strona 45 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Denis / 2019-11-02 20:44
W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio. -
-
~Remawera / 2019-11-01 13:50
Witam, w październiku wykupilismy wycieczkę z biurem Tui na Fuerteventura. Hotel w którym byliśmy to Hotel Club Drago Park. Za tą cene jaką zapłaciliśmy jak na 4 gwiazdkowy hotel w takim standardzie jaki zastalismy to drogo.Hotel 4 gwiazdkowy, chodź osobiście dałabym 2 gwiazdki. Hotel stanął w miejscu ładne kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o pokoje to byly w miare czyste. Sejf w pokoju płatny, brak lodówki. Jesli chodzi o obsługę hotelu to kelnerzy są pracowici, zwinni, szybcy i uśmiechnięci. Śniadania dobre, obiady żadna rewelacja, najbardziej dało sie najeść dopiero na kolacji. Jeśli chodzi o rezydnetke naszego hotelu p. Liliane to niestety ale dobrego słowa nie mogę o tej pani powiedzieć. Wykupilismy dwie wycieczki. Jedna odbyła sie w fajnej atmosferze i wszystko odbylo sie zgodnie z planem. Niestety druga wycieczka z p. Jarkiem który mial nam pokazać całą zachodnią strone wyspy sie nie odbyła ponieważ rezydentka p. Liliana wprowadzila nas w błąd mowiac, że mamy czekać przed hotelem o 8:55 na pana Jarka. Czekając od tej godziny po 20 minutach poszliśmy do recepcji zadzwonić do rezydentki z zapytaniem czy wycieczka sie odbędzie czy nie. Nie odebrała ani telefonu ani nie odpisała na sms. W końcu p. Jarek przyjechał po 40 minutach, zwróciliśmy mu uwage grzecznie i kulturalnie że czekaliśmy na niego od 8:55 tak jak kazała nam rezydentka i dlaczego przyjechał dopiero teraz. A Pan Jarek stwierdził ze on na swoim harmonogramie ma godz 9:20 a w rzeczywistości przyjechał o 9:35 i powiedzial "albo wsiadacie i oglądacie wyspe albo nie". Po czym poprosiliśmy go o wspólny telefon do rezydentki w celu wyjaśnienia tej sytuacji ale p. Jarek stwierdził że nie ma obowiązku nigdzie dzwonić i nie ma już ochoty pokazywać nam wyspy. Wsiadł w auto i odjechał. P. Jarek okazal sie osoba bezczelna która traktuję turystów jak mu czapka leży. Zamiast polubownie załatwić sytuację zachował sie gorzej niż dziecko. Nie dość że sam sie spóźnił to zero profesjonalizmu z jego strony. Na zwrócenie mu grzecznie uwagi strzelił focha i odjechal. Wycieczka była zapłacona a sie nie odbyła. Bylismy stratni moralnie i nie zobaczylismy tej wyspy. A sama rezydentka p. Liliana nie jest nic lepsza. Nie da sie dodzwonić do rezydentów ani drogą sms-ową ani telefonicznie. Oddzwonila dopiero po 5 godz. Gdyby stalo sie cos poważniejszego to z rezydentami nie ma żadnego kontaktu.! Obsluga tui a zwłaszcza rezydenci pozostawia wiele do życzenia. -
~Mareck. / 2019-10-29 11:14
W trakcie pobytu na Cyprze, zmieniono godziny powrotu, z 17:30 na 09:20( 9 godzin ! ) Praktycznie skróciło to pobyt z 7 do 6 dni (przylot na Cypr - późnym wieczorem). Na naszą reklamację, słowną u rezydenta i pisemną do Centrali, nikt nie był łaskawie odpowiedzieć. ZaletyDobry hotel, jedzenie, położenie. B. dobry miejscowy pilot wycieczek, Polka z Cypru.WadyZmiany godzin wylotu w trakcie pobytu, zmieniające plany pobytu. -
~Andi78 / 2019-10-26 13:38
Dla mnie bardzo profesjonalne biuro począwszy od oferty, a na jej realizacji kończąc. Pracuje na tym sztab ludzi doświadczonych i wykwalifikowanych co daje bardzo dobry efekt końcowy. z mojego doświadczenia ocena 5+. ZaletyBardzo szeroka oferta przyciągająca wielu klientów i gwarancja 100% realizacji swoich produktów turystycznych.Wadybrak -
~Patrycja / 2019-10-08 22:38
Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji ZaletyZaletą jedynie może być ładna pogoda i przepiękne widoki. -
~Asia / 2019-10-08 21:15
Biuro podróży oszukuje klientów. Wybrałam nowy hotel z 2018, pokój w ofercie miał być w nowoczesnym standardzie. Po przyjeździe zakwaterowano nas w części hotelu należącej do starego, upadłego hotelu, który został przejęty przez ten który wybierałam. Pokój był stary,nieodremontowany a nawet nieposprzątany. Zglosilismy ten fakt w recepcji. Pokój wymieniono nam dopiero po 2 dniach. Po przyjeździe złożyliśmy reklamację do biura. Biuro w mailu zwrotnym nawet nas nie przeprosiło,a co więcej zrobiło z nas brzydko mówiąc idiotow. Stwierdzili, że nigdzie w ofercie nie jest napisane, że pokój ma być w nowej części hotelu... Tylko, że wybierając hotel nigdzie nie było napisane, że jest stara i nowa część. Poza tym klikając w podgląd zarerwowanego pokoju wystwietlil nam się komfortowe, nowoczesne pomieszczenie. W ofercie na żadnym zdjęciu nie było starej części. Inni turyści z Polski też zostali potraktowani podobnie. Podsumowując zwykłe oszukiwanie i wprowadzanie konsumenta w błąd. -
~Iluzjonista / 2019-10-06 18:21
TUI odwołało dwie (zaplanowane dzień po dniu) wycieczki fakultatywne, przy czym o odwołaniu pierwszej z nich poinformowało sms-em dzień wcześniej o godzinie 22, a o odwołaniu kolejnej NIE POINFORMOWAŁO WCALE. Czekaliśmy o świcie na przystanku i sami dzwoniliśmy do centrum obsługi żeby dowiedzieć się co się dzieje. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem (rezydent na spotkaniu organizacyjnym nie podaje numeru telefonu do siebie, tylko do centrum obsługi, które z kolei niezależnie od tego jak nagła i kryzysowa byłaby sytuacja absolutnie nie godzi się na połączenie z rezydentem). Brak jakiejkolwiek chęci pomocy w alternatywnym wykorzystaniu dwóch zmarnowanych dni z rzędu, brak choćby pomocy w pośrednictwie przy np. zarezerwowaniu samochodu. Po powrocie do kraju ignorowanie pism wnioskujących o odszkodowanie za złamanie regulaminu świadczonych usług (brak informacji o odwołaniu wycieczki fakultatywnej). Brak odpowiedzi na reklamację. Najlepszym podsumowaniem pracy tego biura niech będzie to, że w ich punkcie konsultantka radzi nam… zgłosić sprawę do UOKiKu lub wchodzić na drogę sądową. -
~Karolina / 2019-10-05 14:12
Nikomu nie polecam korzystania z tego biura podróży. Całkowite lekceważenie klienta od momentu, w którym zapłaci. Byliśmy na Rodos, po przylocie na miejsce okazało się, że nasza walizka jest uszkodzona. Zgłosiliśmy to przy stanowisku TUI, powiedziano nam, że mamy zgłosić ten fakt u rezydenta i on wszystkim się zajmie. Następnego dnia zmarnowaliśmy cały dzień czekając na rezydenta, który miał być w hotelu o 15:00, jednak nie dotarł wcale. Pojawił się dopiero w 5 dniu pobytu i po rozmowie z nami uznał że rezydent nie zajmuje się takimi sprawami, jednak jeśli chcemy sporządzi protokół, jednak napisze w nim że zgłaszamy fakt uszkodzenia walizki na lotnisku dopiero 5 dni po lądowaniu (gdzie tu logika i sens?). Walizka to jednak mały problem. Większym był zerowy kontakt z kimkolwiek z TUI na miejscu. Nie mieliśmy numeru telefonu, ani żadnego kontaktu, a na wakacje wybraliśmy się z 15 miesięcznym dzieckiem. Nie chcę nawet myśleć co byłoby gdybyśmy potrzebowali pomocy np. lekarskiej. Większość osób korzysta z biur podróży własnie po to, by czuć się pewnie i bezpiecznie i mieć kontakt z kimś kto potrafi załatwiać sprawy na miejscu- TUI nie zapewnia niczego z tej listy. Raz jeszcze odradzam. Wadybrak kontaktu
lekceważenie klienta -
-
~Miniu / 2019-10-03 19:11
Tragiczne biuro podróży. Mogą się uczyć od TUI Deutschland, z którym latamy od lat jak traktować klientów. Jest to nasza ostatnia wycieczka z tym biurem. Brak kontaktu z rezydentem. Kontakt tylko z infolinią. W dzień powrotu do Polski z Turcji nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z hotelu. Informacja o transferze i miejscu oczekiwania na kierowcę była jasna i czytelna 19:05 w recepcji hotelu. Po 40 minutach czekania przed hotelem okazało się że kierowca niby był a nas nie było a w ogóle Pani na infolinii powiedziała ze mieliśmy oczekiwać na kierowcę za terenem hotelu, za szlabanem, przy głównej ulicy. Jest to jakaś kpina. Inni turyści czekali w lobby na kierowców, którzy podjeżdżali po nich pod sam hotel a następni szli z lista pasażerów do lobby. Po rozmowie z Panem z infolinii dowiedzieliśmy się ze kierowca pojechał i mamy sobie zamówić taksówkę na własny koszt. Na lotnisku od innych turystów którzy jechali z nami w pierwsza stronę do hotelu i z którymi mieliśmy wracać dowiedzieliśmy ze kierowca w ogóle nie zajechał po nas do naszego hotelu. Biuro to należy omijać szerokim łukiem ponieważ w przypadku jakiegoś problemu nie można liczyć na pomoc biura i jego pracowników. Na infolinii odmówiono nam podania numeru telefonu do rezydenta. TUI POLAND olewa swoich klientów i nie jest w stanie załatwić najprostszej sprawy. Turyści tego biura musza liczyć na samych siebie. Jednym słowem brak profesjonalizmu i odpowiedzialności po stronie tego biura za swoich turystów. WadyBrak kontaktu z rezydentem. Opryskliwa, nieprofesjonalna i beznadziejna obsługa klienta przez infolinie. -
~Ania / 2019-10-01 22:14
Wakacje w Turcji, w miejscowości Okurcalar, hotel Gardenia Beach - same pozytywy:
- duży, bardzo czysty pokój,codziennie dokładnie sprzątany,
- wyżywienie rewelacyjne, bardzo smaczne i w ilości nie do przejedzenia,
- bardzo miła obsługa,
- pięknie zagospodarowany teren hotelu - mnóstwo zadbanej zieleni, czysta plaża i teren przy basenach, czyste toalety ogólnodostępne,
- lekarz i pielęgniarka codziennie od 9.00 do 19.00,
- dobra strefa relaksu i zabiegów,
- rewelacyjne wi-fi w każdym miejscu na terenie hotelu, nawet na plaży,
- zakwaterowanie bezpośrednio po przyjeździe(10.00) i od razu dostęp do wszystkich atrakcji i wyżywienia, wykwaterowanie o 12.00 i do momentu wyjazdu (18.10) możliwość korzystania z wszystkich udogodnień i atrakcji oraz wyżywienia.
- i wiele, wiele innych zalet.
Był to nasz czwarty rodzinny wyjazd z TUI w ciągu dwóch lat (zawsze w inne miejsce) i za każdym razem byliśmy bardzo zadowoleni - począwszy od internetowej rezerwacji i strony myTui umożliwiającej całodobowy podgląd rezerwacji, przez godziny lotu, aż po warunki hotelowe. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna cena ofert przy wczesnej rezerwacji. Na maj 2020 roku już zarezerwowałam kolejny wyjazd :)
ZaletyDobry hotel za przystępną cenę. Rewelacyjne wyżywienie. Punktualne odloty oraz transport autokarowy z hotelu na lotnisko. -
~Alija / 2019-09-24 11:28
Jeżdzę z nimi tylko dlatego, że mają w ofercie ulubiony hotel. Niestety...godziny wylotów i powrotów są absurdem i powinna się tym zająć jakaś organizacja. Nie dość, że wylot jest w takich godzinach, że tracimy cały dzień,kolację, to powrót jest w trakcie ostatniej nocy. Powołuję się na to, że pierwszym dniem jest dzień dojazdu, a ostatnim powrotu-jest to jawne naciąganie spraw. Wstyd mi , że jestem z Polski- tylko nasi klienci sa tak strasznie traktowani. Z urlopu wróciłam zmęczona i sfrustrowana. Zamiast 7 pełnych dni na miejscu, byliśmy 6 dni ,a ostatniej nocy musieliśmy wstawać o 3 w nocy, bo wylot był o 7:00 rano. Wadygodiny wylotów i powrotów, które uniemozliwiają wypoczynek!!!!!! -
~Sebastian / 2019-09-20 10:42
nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK. Zaletybrak -
~Edyta / 2019-09-16 19:19
Hotel Azurro Bułgaria nie polecam nigdy więcej !!!!!!!! ZaletyBrak zaletWadyJedzenie okropne w pokojach grzyb smród i robaki obsługa nieprzyjemna nie polecam -
~Ledy / 2019-09-12 22:35
Przełom sierpnia września wykupiliśmy w TUI wycieczkę do Albani. Miała być tak wspaniała, jak by namalowana z naszych marzeń tak przedstawiła to Pani z biura podróży TUI. Rzeczywistość zweryfikowała wszystko bardzo szybko. Przedstawiona oferta to jedno wielkie kłamstwo, oszustwo, nic nie zgadzało się z opisem oferty. Przeżyliśmy tak potężny horror, że już drugiego dnia zgłosiliśmy do rezydenta o zerwanie umowy i aby załatwił nam powrót do kraju nie stety zostaliśmy pozostawieni na pastwę losu, rezydent oświadczył, że jeżeli zrywamy umowę to możemy szukać sobie powrotu na własną rękę a później zgłaszać reklamację na nasze nie zadowolenie. Nie stety w obcym kraju nie byliśmy w stanie nic zrobić, dlatego zmuszeni zostaliśmy zostać i przeżyć ten horror do końca. Cały pobyt odbył się na naszym zdrowiu psychicznym i fizycznym. Nikomu nie życzę wycieczki polecanej przez TUI DO TEGO KRAJU, WOGÓLE TUI JAKO BIURO PODRÓŻY JEST NAJGORSZYM MOŻLIWYM WYBOREM JAKI MOŻE BYĆ. TO SAMI OSZUŚCI, BAJKOPISARZE I NIE KOMPETENTNI LUDZIE, KTÓRZY NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO ZŁEGO ZROBILI LUDZIĄ. LICZYSZ SIĘ W MOMENCIE ZAPŁATY ZA WYCIECZKĘ A POTEM JESTEŚ NIKIM DLA TEGO BIURA PODRÓŻY, POMOCY I OPIEKI NIE URACZYSZ, NIE MÓWIĄC O WYROWNIANIU STRAT JAKICH SIĘ PONIOSŁO PRZEZ ICH OSZUKANE OFERTY. NIC DZIWNEGO, ŻE SZUKAJĄ NOWYCH KRAJÓW NA WYCIECZKI A POTEM ZGANIAJA I SZUKAJĄ WINY W TYCH, ŻE ALBANIA TO KRAJ ZACOFANY I DOPIERO SIĘ UCZY ALE ICH OFERTA PRZEDSTAWIANA, ŻEBY JĄ SPRZEDAĆ, I JAK MY KTÓRZY DALIŚMY SIĘ NACIĄGNĄ NA NIĄ PONOSIMY TEGO KONSEKWENCJE, A TUI ZACIERA RĘCE, ŻE ZAROBIŁ NA NAIWNYCH. SZANOWNI PAŃSTWO NIECH NIKT NIE WYKUPUJE WYCIECZEK W TUI POLSKA BO TO JEDNA WIELKE OSZUSTWO, KŁAMSTWO!!!! ZaletyŻadnychWadyDużo masakrycznie dużo -
~Rafał K / 2019-09-12 21:31
Oferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta. WadyOferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta. -
~Sławomir / 2019-09-11 12:25
tragiczne biuro podróży. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż ten, za który zapłaciliśmy. Nie muszę dodawać,że w standardzie o wiele niższym,a raczej w studio, w którym o standardzie być mowy nie mogło. Sprawa zgłoszona do rezydentki,która niczego nie wskórała. Rekompensata zaproponowana za 3z 7 dni w warunkach odbiegających od zakupionych śmiesznie niska. Po powrocie do kraju biuro twierdzi,że kwotę którą proponują jest taka niska,bo więcej się nie należy,tylko za nocleg. Równie dobrze mogli pozostawić nas na ulicy,a następnie zwrócić nam 200zł po powrocie do kraju,bo takie mają standardy według odpowiedzi na moją reklamację. Nikomu nie polecam tego biura,pewnie jak wszystko jest ok,to nie ma problemu,ale jak się problem pojawia,to takie duże biuro jak TUI nie potrafi tego rozwiązać w żaden sposób. TRAGEDIA Wadyzepsute wakacje,wakacje w skandalicznych warunkach -
-
~ali / 2019-09-09 20:33
W lutym 2019 r kupiliśmy wycieczkę dziesięcioosobową w TUI, była atrakcyjna.czas wylotu około 4,00 rano,jakież było moje zdziwienie gdy po jakimś czasie (nawet nie wiem kiedy),przesunięto nam lot na 17,50 po południu.Po kilku moich interwencjach ,wizytach w tui,uspokajano mnie."Proszę czekać, godziny wylotu na pewno się jeszcze zmienią,przecież do wylotu jest jeszcze cztery miesiące"..... W centrali tui nie mogą nic zrobić ponieważ oni nie sprzedawali wycieczki.zapłaciliśmy za dziesięć osób ,a oni nic nie mogą zrobić!To jest po prostu kpina z klientów ,tym bardziej ,że dowiedziałem się że we wcześniejszych lotach "były wolne miejsca.Dwanaście godzin straty Myślę że takie sytuacje powinny być nagłaśniane w mediach aby klienci otrzymywali to za co płacą,ponieważ nie jedna osoba ciężko pracuje i odkłada na swoje wymarzone wakacje,może jeden raz w życiu...... Wadyniekorzystna zmiana lotu (12 h) -
~Martta / 2019-08-29 15:22
Szczerze odradzam biuro TUI POLSKA, jestem klientem mało wymagającym.
Zakupiłam za wczasy 2+2 otrzymalismy pokój 3 os . Na 3 dobę otrzymaliśmy dostawke. Biuro nie widzi problemu i uważa że bezzasadnie składam reklamację tylko wspomnę dzieci mają 12+ lat . Brak opieki rezydenta , brak informacji o godzinach transferu oraz lotu .WadyOpieka rezydencka poziom 0 , nie dotrzymanie warunków umowy. -
~Klient / 2019-08-26 19:14
Najgorsze biuro w Polsce, jedyne co potrafią to oszukiwać klientów. Opis hotelu w Egipcie w ogóle nie równa się z tym co zastaliśmy na miejscu. Brak rozpatrzone reklamacji, pomimo samych oszustw. Jest tyle innych biur i ostatni raz polecieliśmy gdziekolwiek z tui. Dno. ZaletyNaprawdę nie ma, zero podejścia do klienta. Tylko żeby jak najbardziej naciągnąćWadyWszystko, TUI po tej wycieczce nie ma dla nas żadnych zalet. Banda oszustów -
~Grażyna / 2019-08-23 02:30
W tym roku byłam z Tui w Benidorm w hotelu Benilux Hotel Park. Jestem mega zadowolona. Super oferta w okazyjnej cenie.Organizacja bardzo dobra. Szwankuje jedynie opieka rezydenta na miejscu-a raczej brak możliwości kontaktu telefonicznego, ale to był dla mnie najmniejszy problem. Biuro faktycznie dużo oferuje w rozsądnych cenach. Zaletyhotel, organizacjaWadyniepodawanie nr telefonu do rezydenta
strona 45 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »