Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 947 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-07-03 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro próbuje wszystkie koszty związane z pandemią zrzucić na klienta. Dobroduszni proponują zmianę wakacji na przyszły rok, ale cena jest kilkaset droższa. Zrezygnować nie można, bo przepada zaliczka.
    Wybierając na przyszły rok tańszą ofertę trzeba i tak dopłacić, bo zwiększyły się np. koszty rezygnacji z imprezy, zmieniły się zasady naliczania zaliczek - bo mają swoje wewnętrzne wytyczne. Tak czy owak klient stoi na pozycji straconej, biuro przerzuci koszty zaistniałej sytuacji na niego..
    Nigdy więcej żadnych wyjazdów z tui...!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Beata / 2020-06-20 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważące traktowanie klienta.
    Omijajcie z daleka biuro podróży TUI.
    Ja zamierzam dać sprawę na drogę postępowania sądowego o zwrot zaliczki wszyscy moi znajomi wygrali sprawy w Sądach ja też mam zamiar wygrać.Działajcie bo TUI liczy na to ,że odpuścicie,że nie będzie się Wam zwyczajnie chciało działać.
  • ~Ewa / 2020-06-12 12:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam z TUi kilka razy na wczasach. Raz trafiłam na hotel, który nie był tak dobry jak w opisie , wiele rzeczy było niezgodne z katalogiem.
    Teraz zabarykadowali się za szklanymi drzwiami- nie wiem po co tam siedzą, pokazują telefon do kontaktu. 3 osoby za biurkiem, chyba zdalnie pracują- lepiej robic to z domu niż wkurzać klientów.
    Boją się pandemii, a o klienta się nie martwią- on nie może się bać- niech leci na wczasy, bo jak nie to zwrotu zaliczki nie dostanie.
  • ~Marcin / 2020-05-28 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się dwa razy zastanowić . Pięknie z Tui się rozmawia w momencie zakupu wycieczki . A w sytuacji gdy pandemia szaleje na świecie . Szanowne biuro chce zapłaty całości za wyjazd , na który dobrze wiedza nie będzie można się udać ..... Inaczej straszą iż moja zaliczka przepadnie ...... kpina ......
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~oszukana / 2020-05-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo i kpina, tak można podsumować działania biura TUI.
    Przesłałam do biura pytanie jak chcą rozwiązać problem w związku z wyjazdem, który, jak podają Hiszpańskie władze nie dojdzie do skutku. załączyłam przedruki artykułów hiszpańskich, w którym minister hiszpański oficjalnie informuje, iż na Wyspy Kanaryjskie podróżnych z EU przyjmą dopiero w październiku.
    Na stronie TUI oficjalnie termin nie jest odwołany.
    Tui nie jest w stanie zapewnić mi innego terminu w tym hotelu, bo nie maja go jeszcze w ofercie na przyszłe wakacje.
    Zmusza się mnie do zmiany destynacji i hotelu, choć zaznaczam, iż żaden inny mnie nie interesuje lub utraty 25% wartości wyjazdu
    TUI działa bezprawnie
    Może pozew zbiorowy?
  • ~Agata / 2020-05-18 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasłanianie się specustawą, kiedy klient rezygnuje sam, na warunkach rezygnacji z imprezy turystycznej jest łamaniem prawa klienta. Radę najpierw zagłębić się w szczegóły tej ustawy, a potem ją cytować.
    Obsługa klienta online - kpina.
  • ~Issi / 2020-04-29 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycyckaja klienta na kase i wykorzystaja sytucje z wirusem by przetrzymywac zaliczki klientow naginajac specustawe. Odwolali mi wyjazd w listopadzie z powodu koronawirusa a w swojej ofercie dalej sprzedają tą sama oferte 1000 pln drożej.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują klientów
  • ~kret / 2020-04-22 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui Polska jest firmą wybitnie nieuczciwą. Jej konsultanci (doradcy) działają na szkodę klienta. Byłem na urlopie z TUI Belgium i UK kilka razy i nie było problemów, niestety TUI Polska to inna historia. Pracownicy Tui Polska kręcą, kłamią i działają na szkodę klientów. Pracownicy salonów są nawet gorsi niż infolinia! Nigdy więcej, nawet za darmo!
    Zaletyczasami ceny
    WadyNieuczciwość, błędne informacje od konsultantów, bazarowy charakter salonów (tylko coś wcisnąć), traktowanie klientów jako łatwego źródła dochodu.
  • ~Grześ / 2020-04-15 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd odwołany zaliczka ukradziona. Nigdy więcej z TUI
  • ~Paweł / 2020-04-13 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro podróży jakie może być! Totalnie odradzam, okradają turystów!!! Chętnie podzielę się oficjalnymi stanowiskami TUI w kwestii tego jak okradli na kilkanaście tysięcy złotych klienta! Wycieczka ma sięodbyć na przełomie czerwiec/ lipiec całość wpłaciłem rok temu. W marcu poprosiłem o różnicę czyli zwrot wszystkiego poza zaliczką. Termin pozostałej kwoty mam dopiero w maju. A TUI powołując się na specustawę nie odda pieniędzy. Dopiero za 180 dni. Wspomnę, że ani ja ani TUI nie odmówiliśmy wycieczki teoretycznie ma się odbyć chcę tylko pieniądze które na tę chwilę nie są TUI należne #tematdlauwagi #fraud #oszustwo #fakty #oszusci #TUI #fakt #zlodzieje #biuropodrozy #travel
    WadyTraktują klientów jak maszynki do robienia pieniędzy w nosie mają ich zadowolenie.
  • ~Jawa / 2020-04-09 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów......

    Nie mam wycieczki,nie ma pieńedzy, ale tui ma gotówkę ( moją) na 180...... Tylko czy potem będzie jeszcze tui. Smutne i żałosne jest nasze Państwo, że na coś takiego pozwala. Tui niemieckie biuro robi nas kasę, jak nie wysłać na wycieczkę i zarobić na tym i zniknąć za niedługo.
    ZaletyBrak
    WadyZawłaszczenie nie swoich pieniedzy
  • ~The Wini / 2020-04-08 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie pokazali gdzie maja klientów, płaćcie a jak wam się nie podoba to s...lać. Sądzę, że pieniędzy już nigdy nie zobaczymy, skoro problemy z płynnością mają już teraz i odwlekają zwrot środków o 180 dni, to myślicie, że za pół roku będą mieć te pieniądze. Nikt nowy nie kupuje wakacji, bo nie wiadomo co z ograniczeniami spowodowanymi wirusem, ci którzy jeszcze nie zapłacili, wstrzymują płatności z tego samego powodu. Z czego mają nam oddać, to już jest bankrut tylko jeszcze kombinują jak zgarnąć dla siebie jak najwięcej. Żenada.
  • ~ds / 2020-04-05 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro kompletnie nie umie się odnaleźć w sytuacji koronawirusowej. W kwestii odwołanych wyjazdów centrala odsyła do biura sprzedaży, biuro sprzedaży do centrali i tak w kółko od 3 tygodni. Mailowo poinformowali, że księgowość otrzymała zlecenie zwrotu pieniędzy przelewem, trzy tygodnie później przysłali maila, że zgodnie z nową ustawą mają 180 dni na zwrot lub zaproponują voucher. Za kpiny z klienta zapłacą utratą zamówień, żadna ustawa im nie pomoże. Oczywiście sytuacja biur podróży nie jest łatwa ale klienci też nie mają lepiej i nie może to być usprawiedliwieniem dla robienia z nich wariata. Za voucher dziękujemy, obejdzie się, nie skorzystamy nigdy z usług tego biura.
    Zaletynie zauważyłam
    Wadykpiny z klienta
  • ~Kasia / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z oferty biura podróży TUI. Zawsze myślałam, że wysokie ceny wycieczek w tym biurze idą w parze z jakością. Niestety nic tutaj nie idzie w parze. Nasz wyjazd okazał się totalną porażką. Zacznijmy od początku. Wyczekiwany wyjazd (od roku) na Gran Canarie z wylotem z Warszawy oraz powrotem do Warszawy, zarezerwowane miejsca w samolocie, cena atrakcyjna, hotel super - JEDZIEMY! Kilka dni przed wylotem sprawdziłam nasza rezerwację (coś mnie tknęło). Lot powrotny odbędzie się do Katowic - brak zarezerwowanych miejsc za które zapłaciliśmy, inny przewoźnik. O co chodzi? Halo, nie mamy żadnej informacji e-mail oraz telefonicznej, że coś się zmieniło, że lot powrotny jest zmieniony do Katowic. Dzwonię, pytam. Otrzymaliśmy info, że sami są w szoku jak tak mogło się stać - super wymówka. Proponują zwrot 100 zł (tyle zapłaciliśmy za miejsca obok siebie) info, że jest autobus żebyśmy kupili bilety bo jak ludzie za chwilę się zorientują o tej zmianie to nie będzie już miejsc i tyle. Pomimo to myślimy dobra jedziemy, z Katowic do Warszawy te 40 zł za bilety i 4 h w autobusie, damy radę. Lot na Gran Canarie odbył się oczywiście bez problemu. Następnego dnia miało się odbyć spotkanie z Panią rezydent - nie mieliśmy zamiaru w nim uczestniczyć wszystko mamy już zaplanowane, samochód wypożyczony nie będziemy marnować czasu. Następnego dnia spotkaliśmy naszych sąsiadów z hotelu. Poinformowali nas, że rezydentka nie ma nas na liście osób przebywających w tym hotelu! Jak to możliwe? Kontakt do TUI z pytaniem o co chodzi, oni nic nie wiedzą mamy czekać poinformują nas jak to się wyjaśni. Na własną rękę uzyskałam kontakt do rezydentki - okazało się, że nagle już nas widzi na rezerwacji, dokumenty otrzymała dzień później. Wszystko jest ok proszę się nie martwić. Kolejny dzień i kolejna informacja od sąsiadów z hotelu, że oni jednak mają powrotny lot do Warszawy. U nich nic się nie zmieniło - a lecieliśmy jednym samolotem. Telefon do TUI i nagle mają informacje, że jeden lot został odwołany do Warszawy, więc musieli nas przenieść do Katowic. W takim razie nie można było od razu nas o tym poinformować? Nie ma możliwości zamiany lotu. Ok.. Trudno. Dzień powrotu do kraju okazał się jedna wielka łamigłówka, której nie jestem w stanie rozwiązać do dzis. Akurat dwa dni przed w Hiszpanii weszly obostrzenia informujące o koronawirusie. Niestety. Stoimy pod hotelem i czekamy na autobus, który przewiezie nas na lotnisko. Otrzymaliśmy sms z numerem autobusu. Przyjechał jeden, drugi.. W dalszym ciągu nie ma tego numeru, który mamy w sms a godzina jest już późna. Telefon do rezydentki o co chodzi : proszę się nie martwić i proszę czekać na odpowiedni autobus. Czekamy. Podchodzi do nas kierowca i pyta czy jedziemy, okazało się, że ma nas na liście ale ma całkiem INNY numer autobusu niż otrzymaliśmy! Wsiadamy. Jedziemy. Po drodze minęliśmy się z autobusem o naszym numerze KTÓRY JECHAŁ PUSTY! Wszędzie było słychać kichanie, kaszlanie. Więc czemu zapakowali wszystkich do jednego autobusu a drugi jechał pusty? Traf dał, że na lotnisku spotkaliśmy znajomego z naszego miasta, który wracał do domu bo kilka dni temu zamknęli restauracje w której pracował. Jak się okazało udało mu się kupić bilet do WARSZAWY! Udało mu się kupić ten bilet w tym samym czasie co TUI nas informowało, że w samolocie nie ma już miejsc i nie można zmienić lotu do Warszawy. Więc.. Jak to możliwe?! W sytuacji gdzie w Polsce jest obowiązkowa kwarantanna dla wszystkich wracających z innych państw my mamy lot do Katowic i musimy się dostać do Warszawy, mamy zarezerwowany autobus za który oczywiście również nie otrzymaliśmy zwrotu, mamy jechać tym autobusem i narażać siebie oraz INNYCH uczestników autobusu. W ostatniej chwili zarezerwowaliśmy samochód aby ograniczyć kontakt z ludźmi w Polsce. Nie interesowały nas koszta tego samochodu a dobro ludzi.. TUI naraziło nas jak i innych ludzi na utratę zdrowia. Nie wspomnę o utracie pieniędzy. Tak czy inaczej nigdy nie usłyszymy słowa przepraszamy tym bardziej rekompensaty, ale wiem jedno na pewno, NIGDY więcej nie skorzystamy z tego biura podróży. Najgorsza decyzja o zmianie biura podróży z którym latamy od ładnych kilku lat.
    ZaletyBRAK
  • ~patrycja / 2020-03-31 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam wczasy w tui.de. Napisze tylko tyle:wprowadzają ludzi w błędy i to istotne. Zapewniają o innych warunkach nią są na miejscu, potem nie można się z nikim odpowiedzialnym skontaktować, aż wreszcie po kilku godzinach ktoś oddzwoni poinformować Cię, że jesteś glupkiem.bo jak jest napisane, że apartament D to oznacza, że B. Żenada. Nigdy więcej.
    ZaletyZadana.
    WadyWszystko od początku do końca. I to za taką cenę!
  • ~Lena / 2020-03-20 21:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Jestem w wyjątkowej sytuacji. Przestraszona, zestresowana. I oczekuję, że turystyczny operator zrobi dla gości trochę więcej, niż zwykłe. Ale nie, nic.

    ​ ​ Nie mogłam znaleźć nikogo, kto by ze mną porozmawiał.​ Od 13 marca do dnia dzisiejszego, (17 marca). Podany numer TUI nie działa, "nie możemy zrealizować połączenia" lub w nocy "już nie pracujemy". Wysłałam 7 SMSow, prosiłam o kontakt, dostałam tylko jedno - "Sz. P. Przepraszamy za późną odpowiedź. Niestety nie jesteśmy w stanie znaleźć Państwa rezerwacji." Dziwne, bo podany numer istnieje w systemie, zainstalowałam sobie apke, znalazłam swoje rezerwacje i nagle zauważyłam, że mam dziś lot, przeniesiony 2 dni wcześniej. Nikt mnie o tym nie poinformował.

    ​ W drodze na lotnisko znalazłam w aplikacji czat, ósmy raz poprosiłam o kontakt. I​ cudownie, ktoś do mnie zadzwonił i powiedział, że nigdzie nie lecę, bo jestem obywatelką Rosji.​ "Niech Pani dzwoni do ambasady rosyjskiej". Mieszkam w Polsce już parę ładnych lat, ale na ten moment nie posiadam karty pobytu.​ Ale wiem, że podstawą przekraczania granicy jest​ zezwolenie na pracę, które posiadam.

    Przyjechałam na lotnisko, nikt nie wie nic.

    ​ ​ Znalazłam jakąś osobę, która mi pomogła. Ona wyszukała podstawę prawną, przetłumaczyła to pracownikom. Przeczytałam prosto z mojego telefonu moje zezwolenie na pracę, zapytała mnie, dlaczego to nie jest wydrukowane i nie jest przetłumaczone?

    Dopóki nie powiedziałam o tym, że mogę lecieć, bo mam zezwolenie na pracę, nikt o tym nie wiedział na lotnisku. Pracownicy TUI też nie mieli żadnego pojęcia o tym. Wszyscy mówili - niech pani dzwoni do ambasady rosyjskiej.

    Mam wywód: nie mogę liczyć na TUI, tylko na siebie. TUI sprzedają bilety, i to wszystko. W razie czego - nic nie będzie zrobione dla klientów, oni zapominają o klientach jak tylko dostaną pieniądze. W samolocie było dużo ludzi, którzy też nie wiedzieli nic o tym, że rejs był przeniesiony, dostali informacje przypadkiem od sąsiadów.

    ​ Rozumiem, że ograniczenia przy przekroczeniu granicy nie mają w sobie celu dyskryminacji ludzi po kolorze paszportu. Jedynym celem było niedopuszczanie turystów.​ Wszyscy rozumiemy, że nie jest to najlepszy czas na zwiedzanie pięknej Starówki i innych ciekawostek Polski. Więc spokojnie mogłabym wracać do syna, który mieszka ze mną w Warszawie i chodzi do szkoły. Ale TUI to nie obchodzi. "Wyjątkowa sytuacja" - magiczne słowa, które pozwalają nie robić nic dla swoich klientów.

    ​ ​ A po co? Pieniądze już dostali. Myślę że pójdę do sądu. Cztery godziny nauki zrobione przez mnie dla managerów TUI oraz pracowników muszą być opłacone.

    --
  • ~Dorota / 2020-03-10 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z całą rodziną w Egipcie ( Marsa Alam, hotel Suneo Club). Godzina wylotu i powrotu zgodna z umową, dobra opieka rezydenta Hasana, super obsługa i pyszne jedzenie. Polecam.
    ZaletyJ.w.
    WadyBrak.
  • ~Janusz / 2020-03-08 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel jaz samaya. Wg istniejacych opini mieszkajac w hotelu jaz samaya można korzystać z infrastruktury innych hoteli. To jest nieprawda. Potwierdzil to nam rezydent TUI jak powiedzielismy ze nas wyprosili z basenu z dziećmi. Dlatego nie polecamy.
    ZaletyBrak
    WadyZgodnie z opinia
  • ~Mariusz / 2020-03-08 15:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Za zgodą TUI (tak twierdzi lotnisko) zostałem okradziony przez Straż Graniczną lotniska w Hurgadzie. Strażnik trzymający tabliczkę TUI kazał sobie płacić 28$, kiedy VIZA kosztuje 25$. Dodatkowo złodziej nie chciał wydać reszty z 60$ za dwie osoby. Szkoda, że złodziejstwo za przyzwoleniem biura podróży
    ZaletyHotel Three Corners Sunny Beach - polecam.
    WadyZłodziejstwo za przyzwoleniem I pod szyldem TUI.
  • ~Tom / 2020-03-06 18:02
    Ocena: 2.00 / 5
    TUI traktuje swoich klientów jak przedmioty - fabryka wycieczek, gdzie klient jest taśmowo obsługiwany. Klient ma prawa i obowiązki określone w regulaminie i niech zapomni o jakimkolwiek korzystnym dla niego rozwiązaniu problemu, który wystąpi po drodze. Taktyka TUI to wziąć pieniądze, zapakować klienta w samolot, wyładować w miejscu docelowym, tam wziąć od klienta jeszcze trochę kasy, za dodatkowe usługi i przywieźć z powrotem mając gdzieś, czy jest zadowolony. Proste... Tyle możesz się spodziewać po TUI. Zmiana zaplanowanych godzin wylotu czy powrotu, to standard w tym biurze. Natomiast zmiana miejsca wylotu, do której doszło w mojej podróży i z tego, co czytam, było takich zmian dużo więcej, gdzie TUI po uzyskaniu od klientow pełnej płatności za usługę, likwiduje połączenie z Poznania i proponuje połączenie z Warszawy, miesiąc przed wylotem, z tzw. przyczyn technicznych (co może oznaczać wszystko np.działanie w celu cięcia kosztów biura, kosztem klientów), jest posunięciem niedopuszczalnym. Postawili w ten sposób wielu klientów przed wyborem wyrażenia zgody na taką zmianę lub rezygnacji z wczasów. Wiedząc dobrze, że miesiąc przed wyjazdem człowiek nie znajdzie już wycieczki w korzystnej cenie i w wybranym hotelu. Poza tym wybierając miejsce wylotu, klient robi to świadomie, żeby mieć możliwie najbliżej ze swojego miejsca zamieszkania, a tu nagle okazuje się, że musi jechać 600 km do zmienionego miejsca wylotu, ponieść dodatkowe koszty przejazdu, stracić czas na drogę i wynająć nocleg, bo gdy wylot jest rano, to nocą nie ma sensu męczyć się jazdą. Złożyłem reklamację, a TUI rozpatruje reklamacje, na zasadzie: przyjąć pismo, wysłać krótką negatywną odpowiedź i po sprawie. Odwołanie się od negatywnej odpowiedzi, skutkowało, że ta sama pani specjalistka ds. sprzedaży ponownie odpowiedziała krótko, że TUI podtrzymuje swoją decyzję. Klient może sobie pisać i pisać. Jak chcesz cokolwiek w TUI uzyskać, to kieruj od razu sprawę do sądu, bo system jednoosobowego rozpatrywania reklamacji to kpina. Jak tak dalej TUI będzie traktowało klienta, zmieniało warunki w trakcie gry, to można się spodziewać wszystkiego, łącznie z pozostawieniem klientów w trakcie podróży, na łaskę funduszu gwarancyjnego.
    Do tej pory byłem na 6 wczasach organizowanych przez TUI i po ostatnim, wyżej opisanym incydencie zmieniam sposób planowania swoich urlopów, tak żeby w tych planach nie było TUI. Tomasz.
    WadyJ.W.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1057
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 947
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 58
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065