nigdy wiecej z tui osobiscie wykupilem wycieczke w marcu 2020 na wrzesien egipt z gwarancja niezmiennosci ceny w sierpniu zwrucili mi zaliczke gdyz nie ma lotow z wroclawia do egiptu nie proponujac mi zmiany lotniska jak chce moge doplcic 2000l to polece z katowic na reklamacie nie odpowiedzieli do dzisiaj zanim mowisz w Tui wyciecke njpierw precyt opinie o tui
Zaletydno
Wadybrak odpowiedzi na reklamcje
~Wojtek / 2021-02-11 09:52
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT. Reklamacja rozpatrywana 10 miesięcy a odpowiedź bezpodstawna na 3 zdania. Jakość obsługi ich działu reklamacji bez skali.
Zaletybrak
Wadybrak
~Blonde / 2021-02-01 14:39
Ocena: 1.67 / 5
Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch
WadyEverything
~Andy / 2021-01-28 07:07
Ocena: 1.33 / 5
Niestety nie dotrzymują umów, odwołują rezerwacje bez podania przyczyny . Promocję u nich to ułuda. Pod koniec 2020r zaoferoali dosyć atrakcyjny pobyt w Chorwacji, skusiłam się zapłaciłem zaliczkę... obecnie otrzymałem anulację z beznadziejną propozycją zmienną nie odpowiadającą ich regulaminom.
WadyNie dotrzymują umów
~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
Nigdy więcej TUI. Nie polecam.
Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
~Michał / 2021-01-03 14:11
Ocena: 1.33 / 5
Sprzedając nam wycieczkę napisane mieliśmy ze testy na COVID sa robione na lotnisku i wynik otrzymujemy maksymalnie do 12 godz. Na miejscu okazuje się ze cześć faktycznie tak je otrzymała ale nie wszyscy. Reszta musi czekać nawet do 48h. Na wynik, a ze moja żona już ma wynik a ja nie i jesteśmy w jednym pokoju musimy czekać razem. Czyli dwa dni z tygodniowego urlopu spędzimy w pokoju. Zostaliśmy odszukani i sprawę oddamy do sądu.
~Małgorzata / 2020-12-31 11:31
Ocena: 3.00 / 5
Fatalny poziom obsługi, wymijające odpowiedzi na maile. W moim wypadku biuro dolożyło wszelkich starań, zeby uniemożliwić zmiany rezerwacji w terminie bezplatnym. Najgorsze doswiadczenie ever. Unikajcie!
~Marza / 2020-12-13 16:19
Ocena: 5.00 / 5
Side Alegria hotel super, wszystko na najwyższym poziomie, jedzenie pyszne,hotel bardzo ładny,czysty, alkoholu dużo i dobry.ludzie, którzy oceniają go negatywnie są rozkapryszeni.
~Natalia / 2020-12-12 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Hotel miał być 5-gwiazdkowy, okazał się zaniedbanym przytułkiem bez wody. Brak odpowiedzi na reklamacje. Sprawa w sądzie.
ZaletyBrak
WadyBezczelne oszustwo
~Anna / 2020-12-09 07:25
Ocena: 3.67 / 5
Wybrałam się do Hotelu w Turcji Side Alegria Hotel...14 noclegów i ani jedna noc nie przespana cała. W hotelu mnóstwo pijanych Rosjan (Polacy tez nie wylewali za kołnierz). Wrzaski od 6.00 rano, Rosjanki otwierały drzwi na korytarz i muzyka na full. Imprezy na balkonach kończyły się ok. 2.00 w nocy. W pokojach trwały nawet do 6.00.
Ogromna akustyka, cienkie ściany i robili co chcieli. I tak 15 dni...MASAKRA
chciałam wcześniej wrócić, ale się nie udało, bo podobno nie było miejsc w samolotach.
Jestem po zawale i udarze mózgu, przyjechałam wypocząć. Nie udało się wypocząć. Stres, niewyspanie, ciągły ogromny hałas, walenie drzwiami (nie odkryli klamek), zero reakcji hotelu na pijackie imprezy, spowodowało, że dwukrotnie znalazłam się w szpitalu. NIKT NIE PANUJE nad gośćmi.
Zaletyładna plaża, czystko, duża recepcja, uprzejma obsługa
Wadywielki hotel, w środku miasta, druga linia zabudowy
~Joanna / 2020-11-19 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści!! Nic dodać, nic ująć! Za wszystko kasuja, gwarancja najniższej ceny itd... choć już było to raz opłacone!!
~Inga / 2020-11-19 00:17
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! ZŁODZIEJE!!! Inaczej tego nazwać nie mogę. Biuro nie poradziło sobie z pandemią, w związku z tym trzeba okradać ludzi i nie zwracać im pełnych kosztów! Tłumaczą się proporcjonalną składką ubezp od rezygnacji. Od znajomej agentki allianz wiem, że nie mają prawa, że ubezpieczyciel wszystko oddaje! Nigdy więcej z tym biurem - jeśli uda się , by utrzymało się na rynku
~Thomaswim / 2020-11-18 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści nie przestrzegający prawa i obowiązujacych regulacji. Całkowite lekceważenie konsumentów i skandaliczny poziom wiedzy konsultantów pokazuje całościowy obraz tego biura. Unikać jak ktoś nie chce mieć problemów.
ZaletyBrak
WadyCała reszta
~Andrzej / 2020-11-07 18:16
Ocena: 3.00 / 5
Pobyt 29 10 do 05 11 2020, hotel jardin tecina gomera. Hotel świetny,lecz biuro tui nie potrafi organizować transferów hotel -lotnisko. mieliśmy samolot o godz 15 ,z hotelu wyjechaliśmy o godz 5 30 na prom o godz 7,na lotnisku byliśmy o godz 8 30.Sami bez możliwości zjedzenia czegokolwiek bo w tej części lotniska nie było nic otwarte,a na ławkach trzeba siedzieć w maskach.Prowiantu z hotelu także nam biuro nie zapewniło ,musieliśmy sami zorganizować. Mieli różne możliwości naszego transferu,następny pro był o 11 więc na lotnisku bylibyśmy o 12 20, statystycznie prom na tej trasie nie spóżnił się w ciągu ostatnich 10 lat ani razu. Mogli też wysłać nas rano do innego hotelu na teneryfie na śniadanie a potem razem z grupą turystów na lotnisko,niestety najłatwiej było im wysłać nas abyśmy spędzili 6 godzin urlopu na ławce na lotnisku.Planista z tui który to zaplanował może powinien zmienić pracę lub nazwę tego co robi. Operator z tui który ze mną rozmawiał myślał że gomera leży na teneryfie.Polecam hotel odradzam biuro pełne pseudo fachowców
ZaletyPIĘKNA WYSPA,
WadyPlaniści biura nie mają pojęcia o planowaniu,nie wiem na jakich zasadach się ich zatrudnia
~Justyna / 2020-11-05 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro, nie polecam. Po wyjeździe okazało się, że pokoje zupełnie różnią się od tych oferowanych i od tych których zdjęcia znajdują się na stronie, nie chodzi tu o drobne różnice, ale o całkowity standard. Okazało się, że hotel jest tylko częściowo wyremontowany , a stara część pokoi to dramat, brud, syf, strach tam przebywać. Po interwencji okazało się, że nie mają wolnych innych pokoi. Następnego dnia zmienili pokój dwóm parom, z czego tylko pokój jednej z par odpowiadał tym ze zdjęć. Trzecia para dostała pokój dopiero po 2 dobach, ale dodatkowo musiała opuścić ten stary z samego rana, żeby móc dostać trochę lepsze popołudniu. Okazało się, że on także nie odpowiadał temu co widzieliśmy na zdjęciach. Dodatkowo, okropne leżaki na plaży i parasole, stare, śmierdzące, basen zniszczony, brudny. Po powrocie napisaliśmy reklamację i co się okazuje, że zdjęcia to zdjęcia i to nie oferta, jest zastrzeżenie w umowie że pokoje mogą się różnić od tych na zdjęciu i nie ma w tym ich winy, nie ma podstaw do uznania reklamacji, jest im przykro, że nie byliśmy zadowoleni. No żena! Radzę omijać to biuro. Kilkukrotnie byliśmy z TUI, zawsze zadowoleni, ale jak widać jakoś się popsuła. Dlatego, aby nie psuć sobie kolejnego wyjazdu nigdy więcej nie skorzystamy w tego biura.
Zaletybrak
~Magdalena / 2020-10-24 11:05
Ocena: 3.67 / 5
W lipcu wykupilismy wycieczke z biura TUI na Kretę z Krakowa do Hersonisos . I na parę dni przed wylotem mąż wszedł na stronę my TUI i sprawdził czy lot się nie zmienił itp .. I wtedy nastąpiło nie miłe zaskoczenie ponieważ lot został zmieniony z Krakowa na Katowice bez informowania nas przez biuro dokładnie chodzi o biuro W Serenada . W tym momencie został wykonany telefon do Pan z biura i zostaliśmy poinformowani że nic nie zależy od nich i że możemy złożyć reklamację i biuro nam odda pieniądze za dojazd do Katowic tak też zrobiliśmy dzisiaj mamy koniec października i nadal nie było odzewu ogólnie jednak wielka żenada . Nie polecam Hotel na zdjęciach też wyglądał inaczej niż na żywo
~katrin / 2020-09-25 12:15
Ocena: 3.67 / 5
Brak rezydenta który niby miał być do dyspozycji.
ZaletyPrzystępna cena wakacji
WadyBrak rezydenta. Trudna obsługa biura
~Polo / 2020-09-22 21:40
Ocena: 1.67 / 5
Brak możliwości przełożenia wylotu na inny termin w sytuacji kryzysowej. Jedyna możliwość to przepisanie na innego uczestnika za opłatą 250zł inaczej pieniądze przepadają. Dziękuje nie skorzystam więcej z usług tego biura z takim podejściem w tych trudnych czasach.
~Małgorzata / 2020-09-12 19:03
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za super zorganizowane wakacje w Grecji mimo ograniczeń związanych z pandemią. Biuro sprawnie przekierowało nasze środki z rezerwacji do Turcji na proponowany wyjazd w tym samym terminie do Grecji.Hotel w Grecji na Krecie spełniał bardzo rygorystyczne obostrzenia sanitarne dla nas ważne bo podróżowaliśmy z dziećmi.Pani w biurze poleciła pakiet ubezpieczenia obejmujący covid i ewentualną kwarantannę.Więc mieliśmy poczucie komfortu na wypadek choroby.Warunki w hotelu zgodne z przedstawionymi w biurze (dobre 4 gwiazdki)Jedzenie bardzo dobre urozmaicone pakowane w jednorazowe opakowania.Personel przemiły woda w basenach czysta i cieplutka.Ogromna dbałość o czystość i komfort gośći.Transwer punktualny sprawny.Cały wyjazd oceniam bardzo dobrze
~Marcin / 2020-09-11 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Totalny dramat!
Wakacje wykupione rok wcześniej, a biuro je odwołuje ... Nie proponują pomocy, wyjścia z sytuacji, innego terminu z moją poprzednią cena - jedynie mogę zmienić termin i dopłacić 4500 zł :)
Leciałem 3 razy z TUI, niestety ale kolejny nie polecę. Śmieszne jest to że w momencie gdybym to ja rezygnował to zabierają mi pieniądze i to ja jestem stratny, gdy Oni zawalają nie tracą nic...