Od początku 2022 virgin okresowo ale codziennie nie realizuje połączeń przychodzących, mimo pełnego zasiegu, nie przychodzą powiadomienia że ktoś chciał się dodzwonić, czasami nie przychodzą smsy, często są braki w dostępie do internetu i to wszystko w Gdańsku, nie żeby gdzieś daleko od miasta choć tam też. Obsługa odsyła tą samą formułke że nie stwierdzili nieprawidłowości a na trzy moje numery nie można się dodzwonić teraz od lipca przestali całkowicie odpowiadać na reklamacje. Nie zgadzają się na wcześniejsze odejście bez kar mimo że nie realizują warunków umowy! Odradzam!ZaletyBrak
WadyNie realizują połączeń, nie informują powiadomieniami że nie zrealizowani połączenia przychodzącego, nie przychodzą smsy, nie działa internet, obsługa klienta argoncka, nie rozwiązuje problemu, nakazuje przelogowywanie się na 5 min do orange i potem spowrotem ale to nic nie zmienia telefon dalej nie działa, tak jest na wszystkich moich trzech numerach w virgin, obsługa straszy karami za wcześniehmjsze odejście mimo że nie realizują połaczeń. Od lipca obsługa całkowicie przestała odpowiadać na reklamacje.