Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Malka1234 / 2020-08-22 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmmm kupiłam ofertę 5 gwiazdkowego hotelu myśle ze dałabym ze 2. Jedzenie okropne zupy może świeże ale co z tego jak wszystko w nich rozgotowane? Mięsa rozgotowane. Kartofle zimne, ryż to już nawet nie wspomnę. Na deser nie było co zjeść były tylko jakieś sztuczne ciasta z masa z margaryny. Obsługa hotelu bardzo nie miła. A pokoje taki syf. Nie wspomnę jak były pomalowane. Dzwoniłam do TUI wiele razy o pomoc, niestety bez skutku. Dość ze mieliśmy wracać w przybliżeniu o 22:35 to lot powrotny zrobili na 6:10. Poprostu nie polecam.
  • ~Wojtek / 2020-08-11 13:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Zarezerwowaliśmy wycieczkę przez stronę www.tui.pl Nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia na email. Następnego dnia wykonałem telefon na infolinię biura (tragedia, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem od 10 do 20 minut) i pracownik poinformował, że rezerwacja się nie założyła w systemie (pomimo pobrania pieniędzy z konta) i w tej sytuacji chcąc jechać na wycieczkę muszę dopłacić różnicę, ponieważ wycieczka jest już droższa lub będzie zwrot wpłaconych pieniędzy. Podczas wylotu z wakacji wylot opóźniony ponad 3h, brak informacji ze strony biura, dwukrotna próba dodzwonienia się na infolinię biura, bez skutku (czas oczekiwania 10 i 20 minut). Lot opóźniony w miejscu docelowym ponad 5h (konieczność międzylądowania i wymiany załogi).
    Zaletyobługa hotelu bardzo pomocna
    Wadyobsługa (a raczej jej brak) ze strony biura podróży
  • ~Beata / 2020-08-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś nieporozumienie.... Wykupiliśmy urlop we wrześniu 2019 roku. Wylot na Majorkę miał być koniec sierpnia 2020. Od początku roku obserwowałam....na stronie hotelu była informacja że hotel jest zamknięty. W biurze Tui w galerii katowickiej dostałam informację że otwiera się z początkiem sezonu. Ok. Poczekałam...w maju...czerwcu ... lipcu...nadal zamknięty. W biurze zapewnienie że jest czynny, że oni nie mają informacji o zamknięciu. Wpłaciliśmy całość. W ostatnich dniach ( trzy tygodnie przed wylotem) zaczęłam głębiej sprawdzać. Pani w biurze potwierdziła mi informację że nie mają klientów w tym hotelu. Ani w Tui ani w innym biurze nie ma ofert do tego hotelu. Biuro nadal zapewniało nas że jest czynny i 23 sierpnia spokojnie polecimy. Napisałam maila z pytaniem o hotel do zarządu sieci hotelu na Majorce. Zarząd bardzo szybko odpowiedział że z powodu covid19 byli zmuszeni zdecydować o zamknięciu hotelu w sezonie 2020 i że nie ma możliwości aby ktokolwiek spędził urlop w tym hotelu bo najzwyczajniej w świecie jest ZAMKNIĘTY!!!! A Pani w biurze ....nadal twierdziła że hotel jest czynny.... ZGROZA.... Klientów nie mają tam, w żadnym biurze podróży w Polsce ( nawet w Tui) nie ma ofert do tego hotelu, zarząd hotelu mówi że mają zamknięte a Tui twierdzi że otwarte i że polecimy.... Po poruszeniu nieba i ziemi, po napisaniu maila do dyrektora Tui i opisaniu tematu dostałam maila że ...... hotel jest zamknięty!!!!!!!!! Przecież mówiłam im o tym od stycznia!!!!!!! Dostałam dwie propozycje zmiany hotelu w cenie którą wpłaciliśmy. Obie , dla naszej rodziny, po zarezerwowaniu ich dzisiaj zapłacilibyśmy 2000 zł mniej!!!!! Oczywiście zdecydowaliśmy się anulować rezerwację. Jakbym nie była tak uparta i zaufała im polecielibyśmy i wsadzili by nas gdziekolwiek.... A wszyscy mówią "wspomóż turystykę!!!!" Niby dlaczego???? Skoro oni chcą nas oszukać na każdym kroku
  • ~Zu / 2020-08-02 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    20 lipca 2020 r. rozpoczęłam swój zaplanowany i wykupiony już w styczniu
    2020 r. wyjazd na Fuerteventurę do hotelu H10 Tindaya. Planowo wyjazd miał się odbyć w kwietniu, ale z powodu Pandemii nie było to możliwe. Zdecydowałam się przełożyć wyjazd na lipiec. Zdawałam sobie sprawę z pewnych ograniczeń i nieudogodnień, ale nie sądziłam, że zostanę oszukana.
    Natomiast, po dotarciu na miejsce tj. do hotelu Tindaya, chcąc się zameldować, otrzymałam informację, że zostałam przeniesiona, bez mojej akceptacji, do innego hotelu, ze względu na pełne jego obłożenie.
    Pomimo moich protestów (ponieważ zakupiłam pobyt w hotelu Tindaya nie bez powodu i nie miałam zamiaru zmieniać miejsca) zostałam pozostawiona sama sobie (można uznać) z przymusowym przeniesieniem do innego hotelu, który wcześniej nie był przeze mnie zidentyfikowany i zaakceptowany jak moja destynacja.
    Zostałam odesłana, bez możliwości dyskusji (dosłownie, gdyż Pan z recepcji kazał mi się odsunąć i zaczął przyjmować osoby stojące za mną) do hotelu H10 Playa Esmeralda, tej samej sieci, w tym samym (teoretycznie) standardzie, a (wg. opinii pracowników) nawet lepszym, bo hotel przeznaczony jest tylko dla dorosłych.
    Czas trwania transferów między hotelami i wszystkich pozostałych formalności (takich jak zameldowanie) trwał ponad godzinę, przez co nie zdążyłam na obiad, który był serwowany do godziny 15:00. Bar nad basenem serwował jedynie napoje (co jest niezgodne z opisem w Państwa ofercie, gdzie wskazano, że powinny być serwowane przekąski), natomiast kawiarnia „Mike” również była zamknięta, podobnie druga hotelowa restauracja.
    Jedyną możliwością było oczekiwanie do 18:30 do kolacji. Przy czym wylot z Polski był o 8:20, więc przez ponad 10 godzin byłam pozbawiona możliwości jedzenia czegokolwiek.

    Zgodnie z warunkami umowy imprezy turystycznej hotel, po mimo opcji założeń „All Inclusive”, praktycznie nie funkcjonował, o czym nie zostałam poinformowana przed przeniesieniem.
    Z części gastronomicznej, otwarta była jedynie główna restauracja, oraz dwa bary przy basenie i na piętrze, tylko z napojami.
    Serwowane posiłki były katastrofalne, często wręcz niezjadliwe: zimne, suche, nieprzyprawione, czasem nawet surowe.
    Mały wybór i ciągle to samo:
     frytki, ziemniaki, puree, ryż, makaron, suche stare pieczywo,
     jeden gatunek najtańszej ryby,
     zawsze zimna sucha wieprzowina (właściwie kości, a nie mięso) (załączam zdjęcia),
     trochę rozgotowanych warzyw,
     brak baru sałatkowego, codziennie, zarówno na obiad, jak i na kolację był ten sam mały talerzyk deserowy, na którym leżały dwa listki sałaty, kawałek pomidora, odrobina kukurydzy i marchewki (załączam zdjęcia);
     słodycze = obrzydliwe, owoców niewiele.
    ,
    Śniadanie podobnie ubogie niedobre i praktycznie wszystko z podgrzewaczy, z wyjątkiem jajek sadzonych i omletów, które były robione na świeżo. Nawet jajecznica i naleśniki były z podgrzewaczy.
    Kawa, z automatu, nie nadawała się do picia.

    Po wszystko trzeba było stać nie kiedy w 20 osobowych kolejkach.

    Niestety w poniedziałek po przyjeździe nie udało mi się skontaktować z TUI, dopiero następnego dnia rano zgłosiłam zaistniałą sytuacją.
    Zapewniono mnie, że decyzja o przeniesieniu jest dla mojego komfortu i wygody, gdyż w Tindaya jest pełne obłożenie przez co w restauracji są tak duże kolejki, że wprowadzono dwie tury wydawania posiłków.
    Co jak później sama sprawdziłam okazało się nieprawdą, w restauracji było praktycznie pusto.
    Nie mniej jednak będąc jeszcze nie świadoma, ten argument do mnie przemówił, dlatego zaufałam TUI i zostałam w Esmeraldzie.
    Szkoda jednak, że nie wspomnieli również o tym, że hotel Tindaya jest w pełni otwarty (bary, restauracje, kawiarnia, animacje, sklep i inne atrakcje jakie hotele maja w ofercie). W przypadku Esmeraldy jak wcześniej wspomniałam praktycznie nic nie było otwarte i nie miało się to zmienić w ciągu tygodnia mojego pobytu.
    Ta informacja z pewnością zmieniła by moją decyzję o pozostaniu w Esmeraldzie.
    Wypożyczyłam, więc samochód i kolejne dwa dni spędziłam poza hotelem, zwiedzających wyspę i jedząc prawdziwe jedzenie, a nie to co oferowała Esmeralda.
    Po powrocie miałam nadzieję, że może hotel zaczął normalnie funkcjonować, dzięki czemu zwiększy się wybór i jakość potraw, a także zostaną otwarte pozostałe punkty gastronomiczne.
    Niestety poza większymi kolejkami, (teraz już i do windy i baru) wciąż czekało na mnie to samo zimne i niedobre jedzenie. Załamana postanowiłam pójść do hotelu Tindaya na kolację.
    Jak się okazało nie miałam żadnego problemu z dostaniem się do restauracji.
    Widok jaki zastałam wywołałam u mnie oburzenie.
    Zostałam oszukana.
    Rozpocznę od rzekomo tych tłumów, których jakoś nie było… Wręcz przeciwnie, podczas 2,5 godziny, jakie tam spędziłam było praktycznie pusto.
    Podobnie podczas następnego wieczoru.
    W przeciwieństwie do tego, co w tym samym czasie działo się w Esmeraldzie.
    Jakby to co mi wmawiano zarówno w recepcji hotelowej jak i przez TUI, było totalną odwrotnością.
    Tindaya = cisza, spokój, wszystko funkcjonuje bary, kawiarnia, restauracje, serwowane dania są świeże, robione na miejscu, duży wybór: mięsa, ryby, krewetki, owoce morza, sałatki, warzywa, owoce, słodycze, lody.
    Esmeralda = dużo ludzi, kolejki w restauracji, kolejki do baru, kolejki do windy, ta sama kawiarnia „Mike” co w Tindaya, zamknięta, brak przekąsek w barze przy basenie, sklepik zamknięty.
    Jedzenie z podgrzewaczy, zimne, suche, niedoprawione, mały wybór, nigdy nie było krewetek i owoców morza, raz jeden tylko były lody .
    W pokoju w lodówce nie było nawet wody mineralnej, która codziennie powinna być uzupełniana (w opcji All Inclucive jest to standard). Ponadto brak suszarki do włosów, ręcznik został mi zmieniony tylko raz, podobnie jak kosmetyki. Dobrze, że miałam swoje.
    Załączam zdjęcia z obydwu restauracji, które doskonale oddają różnicę.

    W międzyczasie, podczas pobytu, postanowiłam znowu interweniować
    i domagać się natychmiastowego przeniesienia mnie do hotelu, który wykupiłam i za który zapłaciłam 3740 zł. Ponieważ to co oferuje Esmeralda znacznie odbiega w standardzie i jakości od hotelu Tindaya. Niestety odmówiono mi, ze stwierdzeniem, że ewentualna możliwość zmiany hotelu minęła w momencie gdy nie protestowałam przy przeniesieniu zaraz po przyjeździe. Tak to prawda, nie uparłam się by zakwaterować się jednak w hotelu Tindaya, ponieważ zaufałam TUI i zapewnieniom, że hotel Esmeralda będzie dla mnie znacznie lepszy.
    Zostałam przez TUI oszukana. Zostałam przeniesiona do hotelu, który nie był wart nawet połowy tego co zapłaciłam.
    Jeśli sytuacja wywołana pandemią spowodowała ograniczenia w hotelu
    (i nie mam tu na myśli obowiązku noszenia maseczek, czy nakładania przez obsługę dań w restauracji, a funkcjonowanie hotelu, dostępność usług jakie hotel oferuje)
    obowiązkiem TUI było o tym uprzedzić i poinformować mnie w stosownym czasie.
    Również cena takiego pobytu powinna być znacznie niższa od kwoty jaka obowiązywałaby przy normalnym funkcjonowaniu hotelu.
    Jestem świadomym klientem, znam się na branży turystycznej oraz gastronomii i tym bardziej czuję się oszukana.
  • ~Pawel / 2020-08-01 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI to tragedia. Zdecydowanie odradzamy współpracę z TUI. Wycieczka na Fuerteventura z TUI to gwarantowane zepsute wakacje. TUI w ostatniej chwili tj. jak wylądowaliśmy na Furteventura zmieniło nam hotel, który został otwarty po ograniczeniach związanych z COVID19 kilka godzin przed naszym przyjazdem. Brudno, KARALUCHY, bałagan, brak obsługi, brak posiłków, brak leżaków przy basenach, brak rezydenta, brak animacji czy innych obiecanych atrakcji, na klucze do pokoju czekaliśmy 2 godziny - miał być widok na może a dostaliśmy na ulicę i dach kuchni z informacją, że innych nie ma, co było kłamstwem. potem dowiedzieliśmy się że te lepsze pokoje są dla innej wycieczki, która okazała się grupą Niemców.
    Nie kupujcie wycieczek w TUI bo będziecie bardzo rozczarowani. Na infolinii kompletna olewka Klienta i oszukiwanie na każdym kroku. Jak udowodniliśmy że w hotelu do którego mieliśmy jechać są wolne miejsca to powiedziano nam że mają awarię sytemu i nic nie mogą poradzić.
    ZaletyBrak
    WadyTUI to biuro lekceważące Klientów, oszukujące i naprawdę potrafią zepsuć wakacje nawet w najfajniejszych miejscach
  • ~Natalia / 2020-08-01 03:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam TUI,gdyż w tym roku już ostatecznie i bezpowrotnie się zawiodłam na tej firmie.Założyłam rezerwację, po otrzymaniu linku wpłaciłam całą kwotę za wyjazd. Po 2 godz otrzymałam telefon z TUI, że rezerwacja "nie założyła się", a apartament został sprzedany komu innemu. Natomiast środki, oczywiście, poszły na konto TUI.Konsultant , nawet nie przepraszając , zaproponował wybrać coś innego z tego, co jest. Dotychczas, też, prawie każda podróż z TUI miała jakieś kłopotliwe sytuacje / ale zależało nam na konkretnym hotelu i miejscowości, dlatego nie zmienialiśmy operatora/. Pamiętam jak przyjechaliśmy na lotnisko o 2.00. w nocy , a się okazało , że wylot przełożono na 11.30. rano, nikt do nas nie zadzwonił ani nie napisał, choć wiedzieli o tym, że odlecimy dopiero rano. Rezydent/ka/ nie interesowała Klientami się ani w chwili przylotu, ani odlotu. Dla odmiany, Rezydenci z Niemiec mieli b opiekuńcze podejście do swoich Klientów. Dwa razy nam się zdarzyło zapłacić za pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy ponure pokoje z wid na mury. Musieliśmy sami wywalczyć zamianę,gdyż Rezydenci z TUI Polska przeważnie są nieosiągalni. W drodze powrotnej /pewnego razu/ na lotnisku , skorzystaliśmy z pomocy niemieckiej Rezydentki,gdyż naszej, jak zawsze, nie było. Długo by jeszcze można wymieniać różne uwagi, dotyczące wyjazdów z TUI ale chyba nie warto. Lepiej zmienić tego operatora, bo czasy swojej świetności ma on już dawno za sobą.
    WadyKonsultanci nie mają pojęcia o pracy z Klientem. Chyba nie są szkoleni. Po zapłaceniu środków, już nikt się Klientem nie interesuje.
  • ~MARIUSZ / 2020-07-26 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Treść: Szanowni Państwo Lipiec 2020 Kreta. Odradzam TUI na ten rok. Brak rezydentów na wyspie, a kontakt na infolinie to mit- nikt nie odbiera. Brak zainteresowania ze strony TUI swoimi klientami. Skasowali pieniądze i mają wszystko gdzieś. Zmienili godziny odlotu o dobę! Podali tylko suchą informację w aplikacji. Nie interesuje ich wydłużenie pobytu w pokoju. Udało nam się po 2 godzinach dodzwonić na infolinie i otrzymaliśmy, informację, ze sami powinniśmy zainteresować się przedłużeniem pobytu w hotelu na własny koszt. Co z ubezpieczeniem? Zero informacji. Szanowni Państwo przestrzegam bardzo przez TUI. Jesteśmy ich Klientami skasowali pieniądze a za nic nie biorą odpowiedzialności. MY sprawę skierujemy do sądu.
    ZaletyHOTEL
    WadyTUI PO SKASOWANIU ZA WYCIECZKĘ PRZEJAWIA ZEROWE ZAINTERESOWANIE
  • ~Marta / 2020-07-25 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    17.07.2020 byliśmy z dzieckiem na Menorca w hotelu Sur Menorka z dostępnym w cenie aquaparkiem splash. Polecamy hotel, ludzie bardzo mili. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, obsługa życzliwa, pomocna. Jedzenie smaczne, śniadania pod Anglików ale nie przeszkadzało nam to. Animatorzy rewelacyjni, zwłaszcza Mateo, który nawet swój wolny dzień poświęcił dla nas i zabrał nas na różne plaże ???????????? Wyspa piękna, czysta, pogoda ponad 40 stopni w słońcu, w hotelu też porządek. Chętnie tam wrócimy!! Jeśli chodzi o TUI to wszystko na bieżąco w aplikacji było podawane, nie mieliśmy żadnych problemów.
    ZaletyWszystko perfekcyjnie
    WadyJedyna wada to fakt że nie było samoobsługi, tylko obsługa nakładała jedzenie ale wybaczamy w końcu pojechaliśmy na wakacje w pandemię
  • ~Iwona / 2020-07-25 10:39
    Ocena: 5.00 / 5
    dziś przylecielismy z Bułgarii bylismy Sunny Beach /Nessebar w Hotelu Esperanto
    hotel bardzo dobry, przemili ludzie, cudowna pogoda, wszędzie blisko polecamy !!!!!!
    Zaletywszystko znakomicie
    Wadypraktycznie brak drobiazgi jak wszędzie
  • ~L.L / 2020-07-23 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W zeszłym roku byliśmy w Bułgarii z TUI. Wszystko pięknie, po za tym że nas zapomnieli zabrać z hotelu na lotnisko. Reklamacje odrzucili z powodu braku paragonu z taksówki. A w tym roku przepadła zaliczka za wakacje w Egipcie w związku z pandemią i niemożliwością wycieczki))))
    Czujemy się oszukani
    Zaletycena
    Wadynierzetelność
  • ~Agnieszka / 2020-07-22 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,

    Po pierwsze dziś jest nasz wylot do Polski a nie do hotelu to uwaga apropo Państwa dzisiejszej informacji, po drugie człowiek o normalnych zmysłach powinien potrudzić się o chwilę uwagi aby zrobić z tym "biurem podróży" porządek.

    Próbowałam się z Państwem skontaktować cały dzień poprzez "niesamowitą" infolinię niestety nie udało się co jest totalnym nieporozumieniem a nawet kpiną, automatyczna sekretarka prosząca o "chwilę" cierpliwości i pozostaniu na linii informująca o połączeniu z konsultantem również za "chwilę" to jakaś gra, brak poszanowania dla klientów oraz zero profesjonalizmu tym bardziej że ani na lotnisku ani w hotelu Państwa nie widać co oznacza brak kontaktu.

    Wykupilsmy wycieczkę u Panstwa w maju, która została odwołana z wiadomych przyczyn po opłaceniu ponad 200zł ubezpieczenia od nagłych sytuacji, zostałam poinformowana, że nie było to ubezpieczenie od Corona Virus, nie będę tego komentować jedyne co nasuwa się na usta to totalne oszustwo. 

    Zaliczki za wycieczkę również nie można było wykorzystać na obecny wylot na Fuerteventura z powodu weekendu więc pozostaje czekać 180dni na zwrot gotówki.

    Hotel Elba Sara naFuerteventura ma zakłamane opinie, ponieważ nie są dodawane na stronie tui negatywne komentarze, który sama dodałam w związku z niesamowitą rozbieżnością z informacjami dotyczącymi hotelu a rzeczywistością, jest to oszukiwanie ludzi i wprowadzenie w błąd.

    Państwa biuro to totalna kompromitacja, nie mająca prawa "obsługiwać" ludzi a tym bardziej prowadzić biura podróży.


    Dziękuję i pozdrawiam 

    ZaletyBrak!
  • ~Jurek B / 2020-07-11 09:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam
    W dniach 3-10.07.2020 korzystałem z Waszych usług w hotelu Luna **** Bułgaria Złote Piaski.
    Na wybranie tej oferty z Waszego katalogu skłoniło mnie,że 4 gwiazdki,2 baseny bar przy basenie,bardzo blisko plaża,fajne zdjęcia ale to tyle dobrego.
    To o co mam pretensje do Was,że robicie lub powielacie zdjęcia niesprawdzone.
    Basen przy hotelu to był ale zdjęcia drugiego basenu przy morzu to był i to fajny ale to z hotelu Morskie Oko a więc nie z hotelu Luna.
    Po przyjeżdzie do Warny na lotnisku powitał nas przedstawiciel Biura i to tyle.
    W hotelu nawet nie było segregatora z TUI bo i po co wejdż sobie na stronę TUI Poland my TUI i dowiesz się wszystkiego.
    Wydaje mi się,że nie traktuje się tak klientów którzy Was utrzymują.
    W internecie chodzą filmiki z tego roku- nie powiem z jakiego biura chyba,że na priv i widać rezydentów którzy spotykają się z wczasowiczami na terenie hotelu w naszym hotelu Luna widziałem rezydenta z czeskiego biura aż 2 razy i to do jednej turystki się fatygował.
    Aż się boję jak będę traktowany w przyszłym roku bo musiałem zmienić rezerwację z uwagi na pandemię.
    A teraz opinia o hotelu Luna ****
    Przyjazd około godz 8:30 do hotelu zaraz otrzymaliśmy opaski,klucze-dziewczyna z recepcji tylko język bułgarski.
    Pierwszy posiłek kolacja bo doba hotelowa od 15-16 więc już po obiedzie.
    Pokoje ładne duże,łazienka duża,reczniki,kosmetyki tv płaski 2 programy polskie Polonia /sprzedaż złota przez 10 godz/ i drugi katolicki.
    Pokoje sprzątane codziennie tzn opróżniane kosze ,świeże ręczniki codziennie i pościel.
    Balkony syf bo nie sprzątane,myte a tam mewy,albatrosy,wróbelki lubiały spuścić co nieco.
    Basen stosunkowo mały,ale pusty bo trafiliśmy z pierwszą grupą Polaków,trochę Bułgarów,Rumunów,Czeszka.
    Basen tylko przez jednego ratownika był sprzątany z piasku na schodach,z liści w wodzie,ale kafelki to myte były tylko przy stanowisku ratownika.
    Lobby bar przy basenie bez zarzutu.
    Wprawdzie jestem w podeszłym wieku,ale trochę animacji,muzyki by się sprzydało na basenie bo cisza tylko plusk wody.
    Zresztą po 18 jak zaczęto ustawiać stoliki,leżaki,krzesełka przy basenie to hotel umierał jedynie muzyka dochodziła z plaży z hotelu obok.
    Jedzenie trochę monotonne,ale każdy mógł coś zjeść choć musiał prosić niemiłą obsługę że chce 2-3 kawałki sera,kiełbasy ,pomidora itp zawsze na posiłkach można było wyprosić baraninę,kurczaka,wieprzowinę,wołowinę ale też niezbyt ciepłe to były dania gdyż nie były w podgrzewaczach tylko donoszone z kuchni i podawane przez 1 lub 2 osoby.
    Pieczywo niezbyt świeże,kawa,herbata,kakao,napoje do obiadu i kolacji i bardzo dużo owoców/czereśnie,arbuz,brzoskwinie,jabłka,ciasta codziennie inne oczywiście smaczne oraz parę rodzaji lodów.
    Obsługa myła dezynfekowała stoliki żadnych uwag.
    Kolejną uwagę to mam co do lotu.
    Uważam,że należy uczulić linie lotniczą ENTER,aby zwracała uwagę na względy bezpieczeństwa i karała pasażerów za ściągnięcie zabezpieczenia na twarz,ledwo wyświetlił się komunikat o odpięciu pasów,a zaczęły się pielgrzymki bez maseczek do toalety pomijam dzieci bo są ciekawe jak wygląda toaleta,ale dorośli przecież ten lot trwał 1,3 godz.
    Latali tam i z powrotem obsługa musiała z wózkami bo była sprzedaż pokładowa posiłków przejeżdzać do przodu i do tyłu bo ONA lub ON już nie może wytrzymać i kolejki pod toaletami oczywiście bez maseczek.PARANOJA.
  • ~Anna / 2020-07-03 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro próbuje wszystkie koszty związane z pandemią zrzucić na klienta. Dobroduszni proponują zmianę wakacji na przyszły rok, ale cena jest kilkaset droższa. Zrezygnować nie można, bo przepada zaliczka.
    Wybierając na przyszły rok tańszą ofertę trzeba i tak dopłacić, bo zwiększyły się np. koszty rezygnacji z imprezy, zmieniły się zasady naliczania zaliczek - bo mają swoje wewnętrzne wytyczne. Tak czy owak klient stoi na pozycji straconej, biuro przerzuci koszty zaistniałej sytuacji na niego..
    Nigdy więcej żadnych wyjazdów z tui...!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Beata / 2020-06-20 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważące traktowanie klienta.
    Omijajcie z daleka biuro podróży TUI.
    Ja zamierzam dać sprawę na drogę postępowania sądowego o zwrot zaliczki wszyscy moi znajomi wygrali sprawy w Sądach ja też mam zamiar wygrać.Działajcie bo TUI liczy na to ,że odpuścicie,że nie będzie się Wam zwyczajnie chciało działać.
  • ~Ewa / 2020-06-12 12:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam z TUi kilka razy na wczasach. Raz trafiłam na hotel, który nie był tak dobry jak w opisie , wiele rzeczy było niezgodne z katalogiem.
    Teraz zabarykadowali się za szklanymi drzwiami- nie wiem po co tam siedzą, pokazują telefon do kontaktu. 3 osoby za biurkiem, chyba zdalnie pracują- lepiej robic to z domu niż wkurzać klientów.
    Boją się pandemii, a o klienta się nie martwią- on nie może się bać- niech leci na wczasy, bo jak nie to zwrotu zaliczki nie dostanie.
  • ~Marcin / 2020-05-28 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się dwa razy zastanowić . Pięknie z Tui się rozmawia w momencie zakupu wycieczki . A w sytuacji gdy pandemia szaleje na świecie . Szanowne biuro chce zapłaty całości za wyjazd , na który dobrze wiedza nie będzie można się udać ..... Inaczej straszą iż moja zaliczka przepadnie ...... kpina ......
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~oszukana / 2020-05-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo i kpina, tak można podsumować działania biura TUI.
    Przesłałam do biura pytanie jak chcą rozwiązać problem w związku z wyjazdem, który, jak podają Hiszpańskie władze nie dojdzie do skutku. załączyłam przedruki artykułów hiszpańskich, w którym minister hiszpański oficjalnie informuje, iż na Wyspy Kanaryjskie podróżnych z EU przyjmą dopiero w październiku.
    Na stronie TUI oficjalnie termin nie jest odwołany.
    Tui nie jest w stanie zapewnić mi innego terminu w tym hotelu, bo nie maja go jeszcze w ofercie na przyszłe wakacje.
    Zmusza się mnie do zmiany destynacji i hotelu, choć zaznaczam, iż żaden inny mnie nie interesuje lub utraty 25% wartości wyjazdu
    TUI działa bezprawnie
    Może pozew zbiorowy?
  • ~Agata / 2020-05-18 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasłanianie się specustawą, kiedy klient rezygnuje sam, na warunkach rezygnacji z imprezy turystycznej jest łamaniem prawa klienta. Radę najpierw zagłębić się w szczegóły tej ustawy, a potem ją cytować.
    Obsługa klienta online - kpina.
  • ~Issi / 2020-04-29 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycyckaja klienta na kase i wykorzystaja sytucje z wirusem by przetrzymywac zaliczki klientow naginajac specustawe. Odwolali mi wyjazd w listopadzie z powodu koronawirusa a w swojej ofercie dalej sprzedają tą sama oferte 1000 pln drożej.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują klientów
  • ~kret / 2020-04-22 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui Polska jest firmą wybitnie nieuczciwą. Jej konsultanci (doradcy) działają na szkodę klienta. Byłem na urlopie z TUI Belgium i UK kilka razy i nie było problemów, niestety TUI Polska to inna historia. Pracownicy Tui Polska kręcą, kłamią i działają na szkodę klientów. Pracownicy salonów są nawet gorsi niż infolinia! Nigdy więcej, nawet za darmo!
    Zaletyczasami ceny
    WadyNieuczciwość, błędne informacje od konsultantów, bazarowy charakter salonów (tylko coś wcisnąć), traktowanie klientów jako łatwego źródła dochodu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004