Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zdz / 2022-08-08 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Opieszałości w przewróceniu połączenia telefon nie działa od czterech dni, czekam co będzi9e dalej.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta wypowiada ustaloną formułkę jak robot że trzeba czekać.
  • ~fff / 2022-08-08 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada kary sim, ponieważ wykonałem za dużo połączenia w krótkim czasie.
    Pomoc na infolinii nic z tym nie robi czekam już 2 dni.
    Jestem w tej sieci już 4 lata i tak jak traktują klienta to jest TRAGEDIA.
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Michal Adam / 2022-08-06 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada telefonu ponieważ przez 8 godzin wykonałem 23 połączenia!
    Na infolinii nie mogą nic zrobić bo tylko obsługa techniczna może odblokować a oni nie mają widelec czasowych. ŻENADA
    Czekam Już ponad 17 h i zero kontaktu ani odpowiedzi a telefon nie działa.
    NIE POLECAM
  • ~Krzysztof Ś. / 2022-08-05 16:34
    Ocena: 2.33 / 5
    3 nr w sieci. Doładowane konto, brak mozliwosci włączenia pakietu, brak mozliwosci zrobienia czegokolwiek z konsultantem( telefon na matkę). W mojej ocenie niepoważne. Każą mi jeździć po jakichś pkt których nie ma w okolicy.
    Przenoszę się do jakieś innej sieci.
    ZaletyMiły konsultant.
    WadyWszystko poza tym. Aplikacja nie współpracująca z kontem. Brak mozliwosci wyłączenia i włączenia pakietu. Dramat
  • ~Agata / 2022-08-05 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    GÓWNO NIE OPERATOR.
    ZaletyNIE STWIERDZONO
    WadyOPERATOR VIRGIN
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-08-05 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!

    Ludzie z obsługi technicznej nie potrafą wysłać konfiguracji MMS którą zepsuła de facto zepsuła centrala.
    ZaletyBrak
    WadyOgraniczony zasięg
    Przerywane poł wychodzące
    Przerywane poł przychodzące
    Problem z konfiguracją MMS
    MMSy nie dochodzą
    Problem z wysyłaniem MMS
    Nieporadna obsługa klienta

  • ~Edek / 2022-08-05 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z połączeniami przychodzącymi/ wychodzącymi i MMSami, z centrali wywyłają konfigurację która się nie sprawdza?
    ZaletyNiska cena, ale na usługach nie można absolutnie polegać.
    WadyCzęsto niesprawne usługi:

    Poł przychodzące
    Polł wychodzące
    MMS
  • ~Virgin nie działa! Odradzam! / 2022-08-03 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku 2022 virgin okresowo ale codziennie nie realizuje połączeń przychodzących, mimo pełnego zasiegu, nie przychodzą powiadomienia że ktoś chciał się dodzwonić, czasami nie przychodzą smsy, często są braki w dostępie do internetu i to wszystko w Gdańsku, nie żeby gdzieś daleko od miasta choć tam też. Obsługa odsyła tą samą formułke że nie stwierdzili nieprawidłowości a na trzy moje numery nie można się dodzwonić teraz od lipca przestali całkowicie odpowiadać na reklamacje. Nie zgadzają się na wcześniejsze odejście bez kar mimo że nie realizują warunków umowy! Odradzam!
    ZaletyBrak
    WadyNie realizują połączeń, nie informują powiadomieniami że nie zrealizowani połączenia przychodzącego, nie przychodzą smsy, nie działa internet, obsługa klienta argoncka, nie rozwiązuje problemu, nakazuje przelogowywanie się na 5 min do orange i potem spowrotem ale to nic nie zmienia telefon dalej nie działa, tak jest na wszystkich moich trzech numerach w virgin, obsługa straszy karami za wcześniehmjsze odejście mimo że nie realizują połaczeń. Od lipca obsługa całkowicie przestała odpowiadać na reklamacje.
  • ~Marjan77 / 2022-08-02 16:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzwonienie działa. Internet nie działa w telefonie od jakiegoś czasu. Najpierw zaczęły się problemy w pobliskim mieście jak jechaliśmy, teraz nawet u mnie nie ma dostępu. Nad morzem jak co roku brak dostępu do internetu. Będę musiał przejść do innej sieci.
    ZaletyDziała dzwonienie
    WadyInternet w telefonie
  • ~wieslaw / 2022-08-02 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    przeniesienie karty tydzien karta nieczynna , kazde połączenie z z obługą 60 gr na min , juz chyba 25 zł przegadałem , wysłali duplikat tez nie działa
  • ~Rafał / 2022-08-01 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam
  • ~Jakub K / 2022-07-31 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    kupiłem od nich internet 220gb za 50 pln. Jest słaby nawet bardzo. Ponieważ w Orange skończyła mi się umowa ( miałem pakiet love) a orange nie chciał mi zaproponować internetu w cenie jaką miałem postanowiłem przejść do virgin- dokładnie w tej cenie miałem lte od orange tzn 50pln za 200gb/miesiąc. W orange lte śmigało jak burza nie rzadko na speedtestach pokazywało 40Mbps. Na tym samym modemie w tym samym miejscu w virgin jest maxymalnie 5-6Mbps . Zgłaszałem do virgin mieli się zając tematem i nic nie zrobili. Całe szczęście mogę wypowiedzieć z 1 miesięcznym terminem i tak też się stanie. Internet Dno
    Zaletymiesięczny termin wypowiedzenia
    Wadybardzo wolne LTE, słaby serwis,
  • ~bolek / 2022-07-31 12:55
    Ocena: 3.67 / 5
    od kiedy przejał ich play jakosc wyraznie spadła...niestety play to najgorszy operator z jakim mogli sie zwiazac.
  • ~RC / 2022-07-29 17:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety oprócz ceny, jakoś usług bardzo zła, dodatkowo sieć nalicza opłaty za połączenia, SMS,MMS w roamingu europejskim. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyCena
    WadyBardzo wolny internet, bardzo słaby zasięg, zła jakość połączeń głosowych,płatny roaming.
  • ~lkkud22 / 2022-07-29 16:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Termin przeniesienia numeru wyznaczony na koniec września. Ponad 2 miesiące czekania na przeniesienie numeru. Kontakt tragiczny wysłane 3 wiadomości email od 2 tyg brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    ZaletyDobra oferta
    WadyTragiczny kontakt, nikt nie odpowiada na email wysłane do OK
  • ~Kk / 2022-07-28 06:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta jest dobra, ale jakosc sieci od kilku miesięcy spadła. Problem jest z tym, że często ciężko się dodzwonić. Tel włączony, zasieg niby jest bo to miasto, a otrzymuje sms ze ktoś próbował się dodzwonić. I tak jest często.
    ZaletyTanio
    WadyCzęsto nie można się dodzwonić
  • ~ws / 2022-07-27 11:12
    Ocena: 2.33 / 5
    witam . obsługa systemu jest taka . najpierw dwa dni bo moze sie karta uruchomi nastepnie 5 dni czekac na duplikat . jesli to jest podstawowy numer to odradzam bo kłopoty jak sie zaczna to skonczyc sie nie chcą. a cena może i ok. ale jak zaczniecie załatwiac problemy z infolinią to juz trzeba za to sporo płacić
  • ~Marcin / 2022-07-26 02:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak słów żeby cokolwiek pisać o tejże pseudo sieci, przeniosłem numer z innej sieci, a więc internetu praktycznie zero połączenia w wybranych miejscach, ale w obsłudze twierdzą że jest wszystko w porządku, także odradzam uciekłem z gów-na wpadłem w szambo,numer sobie weźcie złotówki nie zapłacę, a wezmę nowy numer u innego operatora.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak internetu, niska jakość połączeń
  • ~36711 / 2022-07-25 23:49
    Ocena: 1.67 / 5
    ABSOLUTNIE NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM ??? Nie sądziłem, że kiedykolwiek dojdzie do takiej sytuacji abym negatywnie pisał o jakimkolwiek operatorze ale Virgin Mobile solennie na to zapracował. Po bezproblemowych latach spędzonych w Play a wcześniej w Plusie coś mnie podkusiło i chcąc zaoszczędzić przeniosłem abonent na trzy numery do Virgin. I tu zaczyna się koszmar. Miało być to samo co u konkurencji ale taniej. W rzeczywistości jest taniej ale to jedyny pozytyw. Do głowy mi nie przyszło, że w 2022r. jakakolwiek sieć może mieć tak piramidalne problemy z zasięgiem i szybkością Internetu. Połączenia telefoniczne to jakiś horror - zasięg ucieka, wiecznie jestem niedostępny po czym otrzymuję smsy że ktoś usiłował się ze mną skontaktować. To samo dzieje się z dwoma kolejnymi numerami. Internet służy tylko do przeglądania, wysłanie czegokolwiek graniczy z cudem i nie ma znaczenia czy jestem w mieście, poza miastem, czy wysyłam rano, południe czy w nocy - upload w zakresie 0,05 - 0,2 Mb/s to standard w tej sieci. Miałem na początku jeszcze internet mobilny od Vigrin - działo się to samo. Wysyłanie większych plików? Zapomnij. Systematyczna i komfortowa praca z internetem mobilnym od Virgin? Niewykonalne. Pomijam już tzw. obsługę klienta czyli infolinię. Poziom Playa czy Plusa to Himalaje nieosiągalne w Virgin Mobile. Otrzymanie wiążącej informacji to czysta loteria na kogo się trafi. Reasumując - NIGDY WIĘCEJ. Największa telekomunikacyjna pomyłka mojego życia. Gdybym mógł to na kolanach wróciłbym do jakiegokolwiek dużego operatora.
    ZaletyCena i nic poza tym choć więcej wydacie na środki uspakajające po korzystaniu z tej sieci
    WadyZasięg, przepustowość internetu, obsługa klienta - DNO
  • ~Siemiatycki / 2022-07-25 16:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak zasięgu, często pokazuje sieć ale jej brak połaczeń wychodzących jak i połaczeń przychodzący. Internet żenada.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe w telefonii komurkowe
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2547
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183