Miałem gdy korzystali z paru dostępów i było OK. Bez zgody mojej przeszli pod PLAY skąd odszedłem i nie chce mieć nic wspólnego . Zaniki neta w paru miejscach lub powolne działanie . Zgłaszanie powoduje , że mam przez parę dni sprawdzać czy się poprawi itd - przecież to ich obowiązek . Piszą o zasięgu ,ale nie piszą, że prędkość jest znikoma (fakt, nie kłamią -ot naciągaja prawdę ) Kupiłem starter konkurencji i tam gdzie VM ma problem to konkurencja spokojnie daje radę . Istnieje coś takiego jak kolejkowanie klientów macierzystych i wirtualnych ,zapisane jest w APN (tak powiedział technik z PLUSa niedawno i faktycznie sa inne dane w PLAY a VM ) . Odchodze po zakończeniu umowy , bo prędkośći słabe
Zaletycena
Wadyprędkość LTE
~Anoniasz / 2022-04-21 17:22
Ocena: 2.00 / 5
Przez 3 dni nie działały kody USSD a po naprawie internet niesamowicie muli, infolinia płatna i zanim się dodzwonisz wyczyszczą ci konto
~Wojtek00296 / 2022-04-21 12:10
Ocena: 1.67 / 5
Jeszcze tego nie miałem.Poczekam do końca tygodnia i po kilku latach będę zmuszony zmienić firmę.Dobrze że jeszcze mogę dzwonić ale stanu konta już nie sprawdzę.Nie działają krótkie kody.O internecie nie wspomnę.Porażka
~Bugout / 2022-04-21 03:34
Ocena: 2.00 / 5
Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# co jest grane nie mam siły do tej sieci już masakra na infolinii nikt nie odbiera szkoda gadać
~Ja / 2022-04-20 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie można odnowić pakietu , kody nie działają . Telefonu nie odbierają na infolinii. Z virgin dzwonione na infolinie i 5 zł dodatkowe poszło na marne . Tragedia!!!
~wkurzony / 2022-04-20 10:11
Ocena: 2.00 / 5
Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# (!!!) Od wczoraj, czyli już cała dobę wyświetla za każdym razem komunikat "problem z połączeniem lub błędny kod MMI", i nikt nie raczy się tym zająć! Nie można się dodzwonić na infolinię, kilkukrotnie czekałem bardzo długo, wysłuchując tej drażniącej"muzyczki" i bezskutecznie, kompletny brak szacunku dla klientów!
~Kamil / 2022-04-19 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Non stop awarie i nic nie działa !!!non stop.Ogolnoe to muszę zmienić sieć bo tu nie wiem czy jutro albo za godzinę będzie wogole można dzwonić padaka dziadostwo i oszuści
ZaletyBrak zalet nic nie działa więcej awarie to tylko w ruskim czołgu
WadyDużo wad internet dramat
~ANNA / 2022-04-19 13:50
Ocena: 1.67 / 5
TRAGEDIA. NIC NIE WIEDZA NA INFOLINII A W DODATKU DODZWONIĆ SIE GRANICZY Z CUDEM. UCIEKAM Z TEGO DZIADOSTWA.
ZaletyTARYFA
WadyWSZYSTKO
~Prorok / 2022-04-11 00:33
Ocena: 4.33 / 5
Najlepsza oferta w ramach Play. Jak ktoś nie chce telefonu używać to nie musi.
ZaletyPakiety
WadyBrak
~hejter virgin / 2022-04-10 21:09
Ocena: 1.33 / 5
najgorsza sieć jaka istnieje, przejscie do nich to moj najwiekszy blad w zyciu, nie polecam, nie korzystajcie z tego gowna, lepiej przejechac gola dupa po rozgrzanym asfalcie niz byc uzytkownikiem virgin mobile, nazwe ich sieci powinno sie cenzurowac
ZaletyxD
Wadyksiazke bym o tym mogl napisac
~Marian / 2022-04-10 15:49
Ocena: 2.00 / 5
Rozmowy głosowe do Polski z UE z nr.555 podaję.że to 39 gr a z cennika wynika w t
anim roamingu 29 gr.Gdzie leży prawda..
Kłopoty z relefonowanie do Polski.Ogolnie s0abo
ZaletyTaniocha
WadyTania oferta i thm samym działanie słzbe
~Czesław / 2022-04-09 17:16
Ocena: 4.67 / 5
Do Kaczego. Dobrze zjebałeś tego trolla. On wszędzie tak pisze (pod różnymi Nickami). Jeśli ktoś nie jest w stanie poradzić sobie z telefonem (bo jest pierdołą życiową) to już tylko lekarze specjaliści pomogą (lub nie). A do wszystkich trolli: WYP......!
ZaletyCena, oferta
WadyZa duży priorytet dla Orange
~Kaczy / 2022-04-06 14:56
Ocena: 5.00 / 5
Bart walnij się w swoje czoło. Co za bzdury klepiesz. Karty SIM Play i Virgin działają o te same nadajniki. To jakim cudem na karcie Virgin masz gorszy zasięg??? Wywal ten chiński szmelc, którego używasz o nazwie router. Opcjonalnie ustaw ręczny wybór sieci i wybierz z listy Play, a nie Play (Orange). Rusz mózgownicą! A może jesteś cholernym trollem?
ZaletyOferta, zasięg
WadyBrak możliwości wyłączenia roamingu krajowego w Orange
~Bart / 2022-03-31 21:42
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM !!!!!!!!!!! Omijać tą firmę szerokim łukiem. Od 4 miesięcy mam ich internet mobilny 220GB/50zł i od samego początki są z nim same problemy. Nie było jeszcze dnia abym nie musiał kilkukrotnie resetować routera aż wskoczy zasięg. A jak już złapie zasięg to jest tak tragiczny że czasami ciężko otworzyć stronę internetową lub wysłać maila. Dodam tylko że testowałem kartę z internetem z Play w tym samym miejscu i tym samym routerze i tam internet śmiga elegancko.
Powtórzę jeszcze raz - ODRADZAM - OMIJAĆ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
Maili i telefonów do BOK w sprawie moich awarii mam kilkadziesiąt ale to co oni tam wypisują to jest masakra. Albo mają klientów za debili albo debile tam pracują.
ZaletyNie ten operator
WadyCała firma - od BOK na zasięgu kończąc
~Janusz / 2022-03-28 11:30
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam. Jakość rozmów i internetu na poziomie miernym. Dodatkowo przy zmianie umowy z czasu określonego na czas nieokreślony przysyłają SMS o treści: "twój abonament się nie zmieni", po czym przysyłają rachunek na kwotę prawie 2 razy wyższą. W odp. na reklamację napisali "o co ci chodzi, przecież abonament się nie zmienił, ale zabraliśmy ci rabaty". Szczerze odradzam.
Zaletybrak
WadyJakoś rozmów, Internetu, obsługa klienta.
~Mateo / 2022-03-26 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Dno, uzywalem do dzwonienia jednakże gdy na drugiej karcie skończył mi sie abonament zacząłem dodatkowo korzystać z internetu, prędkość jego na lte to jakieś dno, na ig czy fb trzeba odczekać paręnaście sekund by zdjęcie sie załadowało. Kończę z nimi i przechodzę gdzie indziej.
~Czesław / 2022-03-25 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Doładowałem konto za 100zł ikarta nie działa od grudnia 2021r nie polecam tej sieci to po prostu złodziejka firma
~Łukasz / 2022-03-20 01:25
Ocena: 1.00 / 5
Ukradziona karta SIM a gostek z obsługi odmawia jej zastrzeżenia pomimo i po podaniu swych danych na własne widzimisię jego znajomych kturzy ci ją skradli i pytań wyssanych z pod pachy bo wiedział że ich nie znasz odradzam obsługa -10 karta była do i tylko do logowań na gov
ZaletyBrak
WadyPrawdopodobna działalność przestępczą na boku przez pracowników infolinii, nie przestrzeganie regulaminu
~Roman / 2022-03-19 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa
WadyCałokształt
~Rufer / 2022-03-16 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg słaby
Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.