strona 12 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~wiz / 2022-04-22 14:46
No co tu powiedzieć.. no słabo. za 25 złoty 15G no ale youtube'a nawet nie może załadować, Kupiłem za 10 złoty i też nic, żeby na whatsapp'ie albo messenger coś napisać to trzeba a 3 minuty czekać, słabo. -
-
~ws / 2022-07-27 11:12
witam . obsługa systemu jest taka . najpierw dwa dni bo moze sie karta uruchomi nastepnie 5 dni czekac na duplikat . jesli to jest podstawowy numer to odradzam bo kłopoty jak sie zaczna to skonczyc sie nie chcą. a cena może i ok. ale jak zaczniecie załatwiac problemy z infolinią to juz trzeba za to sporo płacić -
~zawiedziony / 2021-09-14 12:36
Mieliśmy dwa telefony na kartę w Virgin Mobile wiele lat i wszystko było ok. Od kiedy zostaliśmy zachęceni do abonamentu-totalna porażka! Przerywanie połączeń kilkanaście razy w miesiącu a nawet kilkakrotnie blokowana sieć, odpowiedzieli z infolinii ,nasz system wykrył nadużycie' oczywiście mamy opcję bez limitu.Internet też działa z przerwami pomimo zgłoszeń problem nie został rozwiązany. Zdecydowanie odradzam sieć-pozornie tanio nie zawsze się opłaca.ZaletyTania ofertaWadyPrzerywanie połączeń, blokowanie sieci, słaby Internet, obsługa klienta -
~Zbigniew / 2022-04-23 07:18
Odradzam,bylem w tej sieci 9 lat,kiedys to dzialalo dobrze,od pewnego czasu zaczely sie problemy z internetem,malo internetu,rozlanczanie ciagle,slaby zasieg.... WadyWady -
~:) / 2022-05-03 22:23
Byłem zadowolonym klientem Virgin przez kilka lat, niestety to już przeszłość. Nie polecam. ZaletyDobry zasięgWadyCena, obsługa klienta -
~Adam / 2019-08-26 15:24
Brak roamingu to jest największy minus. Brak internetu za granicą -
~Aga / 2021-07-05 20:57
Kupiłam starter i pakiet za 9zl i nie mogę wysyłać SMS. Na szczęście to tylko 9zl -
~Alicja / 2022-10-09 11:28
Płacę za coś czego nie mogę uzyskać: internet ???? jest wolny lub przerywany ???? na infolinię uzyskałam info że net w pierwszej kolejności dostają klienci Orange Ale co mnie to obchodzi?to co Virgin sprzedaje usługe która nie potrafi dostarczyć? -
-
~Anoniasz / 2022-04-21 17:22
Przez 3 dni nie działały kody USSD a po naprawie internet niesamowicie muli, infolinia płatna i zanim się dodzwonisz wyczyszczą ci konto -
~Bart / 2021-06-28 17:37
Na infolinii udzielają błędnych informacji. Dostaję białej gorączki jak mam coś u nich zmienić. Nie mogę się doczekać zmiany na innego operatora. ZaletytanioWadyobsługa Klienta
brak pomocy
sprzeczne informacje
Jako Klient zostawiony sam sobie z problemem. -
~Bart / 2022-07-18 18:21
Good Afternoon, I contacted you 2 weeks ago via same form - no answer WHATSOEVER. It is sad to say but your service - from the best I ever seen ( fee years ago) went to absolutely the worst.
There is 3g internet connection for most of the time , It happens to both me and my woman + my friends who use your services have the same problem. What the hell?? we Live in WROCŁAW, IT'S NOT A VILLAGE, it's a disgrace!
A disgrace is also a lack of ANY ANSWER FOR YOUR CUSTOMERS' MESSAGES.
IT is high time to change the mobile company, you failed. -
~bbb / 2019-08-06 20:07
będę się przenosił z virgin do plusa z powodu internetu,działa zbyt wolno,co z tego ze mam dużo jak nie mogę korzystac ZaletycenaWadywolny internet lub i wcale go nie ma -
~Bugout / 2022-04-21 03:34
Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# co jest grane nie mam siły do tej sieci już masakra na infolinii nikt nie odbiera szkoda gadać -
~Chilek / 2022-10-27 13:17
Tak jak piszą inni - nie będę się powtarzał.
Od siebie dodam, że w wakacje 2022 nastąpiło drastyczne pogorszenie jakoś usługi, a kmiotki z BOK udają, że się nic nie zmieniło. Miałem 3 umowy na 24 miesiąca kończące się w grudniu 2022. Jedną przedwcześnie zerwałem i musiałem zapłacić karne abonamenty do końca okresu zobowiązującego, mimo że wcześniej zgłaszałem ich poważne problemy z usługą. Jednak to wszystko i tak u nich idzie do /dev/null. Czekam do grudnia i uciekam z kolejnymi dwoma numeracji z tego tonącego, zgniłego okresu do NjuMobile...ZaletycenaWadycała reszta -
~Dariusz / 2022-01-29 17:39
Uwaga. Jak nie doładujesz naczas konta to kasują numer. Nie do odzyskania. Jak masz podpity do banku to kłopot. -
~Egon / 2020-03-30 09:53
Użytkownikiem Virgin M. jestem od 2012 roku, po około 7 miodowych latach gdzie wszystko hulało jak należy nadszedł okres upadku. Mieszkam w dużej aglomeracji, z dużym zagęszczeniem sieci, jednak notorycznie ludzie nie mogą dodzwonić się do mnie, wygląda to tak, że mój potencjalny rozmówca dzwoniąc do mnie jest zaskoczony bo ja nie odbieram połączenia - ponieważ mój telefon milczy. Po około 30 minutach otrzymuję SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu. Wielokrotnie powiadamiałem operatora o procederze - bezskutecznie. Wniosek : czas powiedzieć operatorowi BYE, BYE. -
-
~jacK78 / 2022-10-27 11:49
Mam u nich 4 numery od jakiś 6 lat. Ale jest to ostatni rok.
Ciągłe problemy z dodzwonieniem się do mnie mimo że mam zasięg. SMS o nieodebranych połączeniach przychodzą czasem po kilku godzinach, a najczęściej wcale.
Obsługa klienta nie istnieje, dodzwonić się nie można, ale płaci się już za oczekiwanie na połączenie, na mail odpisują po kilku dniach, czasem powyżej tygodnia, w dodatku jest to automatyczna odpowiedź nie rozwiązująca problemu. Od pół roku są problemy z FV za doładowania, przychodzą z 1-3 miesięcznym opóźnieniem, zazwyczaj źle wystawione.Zaletyniska cenaWadycałe mnóstwo, problemy z zasięgiem, obsługa klienta, błędy na FV, -
~Jakub / 2022-05-11 19:36
Jestem u nich od początku i było ok,od kiedy właścicielem jest Play-totalna porażka. Internet muli jak za czasów łączy telefonicznych.Nie polecam. ZaletyW sumie to sam nie wiem czy są.WadyJakość internetu. -
~Jakub K / 2022-07-31 16:02
kupiłem od nich internet 220gb za 50 pln. Jest słaby nawet bardzo. Ponieważ w Orange skończyła mi się umowa ( miałem pakiet love) a orange nie chciał mi zaproponować internetu w cenie jaką miałem postanowiłem przejść do virgin- dokładnie w tej cenie miałem lte od orange tzn 50pln za 200gb/miesiąc. W orange lte śmigało jak burza nie rzadko na speedtestach pokazywało 40Mbps. Na tym samym modemie w tym samym miejscu w virgin jest maxymalnie 5-6Mbps . Zgłaszałem do virgin mieli się zając tematem i nic nie zrobili. Całe szczęście mogę wypowiedzieć z 1 miesięcznym terminem i tak też się stanie. Internet Dno Zaletymiesięczny termin wypowiedzeniaWadybardzo wolne LTE, słaby serwis, -
~Jarosław / 2022-09-17 17:02
Gdy do mnie /Białystok/ dziś dzwonią to słyszą tylko: "Przepraszamy posiadacz wybranego numeru wyłączył telefon." Zaś gdy ja próbuję dzwonić to wyskakuje napis "Virgin mobile brak sygnału". I tak jest już od kilku godzin. Dzwoniłem do obsługi z innej sieci to udają głupa zamiast przeprosić i przyznać że mają awarię. ZaletyPromocjeWadySieć nie działa od dziś.
strona 12 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »