Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zibi / 2022-07-14 00:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta dobra ale jakość świadczonej usługi tragedia.Problemy z połączeniami np.sieć przeciążona ktoś musi kilka razy próbować żeby się do mnie dodzwonił sms i mms niekiedy nie wysyła muszę przełączyć na Orange żeby wysłało i przyszły do mnie.Zgłoszenie reklamacji tydzień czekania na odpowiedz była awaria.To tyle po 2 latach rezygnuje.
  • ~olsztyn / 2022-07-12 12:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Ja mam problemy z połączeniami, nie można się do mnie dodzwonić (telefon nie odpowiada albo jest sygnał zajętości), ja nie mogę się zawsze dodzwonić brak jakiejkolwiek reakcji w sieci. Internet na przemian H z pulsującym LTE.
    WadyBrak pewnego dostępu do usług, połączenia, sms, internet. Trzeba trafic aby było połączenie, najgorzej sms.
  • ~PAWKAN / 2022-07-11 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Problem z internetem. Działa tragicznie wolno. Często nie wczytuje stron z powodu braku internetu. Jeśli ktoś nie uzywa internetu to ta oferta jest dla niego. Ja korzystam i tylko straciłem pieniądze na starter i doładowanie.
    Zalety300 minut do wszystkich za 9 PLN na miesiąc.
    WadySŁABE POŁĄCZENIE Z INTERNETEM.
  • ~Tomasz / 2022-07-09 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często pojawia się problem z Internetem. Też w obsłudze w telefonie.
    Roaming nie działa zawsze. Technicy nie potrafili rozwiązać problemu przez cały tydzień pobytu za granicą. Jednym słowem sieć fatalna z tragiczną obsługą.
    Co do płatności - brak polecenia zapłaty.
    ZaletyCena, dobre połączenia w sieci Play
    WadyProblem z przełączaniem w przypadku braku Play, problemy z Internetem, niedziałający roaming. Reklamacje trwają tygodniami i nie kończą się od razu rozwiązaniem problemu. Zmieniamy operatora. To był koszmar jeśli ktoś chce korzystać za granicą a w szczególności z internetu w ramach UE.
    Brak wifi calling.
  • ~John / 2022-07-08 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    O zamówienie trzeba sie upominac, gdyż po 6 dniach zero reakcji. W przypadku jakichkolwiek usterek brak ze strony obsługi klienta chociażby starań w znalezieniu rozwiązań..
    ZaletyNarazie brak
    WadyDużo Więcej niż zalet
  • ~Jurek / 2022-07-08 08:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo bardzo słaby zasięg. Nawet Blik się nie otwiera
    ZaletyBrak
    WadyCałkiem źle pod opieką PLAY
  • ~Klient virgin od 0.5 roku / 2022-07-07 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet w centrum Gdańska jestem poza zasięgiem dla dzwoniacych do mnie. Mam pełny zasięg a nawet sms nie przychodzi że ktoś do mnie dzeonił. Obsługa operatora beznadziejna i bezradna. Odpowiadają sztampowymi formułkami tylko na maila nie rozwiązując problemu w najmniejszy sposób. Zawsze od 0.5 roku mają przejsciowe problemy i trzeba na chwile zmienić sieć na orange i potem spowrotem na virgin i bedzie dobrze. Gówno prawda oczywiscie. Każą sobie przysyłać z jakiego nr o ktorej godz, gdzie byłem, jaki ma tel itp żeby mogli zobaczyć co sie stalo - a skąd mam wiedzieć że ktoś do mnie dzwonił jak nie przychodzą nawet powiadomienia że ktoś dzwonił! Znajomi wiedzą że mam abonamet w virgin i już do mnie przestają dzwonić, dzwonią do drugiej która ze mną może akurat jest ale nie zawsze jest taka druga osoba! Tragedia, rozwiazać umowy z ich winy oczywiscie nie moźna, straszą karami... POMOCY!!!
    ZaletyVirgin ma brak zalet!
    WadyVirgin ma wszystkie wady, nawet te opcjonalne!
  • ~Anna / 2022-07-06 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Od miesiąca nie potrafią skonfigurować MMSów. Nie można wysyłać płatnych SMSów i dzwonić na płatne infolinie. Kiepski internet. SKŁADAM WYPOWIEDZENIE I ODRADZAM KAŻDEMU TĄ SIEĆ!
    ZaletyCena
    WadyBrak możliwości odbierania MMSów, kiepski internet, blokada płatnych SMSów
  • ~M / 2022-07-06 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Virgin od kilku lat. To jak działa Internet to jedna wielka lipa. Na bieżąco tego nie odczuwam, gdyż telefon łączy się z Internetem domowym. Po opuszczeniu strefy wifi i przejściu telefonu na ten pseudo-internet z Virgin zaczyna się nerwica. Tego jak działa ten Internet nie da się opisać bez wulgaryzmów. Jeśli ktoś zastanawia się nad zmianą sieci na Virgin a korzysta regularnie z Internetu niech to lepiej przemyśli. Ja po powrocie z wakacji na 100% zmieniam sieć
    WadyZasięg sieci i internet
  • ~dawid / 2022-07-04 15:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku tygodni jakieś braki sieci i internetu. Do tego prędkość LTE spadła drastycznie.
