Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zboro / 2021-05-27 17:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro odwołało rezerwację tłumacząc rozwiązaniem umowy z "hotelarzem" na 2 tygodnie przed wyjazdem, propozycja przedstawiona hoteli o niższym standardzie i atrakcjach. Co ciekawe hotel tego samego właściciela który jest czynny i ma podobny standard nie został już zaproponowany jako alternatywa ! Była to 3 zmiana dotyczącą tego jednego wyjazdu.
    Kolejny raz TUI oszukuje klientów aby zarobić jak najwięcej !
    Nie polecam, ostatni raz z TUI
    ZaletyWybór miejsc w samolocie
    Wadyliczy się tylko zysk TUI, klient i wakacje są na ostantim miejscu, oszustwa na pożadku dziennym
  • ~Alan / 2021-05-27 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro odwołało mój wyjazd już 3 tygodnie przed z racji na zbyt niskie zapełnienie samolotu. Porażka.
  • ~Sebastian / 2021-05-27 07:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o obsługę klienta masakra. Wczoraj wróciłem z Turcji. Rezydent w hotelu nie był w stanie udzielić informacji. Żeby cokolwiek załatwić trzeba było samemu dzwonić do biura, także ostatni dzień wakacji spędziłem na dzwonieniu i probowaniu uzyskać informację, ktore po powrocie do Polski okazały sie błędne!! Nie polecę TUI nikomu. Sam tym bardziej nigdy wiecej nie skorzystam ! Gdybym chciał wszystko załatwiać sam nie korzystał bym z biura podróży. Jednym słowem ŻENADA.
    ZaletyBRAK ZALET.
    Wady-problem w uzyskaniu informacji.
    -rezydent ktory wie.tylko jak sprzedac dodatkowe wycieczki. W cenie bardzo nie korzystnej w porownaniu do lokalnych ofert.
    -jezeli nawet uda się uzyskać jakaś informację po godzinie dzwonienia, po powrocie do kraju okazuje się że to nie prawda.
  • ~olek / 2021-05-25 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem w tui wczasy z wylotem z Polski o 3 w nocy, tak że na miejscu w hotelu mieliśmy być rano. Potem okazuje się, że wylot z Polski będzie jednak 15 godzin później, czyli de facto nasze wczasy będą o cały dzień krótsze. Na infolinii oczywiście dowiedziałem się, że wszystko z ich strony w porządku, "bo pierwszy i ostatni dzień są przeznaczone na transport", a jeśli zrezygnuję, to stracę zaliczkę. Rozumiem przesunięcie godziny wylotu o 2–3 godziny, ale o 15 godzin?! I oczywiście na moją niekorzyść... Poza tym transfer autobusem z lotniska do hotelu jest dodatkowo płatny. Ostatni raz kupiłem u nich wczasy.
    Zaletyładna strona i na tym koniec
    Wady
  • ~Gabi / 2021-05-22 16:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Na dwa dni przed wylotem anulowali rezerwację tłumacząc to, że hotel się nie otworzył. Zwrot pieniędzy niby w ciągu 14 dni - zobaczymy czy się wywiążą. Nie dali żadnej alternatywnej propozycji, a przy obecnych obostrzeniach covidowych i konieczności wykonania testów z czasowymi wytycznymi, ciężko jest szybko znaleźć alternatywę. Oferty najlepiej kupować przez biuro stacjonarne - z nimi jest przynajmniej kontakt telefoniczny, w przeciwnym wypadku tylko infolinia i odsłuchanie automatu.
    ZaletyBrak
    WadyPóki co tylko wady
  • ~Urszula i Antoni / 2021-05-21 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie kończymy pobyt na Zakyntos w hotelu Atkantica Eleon resort . Wspaniały hotel obsługa czystość jakiosc posiłków zasługują na wyróżnienie . Nasz pobyt w Grecji jest kolejny , kolejny i będą następne z biurem TUI . Rezydent P. Natalia pomocna wyrozumiała o szerokiej wiedzy o wyspie , poprostu wspaniała osoba. Polecam każdemu .
    ZaletySame zalety
    WadyNie doszukałam sie
  • ~Karol / 2021-05-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezdzilem z TUI wiele razy i bylo w miare ok ale teraz co sie wyprawia to ciezko opisac. Na stronie sa nieprawdziwe informacje na temat testow gdzie jaki kiedy. Nikt nic nie wie chyb moze itp. Zarezerwowalem wycieczke ktora odwolali zabrali pieniadze i maja 14 dni na zwrot nie mozna sie dodzwonic a w stacjonarnym tego nie obsluguja. Sam musze sie martwic jak odzyskac pieniadze nikt nie raczy zadzwonic.
    Wadyw 2021 wszystko brak kompetecji i wiedzy na temat
  • ~Złodzieje / 2021-05-20 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,odwołują hotel 3 dni przed wylotem i jest wg nich ok,bo hotel jest zamknięty, ściema hotel ma się b.dobrze tylko nie odpalił kasy dla prezesa tui Poland. Klient ma problemu a nie tui.
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
  • ~Arek / 2021-05-20 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta jest w miarę standardowa.

    Ceny zmieniają się w zależności od ilości przeglądających osób.

    Nie da się dodzwonić na infolinię.

    Na 2 tygodnie przed wyjazdem TUI anulowało wycieczkę (hotel się nie otworzył) nie proponując wsparcia/alternatyw. Ceny podskoczyły o 20% do 50%. Na szczęście oferują zwrot kosztów.
    Zaletybrak
    Wadykontakt, obsługa klienta, całkowity brak wsparcia przy odwołaniu wakacji
  • ~janusz / 2021-05-06 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na wszystkie dodatkowe opcje jakie oferuje Tui. Rezerwacja miejsc w samolocie to fikcja a moze nawet zwykłe oszustwo. Zapłaciłem za konkretne miejsca w samolocie po czym po aktualizacji lotu miejsca zniknęły. Po zapytaniu dostałem odpowiedż że są już niedostępne i mogę siedzieć gdzieś indziej.
  • ~Mario / 2021-05-02 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! TUI to złodziejska korporacja, która przywłaszczy Wasze pieniądze. TUI pokazuje środkowy palec i unika kontaktu od momentu kiedy przelejesz im całą sumę - nawet jeśli to oni nie są w stanie wywiązać się z umowy.
    Ja wykupiłem wczasy za duże pieniądze w luksusowym hotelu. 9 dni przed wylotem TUI poinformowało mnie, że nie mogą zrealizować wycieczki, gdyż hotel jest już niedostępny. W zamian zaproponowali zakwaterowanie w hotelu dużo gorszej klasy i sporo tańszym niż ten, za który zapłaciłem nie oferując żadnej rekompensaty z obniżenie klasy hotelu.
    Nie zgodziłem się na tą zamianę i na infolinii dowiedziałem się, że dostanę zwrot 100% pieniędzy.
    To było kłamstwo TUI, gdyż kiedy zażądałem tego zwrotu dostałem mailem informację, że zwrot mi nie przysługuje i otrzymam 10% zapłaconej kwoty !
    Zaproponowałem, że skoro nie wywiązują się z umowy i unikają zwrotu pieniędzy mogą ewentualnie dać mi voucher lub zmienić termin w hotelu, za który zapłaciłem. Nie otrzymałem odpowiedzi - TUI przestało odpowiadać na moje wiadomości, a ja straciłem duże pieniądze.
    Teraz sprawa trafi do sądu i zamiast wakacji i odpoczynku czeka mnie kolejna dawka stresu, gdyż TUI ma dobrych adwokatów, którzy będą stawać na głowie, żeby odwrócić fakty.
  • ~Halina / 2021-05-01 22:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Latamy z Tui od lat, niestety, jesteśmy coraz bardziej rozczarowani. Nie rozumiem dlaczego Tui zrezygnowało z informowania turystów za pomocą tablic, czy też jak kto woli gablot w hotelu. Inne biura nadal z tego korzystają i jest to bardzo wygodne dla gości, natomiast Tui opiera się tylko na aplikacji My Tui, co niekiedy bywa kłopotliwe. Kolejna sytuacja z ostatniego wyjazdu. Opuszczaliśmy hotel o 3.30, zabrano nam więc dzień pobytu i nie zapewniono nam prowiantu na drogę. Nie mieliśmy też możliwości zjedzenia czegoś, czy też wypicia przed wielogodzinną podróżą. Goście z REINBOW i Rosjanie, którzy wyjeżdżali w tym samym czasie mieli i jedno i drugie. Czuliśmy się jak ubodzy krewni.
    Ogólnie stwierdzam, że Tui obniża poziom swoich usług i pomimo wielu lat wierności, zaczynam przeglądać oferty innych biur podróży.
  • ~Alicja / 2021-04-29 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, 
    Kontaktowałam się do skutki z Panem z obsługi firmy Tui. Na początku wspomnę, że wykupiłam wycieczkę do Egiptu o nr. Rezerwacji 46492959 ale od razu zrezygnowałam, niestety wpłaciłam zaliczkę. Tym samym zakupiłam od razu wycieczkę do Grecji o nr rezerwacji 46499343. Chcąc uzyskać informacje od Państwa pisałam maile w tej sprawie. Pan udzielił mi informacji, że jest możliwość wykupienia usługi płatnej umożliwiająca  cytuje ,, środki z rezerwacji 46492959 nie mogą zostać przeksięgowane, gdyż na ten moment wyjazd odbywa się zgodnie z umową.
    Zgodnie z poprzednia wiadomością - aby dokonać zmiany należy wykupić usługę Gwarancji Elastycznej Zmiany Wyjazdu.”
    chcąc odzyskać zaliczkę planowałam wykupić usługę niestety Pan przez ponad tydzień odpisywał mi na maile w sposób niewyczerpujący a osobiście nic konkretnego się nie dowiedziałam. Byłam skłonna wpłacić 50 zł od osoby za zmianę w usłudze, ponieważ zależało mi na odszukaniu zaliczki. pan zrobił mi nadzieję, a gdy dziś zadzwoniłam do Tui otrzymałam Informacje, że jakieś ~40 zł zostanie przeksięgowane na poczet wycieczki do Grecji. to jest absurd w jaki sposób Państwo traktują klientów. Jeśli dalej uwierzyłabym temu Panu to wpłacone 100 zł za dwie osoby to jeszcze bardziej byłabym stratna, to czyste wyłudzanie.
    Są czasy pandemii i wstyd jest, że państwo tak wykorzystują ludzi. Wspomnę, że podczas wykupienia wycieczki do Grecji wprowadziłam nazwisko syna po Ojcu gdzie nie jest to inne osoba ani inne dane dowodu czy miejsca zamieszkania a państwo chcieli abym wpłaciła 250 zł !!!!!!!! Za zmianę nazwiska dziecko, godzinę później okazało się że bez problemu państwo zmienili nazwisko.
    Chciałabym na podstawie korespondencji z Panem odzyskać moją zaliczkę, gdybym wiedziała od początku że nie ma szans na jej odzyskanie a Pan z obsługi nie wspomniał mi o dodatkowo wykupionej usługę byłoby inaczej. Jestem rozczarowana Państwa obsługą i podejściem do klienta :-(
    ZaletyBrak
  • ~marco / 2021-04-28 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, zdecydowanie nie polecam!. Brak chęci pomocy ze strony konsultantów, a w przypadku kontaktu mailowego otrzymuję się gotową formułkę i ponowny brak odpowiedzi. Czas oczekiwania na konsultanta minimum 15 minut, a bywało nawet 30!!
    Widać firma kieruję się starą zasadą skasować za ofertę, a o resztę spraw martw się kliencie sam. Dopytuj, dzwoń, pisz tak zabawa z TUI. Totalny brak profesjonalizmu zarówno ze strony firmy jak i konsultantów.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyBRAK CHĘCI POMOCY, JAK I OBSŁUGA NA POZIOMIE FATALNYM
  • ~3k1m / 2021-04-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowe zagranie biura podróży gdzie na początku oferta wygląda atrakcyjnie, a zaraz po rezerwacji godzina wylotu zmienia się z wieczornych na 08:00 rano co oznacza, że trzeba będzie opuścić hotel o 04:00 rano jak nie wcześniej!
  • ~Stokrotka / 2021-04-22 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam! Wycieczka przesunięta o12 h , żadnej rekompensaty, trzeba było wysłać specjalnie meila który nie został uwzględniony, za stracony dzień. Wg nich nie należy się żaden zwrot kosztów, lepiej nawet dopłacić więcej innemu organizatorowi niż kupować wycieczki w Tui srui
    ZaletyŻadne
  • ~Emi / 2021-04-15 18:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje zarezerwowane jeszcze w 2019 roku,z powodu pandemii przesunięte na lato 2020. Tui zmieniło lotnisko na inne miasto w związku z czym zaproponowano mi 3 opcje - wśród nich możliwość rezygnacji i zwrot zaliczki ponieważ zmiana lotniska to zmiana 'istotnego elementu umowy' Skorzystałam z niej. Wszystko odbyło się sprawnie - drogą mailową - i bardzo szybko- w przeciągu 5 dni z przysługujących 14 pieniądze znalazły się na moim koncie, Jakież było moje zdziwienie...gdy zobaczyłam tylko połowę wpłaconej kwoty -460 złotych. Biuro w którym rezerwowałam wyjazd poinformowało mnie że...pozostałe około 400 złotych to ubezpieczenie od kosztów rezygnacji które nie przepadnie jeśli w ciągu najbliższych 3 miesięcy dokonam kolejnej rezerwacji i wtedy ono automatycznie na nią przejdzie. Napisałam do biura że na chwilę obecną nie mam takich planów i poprosiłam o podanie punktów w regulaminie oraz podstawy prawnej na mocy której ubezpieczenie nie jest zwracane. W odpowiedzi dostałam parę punktów regulaminu...oraz zapewnienie ze jednak część pieniędzy może być zwrócona- konkretnie 95 złotych a reszta nie bo 'ubezpieczenie działało i zwrot przysługuje tylko za część niewykorzystaną. Jest to moim zdaniem nieuczciwa praktyka - skoro ubezpieczenie 'działało' to jakim cudem jest możliwość wykorzystania go w całości na nowa rezerwację?Pomijam fakt że gdybym nie upomniała się o nie prawdopodobnie by przepadło bo w 1 mailu z biura nie było mowy o odzyskaniu nawet jego części- tylko informacja o ewentualnym przeksięgowaniu go na poczet nowej rezerwacji
    WadyNieetyczne praktyki mające na celu zatrzymanie jak najwięcej pieniędzy klientów
  • ~Mariusz / 2021-04-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 2 metry szlamu kazali mi dluzsza opinie pisac to wiec pisze zero komöetencji wyjazd oplacony a po 10ciu dniach dalej w app widnieje ze nie oplacone w terminie itd. Bioro obslugi prtelacza od jednego do drugiego nikt nie odbiera w dziale platnosci!!! Zero info co i gdzie te ich vouchery to mozna sobie wsadzis bo za takie ceny to bezposrednio w hotelu krajowym tym samym co iferuje tui z ALL INCLUSIV roznica dochodzi do 700zl!!!!! Oszustwo na maxa kazdy chce w tym kraju drugiego wykorzystac ile sie da nigdy wiecej urlop z TUI PL a
    ZaletyZaleta tego biura moze kiedys bedzie to jak juz upadnie
  • ~Sebastian / 2021-04-04 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.
  • ~aga / 2021-03-22 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
    Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
    https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
    https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
    i wiele innych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904