Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~janusz / 2021-05-06 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na wszystkie dodatkowe opcje jakie oferuje Tui. Rezerwacja miejsc w samolocie to fikcja a moze nawet zwykłe oszustwo. Zapłaciłem za konkretne miejsca w samolocie po czym po aktualizacji lotu miejsca zniknęły. Po zapytaniu dostałem odpowiedż że są już niedostępne i mogę siedzieć gdzieś indziej.
  • ~Mario / 2021-05-02 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! TUI to złodziejska korporacja, która przywłaszczy Wasze pieniądze. TUI pokazuje środkowy palec i unika kontaktu od momentu kiedy przelejesz im całą sumę - nawet jeśli to oni nie są w stanie wywiązać się z umowy.
    Ja wykupiłem wczasy za duże pieniądze w luksusowym hotelu. 9 dni przed wylotem TUI poinformowało mnie, że nie mogą zrealizować wycieczki, gdyż hotel jest już niedostępny. W zamian zaproponowali zakwaterowanie w hotelu dużo gorszej klasy i sporo tańszym niż ten, za który zapłaciłem nie oferując żadnej rekompensaty z obniżenie klasy hotelu.
    Nie zgodziłem się na tą zamianę i na infolinii dowiedziałem się, że dostanę zwrot 100% pieniędzy.
    To było kłamstwo TUI, gdyż kiedy zażądałem tego zwrotu dostałem mailem informację, że zwrot mi nie przysługuje i otrzymam 10% zapłaconej kwoty !
    Zaproponowałem, że skoro nie wywiązują się z umowy i unikają zwrotu pieniędzy mogą ewentualnie dać mi voucher lub zmienić termin w hotelu, za który zapłaciłem. Nie otrzymałem odpowiedzi - TUI przestało odpowiadać na moje wiadomości, a ja straciłem duże pieniądze.
    Teraz sprawa trafi do sądu i zamiast wakacji i odpoczynku czeka mnie kolejna dawka stresu, gdyż TUI ma dobrych adwokatów, którzy będą stawać na głowie, żeby odwrócić fakty.
  • ~Halina / 2021-05-01 22:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Latamy z Tui od lat, niestety, jesteśmy coraz bardziej rozczarowani. Nie rozumiem dlaczego Tui zrezygnowało z informowania turystów za pomocą tablic, czy też jak kto woli gablot w hotelu. Inne biura nadal z tego korzystają i jest to bardzo wygodne dla gości, natomiast Tui opiera się tylko na aplikacji My Tui, co niekiedy bywa kłopotliwe. Kolejna sytuacja z ostatniego wyjazdu. Opuszczaliśmy hotel o 3.30, zabrano nam więc dzień pobytu i nie zapewniono nam prowiantu na drogę. Nie mieliśmy też możliwości zjedzenia czegoś, czy też wypicia przed wielogodzinną podróżą. Goście z REINBOW i Rosjanie, którzy wyjeżdżali w tym samym czasie mieli i jedno i drugie. Czuliśmy się jak ubodzy krewni.
    Ogólnie stwierdzam, że Tui obniża poziom swoich usług i pomimo wielu lat wierności, zaczynam przeglądać oferty innych biur podróży.
  • ~Alicja / 2021-04-29 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, 
    Kontaktowałam się do skutki z Panem z obsługi firmy Tui. Na początku wspomnę, że wykupiłam wycieczkę do Egiptu o nr. Rezerwacji 46492959 ale od razu zrezygnowałam, niestety wpłaciłam zaliczkę. Tym samym zakupiłam od razu wycieczkę do Grecji o nr rezerwacji 46499343. Chcąc uzyskać informacje od Państwa pisałam maile w tej sprawie. Pan udzielił mi informacji, że jest możliwość wykupienia usługi płatnej umożliwiająca  cytuje ,, środki z rezerwacji 46492959 nie mogą zostać przeksięgowane, gdyż na ten moment wyjazd odbywa się zgodnie z umową.
    Zgodnie z poprzednia wiadomością - aby dokonać zmiany należy wykupić usługę Gwarancji Elastycznej Zmiany Wyjazdu.”
    chcąc odzyskać zaliczkę planowałam wykupić usługę niestety Pan przez ponad tydzień odpisywał mi na maile w sposób niewyczerpujący a osobiście nic konkretnego się nie dowiedziałam. Byłam skłonna wpłacić 50 zł od osoby za zmianę w usłudze, ponieważ zależało mi na odszukaniu zaliczki. pan zrobił mi nadzieję, a gdy dziś zadzwoniłam do Tui otrzymałam Informacje, że jakieś ~40 zł zostanie przeksięgowane na poczet wycieczki do Grecji. to jest absurd w jaki sposób Państwo traktują klientów. Jeśli dalej uwierzyłabym temu Panu to wpłacone 100 zł za dwie osoby to jeszcze bardziej byłabym stratna, to czyste wyłudzanie.
    Są czasy pandemii i wstyd jest, że państwo tak wykorzystują ludzi. Wspomnę, że podczas wykupienia wycieczki do Grecji wprowadziłam nazwisko syna po Ojcu gdzie nie jest to inne osoba ani inne dane dowodu czy miejsca zamieszkania a państwo chcieli abym wpłaciła 250 zł !!!!!!!! Za zmianę nazwiska dziecko, godzinę później okazało się że bez problemu państwo zmienili nazwisko.
    Chciałabym na podstawie korespondencji z Panem odzyskać moją zaliczkę, gdybym wiedziała od początku że nie ma szans na jej odzyskanie a Pan z obsługi nie wspomniał mi o dodatkowo wykupionej usługę byłoby inaczej. Jestem rozczarowana Państwa obsługą i podejściem do klienta :-(
    ZaletyBrak
  • ~marco / 2021-04-28 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, zdecydowanie nie polecam!. Brak chęci pomocy ze strony konsultantów, a w przypadku kontaktu mailowego otrzymuję się gotową formułkę i ponowny brak odpowiedzi. Czas oczekiwania na konsultanta minimum 15 minut, a bywało nawet 30!!
    Widać firma kieruję się starą zasadą skasować za ofertę, a o resztę spraw martw się kliencie sam. Dopytuj, dzwoń, pisz tak zabawa z TUI. Totalny brak profesjonalizmu zarówno ze strony firmy jak i konsultantów.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyBRAK CHĘCI POMOCY, JAK I OBSŁUGA NA POZIOMIE FATALNYM
  • ~3k1m / 2021-04-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowe zagranie biura podróży gdzie na początku oferta wygląda atrakcyjnie, a zaraz po rezerwacji godzina wylotu zmienia się z wieczornych na 08:00 rano co oznacza, że trzeba będzie opuścić hotel o 04:00 rano jak nie wcześniej!
  • ~Stokrotka / 2021-04-22 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam! Wycieczka przesunięta o12 h , żadnej rekompensaty, trzeba było wysłać specjalnie meila który nie został uwzględniony, za stracony dzień. Wg nich nie należy się żaden zwrot kosztów, lepiej nawet dopłacić więcej innemu organizatorowi niż kupować wycieczki w Tui srui
    ZaletyŻadne
  • ~Emi / 2021-04-15 18:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje zarezerwowane jeszcze w 2019 roku,z powodu pandemii przesunięte na lato 2020. Tui zmieniło lotnisko na inne miasto w związku z czym zaproponowano mi 3 opcje - wśród nich możliwość rezygnacji i zwrot zaliczki ponieważ zmiana lotniska to zmiana 'istotnego elementu umowy' Skorzystałam z niej. Wszystko odbyło się sprawnie - drogą mailową - i bardzo szybko- w przeciągu 5 dni z przysługujących 14 pieniądze znalazły się na moim koncie, Jakież było moje zdziwienie...gdy zobaczyłam tylko połowę wpłaconej kwoty -460 złotych. Biuro w którym rezerwowałam wyjazd poinformowało mnie że...pozostałe około 400 złotych to ubezpieczenie od kosztów rezygnacji które nie przepadnie jeśli w ciągu najbliższych 3 miesięcy dokonam kolejnej rezerwacji i wtedy ono automatycznie na nią przejdzie. Napisałam do biura że na chwilę obecną nie mam takich planów i poprosiłam o podanie punktów w regulaminie oraz podstawy prawnej na mocy której ubezpieczenie nie jest zwracane. W odpowiedzi dostałam parę punktów regulaminu...oraz zapewnienie ze jednak część pieniędzy może być zwrócona- konkretnie 95 złotych a reszta nie bo 'ubezpieczenie działało i zwrot przysługuje tylko za część niewykorzystaną. Jest to moim zdaniem nieuczciwa praktyka - skoro ubezpieczenie 'działało' to jakim cudem jest możliwość wykorzystania go w całości na nowa rezerwację?Pomijam fakt że gdybym nie upomniała się o nie prawdopodobnie by przepadło bo w 1 mailu z biura nie było mowy o odzyskaniu nawet jego części- tylko informacja o ewentualnym przeksięgowaniu go na poczet nowej rezerwacji
    WadyNieetyczne praktyki mające na celu zatrzymanie jak najwięcej pieniędzy klientów
  • ~Mariusz / 2021-04-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 2 metry szlamu kazali mi dluzsza opinie pisac to wiec pisze zero komöetencji wyjazd oplacony a po 10ciu dniach dalej w app widnieje ze nie oplacone w terminie itd. Bioro obslugi prtelacza od jednego do drugiego nikt nie odbiera w dziale platnosci!!! Zero info co i gdzie te ich vouchery to mozna sobie wsadzis bo za takie ceny to bezposrednio w hotelu krajowym tym samym co iferuje tui z ALL INCLUSIV roznica dochodzi do 700zl!!!!! Oszustwo na maxa kazdy chce w tym kraju drugiego wykorzystac ile sie da nigdy wiecej urlop z TUI PL a
    ZaletyZaleta tego biura moze kiedys bedzie to jak juz upadnie
  • ~Sebastian / 2021-04-04 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.
  • ~aga / 2021-03-22 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
    Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
    https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
    https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
    i wiele innych
  • ~Andrzej / 2021-03-11 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam , przed zakupem imprez First Minut z ubezpieczeniem od rezygnacji w tym biurze.
    Kupjac rok wczesniej impreze oczywiste jest , ze wykupuje sie ubezpieczenie kosztow rezygnacji, nastepnie po kilku miesiacach czekania na wymnarzony urlop, TUI odwołuje sobie impreze ale kosztow rezygnacji nie zwraca,poniewaz traktuje je jako polise OC,Zanim cokollwiek kupicie Panstwo w TUI z dalekim terminem realizacji dwa razy sie zastanówcie, Praktyki postepowania z kientem jak w PRL, obsługa opryskliwa , zenujaco arogancka.

    pomimo ładnej strony internetowej i zachecajacych ofert , buiro nalezy do aroganckich i złodziejskich firm.
    Nie polecam.
    Andrzej W.
    ZaletyŁadna strona internetowa, manipulujaca klientami
    WadyRealizacja usługi, arogancja i złodziejskie praktyki
  • ~Aga / 2021-03-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to porażka. A w dobie covid lepiej nie kupować od nich nic. Szkoda czasu. 3 razy zmieniana rezerwacja na moją niekorzyść
  • ~Norbert / 2021-03-07 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, brak zwrotów zaliczki z uwagi na COVID-19, takie niby wielkie biuro a praktyki jak na targu. Zawiodłem się totalnie.
  • ~Bartek / 2021-03-05 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem! Z powodu Covid odwołali nam wyjazd na narty i myślałem, ze oddadza mi normalnie cała zaliczkę. Oddali mi 50%, bo cześć wg nich pokrywala koszty ubezpieczenia, ale to nie ja zrezygnowałem! Teraz dostalem odpowiedz, ze z tych pozostalych 50 proc, oddadza mi tylko 150pln, czyli 989 zatrzymali dla siebie!!! Tytułem składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej! To juz jest zwykle zlodziejstwo.
    Dodatkowo, w zeszłym roku, dali ciała z Covidem i dostaliśmy voucher tytułem rekompensaty niewykorzystanego z ich winy urlopu. Voucher jest do maja tego roku. Poprosiłem więc, o przedłużenie znowu o rok, a oni, że tylko do października tego roku! Przedłużenie mi nic nie daje, bo zima zaczyna sie w styczniu.
    ZŁODZIEJE! Sprawę kieruję do prawnika, poinformowałem również centrale zagranicą oraz hotel gdzie mieliśmy być, żeby wiedzieli, z jakimi dziadami współpracują.
    Unikać!
  • ~Ala / 2021-03-05 10:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowaliśmy hotel 4* z pokojem premium z pełnym widokiem na ocean na Zanzibarze. Na miejscu okazało się że kwaterują nas w innym hotelu dużo mniej eleganckim ze starą infrastrukturą w zwykłym standardowym hotelu bez widoku na ocean. Interwencja w recepcji ani u anglojęzycznego rezydenta który przybył następnego dnia nic nie dała, bo po prostu hotel który wybraliśmy był zapełniony w całości. Rezydent powiedział ze jest tylko od wycieczek i udawał niekumatego. W desperacji wysłaliśmy sms do TUI na nr telefonu podany w dokumentach podróży. Otrzymaliśmy sms-em odpowiedź z TUI, że jest im przykro i zbadają sprawę. Przez tydzień nic się nie działo i dopiero 8-go dnia pracownik recepcji poinformował nas, że możemy się przenieść do właściwego hotelu z pokojem premium. Pół dnia zmarnowaliśmy na przenosiny, w których nikt nam nie pomógł.Mimo to TUI Poland nie uznało reklamacji z tytuły różnicy klasy pokoju argumentując że nie ma dowodu powiadomienia rezydenta i wykonawcy usługi a z tytułu zamiany hotelu uznał roszczenie po 150 zł od osoby, co jest śmieszną kwotą odnosząc to do ceny wykupionych wczasów wczasów. To Biuro ewidentnie naciąga klientów, sprzedając wczasy w droższych hotelach, których jego kontrahent (wykonawca usługi) nie może zapewnić. A arogancja w traktowaniu klienta przy reklamacji nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku usług turystycznych. Trzeba się trzymać z daleka od tego touroperatora.
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2021-03-04 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, wprowadzaja nowy regulamin do wycieczek sprzedanych w zeszłym roku czym zmuszają klientów do ponoszenia kosztów związanych z testami na Covid 19. Przy 3os rodzinie jest to średnio 1000zl
    ZaletyBrak
    WadyOrdynarne wymuszenie zaliczki
  • ~Ania / 2021-03-03 13:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze wszystko bez zarzutu plus atrakcyjne ceny.
  • ~Sojer / 2021-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli czytasz tę opinię przed dokonaniem rezerwacji, nie popełnij mojego błędu. O tym, że TUI Poland jest na miejscu 51 (z 60) w rankingu biur podróży, dowiedziałem się po tym, jak nie uznali mojej reklamacji po zmarnowanym urlopie spędzonym w skandalicznych warunkach. Zlekceważyli interweniującego w mojej sprawie rzecznika praw konsumentów, oraz nie zgodzili się na Sąd Polubowny. Dopiero proces z powództwa cywilnego umożliwił mi odzyskanie pieniędzy. Z powodu nieetycznych działań, TUI zostało usunięte z Polskiej Izby Turystyki. Nie ryzykuj, bo szkoda nerwów i czasu. Mnie zajęło to 3 lata!
  • ~awidzisz / 2021-02-14 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004