Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-08-21 21:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo polecam TUI w tym roku kolejny raz byliśmy z rodziną na wczasach w Turcji i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu.Ogromne podziękowania dla p.Renaty(jeśli nie pomyliłam imienia)która była przewodniczką na Pamukkale -opowiadała z taką pasją ,że nie dało sie jej nie słuchać.Cudowna kobieta-więcej takich osób!!!!!Oferta odpowiednia do ceny...ale wi-fi słabe...polecam
    Zaletypokoje czyste,woda w basenie czysta,dużo zieleni i leżaków oraz parasoli,każdego wieczoru coś organizowane
    WadySłabe wi-fi,leżaki trzeba zajmować bardzo wcześnie bi inaczej zostaje tylko plaża żwirkowa
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Ewa / 2019-08-09 20:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 01.08 do 08.08.2019r w Czarnogórze , Ulcinj The Long Beach Hotel Montenegro
    - obsługa przemiła i pomocna,
    - pokój czysty - codziennie sprzątany,
    - posiłki - szwedzki bufet - każdy coś dla siebie znajdzie
    - na powitanie czekało na nas schłodzone wino z kieliszkami
    Zalety- jeśli ktoś ceni sobie spokój i miłą atmosferę - polecam
    Wady- brak suszarki i kontaktu w łazience
  • ~blackguy / 2019-08-05 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezydenci mówią jedno a w rzeczywistości jest całkowicie coś innego. Hotel okej. Obsługa klienta i traktowanie klientów to straszna pomyłka. Jako osoba która podróżuje dość dużo NIE POLECAM tego biura podróż, zdecydowanie nie wrócę....
    ZaletyHotel
    Wadyobsługa klienta, rezydenci, traktowanie klientów po powrocie.
  • ~Leszek / 2019-08-04 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu. Nie wszyscy biegle po np angielsku mówią. Wycieczki to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem.
    ZaletyHotel, obsługa ok, rezydencji PORAŻKA, po co w ogóle oni tam są????
    WadyRezydenci do wymiany!!!
  • ~gruby / 2019-08-04 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Maroko Agador Caribbean Village UWAGA !!!! UWAGA !!! WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TYM HOTELEM !!!! Wycieczka została wykupiona W TUI na 7 noclegów natomiast po przesunięciu godzin lotów na miejscu byliśmy tylko 6 noclegów. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 4.00 dnia 20.07.19. a wymeldowani zostaliśmy dnia 26.07.2019 o godzinie 12.00. Ze względu na wylot dnia 27.07.2019 o godzinie 1.55 byliśmy zmuszeni dokupić dodatkowe godziny w pokoju. Niestety po zapłaceniu 30Euro było to możliwe tylko do godziny 18.00. Wracając do pierwszego dnia pobytu w hotelu już przy pierwszym posiłku doznaliśmy szoku ze względu na brak posiłków oraz na jakość jeżeli w ogóle były wydawane w restauracji. Wszechogarniający bród panujący na stołówce widoczny na załączonych zdjęciach. Ogromne kolejki do posiłków które były na niesamowicie niskim poziomie. Ciągły bród na stolikach oraz proszenie się o wydanie sztućców. Kelner przynoszący w rękach widelce oraz wyjmujący pojedyncze serwetki z kieszeni. Ciągły brak filiżanek do napojów co zmuszało konsumenta do używania jednorazówek. Krzywe stoły podparte papierami. Notoryczny taki sam jadłospis oraz zgniłe warzywa oraz owoce widoczne na załączonych zdjęciach. Brak klamek w drzwiach do wejścia do restauracji. Na terenie hotelu panował ogromny bród. Posadzki przy basenach zarośnięte grzybem. Brudne leżaki oraz parasole. Godzinami proszenie się o przyniesienie parasola Pana z obsługi który był bardzo niemiły. Zdechłe ptaki na stolikach. Chodzące bezpańskie koty na zewnątrz ale również w restauracjach przy posiłkach. Na ogrodach oraz przy barach wystające kable pod napięcie co zagrażało życiu. Limity na napoje alkoholowe przy barach bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji. Powodowało to ciągłą agresję pracowników hotelu i wysyłanie klientów do recepcji. Brak wentylacji oraz klimatyzacji w restauracjach oraz jadalniach. Stan toalet na terenie hotelu był w opłakanym stanie co widać na załączonych zdjęciach. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na plac budowy z wysypiskiem śmieci. Łazienka w pokoju była również w opłakanym stanie ze względu na popękane lustra, popękane kafelki oraz uszkodzone toalety. Zimna woda pod prysznicem. Aby otrzymać rezerwacje w restauracji Ala Carte trzeba stać w ogromnej kolejce do biura czynnego tylko 2 godziny dziennie. Jednego dnia można otrzymać tylko dwie rezerwacje co zmuszało konsumenta do stania 3 razy w kolejce dzień po dniu. Oczywiście nie korzystaliśmy z tego aby nie tracić cennego czasu na wakacjach. Całość zmuszało nas do żywienia się poza hotelem co generowało ogromne koszty. Po trzech dniach pobytu spotkaliśmy się z Panią rezydentką firmy TUI która była bardzo miła i w ręcz była zdziwiona że czekaliśmy tak długo na reklamację. Przekazała nam informację że już rok temu zgłaszała do biura Tui o wycofanie hotelu z oferty. Niestety Pani nie ma nawet możliwości kontaktu z menadżerami hotelu. Najgorsze wakacje w moim życiu !!!! Totalnie nie polecam !!!!
  • ~Łukasz / 2019-07-27 18:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z rodziną tj dwóch dorosłych i dwójką dzieci w hotelu Diamond w Bułgarii ( słoneczny brzeg ) i wszystko zgadzało się z opisem zawartym w ofercie.w 100% zadowoleni z pobytu oraz obsługi.w hotelu byliśmy 19.07.2019 - 26.07.2019 i tak się nam spodobało że za rok prawdopodobnie wybieramy ponownie ten hotel.
    ZaletyBlisko do morza
    Obsługa bardzo miła i mowila w języku polskim
    Baseny codziennie sprzątane jak i również pokoje
    Blisko do głównej promenady oraz sklepików z pamiatkami
    Duże ilości napojów w opcji all inclusive a dla dzieci lody w nieograniczonej ilości oraz napoje, frytki, hot dogi, pizza
    Codziennie animacje dla dzieci oraz dorosłych po około godzinie każde lecz nie w języku polskim ale animatorzy dają radę i starają się tłumaczyć na język polski
    WadyMało urozmaicone jedzenie lecz smaczne i dało się zjeść.duze ilości frytek mogły by być zamienione czasami np różnego rodzajami ziemniakow
  • ~Pete787 / 2019-07-26 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybraliśmy się na wakacje z TUI Poland. GF Gran Costa Adeje, Teneryfa, 18-265 lipca 2019.
    Ceny w porównaniu do innych biur wyższe, mieliśmy nadzieję na wyższą jakość obsługi…. Niestety gorzko się rozczarowaliśmy.
    Rezydentki rozdały ulotki i na tym ograniczyła się ich aktywność w dniu przyjazdu.
    Spotkanie informacyjne z mało rozgarniętą rezydentką nie zostało zorganizowane w naszym hotelu, ale OK, potrafimy chodzić i dotarliśmy do pobliskiego hotelu Isabel. Rezydentka nie posiadająca podstawowych informacji o planowanych wycieczkach, głupim uśmieszkiem próbowała nadrobić kompletny brak przygotowania. Rezydentów nie ma w trakcie wycieczek…są zbyt zajęci.
    W umowie i na ulotkach informacja o dacie i godzinie transferu powinna pojawić się w książce TUI zlokalizowanej w hotelu do 48 godzin przed planowanym wylotem. Niestety informacji o transferze powrotnym musieliśmy uzyskać dopiero po kontakcie telefonicznym, ani w recepcji, ani w książce hotelowej ani też w recepcji takiej informacji nie było. Otrzymałem kilkanaście maili i wiadomości sms z przypomnieniem o terminach płatności przed terminem ostatecznej zapłaty, niestety kiedy już cała kwota trafiła na konto TUI stracono wszelkie zainteresowanie klientem… nawet w kwestii tak pryncypialnej jak godzina powrotu, na który trzeba się przecież przygotować. Informacje o wylotach powrotnych dla klientów TUI Germany oraz TUI Great Britain były dostępne w książkach na 4 dni przed wylotem…. czyli jednak można.
    Wielokrotnie w przeszłości korzystałem z biura Itaka i Wezyr ( obecnie Koral) i podobna sytuacja nie zdarzyła się nigdy. Ignorancja, arogancja i kompletny brak przygotowania nie są tym, czego można oczekiwać płacąc niemałe pieniądze za wakacyjny wyjazd. Stanowczo odradzam korzystanie z usług TUI Poland.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~anna / 2019-07-25 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłam z Majorki z biurem TUI z hotelu Globales Condes de Alcudia. Pełny profesjonalizm, i super podejscie do klienta. Pokój w hotelu okazał sie nie taki jaki mielismy w umowie został wymieniony i od razu dostalismy rekompensatę 136 euro. Plaża 3m, pyszne jedzonko. w centrum turystycznej częsci miasta a do starego miasta pieknego 15 min spacerkiem. Stare miasro piekne i w kazda niedziele i czwartki w starej arenie do walki z bykami pokaz Flamenco zapierajacy dech w piersi. Polecam
  • ~grzes / 2019-07-25 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwsze i ostanie wakacje z biurem podroży TUI !!!! Gdybym wcześniej przeczytał te opinie nie zdecydował bym się na wyjazd z tym biurem. Obsługa po przylocie MASAKRA -tak naprawdę brak opieki. Wylądowaliśmy w Bułgarii po 4 rano . Po przylocie w bisie na lotnisku obsługa ograniczyła się do rozdania ulotek i bułgarski kierowca rozwoził nas po hotelach i pozostawił samych sobie. Uwaga : na dokumentach dotyczących przebiegu wycieczki jest zamieszczona informacje, że " po przylocie do hoteli zostaną państwo rozwiezieni naszym komfortowym autokarem" to też jest niezły żart z ich strony, bo autobus nie miał nic wspólnego z komfortem. W hotelu byliśmy po godzinie 6:00 - podczas zakupów biuro zapewniało nas, że od razu dostaniemy opaski i będziemy mogli iść na śniadanie , jednakże w hotelu okazało się że wyżywieniem oraz zakwaterowanie mamy od godziny 14:00 i mamy czekać na recepcji z dziećmi bo nie było pokoju dla nas. Zadzwoniliśmy do Warszawy żeby wyjaśnili nam sprawę i przysłali rezydenta aby nam to wytłumaczył - to uzyskaliśmy odpowiedz, że nikt nie zadzwoni do rezydenta bo on nie musi zawsze być kiedy chcemy. Wysłaliśmy sms na nr podany do pilnego kontaktu. Oczywiście odpowiedz była, że mamy dzwonić do Polski na infolinie.
  • ~hbt / 2019-07-07 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalne podejście do Klienta, informacje przekazywane na bieżąco.
    Wyjazd udany w 100 %.
  • ~Izabela / 2019-07-04 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Wróciłam wraz z dziećmi 29. 06.2019 z hotelu Soneoclub Serenity Bay z Carewa w Bułgarii. To był mój pierwszy wyjazd z biurem podróży Tui i jestem bardzo zadowolona. Od początku zakupu wycieczki u przesympatycznego pana Macieja z Piły do samego końca wszystko było w jak najlepszym pożądku. Hotel zgodny z opisem. Opieka rezydenta na miejscu na każde wezwanie i zawołanie. Transfer z lotniska prezbiegł sprawnie z polskim przewodnikiem.
    ZaletyWszystko.
    WadyBrak
  • ~tomek / 2019-06-24 10:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję rezydentom TUI za pomoc w odnalezieniu moich dokumentów zagubionych przeze mnie podczas transferu na lotnisko w Burgas z hotelu ESPERANTO w dniu 22 czerwca 2019 r. Wspaniali ludzie a pracodawca powinien być z nich dumny. Bogdan J.
  • ~Karol / 2019-06-16 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaczęło się od chamskiego wręcz konsultanta sprzedawcy, który natarczywie wciskał wszystkie możliwe ubezpieczenia kłamiąc, że są obowiązkowe aż prawie zrezygnowałem z rezerwacji. Rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej sugerując się w dużej mierze godzinami wylotów. Raptem miesiąc po rezerwacji zmieniono godziny wylotów w taki sposób, że z 8 dni pobytu zrobiło się 6, ze strony Tui żadnej informacji na ten temat ani mailowej ani telefonicznej. Jak zapytałem dlaczego tak się stało to dostałem lakoniczną odpowiedź w stylu, że zgodnie z regulaminem, pkt.1, bla bla, bla...Na miejscu w Turcji poznaliśmy Polaków którzy mieli dokładnie takie samo odczucie, że biuro podaje inne godziny wylotów aby zachęcić do kupna oferty po czym je zmienia nie informując o tym. Trochę latamy i przyznam, że nigdy nie zmieniono nam godzin wylotów. Na lotnisku w Polsce brak kogokolwiek z Tui, było mnóstwo starszych osób lub lecących po raz pierwszy którym trzeba było pomagać. Na lotnisku w Turcji jeszcze gorzej bo to sobota, duży ruch, masa turystów, gwar, lotnisko duże i co?...nikogo z Tui. Jak wychodzi się z budynku Terminala jakieś dwie Panie w budce Tui lecz nie mówiły po polsku, kierowały na parkingi, lecz bardziej były zainteresowane sobą niż turystami. Turecki kierowca autokaru bardziej martwił się aby czegoś nie pomylić. W hotelu spotkania z rezydentem brak, żadnej informacji organizacyjnej, o hotelu, okolicy itp. W pierwszym dniu padało więc drugiego dnia poszedłem zapytać Pani rezydentki co można robić z dzieckiem gdy pada, odpowiedziała, że "w zasadzie to nic...można pospacerować". Trochę na siłę wyciągnąłem informacje o wycieczkach fakultatywnych które w Tui były trzykrotnie droższe niż organizowane choćby przez hotel. Dla porównania rezydentka z niemieckiego Tui była widoczna wszędzie, w restauracji, w lobby, przy basenach. Sam kilkakrotnie widziałem jak rozmawia z ludźmi. Proszę ocenić samemu. Przy wylocie powrotnym, na lotnisku w Antalii jeszcze gorzej niż podczas przylotu. Teraz już totalny brak kogokolwiek z Tui i brak jakiejkolwiek pomocy, ludzie pozostawieni sami sobie. Porażka powiem szczerze. Żeby być obiektywnym i uczciwym to oferta była zgodna z opisem więc nie powiem złego słowa, stosunek jakości do ceny przed zmianą godzin wylotów ok, po zmianie nie bardzo. Generalnie nie polecam i nigdy więcej z Tui nie polecę.
  • ~Majcher2 / 2019-06-09 10:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak zaoszczędzić na wakacjach i nie przepłacać? Proste. Nie wykupować wycieczki w TUI. Właśnie wróciliśmy z Hiszpani, że strony Tui zero organizacji. Ograniczyliście się tylko do tego by podesłać rezydenta na transfer z lotniska do miejscowości, nawet nie do hotelu. Przez cały pobyt rezydenta widzieliśmy tylko raz na wycieczce do Barcelony. Na transferze na lotnisko nawet rezydent się nie pofatygował, kierowca wysadził wszystkich nie pod tym terminalem gdzie miał nas zawieść. Na własną rękę trzeba było sobie szukać informacji i jeździć autobusami po lotnisku żeby znaleźć odpowiedni terminal (jak wszyscy wiemy lotnisko w Barcelonie jest wielkie) i tracić czas i nerwy. Pierwszy i ostatni raz wakacje z TUI!!!!!!!!!
    WadyBrak informacji jakich kolejek że strony TUI
  • ~DZIDZIA / 2019-05-28 11:10
    Ocena: 5.00 / 5
    WŁAŚNIE WRÓCIŁAM Z WYJAZDU Z ZAKYNTHOS , WYJAZD ZORGANIZOWANY SUPER MIŁA OBSŁUGA POLECAM, W SIERPNIU WYBIRAM SIĘ PONOWNIE NA WYPOCZYNEK Z TYM BIUREM I MAM NADZIEJĘ ŻE WSZYSKO BĘDZIE OK
  • ~Pras / 2019-05-20 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    * Inna oferta na miejscu
    * Nie odebrano mnie na lotnisko, musialem jechac taksówką 120 kilometrów!
    * Bardzo słaba komunikacja
  • ~Kotowi / 2019-05-04 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Really goodbye place before season -we are staiyng at Hersonissos Beach. Maybe that was fault TUI office. First problem -man
    ants in our room - on Poland that willa be a scandal- maybe on Greece not. Another suprise- TUI sold the flight and changing the hour for few hours after neearest too close your holiday. Mamy people from Poland bought these offer only for holiday deadline ( in Poland sobie people working, You mnie - maybe for these Travel Agencyjne that is no problem. Another issue- our hour to airport transfer was changed end grom 12 AM wedo not have a room - nexr 13 hours we do not have any place to live.
    ZaletyGood holiday but not with TUI
    WadyDouble standard - not gór people from Poland ( double standard)
  • ~maria / 2019-05-04 19:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego biura podróży jestem aktualnie na Majorce hotel jest 5 gwiazdkowy pokój miał być dla 6 osób są 2 pokoje w których jest po 1 łóżku małżeńskim pozostałe 2 osoby mają spać w malutkim salonie na strasznie nie wygodnej sofie kiedy prosiłam o zmianę pokoju pokazywali mi dokładnie to samo dziś po oglądaniu wielu tych samych pokoju powiedzieli mi że zmienia mi na inny ale za spora opłata.
    W pokoju jest okropny zapach nie do wytrzymania.
    Zapłaciłam za ten wyjazd ponad 11 tysięcy i oczekiwałam wygodnych i komfortowych wakacji, a zastałam stary smierdzący pokój i nie wygodną sofe.
  • ~Grzegorz / 2019-04-25 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Wiele lat korzystam z wyjazdów organizowanych przez TUI, ale niestety widzę bardzo duże pogorszenie się jakości oferowanych przez nich usług. Kiedyś to biuro było gwarancją pewnego standardu, teraz widzę, że idą na masówkę, interesuje ich tylko kasa. Sprawa żałosnych rezydentów była już tak wiele razy omawiana, że nie ma co mówić. Ostatnio jednak to samo dotyczy tutejszych krajowych ich pracowników, brak kompetencji, niemiły stosunek do klienta, ostatnio miałem do czynienia z niejakim Mateuszem Wiśniewskim z telefonicznego biura obsługi, który w jakiś śmieszny i krętacki sposób usiłował wmówić mi, że biuro TUI zmieniło lotnisko wylotu na wakacje ( z Okęcia na Modlin ) z winy obsługi lotów na Okęciu. Oczywiście o żadnej rekompensacie za koszty dojazdu i powrotu do/z Modlina nie ma mowy.
    W dniu dzisiejszym ( 25.04 ) z kolei po raz kolejny pracownicy ich biura w Promenadzie w Warszawie nękają mnie mailem, w którym dopominają się zapłaty za wykupione przeze mnie wczasy, podczas gdy termin zapłaty mam wyznaczony do 25.06. Taka sama sytuacja miała miejsce w marcu tego roku, gdy dopominali się pieniędzy za inne wczasy, podczas gdy termin zapłaty ( wyznaczony przez TUI ) upływał w maju. To jest naprawdę wkurzające i żałosne, świadczy do jakiego niskiego poziomu zeszło to biuro podróży.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905