strona 16 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~G. / 2022-09-11 15:56
Było ok. Teraz prawie nigdzie nie uświadczysz zasięgu. Czy to centrum czy poza miastem. Gubi co chwilę. Słuchanie muzyki na tidalu to nieustanne wk******** się.
Uciekać jak najszybciej. Gdziekolwiek -
-
~grzegorz / 2019-11-26 15:53
Virgin to moim zdaniem gó.no. Używam i będę uciekać. Ściema i oszustwo.
1. Ładujesz więcej kasy to Ci nie oddadzą.
2. Połączenie jest fatalne
3. Internet czasem działa czasem nie i na 100% nie ma to nic wspólnego z deklarowanymi prędkościami operatora i teorietycznymi LTE.
4. na kartę internet za granicą nie działa.
5. połączenia do zagranicznych numerów stacjonarnych i zazwyczaj komórkowych nie działają.
6. z mojego doświadczenia z sieciami wynika: play to porażka jakości połączeń a virgin to kumulacja porażek i ściema.Zaletyteoretycznie kilka zł taniej niż u konkurencjiWadyjakość żadna, wsparcia praktycznie brak, ściema. Problemy z doładowaniami, wcina kasę do zera przed następnym okresem rozliczeniowym jeżeli doładujesz kartę większą ilością kasy. MMSy poraszka. -
~GRZEGORZ / 2022-09-15 11:34
TRAGEDIA NIE POLECAM!!!!!! .1,5 MIESIACA TRWAŁA AKTYWACJA 2 Z 4 NUMERÓW JAKIE ZAKUPIŁEM . OBSŁUGA TRAGICZNA , PODCZAS PRUBY POŁACZENIA Z OBSŁUGA TECHNICZNA CIĄGLE PRZERYWA ROZMOWĘ. ZaletyTanioWadyWSZYSTKO -
~Herheygen / 2021-09-01 15:27
Od tygodnia czekam na aktywacje duplikatu karty sim...wszystko zgodnie z listem dolaczonym do duplikatu(przeslanie numeru puk)...czekam,czekam...raczyli odezwac sie dopiero po 4 dniach informujac,ze mam wyslac jeszcze dodatkowo 4 ostatnie cyfry karty sim(duplikatu)...nie bylo o tym slowem wspomniane w liscie!!!przesłałem dodatkowe dane i ...oczywiscie czekam na odpowiedz juzkolejne 2 dni...ile to potrwa nik nie wie.
TRAGEDIA Z ICH OBSŁUGĄ KLIENTA.ZaletyCORAZ MNIEJWadyCORAZ WIECEJ -
~Jakub / 2021-07-23 01:25
Kompletne nieporozumienie.
Nabijanie klienta w butelkę
Ciągłe tłumaczenie że system zero jedynkowy:) -
~Janusz / 2022-03-28 11:30
Odradzam. Jakość rozmów i internetu na poziomie miernym. Dodatkowo przy zmianie umowy z czasu określonego na czas nieokreślony przysyłają SMS o treści: "twój abonament się nie zmieni", po czym przysyłają rachunek na kwotę prawie 2 razy wyższą. W odp. na reklamację napisali "o co ci chodzi, przecież abonament się nie zmienił, ale zabraliśmy ci rabaty". Szczerze odradzam. ZaletybrakWadyJakoś rozmów, Internetu, obsługa klienta. -
~JD / 2021-08-24 21:07
Dramat, tylko wyłudzanie pieniędzy. Mam internet niby 60 Gb ale żebym korzystał dzień i noc nie zużyję nawet 5 Gb
bo po prostu go nie ma. Nawet zmierzyć się nie da.WadyInfolinia oszukuje albo nie ma kompetencji. -
~Jo / 2018-12-17 19:59
Bardzo słaby kontakt.
-
-
~Jurek / 2022-07-08 08:45
Bardzo bardzo słaby zasięg. Nawet Blik się nie otwiera ZaletyBrakWadyCałkiem źle pod opieką PLAY -
~Ka / 2022-04-22 15:47
Zdecydowanie najgorsza jakość na rynku. Nic tylko uciekać z tego syfu ZaletyNie najgorsza oferta...Wady...ale skoro jakość to dramat to żadna zaleta -
~Kacha / 2020-01-18 00:17
Ja od nowego roku zauważyłam że pogorszyła się bardzo jakość rozmów źle słyszę moich rozmówców. Coś przerywa połączenie. WadyBardzo niemiła obsługa klienta. -
~Kamil / 2019-03-31 17:14
Mają totalny burdel w systemie. A obsługa klienta to ignorancja i chamstwo, jakiego u innych operatorów nie doświadczycie. Centrum miłej obsługi klienta,to jakaś kpina. Konsultant w Virgin nawet nie ma obowiązku się przedstawić Klientowi. Ciągłe błędy w systemie, przez co klienci są oszukiwani. Nie można polegać na internecie od Virgin czasem działa a czasem nie. Często trzeba zmieniać ręcznie konfigurację bo internet jest raz z Play raz z T-Mobile albo z Virgin. Taki burdel mają po zmianie zarządu. ZaletybrakWadyBłędy w systemie. -
~Kate / 2022-08-14 14:41
#Zadarmo
DARMOWA KUMULACJA GB !!! Wyśmienity HelpDesk !!!