  • ~Aga / 2022-07-03 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2.07.2022 nie działają SMS, MMS, internet jest znów tragedia. Kontakt z działem technicznym jest następnym koszmarem.
    ZaletyCena
    WadyDno
  • ~fredd / 2022-07-02 20:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Od pewnego czasu internetu brak…co chwile jakieś przerwy. Za co ja płace. Chyba czas rozważyć przeniesienie numeru
    ZaletyTania oferta
    WadyPrzerwy w dostawie internetu co chwile
  • ~Xklient / 2022-07-01 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jak pozbyć się problemu??
    Od jakiś 3 miesięcy przychodzą mi zaległe faktury do zapłaty gdzie karta nawet nie była aktywowana?? A sumy kolosalne...
    Zero jasnych opisów z ich strony,ma ktoś podobnie? Zwykłe oszustwo....
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Piki / 2022-06-30 10:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie , to już przesada . Internet może gdzieś jest ale w bajkach . Ciągle problemy z prędkością , przełączanie się w E itd. porady? Ileś razy sprawdzać i zgłosić a na końcu że u nich jest ok . Dobrze że już za tydzień wypowiadam umowę i znikam . Zabieram ze sobą 3 numery bo na każdym są cuda z netem . Kiedyś działało fajnie, od czasu wzięcia przez Play to padaka .
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość neta, spychanie na klienta
  • ~Filip / 2022-06-28 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    "Nie używaj agresywnego języka " - Ciężko

    Najgorsze gówno - odcięcia internetu, brak zasięgu - jednym słowem dramat.
    Zaletytanio
    Wadynie działa
  • ~Iwona / 2022-06-27 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma i obsługa beznadziejna,
    tak jak moi poprzednicy mam zablokowane połączenia przychodzące i wiadomości SMS (temat trwa już tydzień i nadal nie jest usunięta awaria). Brak kontaktu ze wszystkimi. Poza tym obsługa beznadziejna, na infolinii nic nie wiedzą a każda kolejna osoba odbierająca zgłoszenie mówi co innego i wprowadza w błąd. Faktur tez nie potrafią rozliczać.
    Porażka, żeby w XXI wieku nastała taka sytuacja.
    Wadymnóstwo
  • ~emeryt / 2022-06-24 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    CO się dzieje.Od początku czerwca b.r. teren osiedla Retkinia w Łodzi prawie zerowy zasièg sieci.Biuro obsługi klienta podaję,że winne jest ustawienie telefonu.Bzdura gdyż w innych częściach miasta wszystko działa.
  • ~Maria / 2022-06-23 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament w Virgin od 2017r, wszystko było ok do czasu kiedy połączyli się z Play. Mimo wpłaty zablokowali mi wychodzące, trwa to już prawie 2 tygodnie. Konsultant doradził, żeby wysłać im potwierdzenie wykonania przelewu. Wysłałam, i co, i nic dalej mam zablokowane wychodzące! Zadzwoniłam ponownie na infolinię, dowiedziałam się, że moja wpłata jeszcze nie jest zaksięgowana. Ludzie, przelew był 14.06.2022, a dziś mamy 23.06. 2022! Pytam się, po co wysyłałam potwierdzenie przelewu??? Zmieniam operatora, bo nie jestem już wściekła, jestem już zmęczona użeraniem się z nimi. Właśnie dostałam nową fakturę, doliczyli mi do niej to co już zapłaciłam, a co oni jeszcze nie zaksięgowali. Brak słów, jak najdalej od nich!!!
    Zaletypo połączeniu z Play, nie ma zalet
    WadyFatalna obsługa
  • ~Adam / 2022-06-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma , zablokowali mi tel. Już drugi tydzień i nie potrafią odblokować.To jakaś masakra , odradzam korzystanie z ich usług
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak mms,awarie ,blokady
  • ~Stefan / 2022-06-22 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej sieci.
    1. MMS-y są płatne!
    2. Połączenie z Biurem Obsługi Klienta *222 jest płatne!
    3. Przy przeniesieniu numeru do innej sieci i zwrotu pieniędzy, które zostały na koncie Virgin Mobile (oczywiście po mojej interwencji w tej sprawie, bo sami tego nie zrobią) pobierają prowizję w wysokości 20 zł!
    4. Nie ma możliwości porozmawiania z konsultantem bezpośrednio w jakimś punkcie obsługi (chociaż to w zasadzie operator Play).
    Tyle w temacie.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4383
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2547
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183