strona 8 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~zdzich / 2023-08-19 22:50
Sprostowanie ..nie miałem na myśli hotelu Marriott miało być tam słowo mieliśmy... -
-
~Zdzich / 2023-08-19 22:39
Nie polecam wczasów z biurem Tui, problemy zaczęły się już przed wylotem tzn. na lotnisku w Katowicach okazało się że nie ma na pokładzie samolotu wpisanego jednego z moich dzieci oferta która miałem opłaconą była ok tylko że Tui podało o jedną osobę mniej...czekanie z małym dzieckiem na wyjaśnienie sprawy jakoś się udało tylko dlatego że jest to dziecko które trzymałem na kolanach w innym wypadku wrócilibyśmy do domu???? Brak rezydenta...ale daliśmy radę bez niego. W hotelu Marriott elismy zarezerwowane w umowie że ma być pokój na parterze albo z windą a tu dostajemy pokój bez windy i na 4 piętrze. Po negocjacjach które trwały 2 godziny dali nam pokój z windą ale za dodatkową opłatą. Powrót na lotnisko po wakacjach to masakra..kierowca Tui zawiózł nas nie na ten terminal po odprawie i uzyskaniu informacji że musimy się udać pieszo na terminal z którego lecimy...40 min...pozostała taxi zdążyliśmy na styk...A zapomniałem dodać że w Turcji również nie było jednego dziecka na pokładzie samolotu tam trochę wszystko dłużej załatwialiśmy aby wrócić cała rodzina do domu. Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem. Dodam że cena wakacji nie była niska w porównaniu z innymi ofertami. ZaletyBrakWadyBrak rezydenta nie było zgłoszone dziecko na pokład samolotu kierowca w Turcji z Tui nie był poinformowany z jakiego terminala lecimy.. -
~M. / 2023-08-18 23:20
Totalna porażka!!! Nigdy więcej TUI!!! Proponują oferty, których nikt nie sprawdza. Na miejscu zastaliśmy ruderę, bo hotelem tego nie idzie nazwać...ba nawet motelem.. Brak pomocy ze strony Tui. Brak rezydenta na miejscu wycieczki.
Kontakt tylko i wyłącznie przez infolinię
Za każdym razem na infolinii inny operator, każdy mówi co innego. (Zaproponowaliśmy zmianę hotelu-oczywiście się zgodzili... tylko musimy sami sobie za niego zapłacić + za koszta anulacji obecnego hotelu+ opłatę manipulacyjną+ transwer do hotelu)
Yyy czyli opłacone 2 hotele na jednym pobycie). Dno! Odradzam tą pseudo "firmę turystyczną"ZaletyZniesmaczony klientWadyBrak rezydenta podróży- człowiek zostawiony sam sobie. -
~Roman / 2023-08-18 23:01
Nie polecam tego szlamu,wykwaterowania mnie z hotelu i TUI ma wyjeb.ne ,(nie z mojej winy) naprawdę trzy razy się zastanówcie zanim wybierzecie się z tym biurem gdziekolwiek na wakacje -
~Piotr / 2023-08-17 13:45
Pierwszy raz z TUI mimo niepochlebnych opinii. Zaryzykowaliśmy i jesteśmy zadowoleni. Super obsługa w TUI Centrum Podróży Galeria Łódzka, Pani Karolina pomogła nam w doborze oferty w wyborze wycieczek. Byliśmy w super hotelu ATLANTICA SANCTA NAPA (CYPR) pokój z widokiem na morze za dodatkową opłatą. Hotel super, jedzenie super, warunki super, pokój troszkę mały ale czysty i przytulny. Na 100% niezadowolenie wynika z braku czytania umów i braku rezydenta. Nam rezydent nie był potrzebny. Na pewno wrócę do TUI bo warto ZaletyMiła profesjonalna obsługa w biurze -
~brak / 2023-08-15 20:35
Jak czytam niektóre opinie to mysle ze wiekszosc to analfabeci ktorzy nie czytaja warunkow umowy.. Ktos napisal narzekanie na hotel podajcie nazwe hotelu to zobaczymy ile kosztowal..Rezydenta brak i dobrze mi do niczego nie potrzebny wlasnie wrocielem z Majorki hotel jak w opisie lot z Poznania bez problemu transfer rowniez wystarczy sobie spradzic na mapach jaka jest odeglosc lotniska od hotelu i sie wie ile sie jedzie. Kazdy tylko ma pretensje niech sam zoorganizuje sobie wycieczke mi sie nie chce i nie mam na to czasu wiec juz kolejny raz bylem z rodzina z Tui i zero problemow ale niestety za rok bede zmuszony zmienic biuro poniewaz brak w ofercie Wloch Kalabri a na Sycyli juz bylismy.
Polecam czytac umowy wszystkieZaletybrakWadybrak -
~Jacek Grzelka / 2023-08-14 17:40
Polecam biuro TUI. Byliśmy w hotelu Cullinan Belek - SZTOS! dawno tak super dobrego hotelu nie widzieliśmy. Organizacja ok, przeloty o czasie: Wroclaw (2023-08-03 01:55)- Antalya (2023-08-03 05:55) i
Antalya (2023-08-10 21:10) Wroclaw (2023-08-10 23:05). Kontakt przez myTUI bez problemu. Na dzień przed wylotem do Turcji informacja jaki numer autokaru na nas będzie czekał. Tak samo na 2 dni przed wylotem do domu.Zaletywysoki poziom obsługi, super hotel, dobra organizacja, super godziny lotów.Wadybrak -
~Annna / 2023-08-14 16:42
Do ~alicja23112
Owszem czytałam i zdawałam sobie sprawę, że rezydenta nie będzie, co nie zmienia faktu, że powinien być i pomagać w różnych sytuacjach. W TUI jak widać, rezydent jest tylko po to aby sprzedać wycieczkę fakultatywną - w tej sprawie rezydent potrafił dwukrotnie się przypominać o spotkaniu.
Tak samo jak w ofercie transfer miał trwać około 1h, a trwał przeszło 2h i nie, nie było korków i na przykład sprawa pokoju - otrzymaliśmy początkowo nie taki za jaki zapłaciliśmy - w takich przypadkach rezydent powinien na miejscu pomagać. -
-
~alicja23112 / 2023-08-14 16:16
do Anna. Czyli kupiła Pani wakacje nie czytając informacji? w opisie każdego hotelu jest informacja ze w TUI REZYDENTÓW NIE MA ! -
~Ann / 2023-08-14 14:29
Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku. ZaletyBrakWady- zły opis hotelu
- zakłamany czas transferu
- brak rezydenta na lotnisku
- brak rezydenta w hotelu -
~Anna / 2023-08-14 12:36
Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 2h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku. Wady- zły opis hotelu
- zakłamany czas transferu
- brak rezydenta na lotnisku
- brak rezydenta w hotelu -
~Podróżnik / 2023-08-13 19:06
Odradzam zdecydowanie. Fatalna obsługa i organizacja samego wypoczynku, rozbieżne informacje przekazywane wypoczywającym. Szwankująca aplikacja. Brak rezydenta. Proponowane wycieczki z przewodnikiem, a po ich wykupieniu okazuje się że wysłana osoba nie jest przewodnikiem i nie jest nawet przygotowana (lepiej kupić wycieczki w lokalnym biurze podróży). ZaletybrakWadyjw. -
~Tajniak / 2023-08-09 19:35
Do osób narzekających. Dlaczego nie podajecie nazw hoteli które tak bardzo Was zawiodły? czyżby świadomy wybór kiepskiego hotelu i teraz po wakacjach płacz i rozpacz? -
~K2so / 2023-08-06 16:13
Egipt - Hurghada- hotel Mina Mark
Po tych wakacjach z Tui, nigdy wiecej z nimi nie polecimy.
Rezydent z Tui po skargach polskich turystów na warunki panujące w hotelu szybko uciekł. Nie chciał podpisać żadnej skargi. Kolejnego rezydenta już nie zobaczyliśmy. Dzieki takiemu ich rozwiazaniu mamy problem z roszczeniem zwrotu części środków zadośćuczynienia. Brawo TuiZaletyŁadny hol i tyleWadyUpychanie polskich turystów w najgorszych pokojach, ktore są w fatalnym stanie.
W pokoju od strony ulicy w nocy nie dało się spać- wszycy krzyczą, samochody intensywie trąbią.
Plaża czynna jak i baseny do 18.00. Po tym czasie ludzi się wygania.
Jedzenie monotonne i nie dla dzieci.
Obsługa hotelu dosłownie ignoruje Polaków.
Natomiast oferta z Tiu pięknie przygotowana. Do chwili obecnej sądzimy się za niezgodność oferty z tym co nas zastało :/
-
~Paulina / 2023-08-05 13:06
Nie polecam biura i niekompetencji osób w nim pracujących! Wyjazd wykupiony pol roku wcześniej. Grupa osób. Okazało się że pani źle zaznaczyła i kilka osób jedzie w drodze powrotnej innym samolotem .nie rozumiem jak mogło dojść do takiej sytuacji w polecanym biurze .nie polecam ,radzę omijać te biuro szerokim łukiem. -
~Tomasz / 2023-08-04 16:16
Pierwszy i ostatni raz TUI.Pamietajcie jak widzicie cenę wycieczki na stronie TUI lub w salonie sprzedaży to nie jest to cena ostateczna TUI dolucza różne rzeczy które są obowiązkowe np transfer.Transfer tłumacza tym że w trakcie pandemia nie każdy chciał transferu stąd wydzielenie usługi No chyba jakaś kpina z klienta.Nas oszukano także na pokoju w umowie pokój o wielkości 32 m W efekcie końcowym pokój o wielkości 28 m.Brak rezydenta i problemy z pomocą ze strony czatu Kolejna kpina z klienta.Zlozylismy reklamację jak będą próbowali odrzucić pójdziemy z tym wyżej a nawet do sądu.Hotel w którym TUI oszukuje na pokojach to Eftalia Village w Turcji Zabierajcie ze sobą metrowki i mierzcie pokoje.A pokój o wielkości 28 m TUI sprzedawało jako dwuosobowy My zostaliśmy w takim w cztery osoby.Poznaiismy w tym hotelu jeszcze trzy rodziny z takim samym oszustwem na metrażu pokoju ZaletyBrakWadyOszustwo na metrażu pokoju
Brak rezydentów
Kłopoty z infolinią i czatem -
-
~Adamooss / 2023-08-04 13:24
Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro ZaletyNie ma zadnychWadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu -
~Aleks / 2023-08-04 12:56
Podpisałam umowę o wycieczkę do Turcji w lipcu 2019, następnego dnia wpłaciłam zaliczkę potem 2 dni później napisałam rezygnację a wycieczka miała być dopiero w grudniu 2019. Kontaktowałam się z Biurem Rzecznika Konsumenta i zostałam poinformowana, że zwrot naliczki mi się należy ponieważ zerwałam umowę na conajmniej 45 dni przed wyjazdem i jeszcze nie minęło 14 dni od podpisania umowy. Jest 2023 a ja nadal nie otrzymałam zwrotu zaliczki. Na obsłudze klienta jestem zlewana co chwilę odpisuje inny konsulant i tak od paru lat. ZaletyZeroWady- brak przypisanego jednego konsultanta do sprawy
- nie działania zgodnie z prawem cywilnym -
~Marek Wozniak / 2023-08-04 08:44
To jest kompletna patologia. Zatrudniają złodziei i oszustów. Rąbią na każdym kroku. Reklamacja uznana ale jako rekompensate przyznali…. Bon 300zl na następną podróż z nimi. Ale my już z nimi nigdzie nie chcemy jechać. Na lotnisku od razu oszukują na wizach. Okienka bankowe sprzedają po 25$ ich rezydenci po 28$. Wziął 100$ Potrm się zagapiłem i zapomniałem zabrać. Wróciłem to powiedział że nic mu nie dawałem. Powiedziałem że idę na policję. Pieniądze się odnalazły. Wchodzisz do autokaru to łapska trzymają ci pod brodą żeby im dać 5$ bo TUI płaci im mało. W hotelu pluskwy. Standard hotelu to jakaś kpina po prostu patologia. Wycieczki dwa a nawet trzy razy droższe niż w lokalnych biurach podróży. Omijajcie tę bandę. Nie odpowiadają na emaile. Zwrot rekompensaty na konto niemożliwe. Co jest bezprawne. Robią kpiny z klientów. Po prostu masakra. Lot powrotny był wieczorem. Opaski obcięli przed 12 w hotelu i kazali płacić za wszystko. Ale jak przyjechaliśmy o 23:00 to nie chcieli zwracać za cały dzień opłacony. Nie. Nigdy więcej żadnych biur podróży a szczególnie TUI. ZaletyZaletą jest że w ogóle wróciliśmy.WadyWszystko. Istnienie tego biura(jak widać w komentarzach) to jedna wielka wada. -
~Sip / 2023-08-03 21:42
Turyści TUI nie odlecieli z Antalyi o czasie (3 rano)- problem techniczny samolotu. O 12 zabrani do hotelu. Dostają info od TUI że lot odbędzie się o 21 20. Transfer na lotniskoo...o 21 10 dowiaduj się ze nie ma żadnego samolotu...tylko ten z usterka z rana...dzwonimy do TUI ....brak kontaktu bo tylko do 20 info działa, po tej godzinie turyści już są niewaźni...niczego się nie dowiedzą..przewoźnik każe dzwonić do biura czarterującego lot...żenujący poziom obsługi turystów...do momentu wpłacenia całej sumy za wakacje info Ok po wpłacie sam sobie radz!!! ZaletyBrakWadyNiegodne zaufania...
strona 8 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »