strona 16 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Ja / 2022-04-20 12:46
Nie można odnowić pakietu , kody nie działają . Telefonu nie odbierają na infolinii. Z virgin dzwonione na infolinie i 5 zł dodatkowe poszło na marne . Tragedia!!! -
-
~wkurzony / 2022-04-20 10:11
Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# (!!!) Od wczoraj, czyli już cała dobę wyświetla za każdym razem komunikat "problem z połączeniem lub błędny kod MMI", i nikt nie raczy się tym zająć! Nie można się dodzwonić na infolinię, kilkukrotnie czekałem bardzo długo, wysłuchując tej drażniącej"muzyczki" i bezskutecznie, kompletny brak szacunku dla klientów! -
~Kamil / 2022-04-19 14:25
Non stop awarie i nic nie działa !!!non stop.Ogolnoe to muszę zmienić sieć bo tu nie wiem czy jutro albo za godzinę będzie wogole można dzwonić padaka dziadostwo i oszuści ZaletyBrak zalet nic nie działa więcej awarie to tylko w ruskim czołguWadyDużo wad internet dramat -
~ANNA / 2022-04-19 13:50
TRAGEDIA. NIC NIE WIEDZA NA INFOLINII A W DODATKU DODZWONIĆ SIE GRANICZY Z CUDEM. UCIEKAM Z TEGO DZIADOSTWA. ZaletyTARYFAWadyWSZYSTKO -
~Prorok / 2022-04-11 00:33
Najlepsza oferta w ramach Play. Jak ktoś nie chce telefonu używać to nie musi. ZaletyPakietyWadyBrak -
~hejter virgin / 2022-04-10 21:09
najgorsza sieć jaka istnieje, przejscie do nich to moj najwiekszy blad w zyciu, nie polecam, nie korzystajcie z tego gowna, lepiej przejechac gola dupa po rozgrzanym asfalcie niz byc uzytkownikiem virgin mobile, nazwe ich sieci powinno sie cenzurowac ZaletyxDWadyksiazke bym o tym mogl napisac -
~Marian / 2022-04-10 15:49
Rozmowy głosowe do Polski z UE z nr.555 podaję.że to 39 gr a z cennika wynika w t
anim roamingu 29 gr.Gdzie leży prawda..
Kłopoty z relefonowanie do Polski.Ogolnie s0aboZaletyTaniochaWadyTania oferta i thm samym działanie słzbe -
~Czesław / 2022-04-09 17:16
Do Kaczego. Dobrze zjebałeś tego trolla. On wszędzie tak pisze (pod różnymi Nickami). Jeśli ktoś nie jest w stanie poradzić sobie z telefonem (bo jest pierdołą życiową) to już tylko lekarze specjaliści pomogą (lub nie). A do wszystkich trolli: WYP......! ZaletyCena, ofertaWadyZa duży priorytet dla Orange -
-
~Kaczy / 2022-04-06 14:56
Bart walnij się w swoje czoło. Co za bzdury klepiesz. Karty SIM Play i Virgin działają o te same nadajniki. To jakim cudem na karcie Virgin masz gorszy zasięg??? Wywal ten chiński szmelc, którego używasz o nazwie router. Opcjonalnie ustaw ręczny wybór sieci i wybierz z listy Play, a nie Play (Orange). Rusz mózgownicą! A może jesteś cholernym trollem? ZaletyOferta, zasięgWadyBrak możliwości wyłączenia roamingu krajowego w Orange -
~Bart / 2022-03-31 21:42
ODRADZAM !!!!!!!!!!! Omijać tą firmę szerokim łukiem. Od 4 miesięcy mam ich internet mobilny 220GB/50zł i od samego początki są z nim same problemy. Nie było jeszcze dnia abym nie musiał kilkukrotnie resetować routera aż wskoczy zasięg. A jak już złapie zasięg to jest tak tragiczny że czasami ciężko otworzyć stronę internetową lub wysłać maila. Dodam tylko że testowałem kartę z internetem z Play w tym samym miejscu i tym samym routerze i tam internet śmiga elegancko.
Powtórzę jeszcze raz - ODRADZAM - OMIJAĆ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
Maili i telefonów do BOK w sprawie moich awarii mam kilkadziesiąt ale to co oni tam wypisują to jest masakra. Albo mają klientów za debili albo debile tam pracują.ZaletyNie ten operatorWadyCała firma - od BOK na zasięgu kończąc -
~Janusz / 2022-03-28 11:30
Odradzam. Jakość rozmów i internetu na poziomie miernym. Dodatkowo przy zmianie umowy z czasu określonego na czas nieokreślony przysyłają SMS o treści: "twój abonament się nie zmieni", po czym przysyłają rachunek na kwotę prawie 2 razy wyższą. W odp. na reklamację napisali "o co ci chodzi, przecież abonament się nie zmienił, ale zabraliśmy ci rabaty". Szczerze odradzam. ZaletybrakWadyJakoś rozmów, Internetu, obsługa klienta. -
~Mateo / 2022-03-26 14:29
Dno, uzywalem do dzwonienia jednakże gdy na drugiej karcie skończył mi sie abonament zacząłem dodatkowo korzystać z internetu, prędkość jego na lte to jakieś dno, na ig czy fb trzeba odczekać paręnaście sekund by zdjęcie sie załadowało. Kończę z nimi i przechodzę gdzie indziej. -
~Czesław / 2022-03-25 21:11
Doładowałem konto za 100zł ikarta nie działa od grudnia 2021r nie polecam tej sieci to po prostu złodziejka firma -
~Łukasz / 2022-03-20 01:25
Ukradziona karta SIM a gostek z obsługi odmawia jej zastrzeżenia pomimo i po podaniu swych danych na własne widzimisię jego znajomych kturzy ci ją skradli i pytań wyssanych z pod pachy bo wiedział że ich nie znasz odradzam obsługa -10 karta była do i tylko do logowań na gov ZaletyBrakWadyPrawdopodobna działalność przestępczą na boku przez pracowników infolinii, nie przestrzeganie regulaminu -
~Roman / 2022-03-19 18:17
Tragedia to jest jakaś kpina obsługa klienta to chyba żart. Pakiety się nie odnawiają słaby zasięg i lipa internet nie polecam. Kuszą oferta, a aplikacja to tylko ikonka na ekranie nic nie działa WadyCałokształt -
~Rufer / 2022-03-16 18:46
Zasięg słaby
Obsługa klienta zbywcza, bezczelna, arogandzka
Problemy z połączeniami, gdy się zgłasza problem muszą byc 3 przykłady z trzech ostatnich dni i po ok tygodniu przychodzi odpowiedź że te przykłady są przedawnione i trzeba podać nowe. Proszę zastanowić się do że przed podpisaniem umowy. Faktury co miesiąc w innym terminie. W jednym miesiącu otrzymałem fakturę 2 dni po terminie opłaty poprzedniej.ZaletyBrakWadyWada Virgin Mobile -
-
~Pawel / 2022-03-12 19:01
Niestety niska cena to jedyna zaleta, ale jakość fatalna- nie polecam. ZaletycenaWadybardzo słaby zasięg -
~Wkurwiony / 2022-03-12 15:03
Aplikacja nie działa. Przy próbie weryfikacji pokazuję że numer należy do innego konta. Telefonu można używać, ale bez aplikacji ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Patryk / 2022-03-10 11:08
Bardzo nieprofesjonalna, sieć, od 3 dni czekam na doładowanie i nie wiedza co się dzieje. Podczas rozmowy z działem obsługi klienta miałem wrażenie że rozmawiam z kimś upośledzonym, kto nie potrafi pisać i próbuje wysłać maila do kogoś kto nie potrafi czytać. Rozwiązywanie spraw odbywa się poprzez przekazywanie maili między niekompletnymi ludźmi, w związku z czym trzeba liczyć się że przez długi czas przyjdzie nam żyć bez środków na koncie, ponieważ Virgin robi sobie pożyczki i nie doładowuje kont. -
~Bożenna / 2022-03-03 14:55
Jestem pod wrażeniem niezwykle kompetentnej i uprzejmej obsługi w punkcie Centrum Handlowym Felicity w
Lublinie.
Oby takich więcej.ZaletyKompetencja i uprzejmość
strona 16 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »