Od początku trwania umowy coś nie działało, karta co chwila się psuła. Nie można było jej wymienić na miejscu, ponieważ sieć komórkowa nie posiada sklepów stacjonarnie. Co powodowało czekanie na kartę 7 dni roboczych więc przez ten okres czasu byłam bez czynnego telefonu. Do tego internet szwankował, nie łapał sieci. Nigdy nie wiedziałam czy będąc w domu w centrum miasta internet akurat zadziała.
Jednak najlepsze jest to, ze wypowiadając umowę w sierpniu 2021r.telefonia komórkowa do dziś maj 2022r. wysyła mi faktury do zapłacenia. A ostatnio nawet dostałam pismo, w którym to virgin mobile wypowiada umowę MI ze skutkiem natychmiastowym i wzywa mnie do zapłaty rachunków od września 2021r. do teraz.
Dodam jeszcze, że, kiedy wypowiedziałam umowę zablokowali mi numer na 3 dni przed wygaśnięciem umowy. Dzwoniłam do nich setki razy w sprawie nieopłaconych faktur i dawno zakończonej umowy. Każdy konsultant "przyjmował" zgłoszenie i na tym jego rola się kończyła. Raz trafiłam na Pana który był kompetentny za każdym kolejnym razem kiedy chciałam z nim rozmawiać nie było już takiej możliwości....
Tak więc do dziś borykam się z ich siecią a Pani konsultantka znów" przyjęła" zgłoszenie i czekam na rozwinięcie sprawy.
Szczerze nie polecam tej sieci.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej