Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2022-06-22 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    witam , pracuje na infolini z domu , prolblem polega na tym że operator Virgin Mobile zrobił mi blokade na połaczenia przychodzące i blokade na sms, obsługa masakryczna nic nie wiedzą i operator mówi ze dostane sms od nich ....pytam się jak skoro mam blokade ...więc operator sieci mi odpowiedział mamy swoje sposoby ....zastanawiam się czy wogóle ktoś mnie słuchał !!! więc mówie ze chciałabym przejsc z karty na abonament , operator zadowolony i mówi mi tak mam dla pana swoietną oferte na wakacje ,zaraz wysle panu sms , więc się pytam a jak go mam dostac skoro jest blokada załozona przez was , dam panu nowy numer wiec sie pytam po co mi nowy numer ? skoro mam stary , wieć dostaje odpowiedz,stary numer jest juz sprzedany innemu klientowi , rozumiecie to ,a ja dzwoniłam do nich z tego wlasnie numeru , a ze zwracałsie do mnie cały czas na pan to juz nie istotne , jestem kobietą ile mozna to powtarzac mam na imie tak do cholerki.... tam to na tych infoliniach to pracują jakieś ciule !!!

    Zaletytani pakiet mini za 9zł na 30 dni
    Wadysłaba obsługa. kiebska kultura osobista, konsultanci nie rozumieją co się do nich mówi ,zero kontroli nad operatorami infolini virgin mobile, wieczny brak zasięgu ,albo abonent poza zasięgiem , a siedze obok i dzwonie na numer brata , porażka i dno totalne . C
  • ~Rs / 2022-06-21 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. 13.06 zamówiłem kartę sim kurierem. Mamy 21.06 i echo, dwa maile wysłane do obsługi klienta i też echo. Dziś telefon na hotline, dawno nie rozmawiałem z tak niekompetentną osobą. Ogólnie nie wiedzą, kiedy karta będzie wysłana:DDDDDD
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Krzysiek / 2022-06-18 15:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem kartę aby mieć internet. Promocja 150gb na mieciac. W Polsacie 120gb starczało na miesiąc, tutaj po dziesięciu dniach znikło 130. Chyba jakaś druga jakość tych GB. Net śmiga ok, ale za szybko znika.
  • ~Grzegorz / 2022-06-16 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez uprzedzenia zablokowali numer po wysłaniu 50 sms

    Numer od roku działający regularnie doładowywany z aktywnym pakietem darmowych SMS

    Po założeniu blokady w słuchawce komunikat

    Wybrany numer nie istnieje

    Dramat
    WadyNiepoważna firma
  • ~Miki / 2022-06-15 16:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Przeszedłem do sieci pobiewaz mial byc lepszy inetert od moje obecnego tym bardziej ze korzysta z 2 uslugodwacow okazalo sie ze interet jest 10% tego co mialem i Mms nie mozna ustawic. Infolinia przesyla wiad konfiguracyjne ktore 4 raz sam ustawialem i mysli ze to rozwiaze problem. Brak slow trakowanie klienta. Dalem sie nabic w butelke na 2 lata.
    ZaletyBrak
    WadyOblsuga klienta, predkosc interentu, zasieg
  • ~Miki / 2022-06-15 16:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Przeszedłem do sieci pobiewaz mial byc lepszy inetert od moje obecnego tym bardziej ze korzysta z 2 uslugodwacow okazalo sie ze interet jest 10% tego co mialem i Mms nie mozna ustawic. Infolinia przesyla wiad konfiguracyjne ktore 4 raz sam ustawialem i mysli ze to rozwiaze problem. Brak slow trakowanie klienta. Dalem sie nabic w butelke na 2 lata.
    ZaletyBrak
    WadyOblsuga klienta, predkosc interentu, zasieg
  • ~abc / 2022-06-14 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, internet raz działa raz nie. Od pewnego czasu jest coraz gorzej.
    ZaletyBrak
    WadyDostraje kurwicy
  • ~Jakub / 2022-06-11 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gowno jakie istnieje. Nie działa nic, znikają środki z konta mając pakiety. Tragedia!
    ZaletyBrak
    WadyCalosc
  • ~Ric / 2022-06-06 17:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Katastrofa...,od kilku dni nie sposob sie zalogowac.Na moje zapytanie ...CISZA
    Zaletyceny
    WadyKomunikacja fatalna
  • ~Luk / 2022-06-05 10:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejściu do Play liczy się tylko ilość sprzedanych usług klient już nie. Trzeba uciekać
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Luk / 2022-06-05 10:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejściu do Play liczy się tylko ilość sprzedanych usług klient już nie. Trzeba uciekać
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Roger / 2022-06-03 14:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Tak jak piszą inni, na początku wszystko ok ale odkąd przeją Play to jest lipa. Teraz mam problemy z dzwonieniem, nie mogę się nigdzie dodzwonić, wybieram nr.i jestem automatycznie łączony z biurem obsługi klienta Virgin mobile. Problem zgłoszony i czekam, jak długo?
    Zalety???
    WadyTeraz coraz więcej
  • ~JAN / 2022-06-02 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ponad godzinę
  • ~Agnieszka / 2022-06-02 09:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługi na kiepskim poziomie. Nielimitowane rozmowy na stacjonarne i co jakiś czas całkowite blokowanie wybiórczo tych połączeń na kilka dni. Dotyczy to najczęściej często używanych numerów do np. urzędów. W chwili gdy sprawa jest terminowa i nie można się dodzwonić to bardzo denerwujące. Rozwadnianie reklamacji że np. klient źle wybiera numer itp. co nie jest prawdą, ale klient nie jest w stanie tego udowodnić. Po to żeby machnął ręką i następnym razem nie reklamował. Radzę się dobrze zastanowić zanim wybierzecie usługi tej firmy bo problemy pojawiają się bardzo często. Żałuję że z lenistwa przedłużyłam z Virgin umowę. Plusem jest jedynie miła obsługa klienta ale miły sposób rozmowy bez trwałego rozwiązania problemu to za mało.
  • ~Jewel / 2022-06-01 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej byłam, brak internetu mimo zapłaty, obsługa nic nie ogarnia, dla mnie jest to żart
  • ~Kryk / 2022-05-31 18:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu i przedłużeniu umowy, przestał dzialac internet, nie mogę dzwonić. I tak od 6 dni. Zgłaszam a na infolini mówią, że przyjęli zgłoszenie i nic wiecej nie wiedzą. Masakra. Chyba rozwiąże wypowiem umowę.
  • ~Łukasz / 2022-05-26 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ..internet wiecznie nie działa , problemy z połączeniem . Ja stąd uciekam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało znaków by wypisać
  • ~Koleszka / 2022-05-26 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet Ciagle się rozłącza , bardzo słaba prędkość i Ciągłe problemy z siecią . NIE POLECAM ! UMOWA WYPOWIEDZIANA I MAM NADZIEJE ZE SZYBKO ZNIKNIE Z RYNKU TA PSEUDOSIEĆ !
  • ~aaaaaaaa / 2022-05-24 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo się zawiodłam, chociaż jestem w sieci od początku.
    Operator oszukuje na pakietach internetu, wyłącza prędkość, gdy ilość Mb nie została jeszcze wykorzystana, kradną mi 1/4 pakietu i prędkość spada prawie do zera. W przypadku, gdy wykupuję pakiet 1Gb za 9zł, bo innego nie potrzebuję, bo korzystam głownie z wifi, to te skkk...syny kradną z tgo pakietu 256Mb i internet wyłacza się gdy pozostaje jeszcze tyle Mb. Znalazłam na forum innych użytkowników, którzy mają tą samą sytuację. Będę zmuszona zmienić sieć.
  • ~Tadeo / 2022-05-24 08:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Od ponad 3 m-cy problem z nieczytelnymi mms( fotka plus text ze znakami polskimi ) otrzymywanymi, z wysylaniem mms oraz sms, a także siecia, czesto info blad sieci, brak polaczenia sieciowego - zgloszony ciagle rozwiazuja. Masakra.poza tym, polaczenie z konsultantem platne !!!
    Ile mozna usuwac usterke ????!!!
    ZaletyAbonament dobry internetu dosc .( 29pln/30 gb) Ale te Błędy....
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4383
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2547
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183