Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4048 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2023-03-27 14:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Kilka razy wysyłałam paczkę kilka kg do Niemiec nigdy nie miałam problemu.
    Kurierzy szybcy, pomocni. Wszystko dostarczone co do terminu, ale trzeba dopłacać często za informację na maila i SMS co dzieje się z przesyłką - wtedy mamy info na bieżąco.
    ZaletyCzas, profesjonalizm, godne zaufania
    Wadycena, problemy techniczne na stronie.
  • ~Matt / 2023-10-03 11:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Wszystko w porządku ???????? brak jakichkolwiek problemów z paczką. Polecam
    ZaletyKontakt z kurierem
    Czas dostawy
    WadyBrak
  • ~Włodzimierz / 2022-03-09 15:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Córka trzykrotnie próbowała zarejestrować się na stronie żeby wysłać paczkę i ja także próbowałem i nie udało się nam - musiałem telefonicznie połączyć się z infolinią (b. sympatyczna pani) i zamówić kuriera, z którym ręcznie zarejestrowaliśmy paczkę (kurier zjawił się bardzo szybko). Przesyłka najtańsza. Strona UPS makabryczna - informatyk widocznie mścił się za cos na firmie.
    ZaletyTanio i szybko. sympatyczna obsługa.
    WadyStrona internetowa i system rejestracji - zrobiono wszysko żeby utrudnić rejestrację i zamówienie wysłania przesyłki.
  • ~Gosia / 2021-12-21 15:03
    Ocena: 4.50 / 5
    dostawa szybka z Polski do Anglii jestem bardzo zadowolona.
  • ~AnnaM. / 2020-06-30 12:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Tyle się naczytałam negatywnych opinii, że z wielką obawą czekałam czy dostanę moją przesyłkę dzisiaj . A tu, taka miła niespodzianka. Tuż przed 12.oo przesyłka doręczona, jeszcze kurier życzył mi miłego dnia.
    Bardzo jestem mile zaskoczona. Anna M.
    Zalety+++
  • ~Beata / 2022-12-16 16:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Paczka bardzo szybko dostarczona do Anglii. Szybka aktualizacja informacji o lokalizacji przesyłki. Kolejny raz jestem zadowolona z usługi.
    ZaletySzybkość i rzetelność transportu.
    WadyZbyt duży przedział czasowy na odebranie przesyłki 8.00 - 18.00
    Brak kontaktu z kurierem
  • ~ewalisek / 2022-06-17 10:51
    Ocena: 4.33 / 5
    przesyłka z Gdyni do Wielkiej Brytanii dotarła po 20 godzinach! Mega szybka sprawna obsługa!Polecam!!
    Zaletyszybka przesyłka do Wielkiej Brytanii w 22 godziny!!
  • ~Maria / 2022-11-24 18:01
    Ocena: 4.33 / 5
    Wysłałam paczkę do UK jestem bardzo zadowolona .Kurier bardzo uprzejmy, komunikatywny choć obcokrajowiec.Paczka dotarła w ciagu 3 dni po uprzednim sms do odbiorcy o czasie dostawy. Polecam
    ZaletySzybka dostawa
  • ~Tom / 2021-12-23 23:21
    Ocena: 4.33 / 5
    UPS Firma kurierska.
    Przesyłka Standard, bez dopłat za ekspress.
    Nadane w punkcie w piątek po godz.16. w Poznaniu. Odebrana przez kuriera po godz.17 tego samego dnia. w Nocy, sobota jakoś 3.00 już w Strykowie pod Łodzią.
    9.47 w poniedziałek doręczona z powodzeniem do klienta w Białymstoku.
    Panie kurier dobra robota.
    Nie wypowiadam się co do reklamacji, bo nie korzystałem, ale obsługa nadania elegancko.
    Pocztę omijam szerokim łukiem, bo jak wchodzę do placówki, to nie wiem czy jestem w urzędzie pocztowym ,czy w kiepskim kiosku ruchu gdzie sprzedają dywan mydło i powidło.
    ZaletyTaniej niż na Poczcie, niby polskiej. Szybkość dostawy, nawet w święta.
    WadyDrożej niż np. DHL itp. ale i tak warto przemyśleć. Mało punktów nadania przesyłek
  • ~Aa / 2022-08-18 14:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja problemów nie miałem jedynie brak kontaktu do kuriera
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Elżbieta / 2023-06-20 18:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usługi. Polecam.

    Jestem bardzo zadowolona z usługi UPS.Zamówiłam w czerwcu przesyłkę do Bułgarii do Słonecznego Brzegu. UPS ma czytelną i przyjazną stronę do wypełnienia danych i obliczenia kosztu przesyłki. Paczkę dostarczono w terminie. W między czasie dostałam info o przesyłce a w dniu dostarczenia rano odebrałam telefon i e.maila o przybliżonej godzinie dostawy. Zdecydowanie Polecam !!! Elżbieta
    ZaletyTerminowa dostawa,powiadomienia o przesyłce na e: maila i telefoniczne
    Wadybrak
  • ~Jakson / 2021-12-24 01:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Sam się dziwie że to pisze ale firma kuriera Ostatnim czasie doręczyła mi 4 paczki w bardzo szybkim czasie z Czech w 24 ekspres w 48 standard
    Paczka w dobrym stanie nie uszkodzona a się bałem bo szły drogie urządzania
    Obsługa infolinii na poziomie dobrym
    Kurier dzwonił
    Dostawa w dogodnych godz 12-14
    Na bieżąco w aplikacji statusy wpisy o aktualnych pobytach paczki w sortowni
    Aplikacja spoko
    Aby tak dalej
    Owszem kiedyś dostarczyli mi paczki w tragicznym stanie a Teraz poprawa i to duża
    Tylko kurier dziwny jakiś
    Polecam :)
    ZaletySzybka dostawa
    Wadynie miły i dziwny kurier
  • ~kurier / 2019-12-19 21:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałbym odnieść się do opinii tutaj zamieszczonych. Pracowałem niedawno jako kurier UPS. Wiele opinii opiera się na błędnych założeniach i mirażach. Dla wyjaśnienia wszystkim zanim coś napiszą:
    1.Kurier nie ma obowiązku dokonywać wcześniejszego kontaktu telefonicznego. Może ale nie musi, żadne prawo do tego go nie obliguje. Część kurierów to robi, gdy np. ma płacone za doręczoną paczkę lub wykonuje usługi kurierskie na zasadzie prowadzenia działalności gospodarczej, wtedy zależy mu na jak największej ilości paczek doręczonych. Jednak w UPS większość pracuje u podwykonawców, którzy zgarniają większość zysku, nie ma zatem żadnej motywacji do doręczenia jak największej ilości paczek. Szczególnie w okresach np. przedświątecznych, gdy jest dużo przesyłek i każda sekunda jest cenna. Kurier działa na zasadach jak listonosz - nie ma adresata w domu, awizo i odbiór w punkcie.
    2. Kurier nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki w godzinach, gdy adresat jest w domu. Są opcje dodatkowo płatne, uściślające godziny doręczenia ale głównie stosowane przez firmy. Trzeba zatem z nadawcą uzgodnić taki fakt i zapłacić więcej.
    3. Kurier nie ma obowiązku posiadać reszty do wydania gotówki w przypadku przesyłki t zw. pobraniowej. Ten aspekt akurat reguluje prawo i jest nie do podważenia.Dla dociekliwych nadmienię, że nawet w sklepie sprzedawca nie ma takiego obowiązku, należność musi być uiszczona w kwocie wymagalnej.
    Każde odstępstwo od w/w reguł jest tylko dobrą wolą kuriera. Należy o tym pamiętać już w momencie zamawiania przesyłki u nadawcy. Niestety spora części klientów ma tylko roszczenia i są to roszczenia nie tylko w stosunku do kurierów ale do całego świata.Malkontent zawsze jest malkontentem.
  • ~Pozytywnie zaskoczona / 2021-12-28 14:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Przeczytałam opinie o firmie już po wysłaniu przesyłki i byłam pewna że nie dojdzie na czas jeśli wogóle. Ale paczka wysłana tydzień przed świętami do Wielkiej Brytanii doszła akurat w wigilię. Było jedynie trochę nerwów ponieważ UPS nie wysyła na e-maila wszystkich potrzebnych papierów, musiałam dzwonić i sama się dowiadywać i szukać w internecie.
    ZaletyDobry kontakt z biurem obsługi klienta, krótki czas oczekiwania na rozmowę.
    WadyBrak wszystkich papierów do pobrania i wysyłki. Żadnej informacji w emailu co trzeba wypełnić
  • ~Zuzka / 2020-07-23 13:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Był tylko jeden dzień opóźnienia dostawy. Kurier miły. Paczka i zawartosc w dobrym stanie.
    ZaletyMiły kurier, dobry stan zawartosci paczki
    WadyOpoznienie kuriera o 1 dzień
  • ~Adam / 2022-03-09 15:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam! Kurierzy fatalni. Już trzeci raz przesyłka zamiast dotrzeć do adresata, dotarła do punktu UPS. Dzisiaj kurier nawet nie był na mojej ulicy, gdzie znajduje się punkt UPS, tylko zostawił w najdalszej części miasta. To jest olewanie klienta, który cały dzień czeka na przesyłkę.
    Kurierów dostarczających przesyłki powinno się jakoś zmotywować do rzetelnej pracy albo zwolnić. skoro olewają swoją pracę i klienta.
  • ~Andrzej / 2019-01-05 12:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Przesyłka nie jest dostarczana pod adres dostawy. Zamiast tego trafia do punktu odbioru, o czym nie jestem informowany - mogę się tego dowiedzieć jedynie śledząc przesyłkę.
    Kurier w ogóle nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki po adres dostawy.
    Zdarzyło mi się to już trzy razy. Chodzi o rejon ul. Domaniewskiej w Warszawie.
    Zaletymożliwość śledzenia przesyłki
    Wadyniedostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres dostawy, brak powiadomień mailem, esemesem lub telefonem o fakcie przekazania przesyłki do punktu odbioru.
  • ~Asia / 2019-04-09 18:16
    Ocena: 3.67 / 5
    W dniu 9.04.2019 miała przyjść do mnie przesyłka, z racji tego, że nie mogłam cały dzień siedzieć w domu poprosiłam babcie żeby czekała na kuriera. Babcia siedziała cały dzień w domu a kurier zostawił paczkę u sąsiadów. Myślę że sklep euro rtv agd powinien pomyśleć o zmianie firmy kurierskiej. A mieszkam na 4 piętrze bez windy a sąsiad u którego kurier zostawił przesyłkę na parterze
  • ~daniel / 2020-10-23 14:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Jednym słowem paranoja, czekałem na kuriera od rana, po południu wyszedłem do sklepu obok, a w trakcie powrotu zastałem kuriera odjeżdżającego - zero kontaktu nic, tragedia po prostu
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
  • ~dir tirp / 2020-02-17 21:19
    Ocena: 3.67 / 5
    szefostow pewnie kawał h.... procesy pewnie skur....... ale na koncu są zawsze zwykli ludzie którzy dostają pod upie... Co do zasady w obenych czasach PODSTAWOWĄ zaletą nadawania paczek bezpośrednio w firmie kórierskiej jest to że pośrednicy od 6m tną małe firmy na naliczaniu dodatkowych opłat za niestandard/zły pomiar... rekordziści dostają korekty na 50tys ... zajwisko nagminne dotyka wszystkie małe firmy.. w plecy od 200zł wzywż -dotyczy ok 25/40% paczek... poczytaj w internecie zanim zdecydujesz sie na takie cuś jak TANIEJNIEBEDZIE.PL, sendit, furgonetka czy inny badziew... - znieszczenie paczki czy brak kompetencji doręczyciela w takich sytacjach to pikuś...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12055
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7833
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7321
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3892
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790