strona 13 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Zibi / 2022-07-14 00:40
Oferta dobra ale jakość świadczonej usługi tragedia.Problemy z połączeniami np.sieć przeciążona ktoś musi kilka razy próbować żeby się do mnie dodzwonił sms i mms niekiedy nie wysyła muszę przełączyć na Orange żeby wysłało i przyszły do mnie.Zgłoszenie reklamacji tydzień czekania na odpowiedz była awaria.To tyle po 2 latach rezygnuje. -
-
~olsztyn / 2022-07-12 12:12
Ja mam problemy z połączeniami, nie można się do mnie dodzwonić (telefon nie odpowiada albo jest sygnał zajętości), ja nie mogę się zawsze dodzwonić brak jakiejkolwiek reakcji w sieci. Internet na przemian H z pulsującym LTE. WadyBrak pewnego dostępu do usług, połączenia, sms, internet. Trzeba trafic aby było połączenie, najgorzej sms. -
~PAWKAN / 2022-07-11 12:34
Problem z internetem. Działa tragicznie wolno. Często nie wczytuje stron z powodu braku internetu. Jeśli ktoś nie uzywa internetu to ta oferta jest dla niego. Ja korzystam i tylko straciłem pieniądze na starter i doładowanie. Zalety300 minut do wszystkich za 9 PLN na miesiąc.WadySŁABE POŁĄCZENIE Z INTERNETEM. -
~Tomasz / 2022-07-09 14:57
Bardzo często pojawia się problem z Internetem. Też w obsłudze w telefonie.
Roaming nie działa zawsze. Technicy nie potrafili rozwiązać problemu przez cały tydzień pobytu za granicą. Jednym słowem sieć fatalna z tragiczną obsługą.
Co do płatności - brak polecenia zapłaty.ZaletyCena, dobre połączenia w sieci PlayWadyProblem z przełączaniem w przypadku braku Play, problemy z Internetem, niedziałający roaming. Reklamacje trwają tygodniami i nie kończą się od razu rozwiązaniem problemu. Zmieniamy operatora. To był koszmar jeśli ktoś chce korzystać za granicą a w szczególności z internetu w ramach UE.
Brak wifi calling. -
~John / 2022-07-08 13:22
O zamówienie trzeba sie upominac, gdyż po 6 dniach zero reakcji. W przypadku jakichkolwiek usterek brak ze strony obsługi klienta chociażby starań w znalezieniu rozwiązań.. ZaletyNarazie brakWadyDużo Więcej niż zalet -
~Jurek / 2022-07-08 08:45
Bardzo bardzo słaby zasięg. Nawet Blik się nie otwiera ZaletyBrakWadyCałkiem źle pod opieką PLAY -
~Klient virgin od 0.5 roku / 2022-07-07 10:29
Nawet w centrum Gdańska jestem poza zasięgiem dla dzwoniacych do mnie. Mam pełny zasięg a nawet sms nie przychodzi że ktoś do mnie dzeonił. Obsługa operatora beznadziejna i bezradna. Odpowiadają sztampowymi formułkami tylko na maila nie rozwiązując problemu w najmniejszy sposób. Zawsze od 0.5 roku mają przejsciowe problemy i trzeba na chwile zmienić sieć na orange i potem spowrotem na virgin i bedzie dobrze. Gówno prawda oczywiscie. Każą sobie przysyłać z jakiego nr o ktorej godz, gdzie byłem, jaki ma tel itp żeby mogli zobaczyć co sie stalo - a skąd mam wiedzieć że ktoś do mnie dzwonił jak nie przychodzą nawet powiadomienia że ktoś dzwonił! Znajomi wiedzą że mam abonamet w virgin i już do mnie przestają dzwonić, dzwonią do drugiej która ze mną może akurat jest ale nie zawsze jest taka druga osoba! Tragedia, rozwiazać umowy z ich winy oczywiscie nie moźna, straszą karami... POMOCY!!! ZaletyVirgin ma brak zalet!WadyVirgin ma wszystkie wady, nawet te opcjonalne! -
~Anna / 2022-07-06 18:25
Tragedia! Od miesiąca nie potrafią skonfigurować MMSów. Nie można wysyłać płatnych SMSów i dzwonić na płatne infolinie. Kiepski internet. SKŁADAM WYPOWIEDZENIE I ODRADZAM KAŻDEMU TĄ SIEĆ! ZaletyCenaWadyBrak możliwości odbierania MMSów, kiepski internet, blokada płatnych SMSów -
-
~M / 2022-07-06 12:42
Jestem w Virgin od kilku lat. To jak działa Internet to jedna wielka lipa. Na bieżąco tego nie odczuwam, gdyż telefon łączy się z Internetem domowym. Po opuszczeniu strefy wifi i przejściu telefonu na ten pseudo-internet z Virgin zaczyna się nerwica. Tego jak działa ten Internet nie da się opisać bez wulgaryzmów. Jeśli ktoś zastanawia się nad zmianą sieci na Virgin a korzysta regularnie z Internetu niech to lepiej przemyśli. Ja po powrocie z wakacji na 100% zmieniam sieć WadyZasięg sieci i internet -
~dawid / 2022-07-04 15:46
Od kilku tygodni jakieś braki sieci i internetu. Do tego prędkość LTE spadła drastycznie. -
~Aga / 2022-07-03 12:38
Od 2.07.2022 nie działają SMS, MMS, internet jest znów tragedia. Kontakt z działem technicznym jest następnym koszmarem. ZaletyCenaWadyDno -
~fredd / 2022-07-02 20:07
Od pewnego czasu internetu brak…co chwile jakieś przerwy. Za co ja płace. Chyba czas rozważyć przeniesienie numeru ZaletyTania ofertaWadyPrzerwy w dostawie internetu co chwile -
~Xklient / 2022-07-01 14:07
Witam, jak pozbyć się problemu??
Od jakiś 3 miesięcy przychodzą mi zaległe faktury do zapłaty gdzie karta nawet nie była aktywowana?? A sumy kolosalne...
Zero jasnych opisów z ich strony,ma ktoś podobnie? Zwykłe oszustwo....ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Piki / 2022-06-30 10:42
Nie , to już przesada . Internet może gdzieś jest ale w bajkach . Ciągle problemy z prędkością , przełączanie się w E itd. porady? Ileś razy sprawdzać i zgłosić a na końcu że u nich jest ok . Dobrze że już za tydzień wypowiadam umowę i znikam . Zabieram ze sobą 3 numery bo na każdym są cuda z netem . Kiedyś działało fajnie, od czasu wzięcia przez Play to padaka . ZaletyBrakWadyPrędkość neta, spychanie na klienta -
~Filip / 2022-06-28 12:57
"Nie używaj agresywnego języka " - Ciężko
Najgorsze gówno - odcięcia internetu, brak zasięgu - jednym słowem dramat.ZaletytanioWadynie działa -
~Iwona / 2022-06-27 08:46
Firma i obsługa beznadziejna,
tak jak moi poprzednicy mam zablokowane połączenia przychodzące i wiadomości SMS (temat trwa już tydzień i nadal nie jest usunięta awaria). Brak kontaktu ze wszystkimi. Poza tym obsługa beznadziejna, na infolinii nic nie wiedzą a każda kolejna osoba odbierająca zgłoszenie mówi co innego i wprowadza w błąd. Faktur tez nie potrafią rozliczać.
Porażka, żeby w XXI wieku nastała taka sytuacja.Wadymnóstwo -
-
~emeryt / 2022-06-24 13:31
CO się dzieje.Od początku czerwca b.r. teren osiedla Retkinia w Łodzi prawie zerowy zasièg sieci.Biuro obsługi klienta podaję,że winne jest ustawienie telefonu.Bzdura gdyż w innych częściach miasta wszystko działa. -
~Maria / 2022-06-23 08:48
Mam abonament w Virgin od 2017r, wszystko było ok do czasu kiedy połączyli się z Play. Mimo wpłaty zablokowali mi wychodzące, trwa to już prawie 2 tygodnie. Konsultant doradził, żeby wysłać im potwierdzenie wykonania przelewu. Wysłałam, i co, i nic dalej mam zablokowane wychodzące! Zadzwoniłam ponownie na infolinię, dowiedziałam się, że moja wpłata jeszcze nie jest zaksięgowana. Ludzie, przelew był 14.06.2022, a dziś mamy 23.06. 2022! Pytam się, po co wysyłałam potwierdzenie przelewu??? Zmieniam operatora, bo nie jestem już wściekła, jestem już zmęczona użeraniem się z nimi. Właśnie dostałam nową fakturę, doliczyli mi do niej to co już zapłaciłam, a co oni jeszcze nie zaksięgowali. Brak słów, jak najdalej od nich!!! Zaletypo połączeniu z Play, nie ma zaletWadyFatalna obsługa -
~Adam / 2022-06-22 16:23
Beznadziejna firma , zablokowali mi tel. Już drugi tydzień i nie potrafią odblokować.To jakaś masakra , odradzam korzystanie z ich usług ZaletyŻadnychWadyBrak mms,awarie ,blokady -
~Stefan / 2022-06-22 15:25
Nie polecam tej sieci.
1. MMS-y są płatne!
2. Połączenie z Biurem Obsługi Klienta *222 jest płatne!
3. Przy przeniesieniu numeru do innej sieci i zwrotu pieniędzy, które zostały na koncie Virgin Mobile (oczywiście po mojej interwencji w tej sprawie, bo sami tego nie zrobią) pobierają prowizję w wysokości 20 zł!
4. Nie ma możliwości porozmawiania z konsultantem bezpośrednio w jakimś punkcie obsługi (chociaż to w zasadzie operator Play).
Tyle w temacie.
strona 13 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »