Zaletyniski abonament
strona 1 z 11
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~stefoo / 2025-04-16 14:44
oferta ok ale bałagan niesamowity w rachunkach ,dostałem ponaglenie że mam nie dopłatę a pożniej przyszło że mam nadpłatę zadzwoniłem na infolinię i wirtualna pomoc poinformowała mnie o nadpłacie wyższej kwoty a konsultant o niższej kwocie a o kilka złotych nadpłaty pojechać 70 km do biura lub wypełniać wnioski przez internet skoro robiłem przelewem z konta to powinni zwrocic na to samo konto -ŻENADA -
-
~Mechanik / 2025-04-10 10:50
Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.ZaletyŻadnych - same negatywyWadySameMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Mechanik / 2025-04-10 10:45
Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.ZaletyŻadnych poniżej jakiejkolwiek wartościWadyCiągłe przerwy i wieszanie się dekodera .
Wyłączanie z gniazdka i reset dekodera nie pomaga. Czasami trzeba czekać kilka godzin.
Kłamią oszukują naciągają.MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Piotr / 2025-03-16 19:05
Obsługa klienta w Vectra to dno.Jednak tv Smart od Vectry jest super.100 kanalów możliwość ustawienia jakości obrazu.Telewizja zawsze i wszędzie, wystarczy internet,prąd, telewizor i dekoder od Vectry.Ciekawy interfejs.Minus że VOD jest płatne,w Canal Plus prepaid otrzymujemy kanały tv i masę filmów,seriali , dokumentów za free w pakiecie.Jednak polecam i pozdrawiam ZaletyMobilność,umiarkowana cena, ustawienia jakości obrazu,WadyPłatne vodMiejscowośćBiałystok -
~Nigdy wiecej vectry / 2025-03-13 07:55
Oszuści !!!!!!! Podpisanie umowy poza plecami użytkownika . Firma najgorsza jaka znam !!!!! WadyOszuści i jeszcze raz oszuści !!!! -
~Technik / 2025-02-14 10:44
Zrezygnowałem z usług - Vektry
Vectra, gnębi głuchymi telefonami od tygodni.
Nie polecam co chwilę podnoszą wysokość rachunku
Co chwilę wystawiają inną Fv a po kontakcie mówią że się pomylili i wystawią korektę której nie wystawili.
Wysłałem 09-01-2025 rok rozwiązanie umowy z dn 12.02.2025 otrzymałem potwierdzenie. a oni twierdzą że rozwiązanie nastąpi nie z miesięcznym wypowiedzeniem i nie otrzymali mojego wypowiedzenia a umowa będzie rozwiązana dopiero 10.03.2023 jest bój, pójdę z nimi do sądu.
Typowi naciągacze, złodzieje, oszuściZaletyZadnychWadySame wadyMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Robert / 2025-02-07 19:39
Uważajcie na tych oszustów .zwróciłem im cały sprzęt po zakończeniu umowy,a Naciągacze stwierdzili że nie ma dwóch modułów i naliczyli MI 360 ZŁ odsyłałem im Orlen Paczka
nie róbcie tego ,zwrot sprzętu tylko stacjonarnie.Tak Mi się odwdzięczyli za kilkunastoletnią umowę z Nimi.ZaletyBrakWadynieuczciwośćMiejscowośćBiałobrzegi -
~Oszukany przez Vectrę / 2024-09-12 18:11
Zawarłem umowę przez telefon po 5 dniach zwróciłem sprzęt i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Dodam że na odstąpienie miałem 14 dni. Po prawie trzech miesiącach dostałem pierwszy rachunek za korzystanie z telewizji, której nie posiadam . Walka trwa i końca nie widać . Nawet napisali że nie otrzymali sprzętu a mam potwierdzenie że odebrali. Nie polecam bo jakość usług jest straszna. ZaletyBrakWadyOszustwo, naciąganie, kiepska jakość usług, olewanie klienta(byłego)MiejscowośćW żadnej bo odstąpiłem od umowy -
-
~jan / 2024-08-15 15:07
cujnia do kwadratu i naciąganie na dodatkowe uslugi. naprawimy internet jak bedziemy mieli czas ok tgodnia Miejscowośćwroclaw -
~Jacek / 2024-06-25 13:20
Banda j..ch złodziei, jak zwykle po jakimś okresie dodali płatne usługi ,o które nikt nie prosił, a nwet zaznaczył człowiek,ze sobie nie życzy żadnych dodatkowych usług. MiejscowośćŚwidnica -
~greg / 2024-05-19 11:23
Nie polecam internet do niczego ,telewizja wolno zmienia kanały ,zawiesza sie ,samoczynnie wyłącza sie .... Zaletybrak zaletWadypraktycznie wszystkieMiejscowośćwarszawa -
~Anabel / 2024-05-17 19:40
NIE BIERZCIE DEKODERA SMART TV!!! Wzięłam ze względu żeby sobie oglądać filmy na Netflixie, ale żałuję!! Nagrywanie tylko w chmurze i tylko wybrane kanały!! Brak możliwości przewijania!! Brak wyboru ulubionych kanałów!!! Ciągle się wiesza!! Miałam stary dekoder z Vectry i z całego serca żałuję że wymieniłam na nowy!!!!!!!!!! ZaletyBrak!WadyWSZYSTKO!!!MiejscowośćRuda Śląska -
~Ewa / 2024-05-13 13:42
Firma instaluje w mieszkaniu internet i kablówkę i nie wymaga na tą instalację zgodny właściciela mieszkania. W efekcie osoba pomieszkująca zamontowała sobie ten zestaw a " mistrz monterów" powiercil dziury w ścianach ( odpadły przy tym tynki ) przeciągnął kabel i gotowe. ZaletyBRAKWadySAMEMiejscowośćWarszawa -
~Hanka / 2024-05-07 00:38
Ciągle awarie, brak pomocy/ bardzo utrudniony kontakt Zalety0 zaletWadySame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2024-04-22 22:39
Odradzam. Obsługi technicznej i wsparcia technicznego brak. Jeśli zgłosisz problem techniczny odpisują ci że problemu nie ma, czyli przysłowiowe wg nich działa i jest git: a że u ciebie nie działa internet to twój problem . ZaletyBrakWadybrak wsparcia technicznego, problemy techniczne które nie usuwają. Dekodery i routery nie wymieniają nawet po ponad 5 lat jeśli nie zrezygnujesz z oferty.Jeali nie masz innego dostawcy to mają cie w d....MiejscowośćWrocław -
~starzyma / 2024-04-18 11:56
Najgorsza telewizja i internet jaki mam od lat. Faktycznie ceny podnoszone co roku. Ciągle się coś wiesza i aktualizuje. Awarie internetu są często. W tym miesiącu awaria np. trwała 3 dni. Dostałem rekompensatę ok. 20 zł. Kolejna była po tygodniu i dostałem przeprosiny. Nigdy nie wiem, czy tv się załączy, czy internet działa. Jedna wielka zagadka. Ostatnio popsuł mi się pilot i dostałem, taki bez klawiatury numerycznej. Na infolinii powiedzieli, że taki wprowadzili. Totalny badziew! Zaletydobra reklamaWadystabilnośćMiejscowośćChełm -
~Tuffi / 2024-04-14 21:07
Tragedia
Nieustannie rwie się połączenie z wifi 8a problemy z odnalezieniem sieciMiejscowośćŻary -
~Stefan / 2024-04-06 19:19
Jedyne co mogę napisać to nie bierzcie tego szmelcu SMART TV od Vectra, nawet gdybyście go mieli dostać za darmo.
Dno. Porażka. Jedno wielkie rozczarowanie.
Obsługa na infolinii to porażka. Nie uznają żadnych reklamacji. Nawet nie czytają tego, co się do nich pisze, tylko odpisuje jakieś standardowe dyrdymały nie związane ze sprawą, w stylu: zbadaliśmy sprawę i według naszej opinii wszystko u Pana funkcjonuje poprawnie. Wypad na szczaw.ZaletyBRAKWadyCiągłe wieszanie dekodera.
Częste przerwy w odbiorze sygnału.
Opryskliwa infolinia.
Wyłączanie dekodera z gniazda nie pomaga. Czasami trzeba czekać nawet kilka godzin.
Nie uwzględniaja reklamacji.MiejscowośćWarszawa -
~Tytus / 2024-04-06 19:13
Syf, kiła i mogiła. Dekoder Smart TV (na bazie androida) wiesza się co kilkanaście minut. Wyciąganie zasilania z gniazdka to standard, ale często nawet to nie pomaga. Obsługa na infolinii pali głupa. Na reklamacje wysyłają pisma od swoich prawników, że ich zdaniem jakość usługi jest idealna i zgodnie z umową nie ma prawa do wypowiedzenia umowy ani obniżenia ceny. Nie polecam tej firmy nawet największemu wrogowi. ZaletyBrakWadyWieszający się co kilkanaście minut dekoder.
Częste przerwy w dostawie sygnału.
Bałagan w kanałach.
Nie ma możliwości ustawienia własnej listy kanałów ani wyboru ulubionych
Obsługa dekodera to porażka
Nigdy więcej tego syfu nie chcę w swoim domu oglądaćMiejscowośćOstrów Mazowiecka -
~Wkurzony / 2024-03-12 18:18
Uwaga nie tę firmę. Nie polecam. Opłaty podnoszone kilka razy w roku. Teoretycznie zgodnie z inflacją, w praktyce w ciągu roku podnieśli ok. 22%. Obsługa infolinii opryskliwa, wszelkie reklamacje są odrzucane. Regularnie dzwonią i wciskają dodatkowe usługi za dopłatą. Tuner TV to nieporozumienie. Wiesza się kilka razy w tygodniu i trzeba go odłączać od gniazdka. Opłata za przelew z aplikacji to 2 złote (=złodziejstwo).
Jedyne co dobre to transfer internetowy. Ale ich modem Wi-Fi zrywa cały czas połączenie przy Wi-Fi6, więc albo dokupicie sobie własny stabilny Access Point, albo zapomnijcie, że wykorzystacie pasmo światłowodu.
Generalnie firma karana wielokrotnie przez UOKiK za stosowanie niedozwolonych klauzul umownych, więc jeżeli macie alternatywę, to Vectra powinna być ostatnim wyborem. Nie polecam.ZaletyPasmoWadyTuner TV to złom.
Wi-Fi 6 nie działa i zrywa połączenie
Opryskliwa obsługa na infolinii
Regularne podwyżki ponad inflację (zgodnie z umową)
Dodatkowa, bezumowna 2zł za przelew z aplikacji lub e-mail (złodziejstwo!!!)
MiejscowośćWrocław
strona 1 z 11
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »