Najgorsza sieć w jakiej miałam wątpliwość przyjemność być.
Od początku trwania umowy coś nie działało, karta co chwila się psuła. Nie można było jej wymienić na miejscu, ponieważ sieć komórkowa nie posiada sklepów stacjonarnie. Co powodowało czekanie na kartę 7 dni roboczych więc przez ten okres czasu byłam bez czynnego telefonu. Do tego internet szwankował, nie łapał sieci. Nigdy nie wiedziałam czy będąc w domu w centrum miasta internet akurat zadziała.
Jednak najlepsze jest to, ze wypowiadając umowę w sierpniu 2021r.telefonia komórkowa do dziś maj 2022r. wysyła mi faktury do zapłacenia. A ostatnio nawet dostałam pismo, w którym to virgin mobile wypowiada umowę MI ze skutkiem natychmiastowym i wzywa mnie do zapłaty rachunków od września 2021r. do teraz.
Dodam jeszcze, że, kiedy wypowiedziałam umowę zablokowali mi numer na 3 dni przed wygaśnięciem umowy. Dzwoniłam do nich setki razy w sprawie nieopłaconych faktur i dawno zakończonej umowy. Każdy konsultant "przyjmował" zgłoszenie i na tym jego rola się kończyła. Raz trafiłam na Pana który był kompetentny za każdym kolejnym razem kiedy chciałam z nim rozmawiać nie było już takiej możliwości....
Tak więc do dziś borykam się z ich siecią a Pani konsultantka znów" przyjęła" zgłoszenie i czekam na rozwinięcie sprawy.
Szczerze nie polecam tej sieci.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Madga / 2022-05-20 08:24
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza sieć w jakiej miałam wątpliwość przyjemność być.
Od początku trwania umowy coś nie działało, karta co chwila się psuła. Nie można było jej wymienić na miejscu, ponieważ sieć komórkowa nie posiada sklepów stacjonarnie. Co powodowało czekanie na kartę 7 dni roboczych więc przez ten okres czasu byłam bez czynnego telefonu. Do tego internet szwankował, nie łapał sieci. Nigdy nie wiedziałam czy będąc w domu w centrum miasta internet akurat zadziała.
Jednak najlepsze jest to, ze wypowiadając umowę w sierpniu 2021r.telefonia komórkowa do dziś maj 2022r. wysyła mi faktury do zapłacenia. A ostatnio nawet dostałam pismo, w którym to virgin mobile wypowiada umowę MI ze skutkiem natychmiastowym i wzywa mnie do zapłaty rachunków od września 2021r. do teraz.
Dodam jeszcze, że, kiedy wypowiedziałam umowę zablokowali mi numer na 3 dni przed wygaśnięciem umowy. Dzwoniłam do nich setki razy w sprawie nieopłaconych faktur i dawno zakończonej umowy. Każdy konsultant "przyjmował" zgłoszenie i na tym jego rola się kończyła. Raz trafiłam na Pana który był kompetentny za każdym kolejnym razem kiedy chciałam z nim rozmawiać nie było już takiej możliwości....
Tak więc do dziś borykam się z ich siecią a Pani konsultantka znów" przyjęła" zgłoszenie i czekam na rozwinięcie sprawy.
Szczerze nie polecam tej sieci.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Niezadowolony klient / 2022-05-18 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo i złodziejstwo. Nigdy więcej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jurek / 2022-05-18 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nadano mi numer na firmę zrobiłem reklamy wizytówki po czym numer sprzedano innej osobie . Mimo nagrań z rozmowy o sprzedaniu numeru nie potrafią rozpatrzeć mojego wniosku .Zostałem oszukany i wrobiony w koszta .Skandal
ZaletyBrak
WadyNie polecam oszuści.
