Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 932 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emi / 2021-04-15 18:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje zarezerwowane jeszcze w 2019 roku,z powodu pandemii przesunięte na lato 2020. Tui zmieniło lotnisko na inne miasto w związku z czym zaproponowano mi 3 opcje - wśród nich możliwość rezygnacji i zwrot zaliczki ponieważ zmiana lotniska to zmiana 'istotnego elementu umowy' Skorzystałam z niej. Wszystko odbyło się sprawnie - drogą mailową - i bardzo szybko- w przeciągu 5 dni z przysługujących 14 pieniądze znalazły się na moim koncie, Jakież było moje zdziwienie...gdy zobaczyłam tylko połowę wpłaconej kwoty -460 złotych. Biuro w którym rezerwowałam wyjazd poinformowało mnie że...pozostałe około 400 złotych to ubezpieczenie od kosztów rezygnacji które nie przepadnie jeśli w ciągu najbliższych 3 miesięcy dokonam kolejnej rezerwacji i wtedy ono automatycznie na nią przejdzie. Napisałam do biura że na chwilę obecną nie mam takich planów i poprosiłam o podanie punktów w regulaminie oraz podstawy prawnej na mocy której ubezpieczenie nie jest zwracane. W odpowiedzi dostałam parę punktów regulaminu...oraz zapewnienie ze jednak część pieniędzy może być zwrócona- konkretnie 95 złotych a reszta nie bo 'ubezpieczenie działało i zwrot przysługuje tylko za część niewykorzystaną. Jest to moim zdaniem nieuczciwa praktyka - skoro ubezpieczenie 'działało' to jakim cudem jest możliwość wykorzystania go w całości na nowa rezerwację?Pomijam fakt że gdybym nie upomniała się o nie prawdopodobnie by przepadło bo w 1 mailu z biura nie było mowy o odzyskaniu nawet jego części- tylko informacja o ewentualnym przeksięgowaniu go na poczet nowej rezerwacji
    WadyNieetyczne praktyki mające na celu zatrzymanie jak najwięcej pieniędzy klientów
  • ~Mariusz / 2021-04-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 2 metry szlamu kazali mi dluzsza opinie pisac to wiec pisze zero komöetencji wyjazd oplacony a po 10ciu dniach dalej w app widnieje ze nie oplacone w terminie itd. Bioro obslugi prtelacza od jednego do drugiego nikt nie odbiera w dziale platnosci!!! Zero info co i gdzie te ich vouchery to mozna sobie wsadzis bo za takie ceny to bezposrednio w hotelu krajowym tym samym co iferuje tui z ALL INCLUSIV roznica dochodzi do 700zl!!!!! Oszustwo na maxa kazdy chce w tym kraju drugiego wykorzystac ile sie da nigdy wiecej urlop z TUI PL a
    ZaletyZaleta tego biura moze kiedys bedzie to jak juz upadnie
  • ~Sebastian / 2021-04-04 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.
  • ~aga / 2021-03-22 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
    Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
    https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
    https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
    i wiele innych
  • ~Andrzej / 2021-03-11 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam , przed zakupem imprez First Minut z ubezpieczeniem od rezygnacji w tym biurze.
    Kupjac rok wczesniej impreze oczywiste jest , ze wykupuje sie ubezpieczenie kosztow rezygnacji, nastepnie po kilku miesiacach czekania na wymnarzony urlop, TUI odwołuje sobie impreze ale kosztow rezygnacji nie zwraca,poniewaz traktuje je jako polise OC,Zanim cokollwiek kupicie Panstwo w TUI z dalekim terminem realizacji dwa razy sie zastanówcie, Praktyki postepowania z kientem jak w PRL, obsługa opryskliwa , zenujaco arogancka.

    pomimo ładnej strony internetowej i zachecajacych ofert , buiro nalezy do aroganckich i złodziejskich firm.
    Nie polecam.
    Andrzej W.
    ZaletyŁadna strona internetowa, manipulujaca klientami
    WadyRealizacja usługi, arogancja i złodziejskie praktyki
  • ~Aga / 2021-03-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to porażka. A w dobie covid lepiej nie kupować od nich nic. Szkoda czasu. 3 razy zmieniana rezerwacja na moją niekorzyść
  • ~Norbert / 2021-03-07 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, brak zwrotów zaliczki z uwagi na COVID-19, takie niby wielkie biuro a praktyki jak na targu. Zawiodłem się totalnie.
  • ~Bartek / 2021-03-05 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem! Z powodu Covid odwołali nam wyjazd na narty i myślałem, ze oddadza mi normalnie cała zaliczkę. Oddali mi 50%, bo cześć wg nich pokrywala koszty ubezpieczenia, ale to nie ja zrezygnowałem! Teraz dostalem odpowiedz, ze z tych pozostalych 50 proc, oddadza mi tylko 150pln, czyli 989 zatrzymali dla siebie!!! Tytułem składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej! To juz jest zwykle zlodziejstwo.
    Dodatkowo, w zeszłym roku, dali ciała z Covidem i dostaliśmy voucher tytułem rekompensaty niewykorzystanego z ich winy urlopu. Voucher jest do maja tego roku. Poprosiłem więc, o przedłużenie znowu o rok, a oni, że tylko do października tego roku! Przedłużenie mi nic nie daje, bo zima zaczyna sie w styczniu.
