strona 12 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Damian / 2022-07-25 16:54
Jeżeli chcesz uprzejmie prosić o wysłanie umowy po oczekiwaniu 6 dni, jeżeli chcesz. mieć przyjemność z obsługa klienta, która za każdym razem przerażonym głosem mówi, ze zgłoszenie zostanie utworzone z ponad tygodniowym czasem realizacji rozwiązania Twojego problemu, patrz. Nieaktywny numer telefonu (czytaj. Brak rozmów, SMS oraz internetu) a dodatkowo w bonusie otrzymasz fakturę do opłacenia. Jeżeli chcesz aby konsultant podczas rozmowy rozłączył się bądź podał sprzeczne informacje co do rozwiązania problemu w odniesieniu do jego kolegi z zespołu, który mówi, ze nie bierze odpowiedzialności informacje udzielone prosto z obsługi działu klienta Virgin Mobile. Świetnie! Doskonale trafiłeś, dołącz do Virgin Mobile już teraz, oni zajmą sie reszta! :) -
-
~Tudek / 2022-07-24 21:05
Gdy wstępowałem. 2013 - super! 20gb inne b/limitu,prócz mms, cena 29pln. Ideał. Na kartę, potem to samo abonament. Plus mms bez limitu. I wszystko hulalo. Do czasu, gdy
pierdnęło szurnelo i się posypało. Od ca 7 m-cy nie mogą poradzić sobie z mmsami - fotką plus tekst polski, siecia( często brak sieci, błąd sieci), oraz z wysyłaniem sms/mns. Dostarczyłem wszystkie informacje, ciągle ta sama odp: pracujemy nad Pana problemem. Od 7 m-cy!! Odradzam i przenoszę numer.ZaletyBrakWadyKłopot z mms, sms i siecią, odpłatne połączenie z konsultantem ( były darmowe!!) -
~Koko / 2022-07-24 16:47
Działają tylko połączenia. Internet to kpina. System ściąga też opłaty za smsy których się nie wysyłało na nieznane numery. Reklamację nie są uwzględniane. Najgorsza sieć. Odradzam. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Henio / 2022-07-24 00:35
Virgin 2lata temu był super tanio zasięg świetny internet działał szybko ,a w ciągu tych 2 lat tragicznie masz pakiety internetowe zapłacone ale awarie są typu ...
-nie otwiera stron w ogóle
- brak lejka ( a twierdzą że jest 32kb/s
- aplikacjia virgin nie włącza się, a miała jeśli nawet internetu nie ma
- dodzwonić się nie można do mnie
- blokują numer jeśli więcej dzwonimy niż zazwyczaj (automat )ZaletyObsługa
CenaWadyTeraz to same wady ogólnie nic nie działa jak powinno -
~Tom / 2022-07-22 23:53
Brak internetu. Co chwile przerywa lub internetu brak w centrum miasta!!! Kiedyś sieć jeszcze jakoś działała, ale teraz to kpina. Zmieniam sieć. ZaletyTania ofertaWadyBrak 5G brak internetu. Słaby zasięg. -
~Zigi / 2022-07-22 22:59
TYM WSZYSTKIM CO COŚ NIE DZIAŁA: JESTEŚCIE SKOŃCZONYMI KRETYNAMI, ANALFABETAMI TECHNICZNYMI. PRAWIE 26 LAT TELEFONII KONÓRKOWEJ W POLSCE, A MÓZGI NA POZIOMIE MAŁPY SZORUJĄCEJ SWOJĄ DUPĄ PO ZIEMI. ZaletyPakietyWadyCzasami roaming krajowy w Orange PL -
~Eduard / 2022-07-22 18:19
Nie polecam, brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem, możecie wysłać setki maili i tak nikt nie odpowie a ich podany telefon do kontaktu to chyba jest do Jacka Norrisa. Skutek ten sam. ZaletyBrakWadyWysokie koszta, słaba oferta, a najgorszy brak jakiekolwiek pomocy -
~Użytkownik21 / 2022-07-21 18:13
Brak pomocy, ciągłe olewanie, z niewiadomych przyczyn brak możliwość korzystania z usług ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~An.na / 2022-07-21 12:11
Jest najgorszym operatorem. Nie mają stacjonarnych punktów, załatwić sprawę tygodniami trzeba. Wysyłka dublikatow jest listem ekonomicznym, chodzę beż możliwości dzwonienia i odbierania połączeń tydzień i czekam. Dane osobowe zmienić to samo....dramat. przenoszę kartę jak aktualizują dane. ZaletyBrakWadyWrzsytko -
~Janek / 2022-07-19 10:22
PLAY Mobile P4 przejął konkurencję chyba tylko po to, żeby ją zlikwidować. Nic tu nie działa, internet w centrum Krakowa rzędu 0,3 Mb/s to jest kpina. Obsługa techniczna jeszcze większa ZaletycenaWadywszystko pozostałe -
~Bart / 2022-07-18 18:21
Good Afternoon, I contacted you 2 weeks ago via same form - no answer WHATSOEVER. It is sad to say but your service - from the best I ever seen ( fee years ago) went to absolutely the worst.
There is 3g internet connection for most of the time , It happens to both me and my woman + my friends who use your services have the same problem. What the hell?? we Live in WROCŁAW, IT'S NOT A VILLAGE, it's a disgrace!
A disgrace is also a lack of ANY ANSWER FOR YOUR CUSTOMERS' MESSAGES.
IT is high time to change the mobile company, you failed. -
~Tomasz / 2022-07-18 16:49
Niestety od pięciu dni nie działa internet. Telefon górna półka, środek miasta, ale połączenie wyłącznie 3G. Pani na infolinii nawet nie próbowała mi wmawiać, że to moja wina (13 lipca mieli prace serwisowe, po których nastąpiła totalna katastrofa) - przyjęła zgłoszenie i skierowała sprawę do techników. No i może oni coś robią, a może nie mają czasu dla takiego mnie - netu jak nie było, tak nie ma.
Podsumowując: polecam wyłącznie masochistom, względnie ludziom korzystającym z telefonu wyłącznie do dzwonienia i smsowania.ZaletyKiedyś by się coś znalazło, dziś już nie bardzoWadyBrak 5G, brak VoLTE, brak WiFi Calling, a obecnie również brak internetu.
Nowi użytkownicy otrzymują znacznie lepszą ofertę od tych płacących abonament. -
~termit / 2022-07-16 20:29
Mam pół roku więc coś mogę powiedzieć. Obsługa klienta zaje....ta ale tylko do momentu podpisania umowy. Potem to już kpina. Dziwnie do ich mówię że nie mogę się zalogować do Xbox live bo z mtu coś jest nie tam. To się pytaj mnie co to jest MTU....
Komunikaty podczas prób połączenia " połączenie nie może być zrealizowane z przyczyn technicznych" albo podobne. No tragedia. Może Reda albo Wejherowo nie jest pępkiem świata ale prędkości internetu rzędu poniżej 1mb/s to już tragedia. Idąc dalej. Co robiłem jednego dnia we Francji? Skąd SMS z tego karku??? Owszem cena nie przyciągnęła. Za 4 numery (wszystko w pamięci plus 30gb) plus jeden numer internetowy (60gb) place 95Pln. Odstrasza umowa na dwa lata a nie na czas określony. No trudno. Także kłania się staropolskie powiedzenie " masz frajera to go duś.....jak się ze...ra to go puść. Pierwsza i ostatnia umowa u tego operatora. Co ciekawe właścicielem jest PLAY.ZaletyCena i tylko tyle.WadyZasięg
Prędkość internetu
Obsługa klienta nie mająca o niczym pojęcia. -
~Damian / 2022-07-16 11:04
Ta firma to kpina mam telefon Redmi Notę 10 do 12.07.2022 wszystko działało od 13.07.2022 nagle siadł internet konfiguracja poprawna niby LTE pokazuje cały zasięg, a stron nie otwiera dzwonione na pomoc techniczną po odczytaniu babce konfiguracji telefonu wyłączyła się olewają klienta pora przejść do innej sieci.
Ps. tylko za ofertę 4 gwiazdki bo pasowały mi taryfy, ale co z tego, jak od 3 dni internetu nie ma i mają klienta w du*ie wielki – za takie postępowanie.WadyPomoc techniczna i jakość usług porażka od 3 dni brak internetu w telefonie. -
~daro / 2022-07-15 08:45
Dzwoniąc na swój nr, gdzie telefon jest w środku miasta, często słyszę komunikaty w stylu: nr nie jest dostępny albo nr nie istnieje no to dzwonię 3x / 4x o dobry sygnał udało się :). Zgłaszam reklamację i jakoś ja nie widzę efektu. A teraz wymień kartę sim jak się zepsuje – dziś telefon nie działa, karta przyjdzie kurierem za ile czasu?
Zasięg internetu jest słaby, często zrywa i urywa, wolny….. kiepski.
Byłem za granicą i miałem problem z telefonem, napisałem do obsługi po 2-3 dniach odpisali, że się tym zajmują, po tygodniu, po powrocie do Polski info w stylu telefon jest już w Polsce czyli już nie ma problemu :) rozwiązał się sam – abonent wrócił :) pomogli :)
Te pozytywy to chyba z działu marketingu???Zaletynie widzęWadydużo -
~Cypis / 2022-07-14 23:56
Do poniższej wypowiedzi. Virgin to przecież już Play więc o co kaman. Na innym forum napiszesz, że Play jest ok? "Dorosły" dzieciak albo płatny troll. Zalety1 zł 1GBWadyBrak możliwości wyłączenia roamingu krajowego -
-
~xyz / 2022-07-14 17:07
Jedno wielkie dno. Od kilku dni nie mam internetu. Nie jest to wina telefonu, wcześniej działał. Infolinia to żart, każdy mówi co innego, nic nie da się załatwić. Ogólnie klienta mają głęboko gdzieś. Omijać z daleka! ZaletyW tym momencie żadnychWadynie miła i nie kompetentna infolinia. Ta firma to jeden wielki bajzel...niestety. -
~Radek / 2022-07-14 15:02
Mają bardzo dobre oferty, zwłaszcza dla osób przenoszących numer lub przedłużających umowę. Ale pomiędzy podpisaniem umowy a jej końcem nie ma co liczyć na dodatkowe bonusy. Sieć niestabilna, obsługa fatalna - wciskają wszystkim kit, że problemy są po stronie użytkownika a nie sieci. Ze 2 lata temu było zdecydowanie lepiej, ale jak się sprzedali P4 (Play) to wszyscy przestali się już starać. ZaletyDobre ceny i promocje dla odnawiających umowę i przenoszących numer.WadyAwarie, wciskanie kitu i stałe problemy z siecią. -
~Fuvirgin / 2022-07-14 12:09
Żeby się dodzwonić na numer w tej sieci trzeba często wykonać 3 połączenia, bo 2 pierwsze informują że abonent jest niedostępny,mimo pełnego zasięgu. Tragiczna jakość internetu, myślisz że pojedziesz gdzieś na mapach Google w tej sieci, to zapomnij, bo gubi siec i przełącza na innego operatora, gdzie internet już nie działa... Operatorzy nie potrafią czytać zgłoszeń ze zrozumieniem i wysyłają studenciakow bez wiedzy technicznej do udzielania odpowiedzi.Nie bądź głupi i nie decyduje się na te sieć, bo zysk kilku złotych jest niewspółmierny do ciągłych problemów. ZaletyTylko cena, sieć tylko dla emerytów którym wystarczy jak raz na jakiś czas uda im się gdzieś dodzwonicWadyBrak zasięgu, przekierowywanie polaczen na inny numer w tej sieci, internet mobilny nie umożliwia normalnego przeglądania stron, często przy LTE strony wiszą i nie reagują, sieć wirtualna bez wlasnych nadajnikow, co za tym idzie non stop załącza się roamingg krajowy innej sieci, -
~Fifi / 2022-07-14 08:33
Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.Nie można nic załatwić. Nie działała mi funkcja mmsow przez parę miesięcy wysyłałem maile dzwoniłem i nic.Napisalem w końcu mail konkretny co myślę o tym to mi wyłączyli rozmowy przychodzące. Złośliwe i nieuczciwe postępowanie,nie polecam. ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników i długie oczekiwanie na cokolwiek
strona 12 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »