strona 6 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~HANNA / 2020-05-21 12:18
1Z858AF66899371666
dlaczego kurier stanął aż ........na wycieraczce drzwi bez maski i rękawiczek ?????????????????? -
-
~Iwona / 2022-05-24 09:01
Kurier wpisał w system 644 a pobrał 1644 nie przedstawił się nie przeprosił tylko szedł w zaparte Pani szybko zareagowała i w przeciągu 1/2h miałam zwrot gotówki dzięki szybkiej mojej reakcji nie polecam ZaletyBrak zaletWadyBrak kontaktu wzrokowego kuriera -
~marga58 / 2016-07-10 12:00
Moją walizkę dostarczono z domu kurierem, bez zarzutu, natomiast chciałam tę usługę powtórzyć z powrotem i dowiedziałam się , że takich usług firma ups nie wykonuje
Miałam halucynacje i moja walizka przyjechała sama? Nie wzbudza to zaufania do tej firmy -
~Monika / 2024-02-29 00:08
Witam. Dlaczego odbiorcy przesyłek nie mogą dostać kontaktu do kuriera ? Jakby mieli nr tel do kuriera to mogliby się dowiedzieć mniej więcej o której będzie z przesyłką i nie musielibyśmy siedzieć cały dzień w domu, oczekując na jego przyjezd,bo państwo piszą że dostarczenie odbędzie się do końca dnia. My jesteśmy takimy samymi ludźmi jak wy i mamy rożne sprawy do załatwienia a nie oczekiwanie cały dzień na kuriera bo nie potraficie się określić mniej więcej w godzinach tak jak inne firmy,a po za tym to inne firmy podają numer telefonu do kuriera jak wysyłają informacje kiedy będzie u nas przesyłka.jaki problem wy z tym macie że nie potraficie podać do kuriera numer telefonu. WadyBrak kontaktu do kuriera -
~Natalia / 2020-11-18 12:30
Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!! -
~Niezadowolony z UPS / 2022-02-02 16:42
Obsługuje ten rejon bardzo nie uczciwy człowiek, nie dostarczył przesyłki pod adres tak jak było na przesyłce tylko zostawił w punkcie.Myślę że pracodawca powinien się zainteresować tym co ta osoba robi.Jeśli tej osobie nie odpowiada ta praca to może powinien zmienić. -
~On / 2023-02-13 08:06
Masakra ,brak płatności kartą brak wydania jakiejkolwiek reszty no sorry nie dam 50 zł napiwku !!! W którym wieku żyjemy aby karta nie można płacić ZaletyMiły kurierWadyBrak płatności kartą -
~Paula / 2021-12-17 15:26
Wysyłka poza UE to jakaś kpina. Mało transparentne info o dokumentach. Tydzień wysyłam paczkę bo non stop brakuje papierów. Kurier bardzo mało pomocny i chyba pracuje za karę . ZaletyGdy paczka dotrze to napiszę.WadyNieczytelna stron,.mało pomocna dla klienta przez to paczka opóźniona. Same nerwy -
-
~PAWEŁ / 2019-11-15 19:29
Śledziłem paczkę na stronie miałem dostać dziś paczkę po czym kurier zostawil awizo poszedłem do miejsca w którym rzekomo paczka miała być i jej tam nie było po czym sprawdziłem na stronie i nagle paczka do odbioru w pon żenada.. -
~Renia / 2020-11-08 15:11
Kuriera trzeba sobie wychować, gadget, czekoladki, mini paczka na święta. Kurier będzie chodził jak zegarek, będzie dzwonił jeśli będzie miał paczkę itp. Żadne pieniądze wystarczy drobiazg i miłe słowo. -
~UPS_FAN / 2019-08-30 14:17
Co do poprzedniej opinii, jak się okazuje podane informacje na infolinii były błędne. Po telefonie do oddziału okazało się że pracują i nie ma najmniejszych problemów z odbiorem paczki na miejscu. Duży plus dla oddziału. Nie radzę dzwonić na infolinię. Fatalne podejście do klienta ZaletyKurier i oddział okWadyInfolinia -
~Zdenon Męka / 2022-05-11 15:18
W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany. -
~bx / 2021-02-04 10:51
ciężko sprawdzić tracking, strona albo się zawiesza albo otwiera bardzo długo. -
~Onufry / 2022-08-24 11:50
Ups Ostrołęka kurier nie dostarczył paczki do adresata, Brak powiadomienia o terminie dostarczanie, brak powiadomienia o pozostawieniu pzczki w punkcie, brak awiza, gdyby nie zzainteresowanie o tym gdzie jest paczka leżałaby w punkcie aż zlitowałby się właściciel lokalu i powiadomił o przesyłce. Ludzie!!! są sms-y, maile, telefony a w ostateczności awizo w skrzyne. . podejrzewam, że kurierom latwiej jest zostawić paczki w punkcie niż wozić do adresatów. Mają wyniki i wiekszy przerob. -
~Brzoza / 2020-04-16 09:51
Oprócz szybkiej dostawy nie widzę innych plusów ZaletySzybka dostawaWadyNie czytelna strona brak możliwość zmiany adresu na który mają dostarczyć i kurier który twierdzi że był a nawet nie przyjechał. -
~Dariusz / 2022-09-02 17:19
Brak podjęcia próby doręczenia, cały dzień byłem w domu .Mimo to kurier ustalił nie wiedzieć dlaczego brak możliwości doręczenia .Zostawił paczkę w hurtowni motoryzacyjnej ul Cegłowska 19 Warszawa .Tylko dzięki telefonicznej interwencji byłem w stanie to ustalić Kurier na tyle leniwy i bezczelny ,że nie wykonał do mnie żadnego telefonu i nie wysłał sms-a .Odradzam stanowczo korzystanie z usług tej firmy .Żenada.... ZaletyNie widzęWadyJak wyżej -
-
~Dorota / 2022-01-11 15:03
FATALNIE!!! To już druga paczka zamówiona przez UPS, i ostatnia. Kurier nie dzwoni, nie przychodzi do domu a nawet nie informuje o tym, że przesyłka została przekierowana do punktu odbioru... PORAŻKA Nigdy więcej. -
~Dzidka / 2020-08-28 14:55
Brak informacji o przesyłce, brak wiadomości od kuriera, nie wiadomo kiedy, gdzie i jak, kiepsko ZaletySzybkoWadyBrak jakichkolwiek informacji -
~JA / 2022-01-26 14:53
UPS to najgorszy kurier w Polsce, zero tel, jedyna informacją jest że będzie miedzy ta a ta godzina ( 5 godzin różnicy) a później wysyłają tylko maila że nikogo nie było. Ludzie też pracują w tych godzinach i nie zawsze ktoś jest w domu. Brak jakiekolwiek kontaktu poza mailowym !!! DNO, nie polecam ZaletyBRAK !!!!WadyUPS to najgorszy kurier w Polsce, zero tel, jedyna informacją jest że będzie miedzy ta a ta godzina ( 5 godzin różnicy) a później wysyłają tylko maila że nikogo nie było. Ludzie też pracują w tych godzinach i nie zawsze ktoś jest w domu. Brak jakiekolwiek kontaktu poza mailowym !!! DNO, nie polecam -
~Karolina / 2019-08-20 18:34
Zamówiłam bilet, który koniecznie potrzebowałam dzień przed koncertem i faktycznie status przesyłki doręczony dzień przed koncertem,szkoda tylko,że komuś innemu i kurier nie raczył mnie o tym poinformować, dzowniłam do konsultanta, który powiedział, że ktoś się do mnie odezwie w ciągu godziny, nikt się nie odezwał, nie mogłam się dodzwonić drugi raz. Na szczęscie okazało się, że bilet odebrał ktoś kto mnie znał, bo z jakiegoś dziwnego powodu kurierzy często zostawiają u niego przesyłki. Nie jestem jednak w stanie zrozumieć jak kurier mógł oddac przesyłkę komuś innemu bez informowania mnie o tym.
strona 6 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »