witam , pracuje na infolini z domu , prolblem polega na tym że operator Virgin Mobile zrobił mi blokade na połaczenia przychodzące i blokade na sms, obsługa masakryczna nic nie wiedzą i operator mówi ze dostane sms od nich ....pytam się jak skoro mam blokade ...więc operator sieci mi odpowiedział mamy swoje sposoby ....zastanawiam się czy wogóle ktoś mnie słuchał !!! więc mówie ze chciałabym przejsc z karty na abonament , operator zadowolony i mówi mi tak mam dla pana swoietną oferte na wakacje ,zaraz wysle panu sms , więc się pytam a jak go mam dostac skoro jest blokada załozona przez was , dam panu nowy numer wiec sie pytam po co mi nowy numer ? skoro mam stary , wieć dostaje odpowiedz,stary numer jest juz sprzedany innemu klientowi , rozumiecie to ,a ja dzwoniłam do nich z tego wlasnie numeru , a ze zwracałsie do mnie cały czas na pan to juz nie istotne , jestem kobietą ile mozna to powtarzac mam na imie tak do cholerki.... tam to na tych infoliniach to pracują jakieś ciule !!!
Zaletytani pakiet mini za 9zł na 30 dni
Wadysłaba obsługa. kiebska kultura osobista, konsultanci nie rozumieją co się do nich mówi ,zero kontroli nad operatorami infolini virgin mobile, wieczny brak zasięgu ,albo abonent poza zasięgiem , a siedze obok i dzwonie na numer brata , porażka i dno totalne . C