~Lucas / 2022-05-11 21:26
Ocena: 2.67 / 5
Internet H+ to max jeśli działa, Kiedyś było OK teraz czekam aż się skończy kontrakt. Chyba kupił to PLAY i od tego czasu jest kicha
Zaletycena i nie dzwonią co tydzień z koleją gow....ą ofertą. Nie męczą sms-ami, brak głupkowatych konkursów
WadyInternet. w ostatnim czasie zasięg. Jak nie masz 2 karty sim w telefonie to nigdy nie wiesz czy sprawdzisz sobie pocztę
~Jakub / 2022-05-11 19:36
Ocena: 2.00 / 5
Jestem u nich od początku i było ok,od kiedy właścicielem jest Play-totalna porażka. Internet muli jak za czasów łączy telefonicznych.Nie polecam.
ZaletyW sumie to sam nie wiem czy są.
WadyJakość internetu.
~MARTIN / 2022-05-11 12:05
Ocena: 5.00 / 5
TRZYMALI SIM KARTĘ KUPIONĄ ZA 5 PLN OKOŁO 4 MIESIĘCY, NIE KORZYSTAŁEM Z KARTY, A KIEDY OPLACIŁEM ZA PAKIET MINI9 10 PLN I BRAK AKTYWACJI, CIĄGLE WISI ŻE MAM 5 PLN NA KONCIE I 15 MAJA OBSŁUGA KONCZY SIĘ. TELEFON W VIRGIN ODBIERAJĄ SZYBCZEJ NIŻ SALON FRYZJERSKI :) ALE CO Z TEGO MAM W TELEFONIE SMS Z NUMEREM ZGŁOSZENIA I MAM GO W EMAIL, PRZEZ KONTAKT TELEFONICZNY PODAŁEM OPERATOROWIE SWÓJ PESEL. SPRAWA TAKA LATWA! W CZYM PROBLEM? BRAK PROFESJONALNEJ OBSŁUGI? PRZYKRO VIRGIN TO BRAND A TU TAKI OBCIACH Z NIM. HISTORIA ZMARLEGO PIERRE CARDIN, ZMARŁ W WIEKU 98 LAT, TERAZ POD TYM WIELKIM IMIENEM CIUCHI (MAJTKI) SPREDAJĄ W SUPERMARKETACH. ODNOŚNIE VIRGIN MOBILE USA THAT WAS FOUNDED IN OCTOBER 2001. A TERAZ MOŻE STAĆ TO SAMO CO Z CARDINEM. NIE DAJCIE DEGRADOWAĆ BRANDU, KIEDYS ZAUFANEMU DOSTAWCE USLUG. WSPIERAM VIRGIN!
JEST ON I W UK.
P.S.
POLECAM VODAFONE JEST ON W KILKU WSCHODNIE EUROPEJSKICH KRAJACH, I OCZYWIŚCIE W UK, NIEZAWODNY OPERATOR KOMÓRKOWY.
ZaletyVIRGIN NIE KASUJE KLIENTÓW, TRZYMA ZA ABONAMENTEN SIMKĘ PRZEZ KILKA MIESIĘCY, JEST TANI PROVIDER, NIE NARZUCA SIĘ,
ZYCIE VIRGIN PROSPEROWAĆ.
WadyBEZ WAD NIEMA ROZWOJU
~Xawery / 2022-05-07 07:48
Ocena: 1.00 / 5
Odchodzę z tej gównianej sieci. Miałem dostać dodatkowe gigabajty za staż, reklama piękna, obiecanki cacanki, a klienta mają w dupie. Tragiczny kontakt z klientem, brak obiecanych gigabajtów, zacinający się internet, słabe połączenia głosowe, płatna infolinia. Brak MMS. Totalna porażka. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyCała masa.
~:) / 2022-05-03 22:23
Ocena: 2.00 / 5
Byłem zadowolonym klientem Virgin przez kilka lat, niestety to już przeszłość. Nie polecam.
ZaletyDobry zasięg
WadyCena, obsługa klienta
~Użytkowniczka / 2022-05-03 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu. Brak internetu. Chyba więcej nje trzeba dodawać.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Wojciechw112@wp.pl / 2022-05-02 04:36
Ocena: 1.00 / 5
Dodając jeszcze o czym wcześniej zapomniałem bo mam 4 nr w tej beznadziejnej sieci, konfiguracja sms MMS to jakaś kpina! Na dwóch nrach dopiero po 2 mscach można było smsy wysyłać, mmsy to po 4 dni się ładują,,,,nie dajcie się nabrać bo w centrum miasta będziecie mieć 3g
WadyWszystko co możliwe na 21 wiek, kpina
~Wojciech / 2022-05-02 04:26
Ocena: 1.00 / 5
Niech was nie kusi ilość internetu bo i tak nie dość, że GB znikają niewiadomo gdzie to zasięg totalna porażka!! Nie polecam w ogóle, z plusa pszeszsdlem i bardzo żałuję!! Tam ledwo przez cały miesiąc tak samo korzystając z neta pobierało mi za cały cykl 5 mscy a tutaj po 30 GB i to w fatalnym zasięgu,,,,, przeskakuje z sieci do sieci lte na 3g, totalna porażka!
ZaletyŻadnych zalet prócz nabierania ludzi GB
WadyFull
~Zbigniew / 2022-04-23 07:18
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam,bylem w tej sieci 9 lat,kiedys to dzialalo dobrze,od pewnego czasu zaczely sie problemy z internetem,malo internetu,rozlanczanie ciagle,slaby zasieg....
WadyWady
~Ka / 2022-04-22 15:47
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie najgorsza jakość na rynku. Nic tylko uciekać z tego syfu
ZaletyNie najgorsza oferta...
Wady...ale skoro jakość to dramat to żadna zaleta
~wiz / 2022-04-22 14:46
Ocena: 2.33 / 5
No co tu powiedzieć.. no słabo. za 25 złoty 15G no ale youtube'a nawet nie może załadować, Kupiłem za 10 złoty i też nic, żeby na whatsapp'ie albo messenger coś napisać to trzeba a 3 minuty czekać, słabo.
~Ireneusz / 2022-04-22 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Sieć do niczego, słaby zasięg tel. i Internetu. Infolinią totalne dno ,rozłączają się jak nie wiedzą jak wyjaśnić zapytanie. Miałem okazję się przekonać w temacie z taką jedną niedouczoną. Nie polecam i przestrzegam. Miała być blokada Premium, a naliczyli mi 30 zł za połączenie z infolinią brico. Złodzieje i oszustwo.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~piki / 2022-04-22 08:39
Ocena: 2.67 / 5
Miałem gdy korzystali z paru dostępów i było OK. Bez zgody mojej przeszli pod PLAY skąd odszedłem i nie chce mieć nic wspólnego . Zaniki neta w paru miejscach lub powolne działanie . Zgłaszanie powoduje , że mam przez parę dni sprawdzać czy się poprawi itd - przecież to ich obowiązek . Piszą o zasięgu ,ale nie piszą, że prędkość jest znikoma (fakt, nie kłamią -ot naciągaja prawdę ) Kupiłem starter konkurencji i tam gdzie VM ma problem to konkurencja spokojnie daje radę . Istnieje coś takiego jak kolejkowanie klientów macierzystych i wirtualnych ,zapisane jest w APN (tak powiedział technik z PLUSa niedawno i faktycznie sa inne dane w PLAY a VM ) . Odchodze po zakończeniu umowy , bo prędkośći słabe
Zaletycena
Wadyprędkość LTE
~Anoniasz / 2022-04-21 17:22
Ocena: 2.00 / 5
Przez 3 dni nie działały kody USSD a po naprawie internet niesamowicie muli, infolinia płatna i zanim się dodzwonisz wyczyszczą ci konto
~Wojtek00296 / 2022-04-21 12:10
Ocena: 1.67 / 5
Jeszcze tego nie miałem.Poczekam do końca tygodnia i po kilku latach będę zmuszony zmienić firmę.Dobrze że jeszcze mogę dzwonić ale stanu konta już nie sprawdzę.Nie działają krótkie kody.O internecie nie wspomnę.Porażka
~Bugout / 2022-04-21 03:34
Ocena: 2.00 / 5
Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# co jest grane nie mam siły do tej sieci już masakra na infolinii nikt nie odbiera szkoda gadać