Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~2gilim / 2022-09-05 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam tej firmy przegapiłem doładowanie przez rok i wyłączyli mi bezpowrotnie kartę sim bez żadnej informacji. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli że nie mają obowiązku informować że kończy się czas i trzeba doładować kartę czyli mają gdzieś klientów
  • ~Marek / 2022-09-04 20:26
    Ocena: 1.33 / 5
    W żadnym przypadku nie polecam : na infolinii żadnych konkretów ( obsługa prawdopodobnie przez ukraińców ) , często brak zasięgu - internetu , pojemność internetu szybko ubywa , obsługa punktów VIRGIN - na infolinii mówią że nie odpowiadają za osługę --- bo to są firmy zewnętrzne , aplikacja VIRGIN często zawodzi , itp......
    ZaletyBRAK !!!!!!!!!
  • ~Jola / 2022-09-03 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mam notoryczny problem z siecią, przychodzą mi smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować a połączenia brak. Sprawdzałam czy czasem nie jest to wina telefonu ale ewidentnie problem leży po ich stronie. Miarka się przebrała gdy po 3 dniach dostałam mase zaległych smsów o nieudanych próbach połączenia oraz wiadomosci od znajomych. Mieszkam w Stolicy, problemy z zasięgiem mam w miejscach typu dom, komunikacja miejska, galerie handlowe itp. Przenosze numer do innej sieci bo gorszego g*wna to z pewnością nie ma.
  • ~sandi / 2022-09-02 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu brak słów na tą firmę . Niech zamykają się jak najszybciej . Pracownicy każdy mówi co innego , nie odbierają telefonów na infolinii . Czekam już 2 tygodnie na to , żeby rozpatrzyli moją sprawę i jak najszybciej uciekam z tej sieci .. Koszmar nie wiem jak taka firma mogła wyjść na rynek pracy ... a pracownicy chyba szkoleń nie mieli i sobie wymyślają co komu powiedzieć.. Niech każdy ucieka stąd jak najszybciej ..
  • ~36711 / 2022-09-02 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W uzupełnieniu mojej wakacyjnej oceny internetu w Virgin - szczęśliwie wypowiedziałem u nich umowę (miałem bezterminową) i szybciutko przeniosłem się do Play. Różnica? KOLOSALNA. Mieszkam na obrzeżach miasta - tam gdzie w Virgin miałem pobieranie na poziomie 2-3 mb/s teraz mam 5-6 mb/s ale najważniejsze że wysyłanie poprawiło się z 0,2-0,3 mb/c do 2-3 mb/s czyli dziesięciokrotnie szybciej!!!. W centrum miasta odpowiednio z 10-15 mb/s na 25-35mb/s i wysyłanie z 2-5 mb/s na uwaga... 25-35 mb/s czyli identycznie jak ściąganie. Powiedzieć że jest lepiej to nic nie powiedzieć - różnica to przepaść. Wreszcie normalnie pracuję a nie tracę nerwy. Nigdy więcej virgin i jemu podobnych.
    ZaletyBrak
    Wadycena ale uwzględniając całokształt wad to nawet jak by mi teraz dopłacali to nie wziąłbym ponownie tego gó..na.
  • ~Karolina / 2022-09-01 15:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Zbywanie klienta. Od 12.08 nie może się do mnie nikt dodzwonić i stale zgłaszają sprawę do działu technicznego który ma w dupie xeby cokolwiek zrobić. Przysłali mi uszkodzona kartę i problemy mają by przysłać mi kolejną. Totalna porażka. Najgorsza sieć jaką miałam a obsługa klienta totalne dno, często sieć znika. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadne
    WadyLekceważenie klienta
  • ~MAX / 2022-08-31 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystko co przeczytałem, większego szajsu nie widziałem. Uciekam zaraz po zakończeniu umowy.
    Zaletybrak
    Wadycała sieć
  • ~Gość / 2022-08-22 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć ta nie gwarantuje korzystania z zagwarantowanych przez nią usług. Wyłudzają pieniądze za usługi które nie docierają do klient . Stwarzają problemy przy rozwiązaniu umowy. Zamiast miesięcznego wypowiedzenia mamy 2 miesiące








    s
    Zaletybrak
    WadyOpieszała obsługa, a wręcz jej brak , wyłudzanie pieniędzy,
  • ~Andzia / 2022-08-22 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJNA SIEC, OMIJAC LUKIEMm!! czekam 3 tydzień na aktywację duplikatu karty sim bo nie potrafią sobie poradzić z "problemem technicznym"!!Zgloszenia odbiera infolinia, ktora nic nie moze zrobic, wiec problem jest przekladany z tygodnia na tydzien, SKANDAL! Oczywiście rachunek za ten okres dostalam gdy nie korzystam z tel (mam na abonament)
    ZENUJACE TRAKTOWANIE KLIENTA
    Wadyrealizacja uslug zenujaca, bardzo dlugi okres oczekiwania
    infolinia bezpomocna
    zasieg bardzo slaby
  • ~Torus / 2022-08-16 12:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Trollu sieci MOBILE VIKINGS wyoad stąd. Virgin jest jeszcze ok.
    Zaletyzasięg +roaming krajowy w Orange PL
    Wadyceny dodatkowych pakietów GB (drogo poza pakietem)
  • ~Kate / 2022-08-14 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    #Zadarmo
    DARMOWA KUMULACJA GB !!! Wyśmienity HelpDesk !!!
    Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/DziarskaCharyzmatycznaBojowniczkaKatarzyna/
  • ~To ja / 2022-08-12 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecałam sobie, że gdy już na dobre uda mi się uwolnić od Virgina, będę ostrzegała innych przed tą siecią. Nie wiem jak długo jeszcze będą na rynku pod tym brandem, ale dopóki są nie przenoście tam swoich numerów! Delikatne problemy zaczynają się już na początku,a konkretnie z uruchomieniem numeru.Potem niby wszystko działa ok, ale zasięg internetu pozostawia wiele do życzenia, a czasem bywa i tak, że tos dzwoni do nas, ale my o tym nie wiemy, po czy przychodzi lub nie SMS z informacją: masz nieodebrane połączenie.Jednak największe problemy pojawiają, gdy chce się zrezygnować z usług. Przez dwa lata miałam abonament w tej sieci, gdy umowa się w końcu kończyła, złożyłam stosowne pismo- w terminie, z wszystkimi danymi jakie były opisane w umowie i jakie konsultant polecił, po kilku dniach otrzymałam informacje, że brakuje im mojego pesla( umowa na firmę), po podaniu i tej zupełnie niepotrzebnie informacji konsultant przyjmuje nowe zgłoszenie. NOWE ZGŁOSZENIE, nie uzupełnienie danych. Po długiej i wyczerpującej rozmowie, jeden z pracowników odpisał na pierwsze zgłoszenie wyrażając aprobatę, że z dniem takim i takim umowa zostanie rozwiązana, po czym, o kilku godzinach inny pracownik odpisuje, że umowa nie może być rozwiązana w określonym terminie i musi zostać przedłużona o miesiąc!!! Wyobraźcie sobie państwo? Złożyłam reklamację, bo jakże tak można: jeden pracownik neguje decyzję drugiego pracownika? W końcu łaskiewie pochylono sie nad moją sprawą i łaskawie zaaprobowano, co i tak musiało nastąpić, rozwiązanie umowy w terminie. Numer został przeniesiony na kartę i tu nie zakończyły się problemy z Virginem, o nie... Gdyż okazało się, że przeniesienie numerów z Virgina do innej sieci wcale nie jest takie proste, bo to niby Virgin ale tak jakby Play :D Siec i obsługa niby wirtualna, ale jak się coś chce załatwić np. cesję, to trzeba udać się do punktu. Jedyny jaki był w moim pobliżu był oddalony o blisko 30 km, i to nie był punkt jaki wielu mogłoby sobie wyobrażać, to zwykle stoisko na pasażu z telefonami i akcesoriami do telefonów, gdzie obsługa ma marne pojęcie o tym co ma zrobić.
    Reasumując: NIE POLECAM tej sieci!!!!
  • ~Kora / 2022-08-11 23:44
    Ocena: 3.33 / 5
    Od wczoraj jakieś dziwne hece z rozliczaniem pakietów GB. Aplikacja mobilna szaleje. Uciekam z tego cyrku.
    Zaletyzero
    WadyBillinh, różne ważności pakietów
  • ~pitka- / 2022-08-11 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Problemy gubieniem zasięgu rozpoczęły się wraz z przejęciem sieci. Myślę, że to celowe działania nowego właściciela by klienci sami zrezygnowali z konkurencyjnie nieopłacalnej oferty.
    W P...y jest wyższa cena za słabszy pakiet / produkt na kartę czy abonament.
    Ale to tylko moje zdanie..
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyjuż większość
  • ~W.G. / 2022-08-11 09:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam sieci, od 3 tygodni borykam się z problemami z siecią. Tydzień temu przyszedł mi duplikat, który aktywowałem z obsługą klienta - od tamtej pory nie mam dostępu do sieci i karta mi nie działa. Kontakt z obsługą klienta wielokrotny, na pisemne zgłoszenia odpowiadają wybiórczo, a kontakt telefoniczny "wykrywa błąd, zgłaszamy, ale po 4-5 dniach dział techniczny dalej się tym nie zajął, bo nie". Żałuję podjętej usługi w Virgin Mobile.
    ZaletyCena (w sumie podobnie jest w innych podsieciach, więc nie wiem czy to taka zaleta)
    Wady- mierny kontakt z klientem
    - wybiórcze odpowiedzi na zgłoszenia mailowe
    - nieprzyjemna obsługa telefoniczna
    - wieczne problemy, z którymi dział techniczny sobie nie radzi
    - problemy z zasięgiem
  • ~Mariusz / 2022-08-10 11:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Od pewnego czasu nie można się do mnie dodzwonić, dopiero za którymś razem można. Do tego problem z MMS. Nie jestem zadowolony ze świadczonych usług. Do końca umowy i uciekam.
  • ~KrisKross / 2022-08-09 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta online informacje delikatnie mówiąc lakoniczne nie precyzyjne nie rozwiązują problemów przeniesienie numeru z Virgin to ciąg pułapek byle opóźnić odejście każdy pretekst jest wykorzystany by je opóźnić wina oczywiście klienta na pytanie jak krok po kroku zrealizować przeniesienie numeru do innego operatora nie udzielają odpowiedzi precyzyjnie jak to zrobić, cena niska to prawda ale pomoc i obsługa klienta także niska, lekceważenie klienta
    ZaletyDo pewnego stopnia cena
    WadyZa usługę zdaje się klienci płacą! A virtualny operator to nie operator widmo!
  • ~Danuta / 2022-08-09 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!! Od dłuższego czasu nie można się do mnie dodzwonić. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś dzwonił. Płacę co miesiąc nie wiem za co. Poza domem (gdzie mam wi-fi) bardzo często gubię zasięg. Odradzam wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najważniejsze
  • ~Magdalena / 2022-08-09 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi numer ponieważ ich oceną wykonywałam za dużo połączeń. od czterech dni nie mogę się doprosić o odblokowanie numeru, konsultanci rozkładają ręce i mówią że nie mogą nic z tym zrobić trzeba czekać na dział techniczny. Jedna wielka porażka od razu jak odblokują numer przenoszę go do innej sieci dodam tylko że ten numer mam od 12 lat. Nie rozumiem tylko jak mogą zablokować numer bez żadnego potwierdzenia przecież mają wszystkie dane osobowe łącznie z peselem i dowodem osobistym.
  • ~ws / 2022-08-09 05:53
    Ocena: 1.00 / 5
    to juz opinia końcowa . musiałem z powrotem zabrac numer . nie potrafili ptzez 2 tygodnie uruchomic usługi , na prawdę omijać szerokim łukiem jesli nie chce sie miec problemów
    Zaletybrak
    Wadycałoksztaut
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4383
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2547
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183