Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 597 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wiz / 2022-04-22 14:46
    Ocena: 2.33 / 5
    No co tu powiedzieć.. no słabo. za 25 złoty 15G no ale youtube'a nawet nie może załadować, Kupiłem za 10 złoty i też nic, żeby na whatsapp'ie albo messenger coś napisać to trzeba a 3 minuty czekać, słabo.
  • ~ws / 2022-07-27 11:12
    Ocena: 2.33 / 5
    witam . obsługa systemu jest taka . najpierw dwa dni bo moze sie karta uruchomi nastepnie 5 dni czekac na duplikat . jesli to jest podstawowy numer to odradzam bo kłopoty jak sie zaczna to skonczyc sie nie chcą. a cena może i ok. ale jak zaczniecie załatwiac problemy z infolinią to juz trzeba za to sporo płacić
  • ~zawiedziony / 2021-09-14 12:36
    Ocena: 2.33 / 5

    Mieliśmy dwa telefony na kartę w Virgin Mobile wiele lat i wszystko było ok. Od kiedy zostaliśmy zachęceni do abonamentu-totalna porażka! Przerywanie połączeń kilkanaście razy w miesiącu a nawet kilkakrotnie blokowana sieć, odpowiedzieli z infolinii ,nasz system wykrył nadużycie' oczywiście mamy opcję bez limitu.Internet też działa z przerwami pomimo zgłoszeń problem nie został rozwiązany. Zdecydowanie odradzam sieć-pozornie tanio nie zawsze się opłaca.
    ZaletyTania oferta
    WadyPrzerywanie połączeń, blokowanie sieci, słaby Internet, obsługa klienta
  • ~Zbigniew / 2022-04-23 07:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam,bylem w tej sieci 9 lat,kiedys to dzialalo dobrze,od pewnego czasu zaczely sie problemy z internetem,malo internetu,rozlanczanie ciagle,slaby zasieg....
    WadyWady
  • ~:) / 2022-05-03 22:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem zadowolonym klientem Virgin przez kilka lat, niestety to już przeszłość. Nie polecam.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyCena, obsługa klienta
  • ~Adam / 2019-08-26 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak roamingu to jest największy minus. Brak internetu za granicą
  • ~Aga / 2021-07-05 20:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłam starter i pakiet za 9zl i nie mogę wysyłać SMS. Na szczęście to tylko 9zl
  • ~Alicja / 2022-10-09 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę za coś czego nie mogę uzyskać: internet ???? jest wolny lub przerywany ???? na infolinię uzyskałam info że net w pierwszej kolejności dostają klienci Orange Ale co mnie to obchodzi?to co Virgin sprzedaje usługe która nie potrafi dostarczyć?
  • ~Anoniasz / 2022-04-21 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 3 dni nie działały kody USSD a po naprawie internet niesamowicie muli, infolinia płatna i zanim się dodzwonisz wyczyszczą ci konto
  • ~Bart / 2021-06-28 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii udzielają błędnych informacji. Dostaję białej gorączki jak mam coś u nich zmienić. Nie mogę się doczekać zmiany na innego operatora.
    Zaletytanio
    Wadyobsługa Klienta
    brak pomocy
    sprzeczne informacje
    Jako Klient zostawiony sam sobie z problemem.
  • ~Bart / 2022-07-18 18:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Good Afternoon, I contacted you 2 weeks ago via same form - no answer WHATSOEVER. It is sad to say but your service - from the best I ever seen ( fee years ago) went to absolutely the worst.
    There is 3g internet connection for most of the time , It happens to both me and my woman + my friends who use your services have the same problem. What the hell?? we Live in WROCŁAW, IT'S NOT A VILLAGE, it's a disgrace!
    A disgrace is also a lack of ANY ANSWER FOR YOUR CUSTOMERS' MESSAGES.
    IT is high time to change the mobile company, you failed.
  • ~bbb / 2019-08-06 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    będę się przenosił z virgin do plusa z powodu internetu,działa zbyt wolno,co z tego ze mam dużo jak nie mogę korzystac
    Zaletycena
    Wadywolny internet lub i wcale go nie ma
  • ~Bugout / 2022-04-21 03:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Znów nie działają te najbardziej potrzebne kody USSD, np.: *222#, *108#, *222*25*1# co jest grane nie mam siły do tej sieci już masakra na infolinii nikt nie odbiera szkoda gadać
  • ~Chilek / 2022-10-27 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak piszą inni - nie będę się powtarzał.
    Od siebie dodam, że w wakacje 2022 nastąpiło drastyczne pogorszenie jakoś usługi, a kmiotki z BOK udają, że się nic nie zmieniło. Miałem 3 umowy na 24 miesiąca kończące się w grudniu 2022. Jedną przedwcześnie zerwałem i musiałem zapłacić karne abonamenty do końca okresu zobowiązującego, mimo że wcześniej zgłaszałem ich poważne problemy z usługą. Jednak to wszystko i tak u nich idzie do /dev/null. Czekam do grudnia i uciekam z kolejnymi dwoma numeracji z tego tonącego, zgniłego okresu do NjuMobile...
    Zaletycena
    Wadycała reszta
  • ~Dariusz / 2022-01-29 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga. Jak nie doładujesz naczas konta to kasują numer. Nie do odzyskania. Jak masz podpity do banku to kłopot.
  • ~Egon / 2020-03-30 09:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Użytkownikiem Virgin M. jestem od 2012 roku, po około 7 miodowych latach gdzie wszystko hulało jak należy nadszedł okres upadku. Mieszkam w dużej aglomeracji, z dużym zagęszczeniem sieci, jednak notorycznie ludzie nie mogą dodzwonić się do mnie, wygląda to tak, że mój potencjalny rozmówca dzwoniąc do mnie jest zaskoczony bo ja nie odbieram połączenia - ponieważ mój telefon milczy. Po około 30 minutach otrzymuję SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu. Wielokrotnie powiadamiałem operatora o procederze - bezskutecznie. Wniosek : czas powiedzieć operatorowi BYE, BYE.
  • ~jacK78 / 2022-10-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam u nich 4 numery od jakiś 6 lat. Ale jest to ostatni rok.
    Ciągłe problemy z dodzwonieniem się do mnie mimo że mam zasięg. SMS o nieodebranych połączeniach przychodzą czasem po kilku godzinach, a najczęściej wcale.
    Obsługa klienta nie istnieje, dodzwonić się nie można, ale płaci się już za oczekiwanie na połączenie, na mail odpisują po kilku dniach, czasem powyżej tygodnia, w dodatku jest to automatyczna odpowiedź nie rozwiązująca problemu. Od pół roku są problemy z FV za doładowania, przychodzą z 1-3 miesięcznym opóźnieniem, zazwyczaj źle wystawione.
    Zaletyniska cena
    Wadycałe mnóstwo, problemy z zasięgiem, obsługa klienta, błędy na FV,
  • ~Jakub / 2022-05-11 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem u nich od początku i było ok,od kiedy właścicielem jest Play-totalna porażka. Internet muli jak za czasów łączy telefonicznych.Nie polecam.
    ZaletyW sumie to sam nie wiem czy są.
    WadyJakość internetu.
  • ~Jakub K / 2022-07-31 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    kupiłem od nich internet 220gb za 50 pln. Jest słaby nawet bardzo. Ponieważ w Orange skończyła mi się umowa ( miałem pakiet love) a orange nie chciał mi zaproponować internetu w cenie jaką miałem postanowiłem przejść do virgin- dokładnie w tej cenie miałem lte od orange tzn 50pln za 200gb/miesiąc. W orange lte śmigało jak burza nie rzadko na speedtestach pokazywało 40Mbps. Na tym samym modemie w tym samym miejscu w virgin jest maxymalnie 5-6Mbps . Zgłaszałem do virgin mieli się zając tematem i nic nie zrobili. Całe szczęście mogę wypowiedzieć z 1 miesięcznym terminem i tak też się stanie. Internet Dno
    Zaletymiesięczny termin wypowiedzenia
    Wadybardzo wolne LTE, słaby serwis,
  • ~Jarosław / 2022-09-17 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdy do mnie /Białystok/ dziś dzwonią to słyszą tylko: "Przepraszamy posiadacz wybranego numeru wyłączył telefon." Zaś gdy ja próbuję dzwonić to wyskakuje napis "Virgin mobile brak sygnału". I tak jest już od kilku godzin. Dzwoniłem do obsługi z innej sieci to udają głupa zamiast przeprosić i przyznać że mają awarię.
    ZaletyPromocje
    WadySieć nie działa od dziś.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1270
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1014
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185