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/DziarskaCharyzmatycznaBojowniczkaKatarzyna/
-
~KKatorga / 2020-08-11 16:18
Powiem tak, sama jakość średnia choć mało z nich korzystałam tylko zazwyczaj z smsów i rozmów - jakoś szło natomiast internet miał słaby zasięg to fakt. jednak chodzi mi raczej o zachowanie pracowników BOK-u oraz bezczelność. Przy przenoszeniu ich numeru na innego operatora coś pogmatwali i nie mogłam tego zrobić, zablokowali możliwość, natomiast jak chciałam przenieść inny numer do nich to zaczęli zachowywać się w sposób arogancki i bezczelny a tym bardziej bezprawny karząc mi co chwila podawać im dane osobowe. Kiedy zabroniłam im przenosić numer wysyłali mi sms po smsie informację że numer już jest przenoszony tym samym pisząc w "mejlach" że musze potwierdzić wniosek, który już został potwierdzony i podpisany, bo nie mogą przenieść numeru. Nie pomagały prośby i groźby, ignorowali każdą moja odpowiedź pisząc te same "mejle" i wciąż przestawając przy swoim. obsługa klienta poniżej zera, arogancja, bezczelność, chamstwo co do usługi średnio. Zaletymożliwość wykupienia usługi na 3 dni i na 7 dni za niska kwotę.Wadytak to że są na rynku i mydlą oczy klientom. -
~Leszek / 2022-01-03 11:33
Jestem w Virgin pare lat i nie było problemu,ale od kąd firme Virgin przejęła inna sieć około wiecej jak rok temu to zrobiła się tragedia mieszkam w Katowicach zasięg sie gubi a Internet w ogóle nie chce działać..W dodatku laduje doładowanie 30zl za pakiet pobiera 25zl wiec przy każdym dopasowaniu powinno zostać 5zl i tak przy każdym dopasowaniu powinno zbierać się 5zł a tu lipa kradną pieniadze...Szukam innej sieci!!!! ZaletyByły rok temuWadyOd roku caly Virgin to wady -
~Luki / 2023-07-04 13:56
Oszuści!!!, nie działa internet w UE. Pomimo wielu telefonów nie potrafią poradzić sobie z przywróceniem działania internetu w UE, na infolini potrafią tylko przyjmować zgłoszenia. Omijać szerokim łukiem. Wyjeżdzasz za granicę? Uważaj Twój internet w sieci virgin mobile nie będzie działał. ZaletyBrakWadyNie działający internet w UE.
Obsługa infolini która nie potrafi pomóc. -
-
~Łukasz / 2023-04-05 08:32
Od momentu zmiany aplikacji VM na Play 24 jest dramat. Internetu albo nie ma albo kończy się w niemożliwie szybkim tempie. Z rozmowami też są problemy. Cud że chociaż smsy dochodzą. Najwyższy czas na zmianę operatora, a szkoda bo uważałem VM za najlepszą sieć -
~maniekbielany / 2021-04-14 11:42
Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM -
~Marcin / 2019-11-19 15:21
Internet w virgin mobile to dno dna!!! Wziąłem kartę na tzw. Net 120 GB, czyli 120 GB internetu na osobnej karcie sim. Internet zacina się non stop, przeglądarki zamrażają, korzystanie z internetu jest po prostu niemożliwe. Dodam, że używam już na innej karcie internetu z Play i jest naprawdę dobrze. Ale Play też niestety zaczyna olewać klientów. Zrezygnowałem z umowy, a virgin pobrał ode mnie opłatę aktywacyjną, za g... wno, z którego nie da się korzystać. Nie dajcie się oszukać jak ja! Przestrzegam!!!
PozdrowieniaWadyTragiczna jakość internetu, przegrywanie i zamrażanie przeglądarki, dno dna -
~Marcin / 2022-10-27 18:58
Internet bardzo słabej jakości maksymalnie do 30Mb/s, a najcześciej koło 10Mb/s (oferta down/up, 70/15) lokalizacja blisko centrum Warszawy... nieustanne zrywanie połączenia z nadajnikiem.
Na automacie modem podłączany jest do 3G, na wymuszonym LTE ciągle skacze między pasmami: virgin do orange i tak na zmianę.
Ręczne wybranie operatora kończy się brakiem jakiegokolwiek internetu.
W trakcie rozmowy wideo komunikaty o niestabilnym połączeniu, pobieranie plików najczęściej kończy się błędem sieci.
Obsługa klienta słaba, odpowiedzi nawet po 2 tygodniach, często automatyczne, np. wgraj ponownie ustawienia w telefonie... problemu nie mogę rozwiązać już od 2 miesięcy.ZaletytanioWadyniestabilny, słaba obsługa
strona 16 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »