strona 15 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Jewel / 2022-06-01 06:15
Najgorsza sieć w jakiej byłam, brak internetu mimo zapłaty, obsługa nic nie ogarnia, dla mnie jest to żart -
-
~Kryk / 2022-05-31 18:50
Po podpisaniu i przedłużeniu umowy, przestał dzialac internet, nie mogę dzwonić. I tak od 6 dni. Zgłaszam a na infolini mówią, że przyjęli zgłoszenie i nic wiecej nie wiedzą. Masakra. Chyba rozwiąże wypowiem umowę. -
~Łukasz / 2022-05-26 17:12
Dramat ..internet wiecznie nie działa , problemy z połączeniem . Ja stąd uciekam ZaletyBrakWadyZa mało znaków by wypisać -
~Koleszka / 2022-05-26 15:58
Internet Ciagle się rozłącza , bardzo słaba prędkość i Ciągłe problemy z siecią . NIE POLECAM ! UMOWA WYPOWIEDZIANA I MAM NADZIEJE ZE SZYBKO ZNIKNIE Z RYNKU TA PSEUDOSIEĆ ! -
~aaaaaaaa / 2022-05-24 14:49
Bardzo się zawiodłam, chociaż jestem w sieci od początku.
Operator oszukuje na pakietach internetu, wyłącza prędkość, gdy ilość Mb nie została jeszcze wykorzystana, kradną mi 1/4 pakietu i prędkość spada prawie do zera. W przypadku, gdy wykupuję pakiet 1Gb za 9zł, bo innego nie potrzebuję, bo korzystam głownie z wifi, to te skkk...syny kradną z tgo pakietu 256Mb i internet wyłacza się gdy pozostaje jeszcze tyle Mb. Znalazłam na forum innych użytkowników, którzy mają tą samą sytuację. Będę zmuszona zmienić sieć. -
~Tadeo / 2022-05-24 08:51
Od ponad 3 m-cy problem z nieczytelnymi mms( fotka plus text ze znakami polskimi ) otrzymywanymi, z wysylaniem mms oraz sms, a także siecia, czesto info blad sieci, brak polaczenia sieciowego - zgloszony ciagle rozwiazuja. Masakra.poza tym, polaczenie z konsultantem platne !!!
Ile mozna usuwac usterke ????!!!ZaletyAbonament dobry internetu dosc .( 29pln/30 gb) Ale te Błędy.... -
~Madga / 2022-05-20 08:24
Najgorsza sieć w jakiej miałam wątpliwość przyjemność być.
Od początku trwania umowy coś nie działało, karta co chwila się psuła. Nie można było jej wymienić na miejscu, ponieważ sieć komórkowa nie posiada sklepów stacjonarnie. Co powodowało czekanie na kartę 7 dni roboczych więc przez ten okres czasu byłam bez czynnego telefonu. Do tego internet szwankował, nie łapał sieci. Nigdy nie wiedziałam czy będąc w domu w centrum miasta internet akurat zadziała.
Jednak najlepsze jest to, ze wypowiadając umowę w sierpniu 2021r.telefonia komórkowa do dziś maj 2022r. wysyła mi faktury do zapłacenia. A ostatnio nawet dostałam pismo, w którym to virgin mobile wypowiada umowę MI ze skutkiem natychmiastowym i wzywa mnie do zapłaty rachunków od września 2021r. do teraz.
Dodam jeszcze, że, kiedy wypowiedziałam umowę zablokowali mi numer na 3 dni przed wygaśnięciem umowy. Dzwoniłam do nich setki razy w sprawie nieopłaconych faktur i dawno zakończonej umowy. Każdy konsultant "przyjmował" zgłoszenie i na tym jego rola się kończyła. Raz trafiłam na Pana który był kompetentny za każdym kolejnym razem kiedy chciałam z nim rozmawiać nie było już takiej możliwości....
Tak więc do dziś borykam się z ich siecią a Pani konsultantka znów" przyjęła" zgłoszenie i czekam na rozwinięcie sprawy.
Szczerze nie polecam tej sieci.ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Madga / 2022-05-20 08:24
Najgorsza sieć w jakiej miałam wątpliwość przyjemność być.
Od początku trwania umowy coś nie działało, karta co chwila się psuła. Nie można było jej wymienić na miejscu, ponieważ sieć komórkowa nie posiada sklepów stacjonarnie. Co powodowało czekanie na kartę 7 dni roboczych więc przez ten okres czasu byłam bez czynnego telefonu. Do tego internet szwankował, nie łapał sieci. Nigdy nie wiedziałam czy będąc w domu w centrum miasta internet akurat zadziała.
Jednak najlepsze jest to, ze wypowiadając umowę w sierpniu 2021r.telefonia komórkowa do dziś maj 2022r. wysyła mi faktury do zapłacenia. A ostatnio nawet dostałam pismo, w którym to virgin mobile wypowiada umowę MI ze skutkiem natychmiastowym i wzywa mnie do zapłaty rachunków od września 2021r. do teraz.
Dodam jeszcze, że, kiedy wypowiedziałam umowę zablokowali mi numer na 3 dni przed wygaśnięciem umowy. Dzwoniłam do nich setki razy w sprawie nieopłaconych faktur i dawno zakończonej umowy. Każdy konsultant "przyjmował" zgłoszenie i na tym jego rola się kończyła. Raz trafiłam na Pana który był kompetentny za każdym kolejnym razem kiedy chciałam z nim rozmawiać nie było już takiej możliwości....
Tak więc do dziś borykam się z ich siecią a Pani konsultantka znów" przyjęła" zgłoszenie i czekam na rozwinięcie sprawy.
Szczerze nie polecam tej sieci.ZaletyBrakWadyJak wyżej -
-
~Niezadowolony klient / 2022-05-18 09:41
Jedno wielkie oszustwo i złodziejstwo. Nigdy więcej. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Jurek / 2022-05-18 08:58
Tragedia nadano mi numer na firmę zrobiłem reklamy wizytówki po czym numer sprzedano innej osobie . Mimo nagrań z rozmowy o sprzedaniu numeru nie potrafią rozpatrzeć mojego wniosku .Zostałem oszukany i wrobiony w koszta .Skandal ZaletyBrakWadyNie polecam oszuści. -
~Lucas / 2022-05-11 21:26
Internet H+ to max jeśli działa, Kiedyś było OK teraz czekam aż się skończy kontrakt. Chyba kupił to PLAY i od tego czasu jest kicha Zaletycena i nie dzwonią co tydzień z koleją gow....ą ofertą. Nie męczą sms-ami, brak głupkowatych konkursówWadyInternet. w ostatnim czasie zasięg. Jak nie masz 2 karty sim w telefonie to nigdy nie wiesz czy sprawdzisz sobie pocztę -
~Jakub / 2022-05-11 19:36
Jestem u nich od początku i było ok,od kiedy właścicielem jest Play-totalna porażka. Internet muli jak za czasów łączy telefonicznych.Nie polecam. ZaletyW sumie to sam nie wiem czy są.WadyJakość internetu. -
~MARTIN / 2022-05-11 12:05
TRZYMALI SIM KARTĘ KUPIONĄ ZA 5 PLN OKOŁO 4 MIESIĘCY, NIE KORZYSTAŁEM Z KARTY, A KIEDY OPLACIŁEM ZA PAKIET MINI9 10 PLN I BRAK AKTYWACJI, CIĄGLE WISI ŻE MAM 5 PLN NA KONCIE I 15 MAJA OBSŁUGA KONCZY SIĘ. TELEFON W VIRGIN ODBIERAJĄ SZYBCZEJ NIŻ SALON FRYZJERSKI :) ALE CO Z TEGO MAM W TELEFONIE SMS Z NUMEREM ZGŁOSZENIA I MAM GO W EMAIL, PRZEZ KONTAKT TELEFONICZNY PODAŁEM OPERATOROWIE SWÓJ PESEL. SPRAWA TAKA LATWA! W CZYM PROBLEM? BRAK PROFESJONALNEJ OBSŁUGI? PRZYKRO VIRGIN TO BRAND A TU TAKI OBCIACH Z NIM. HISTORIA ZMARLEGO PIERRE CARDIN, ZMARŁ W WIEKU 98 LAT, TERAZ POD TYM WIELKIM IMIENEM CIUCHI (MAJTKI) SPREDAJĄ W SUPERMARKETACH. ODNOŚNIE VIRGIN MOBILE USA THAT WAS FOUNDED IN OCTOBER 2001. A TERAZ MOŻE STAĆ TO SAMO CO Z CARDINEM. NIE DAJCIE DEGRADOWAĆ BRANDU, KIEDYS ZAUFANEMU DOSTAWCE USLUG. WSPIERAM VIRGIN!
JEST ON I W UK.
P.S.
POLECAM VODAFONE JEST ON W KILKU WSCHODNIE EUROPEJSKICH KRAJACH, I OCZYWIŚCIE W UK, NIEZAWODNY OPERATOR KOMÓRKOWY.ZaletyVIRGIN NIE KASUJE KLIENTÓW, TRZYMA ZA ABONAMENTEN SIMKĘ PRZEZ KILKA MIESIĘCY, JEST TANI PROVIDER, NIE NARZUCA SIĘ,
ZYCIE VIRGIN PROSPEROWAĆ.WadyBEZ WAD NIEMA ROZWOJU -
~Xawery / 2022-05-07 07:48
Odchodzę z tej gównianej sieci. Miałem dostać dodatkowe gigabajty za staż, reklama piękna, obiecanki cacanki, a klienta mają w dupie. Tragiczny kontakt z klientem, brak obiecanych gigabajtów, zacinający się internet, słabe połączenia głosowe, płatna infolinia. Brak MMS. Totalna porażka. Nie polecam. ZaletyBrakWadyCała masa. -
~:) / 2022-05-03 22:23
Byłem zadowolonym klientem Virgin przez kilka lat, niestety to już przeszłość. Nie polecam. ZaletyDobry zasięgWadyCena, obsługa klienta -
~Użytkowniczka / 2022-05-03 12:51
Brak zasięgu. Brak internetu. Chyba więcej nje trzeba dodawać. ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Wojciechw112@wp.pl / 2022-05-02 04:36
Dodając jeszcze o czym wcześniej zapomniałem bo mam 4 nr w tej beznadziejnej sieci, konfiguracja sms MMS to jakaś kpina! Na dwóch nrach dopiero po 2 mscach można było smsy wysyłać, mmsy to po 4 dni się ładują,,,,nie dajcie się nabrać bo w centrum miasta będziecie mieć 3g WadyWszystko co możliwe na 21 wiek, kpina -
~Wojciech / 2022-05-02 04:26
Niech was nie kusi ilość internetu bo i tak nie dość, że GB znikają niewiadomo gdzie to zasięg totalna porażka!! Nie polecam w ogóle, z plusa pszeszsdlem i bardzo żałuję!! Tam ledwo przez cały miesiąc tak samo korzystając z neta pobierało mi za cały cykl 5 mscy a tutaj po 30 GB i to w fatalnym zasięgu,,,,, przeskakuje z sieci do sieci lte na 3g, totalna porażka! ZaletyŻadnych zalet prócz nabierania ludzi GBWadyFull -
~Zbigniew / 2022-04-23 07:18
Odradzam,bylem w tej sieci 9 lat,kiedys to dzialalo dobrze,od pewnego czasu zaczely sie problemy z internetem,malo internetu,rozlanczanie ciagle,slaby zasieg.... WadyWady -
~Ka / 2022-04-22 15:47
Zdecydowanie najgorsza jakość na rynku. Nic tylko uciekać z tego syfu ZaletyNie najgorsza oferta...Wady...ale skoro jakość to dramat to żadna zaleta
strona 15 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »