Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 598 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-06-02 09:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługi na kiepskim poziomie. Nielimitowane rozmowy na stacjonarne i co jakiś czas całkowite blokowanie wybiórczo tych połączeń na kilka dni. Dotyczy to najczęściej często używanych numerów do np. urzędów. W chwili gdy sprawa jest terminowa i nie można się dodzwonić to bardzo denerwujące. Rozwadnianie reklamacji że np. klient źle wybiera numer itp. co nie jest prawdą, ale klient nie jest w stanie tego udowodnić. Po to żeby machnął ręką i następnym razem nie reklamował. Radzę się dobrze zastanowić zanim wybierzecie usługi tej firmy bo problemy pojawiają się bardzo często. Żałuję że z lenistwa przedłużyłam z Virgin umowę. Plusem jest jedynie miła obsługa klienta ale miły sposób rozmowy bez trwałego rozwiązania problemu to za mało.
  • ~Alexa / 2022-09-11 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna sieć, ciągle jakieś awarię, błędy i nikt nie potrafi tego rozwiązać, na infolinii Pani Ukrainka, która nie ogarnia co się do niej mówi, a na zgłoszenia poprzez e-mail brak odpowiedzi przez ponad 2 miesiące. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa klienta, słaby zasięg, częste awarię
  • ~An.na / 2022-07-21 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jest najgorszym operatorem. Nie mają stacjonarnych punktów, załatwić sprawę tygodniami trzeba. Wysyłka dublikatow jest listem ekonomicznym, chodzę beż możliwości dzwonienia i odbierania połączeń tydzień i czekam. Dane osobowe zmienić to samo....dramat. przenoszę kartę jak aktualizują dane.
    ZaletyBrak
    WadyWrzsytko
  • ~ANDRZEJ / 2021-11-24 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    BRAK PROFESJALNEGO PODEJŚCIA DO SPRAWY, KLIENTA , AKTUALIZACJA DANYCH NIE MOŻLIWWA. DZWONIĘ NA INFOLINIE I OTRZYMUJĘ WZKAZÓWKI ABY DOKONAĆ AKTUALIZACJI DANYCH. PROSZĘ UDAĆ DO NAJBLIŻSZEGO PKT OBSŁUGI KLIENTA ( PKT STACJONANRNY 3 MAJA
    KATOWICE , INNE PKT NA STRONIE VIRGIN JUŻ NIE AKTULANE ) I KIEDY JEDZIE SIĘ 70KM DOWIADUJĘ SIĘ KLIENT , ŻE PANI NIE POSIADA MOŻLWIOSĆI UDOSTEPNIENIEA FORMULARZA DO AKTUALIZACJI DANYCH NA ABONAMENT. MOŻE TO ZROBIĆ TYLKO NA KARTĘ.
    ZaletyJUŻ BRAK ZALET
    WadyMNÓWSTWO WAD OPRÓCZ CENY ZA ABONAMENT. BRAK MOŻLWIOŚCI AKTULIZACJI DANYCH NA USŁUGI W RAMACH ABONAMENTU. MAM NADZIEJE ,ZE KTOŚ TO CZYTA Z KIEROWNICTWA VIRGIN. ODMOWA AKTUALIZACJI DANYCH CZY PRZYPADKIEM NIE JEST NEIZGODNA Z REGULAMINEM.
  • ~Ania / 2022-09-22 13:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystko było dobrze dopóki nie przeszli pod Play i nie próbowałam zmienić abonamentu na niższy. Próba kontaktu z obsługą, dramat. W końcu wypowiedziałam umowę, numer przeszedł na kartę. Wykupiony pakiet internetu na marne, prędkość tak zabójcza, że piszę ten komentarz z telefonu w innej sieci. Czyli czas się pożegnać.
    ZaletyMakłowicz
    WadyJuż wszystko
  • ~ANNA / 2022-04-19 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    TRAGEDIA. NIC NIE WIEDZA NA INFOLINII A W DODATKU DODZWONIĆ SIE GRANICZY Z CUDEM. UCIEKAM Z TEGO DZIADOSTWA.
    ZaletyTARYFA
    WadyWSZYSTKO
  • ~Anna.m / 2021-11-06 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja przez którą trudno coś załatwić, pod kątem UX beznadziejna, widać, że zrobiona przez mało kompetentnych specjalistów, na włączenie pakietu czeka się długo, ciągle problemy z internetem, mało responsywna obsługa klienta. Funkcjonalności, które w ogóle nie działają.
  • ~Antyvirgin / 2022-12-23 23:17
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest koszmar!
    Jak najdalej od tej sieci a jeśli już to na kartę nigdy abonament jesli nie chcecie kłopotów (oferta no limit a było blokowanie telefonu na kilka dni lub nawet dwa tygodnie za rzekomo długie rozmowy, dopiero po interwencji rzecznika trochę się uspokoili)
    Aha na kartę też nieźle wszędzie można dzwonić ale na infolinię virgin już nie bo jest komunikat aby doładować konto, połączenie nie może być zrealizowane-to jakieś nieporozumienie!
    ZaletyW miarę tanio
    WadyMnóstwo, jak w opisie
  • ~Apelsin77 / 2023-04-03 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Zrezegnowałam z Vifgin mobil. Zżera kasę , zasięg słaby, Milan paker gigadaje . Internetu niewystarcza na cały misiąc. Za granicą nie działa. Operatory nie kompetentni. Naciągają na jakiś palety gdzie zżera kasę . Porażka.
  • ~BG / 2022-10-11 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam u nich dwa numery na kartę i internet na kartę w domu. Porażka.
    Internet jest wolny o ile jest. Najczęściej go nie ma. Teoretycznie za 45 zł 220 GB. Wychodzi na to że pakiet jest już wykorzystany na drugi dzień, nowego okresu rozliczeniowego.
    Co do telefonu - w piątek 7. 10.2022 przeszli samych siebie.
    Telefon został zablokowany - wszystkie połączenia wychodzące. Od piątku do dziś nie mam przywróconych rozmów na tym numerze. Mimo wielu wykonanych telefonów do tego operatora, skarg, wniosków, reklamacji czwarty dzień bez połączeń wychodzących. Operator stwierdził że była nadmierna aktywność na tym numerze. Pakiet telefonu to nolimit rozmowy i smsy.
    NIE POLECAM!!!
    Do chwili obecnej nie otrzymałam żadnej informacji od operatora kiedy przywrócone zostaną połączenia, nie otrzymałam też podstawy prawnej na której opierali się blokując numer.
    ZaletyBRAK
  • ~ceikam / 2022-02-22 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Radzę uważać na cennik dostępny na stronie przy zakupie. Cena SMSa w ofercie na kertę wg cennika: 9 gr, cena faktyczna 25 gr. Może inne pozycje też są nieaktualne i okaże się, że są 3-krotnie wyższe?
    WadyNieaktualny cennik wprowadzający w błąd
  • ~Cezary / 2021-10-26 07:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam, cały czas połączanie z internetem jest zrywane.
    Dzwoniłem na infolinię z 20 razy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy, nic nie pomaga, z ich strony jest wszytko OK, co jest oczywiście bzdurą.
    Lepiej zapłacić troszkę więcej a faktycznie mieć internet niż czekać na stronę po 2-3 minuty, jak raptem ząłapie połączanie.
  • ~Damian / 2021-10-04 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Od niedawnych paru miesiecy zaczeli liczyc za minute losowo.
    Nawet za 1s nalicaja raz 20gr a za chwile tez za 1s 25gr. A jak rozmowa jest dluzsza bo 20, 30 lub 60 minut, to smialo licza po 40gr/min.
    Oszustwo w bialy dzien!

    Zadnego uprzedniego powiadomienia zmianie sposobu naliczania.

    Dla mnie tylko widze UOKiK i inna siec, a ta nich bankrutuje za nieuczciwe zachowania rynkowe.
    Zaletylatwy w obsludze online serwisie
  • ~Damian / 2022-07-16 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to kpina mam telefon Redmi Notę 10 do 12.07.2022 wszystko działało od 13.07.2022 nagle siadł internet konfiguracja poprawna niby LTE pokazuje cały zasięg, a stron nie otwiera dzwonione na pomoc techniczną po odczytaniu babce konfiguracji telefonu wyłączyła się olewają klienta pora przejść do innej sieci.
    Ps. tylko za ofertę 4 gwiazdki bo pasowały mi taryfy, ale co z tego, jak od 3 dni internetu nie ma i mają klienta w du*ie wielki – za takie postępowanie.
    WadyPomoc techniczna i jakość usług porażka od 3 dni brak internetu w telefonie.
  • ~dd / 2019-05-21 09:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet porażka, podejście do klienta porażka , totalna olewka zero informacji
  • ~Denis / 2021-10-25 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzymać się od tej sieci daleko!! Tyle co się już nawku... z nimi to mi się chyba nie zdarzyło.. Bez przerwy informacja o braku możliwości połączenia z przyczyn technicznych. Zablokowali mi numer po 4h rozmowie z klientem i odblokowali dopiero 2 dniach. Na ugodę rozwiązania umowy również nie chcieli pójść mimo faktu, że są same problemy z nimi i przynosza straty mojej firmie!
    Wadywszystkie możliwe.
  • ~Dorota / 2022-12-20 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałam zapłacić rachunku po czy zamiast przypomnienia odrazu zakładają blokadę, zrobiłam przelew expresowy i nadal przez kilka godzin nic, zadzwoniłam do nich oczywiście z czyjegua telefonu, Pani odblokowała mi na 4 dni. Po 4 dniach znów blokada założona, wysłałam maila wraz z potwierdzeniem że transakcji to dostałam numer z leczenia i trzeba czekać, dzwonię ponownie na infolinię po czym Pani mówi że nie wiem czemu tak i radzi jeszcze poczekać a na pytanie co jak nadal nie odblokują to rozkłada ręce że nie wie
    Odradzam gdyż później zostajesz sam ze swoją sprawa, infolinia pomocną nie jest i kompletnie nie kompetentne osoby
    ZaletyZasięg dobry
    WadyJest problem nikt pomoc Ci nie potrafi
  • ~Edyta / 2020-03-07 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    oferta wyglądała ciekawie, ale mimo, że są pieniądze na koncie blokują tel. kontaktu brak, klient traktowany z góry lub z przymrużeniem oka... nie polecam
    Zaletyhm...... żadne, myślałam , że cena
    Wadyblokowanie tel, brak kontaktu, ignorowanie klienta lub traktowanie go z góry, a pan Mariusz Czajkowski nie ma czasu na prosty rzeczowy kontakt z klientem
  • ~Fifi / 2022-07-14 08:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.Nie można nic załatwić. Nie działała mi funkcja mmsow przez parę miesięcy wysyłałem maile dzwoniłem i nic.Napisalem w końcu mail konkretny co myślę o tym to mi wyłączyli rozmowy przychodzące. Złośliwe i nieuczciwe postępowanie,nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników i długie oczekiwanie na cokolwiek
  • ~G. / 2022-09-11 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Było ok. Teraz prawie nigdzie nie uświadczysz zasięgu. Czy to centrum czy poza miastem. Gubi co chwilę. Słuchanie muzyki na tidalu to nieustanne wk******** się.
    Uciekać jak najszybciej. Gdziekolwiek
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186