Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 598 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~grzegorz / 2019-11-26 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Virgin to moim zdaniem gó.no. Używam i będę uciekać. Ściema i oszustwo.
    1. Ładujesz więcej kasy to Ci nie oddadzą.
    2. Połączenie jest fatalne
    3. Internet czasem działa czasem nie i na 100% nie ma to nic wspólnego z deklarowanymi prędkościami operatora i teorietycznymi LTE.
    4. na kartę internet za granicą nie działa.
    5. połączenia do zagranicznych numerów stacjonarnych i zazwyczaj komórkowych nie działają.
    6. z mojego doświadczenia z sieciami wynika: play to porażka jakości połączeń a virgin to kumulacja porażek i ściema.
    Zaletyteoretycznie kilka zł taniej niż u konkurencji
    Wadyjakość żadna, wsparcia praktycznie brak, ściema. Problemy z doładowaniami, wcina kasę do zera przed następnym okresem rozliczeniowym jeżeli doładujesz kartę większą ilością kasy. MMSy poraszka.
  • ~GRZEGORZ / 2022-09-15 11:34
    Ocena: 1.67 / 5
    TRAGEDIA NIE POLECAM!!!!!! .1,5 MIESIACA TRWAŁA AKTYWACJA 2 Z 4 NUMERÓW JAKIE ZAKUPIŁEM . OBSŁUGA TRAGICZNA , PODCZAS PRUBY POŁACZENIA Z OBSŁUGA TECHNICZNA CIĄGLE PRZERYWA ROZMOWĘ.
    ZaletyTanio
    WadyWSZYSTKO
  • ~Herheygen / 2021-09-01 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia czekam na aktywacje duplikatu karty sim...wszystko zgodnie z listem dolaczonym do duplikatu(przeslanie numeru puk)...czekam,czekam...raczyli odezwac sie dopiero po 4 dniach informujac,ze mam wyslac jeszcze dodatkowo 4 ostatnie cyfry karty sim(duplikatu)...nie bylo o tym slowem wspomniane w liscie!!!przesłałem dodatkowe dane i ...oczywiscie czekam na odpowiedz juzkolejne 2 dni...ile to potrwa nik nie wie.
    TRAGEDIA Z ICH OBSŁUGĄ KLIENTA.
    ZaletyCORAZ MNIEJ
    WadyCORAZ WIECEJ
  • ~Jakub / 2021-07-23 01:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kompletne nieporozumienie.
    Nabijanie klienta w butelkę
    Ciągłe tłumaczenie że system zero jedynkowy:)
  • ~Janusz / 2022-03-28 11:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam. Jakość rozmów i internetu na poziomie miernym. Dodatkowo przy zmianie umowy z czasu określonego na czas nieokreślony przysyłają SMS o treści: "twój abonament się nie zmieni", po czym przysyłają rachunek na kwotę prawie 2 razy wyższą. W odp. na reklamację napisali "o co ci chodzi, przecież abonament się nie zmienił, ale zabraliśmy ci rabaty". Szczerze odradzam.
    Zaletybrak
    WadyJakoś rozmów, Internetu, obsługa klienta.
  • ~JD / 2021-08-24 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, tylko wyłudzanie pieniędzy. Mam internet niby 60 Gb ale żebym korzystał dzień i noc nie zużyję nawet 5 Gb
    bo po prostu go nie ma. Nawet zmierzyć się nie da.
    WadyInfolinia oszukuje albo nie ma kompetencji.
  • ~Jo / 2018-12-17 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby kontakt.
  • ~Jurek / 2022-07-08 08:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo bardzo słaby zasięg. Nawet Blik się nie otwiera
    ZaletyBrak
    WadyCałkiem źle pod opieką PLAY
  • ~Ka / 2022-04-22 15:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie najgorsza jakość na rynku. Nic tylko uciekać z tego syfu
    ZaletyNie najgorsza oferta...
    Wady...ale skoro jakość to dramat to żadna zaleta
  • ~Kacha / 2020-01-18 00:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja od nowego roku zauważyłam że pogorszyła się bardzo jakość rozmów źle słyszę moich rozmówców. Coś przerywa połączenie.
    WadyBardzo niemiła obsługa klienta.
  • ~Kamil / 2019-03-31 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają totalny burdel w systemie. A obsługa klienta to ignorancja i chamstwo, jakiego u innych operatorów nie doświadczycie. Centrum miłej obsługi klienta,to jakaś kpina. Konsultant w Virgin nawet nie ma obowiązku się przedstawić Klientowi. Ciągłe błędy w systemie, przez co klienci są oszukiwani. Nie można polegać na internecie od Virgin czasem działa a czasem nie. Często trzeba zmieniać ręcznie konfigurację bo internet jest raz z Play raz z T-Mobile albo z Virgin. Taki burdel mają po zmianie zarządu.
    Zaletybrak
    WadyBłędy w systemie.
  • ~Kate / 2022-08-14 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    #Zadarmo
    DARMOWA KUMULACJA GB !!! Wyśmienity HelpDesk !!!
    Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/DziarskaCharyzmatycznaBojowniczkaKatarzyna/
  • ~KKatorga / 2020-08-11 16:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak, sama jakość średnia choć mało z nich korzystałam tylko zazwyczaj z smsów i rozmów - jakoś szło natomiast internet miał słaby zasięg to fakt. jednak chodzi mi raczej o zachowanie pracowników BOK-u oraz bezczelność. Przy przenoszeniu ich numeru na innego operatora coś pogmatwali i nie mogłam tego zrobić, zablokowali możliwość, natomiast jak chciałam przenieść inny numer do nich to zaczęli zachowywać się w sposób arogancki i bezczelny a tym bardziej bezprawny karząc mi co chwila podawać im dane osobowe. Kiedy zabroniłam im przenosić numer wysyłali mi sms po smsie informację że numer już jest przenoszony tym samym pisząc w "mejlach" że musze potwierdzić wniosek, który już został potwierdzony i podpisany, bo nie mogą przenieść numeru. Nie pomagały prośby i groźby, ignorowali każdą moja odpowiedź pisząc te same "mejle" i wciąż przestawając przy swoim. obsługa klienta poniżej zera, arogancja, bezczelność, chamstwo co do usługi średnio.
    Zaletymożliwość wykupienia usługi na 3 dni i na 7 dni za niska kwotę.
    Wadytak to że są na rynku i mydlą oczy klientom.
  • ~Leszek / 2022-01-03 11:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem w Virgin pare lat i nie było problemu,ale od kąd firme Virgin przejęła inna sieć około wiecej jak rok temu to zrobiła się tragedia mieszkam w Katowicach zasięg sie gubi a Internet w ogóle nie chce działać..W dodatku laduje doładowanie 30zl za pakiet pobiera 25zl wiec przy każdym dopasowaniu powinno zostać 5zl i tak przy każdym dopasowaniu powinno zbierać się 5zł a tu lipa kradną pieniadze...Szukam innej sieci!!!!
    ZaletyByły rok temu
    WadyOd roku caly Virgin to wady
  • ~Luki / 2023-07-04 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści!!!, nie działa internet w UE. Pomimo wielu telefonów nie potrafią poradzić sobie z przywróceniem działania internetu w UE, na infolini potrafią tylko przyjmować zgłoszenia. Omijać szerokim łukiem. Wyjeżdzasz za granicę? Uważaj Twój internet w sieci virgin mobile nie będzie działał.
    ZaletyBrak
    WadyNie działający internet w UE.
    Obsługa infolini która nie potrafi pomóc.
  • ~Łukasz / 2023-04-05 08:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Od momentu zmiany aplikacji VM na Play 24 jest dramat. Internetu albo nie ma albo kończy się w niemożliwie szybkim tempie. Z rozmowami też są problemy. Cud że chociaż smsy dochodzą. Najwyższy czas na zmianę operatora, a szkoda bo uważałem VM za najlepszą sieć
  • ~maniekbielany / 2021-04-14 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM
  • ~Marcin / 2019-11-19 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w virgin mobile to dno dna!!! Wziąłem kartę na tzw. Net 120 GB, czyli 120 GB internetu na osobnej karcie sim. Internet zacina się non stop, przeglądarki zamrażają, korzystanie z internetu jest po prostu niemożliwe. Dodam, że używam już na innej karcie internetu z Play i jest naprawdę dobrze. Ale Play też niestety zaczyna olewać klientów. Zrezygnowałem z umowy, a virgin pobrał ode mnie opłatę aktywacyjną, za g... wno, z którego nie da się korzystać. Nie dajcie się oszukać jak ja! Przestrzegam!!!
    Pozdrowienia
    WadyTragiczna jakość internetu, przegrywanie i zamrażanie przeglądarki, dno dna
  • ~Marcin / 2022-10-27 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości maksymalnie do 30Mb/s, a najcześciej koło 10Mb/s (oferta down/up, 70/15) lokalizacja blisko centrum Warszawy... nieustanne zrywanie połączenia z nadajnikiem.
    Na automacie modem podłączany jest do 3G, na wymuszonym LTE ciągle skacze między pasmami: virgin do orange i tak na zmianę.
    Ręczne wybranie operatora kończy się brakiem jakiegokolwiek internetu.
    W trakcie rozmowy wideo komunikaty o niestabilnym połączeniu, pobieranie plików najczęściej kończy się błędem sieci.

    Obsługa klienta słaba, odpowiedzi nawet po 2 tygodniach, często automatyczne, np. wgraj ponownie ustawienia w telefonie... problemu nie mogę rozwiązać już od 2 miesięcy.
    Zaletytanio
    Wadyniestabilny, słaba obsługa
  • ~Maria / 2022-06-23 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament w Virgin od 2017r, wszystko było ok do czasu kiedy połączyli się z Play. Mimo wpłaty zablokowali mi wychodzące, trwa to już prawie 2 tygodnie. Konsultant doradził, żeby wysłać im potwierdzenie wykonania przelewu. Wysłałam, i co, i nic dalej mam zablokowane wychodzące! Zadzwoniłam ponownie na infolinię, dowiedziałam się, że moja wpłata jeszcze nie jest zaksięgowana. Ludzie, przelew był 14.06.2022, a dziś mamy 23.06. 2022! Pytam się, po co wysyłałam potwierdzenie przelewu??? Zmieniam operatora, bo nie jestem już wściekła, jestem już zmęczona użeraniem się z nimi. Właśnie dostałam nową fakturę, doliczyli mi do niej to co już zapłaciłam, a co oni jeszcze nie zaksięgowali. Brak słów, jak najdalej od nich!!!
    Zaletypo połączeniu z Play, nie ma zalet
    WadyFatalna obsługa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186