    ZŁODZIEJE! Sprawę kieruję do prawnika, poinformowałem również centrale zagranicą oraz hotel gdzie mieliśmy być, żeby wiedzieli, z jakimi dziadami współpracują.
    Unikać!
  • ~Ala / 2021-03-05 10:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowaliśmy hotel 4* z pokojem premium z pełnym widokiem na ocean na Zanzibarze. Na miejscu okazało się że kwaterują nas w innym hotelu dużo mniej eleganckim ze starą infrastrukturą w zwykłym standardowym hotelu bez widoku na ocean. Interwencja w recepcji ani u anglojęzycznego rezydenta który przybył następnego dnia nic nie dała, bo po prostu hotel który wybraliśmy był zapełniony w całości. Rezydent powiedział ze jest tylko od wycieczek i udawał niekumatego. W desperacji wysłaliśmy sms do TUI na nr telefonu podany w dokumentach podróży. Otrzymaliśmy sms-em odpowiedź z TUI, że jest im przykro i zbadają sprawę. Przez tydzień nic się nie działo i dopiero 8-go dnia pracownik recepcji poinformował nas, że możemy się przenieść do właściwego hotelu z pokojem premium. Pół dnia zmarnowaliśmy na przenosiny, w których nikt nam nie pomógł.Mimo to TUI Poland nie uznało reklamacji z tytuły różnicy klasy pokoju argumentując że nie ma dowodu powiadomienia rezydenta i wykonawcy usługi a z tytułu zamiany hotelu uznał roszczenie po 150 zł od osoby, co jest śmieszną kwotą odnosząc to do ceny wykupionych wczasów wczasów. To Biuro ewidentnie naciąga klientów, sprzedając wczasy w droższych hotelach, których jego kontrahent (wykonawca usługi) nie może zapewnić. A arogancja w traktowaniu klienta przy reklamacji nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku usług turystycznych. Trzeba się trzymać z daleka od tego touroperatora.
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2021-03-04 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, wprowadzaja nowy regulamin do wycieczek sprzedanych w zeszłym roku czym zmuszają klientów do ponoszenia kosztów związanych z testami na Covid 19. Przy 3os rodzinie jest to średnio 1000zl
    ZaletyBrak
    WadyOrdynarne wymuszenie zaliczki
  • ~Ania / 2021-03-03 13:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze wszystko bez zarzutu plus atrakcyjne ceny.
  • ~Sojer / 2021-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli czytasz tę opinię przed dokonaniem rezerwacji, nie popełnij mojego błędu. O tym, że TUI Poland jest na miejscu 51 (z 60) w rankingu biur podróży, dowiedziałem się po tym, jak nie uznali mojej reklamacji po zmarnowanym urlopie spędzonym w skandalicznych warunkach. Zlekceważyli interweniującego w mojej sprawie rzecznika praw konsumentów, oraz nie zgodzili się na Sąd Polubowny. Dopiero proces z powództwa cywilnego umożliwił mi odzyskanie pieniędzy. Z powodu nieetycznych działań, TUI zostało usunięte z Polskiej Izby Turystyki. Nie ryzykuj, bo szkoda nerwów i czasu. Mnie zajęło to 3 lata!
  • ~awidzisz / 2021-02-14 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~marian / 2021-02-13 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy wiecej z tui osobiscie wykupilem wycieczke w marcu 2020 na wrzesien egipt z gwarancja niezmiennosci ceny w sierpniu zwrucili mi zaliczke gdyz nie ma lotow z wroclawia do egiptu nie proponujac mi zmiany lotniska jak chce moge doplcic 2000l to polece z katowic na reklamacie nie odpowiedzieli do dzisiaj zanim mowisz w Tui wyciecke njpierw precyt opinie o tui
    Zaletydno
    Wadybrak odpowiedzi na reklamcje
  • ~Wojtek / 2021-02-11 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Reklamacja rozpatrywana 10 miesięcy a odpowiedź bezpodstawna na 3 zdania. Jakość obsługi ich działu reklamacji bez skali.
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Blonde / 2021-02-01 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch
    WadyEverything
  • ~Andy / 2021-01-28 07:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie dotrzymują umów, odwołują rezerwacje bez podania przyczyny . Promocję u nich to ułuda. Pod koniec 2020r zaoferoali dosyć atrakcyjny pobyt w Chorwacji, skusiłam się zapłaciłem zaliczkę... obecnie otrzymałem anulację z beznadziejną propozycją zmienną nie odpowiadającą ich regulaminom.
    WadyNie dotrzymują umów
  • ~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
    Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
    Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
    Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
    Nigdy więcej TUI. Nie polecam.
    Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
    Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
  • ~Michał / 2021-01-03 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Sprzedając nam wycieczkę napisane mieliśmy ze testy na COVID sa robione na lotnisku i wynik otrzymujemy maksymalnie do 12 godz. Na miejscu okazuje się ze cześć faktycznie tak je otrzymała ale nie wszyscy. Reszta musi czekać nawet do 48h. Na wynik, a ze moja żona już ma wynik a ja nie i jesteśmy w jednym pokoju musimy czekać razem. Czyli dwa dni z tygodniowego urlopu spędzimy w pokoju. Zostaliśmy odszukani i sprawę oddamy do sądu.
  • ~Małgorzata / 2020-12-31 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi, wymijające odpowiedzi na maile. W moim wypadku biuro dolożyło wszelkich starań, zeby uniemożliwić zmiany rezerwacji w terminie bezplatnym. Najgorsze doswiadczenie ever. Unikajcie!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976