecam!!
Naliczają opłaty za nic.
Odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. Mimo to operator naliczył koszty z kosmosu.
ZaletyBrak
~MS / 2022-02-01 13:35
Ocena: 2.00 / 5
Nie działają doładowania ale naliczanie opłat działa doskonale. Reklamacja złożona ale nikt nie odpowiada
ZaletyCena chyba tylko to
WadyNiska cena niska jakość
~Dariusz / 2022-01-29 17:39
Ocena: 2.00 / 5
Uwaga. Jak nie doładujesz naczas konta to kasują numer. Nie do odzyskania. Jak masz podpity do banku to kłopot.
~Anna / 2022-01-25 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Niestety zatajanie przed klientem informacji o automatycznym wyłączeniu oferty. Podnoszenie abonamentu bez informacji dla klienta. Konsultanci sami nie wiedzą nic o produktach firmy i nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Ciągłe problemy techniczne. Brak odpowiedzi na zgłoszenia.