ZaletyBrak
strona 39 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~009 / 2021-06-15 16:15
Nie polecam rezerwacji w Tui. Rezerwowaliśmy wycieczkę w styczniu( doplacalismy 300zl. Żeby wylot był rano a powrót z Turcji wieczorem żeby dłużej się nacieszyć) parę dni temu okazało się że będziemy lecieć z Polski najpóźniejszym lotem i wracać najszybszym wylotem. Tui tłumaczy że loty się zmieniły a tak naprawdę zdzierają z ludzi pieniądze i potem przenoszą lot jak im pasuje. A teraz promocja jest że jeżeli dopłaci się 50zl od os. To będzie miał to co nam zabrali . Oszuści. I tyle. ... Już się boje co będzie z wycieczka. Pewnie widok na morze okaże się nie widokiem . -
-
~Jacek / 2021-06-15 15:13
Złodzieje, hamscy, omijać! Poprostu okradaja!żeruja na ludziach! ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Kto_pyta / 2021-06-14 11:55
Nie polecam, odwołują wykupione wycieczki jak im pasuje i kiedy, żadnej rekompensaty lub nawet realnej propozycji. Proponują mailowo zamianę z 11 dni na 7 lub 14 dla tej samej destynacji i hotelu przy czym oferty te nie są dostępne. BOK to totalna porażka, nawet ich agenci nie mogą się dodzwonić. Radzę omijać szerokim łukiem. ZaletybrakWadynigdy nie wiesz czy uda ci się wyjechać, bo w każdej chwili mogą odwołać imprezę turystyczną. -
~Marta / 2021-06-13 16:00
Nie kupujcie ubezpieczeń Allianz z rezygnacją 100% tak jak nic nie zwracają ZaletyBrakWadyZwrot odszkodowania -
~putoow / 2021-06-12 20:23
Uwaga na tz.Rezydent to tylko naciągacz na wycieczki i to droższe o 200-300 procent od normalnych cen ZaletybrakWadynie oisze bo nie mam tyle czasu -
~Adrian jaworzno / 2021-06-10 16:53
Ludzie uciekajcie z tego biura jak możecie jestem w Turcji pozostawiony sam sobie kontakt z tui 0 zastanowcie sie nad wakacjami -
~Piotr / 2021-06-10 06:46
NIE POLECAM!!!!! Kilka dni przed wyjazdem informują że hotel bedzie zamknięty co okazało się nieprawdą bo hotel działa, proponują inny niezgodny z naszymi wymaganiami czyli odległość od plaży widok z pokoju a jak zaproponowali zgodny z umową to chcieli dopłaty mimo że w umowie mam opłaconà gwarancję niezmiennosci ceny. TUi jest firmą której powinno zabronić sie działać na polskim rynku. Jedno wielkie oszustwo. ZaletyBRAKWadyUmowa z TUI to fikcja, Kompletny brak poszanowania klienta -
~Bogdan / 2021-06-09 22:12
W marcu 2020r. tj. 9 miesięcy przed wylotem dokonaliśmy przedpłaty w wysokości 1.244,50 zł na wyjazd na Zanzibar. Z przyczyn zdrowotnych nie mogliśmy jednak wyjechać i półtora miesiąca przed wylotem zwróciliśmy się do Pana Prezesa Zarządu TUI z prośbą (za potwierdzeniem zwrotnym) o wyrażenie zgody na zmianę terminu wylotu . Dopiero po okresie 4 miesięcy od wysłania naszej prośby i po zakończeniu sezonu wylotów na Zanzibar otrzymaliśmy odpowiedź na naszą rezerwację nr 45329090. Osoba , która udzieliła odpowiedzi napisała , że zwrot kosztów jest niemożliwy. My zwracaliśmy się z prośbą o przesunięcie terminu wylotu a nie zwrotu kosztów!
Pragnę nadmienić, że byliśmy stałym klientem TUI. Nie myśleliśmy, że kondycja biura jest tak słaba, że połakomi się na tak małą kwotę. Nigdy więcej my ani nasi znajomi , którzy z nami podróżowali nie zaryzykujemy i nie pojedziemy z TUI skoro tak traktują swoich stałych klientów. -
-
~Kris833 / 2021-06-09 05:32
Absolutnie nie polecam TUI,odwołali rezerwacje która była wykupiona pół roku temu tłumacząc się ze nie ma lotów do wybranego hotelu z Warszawy!!zadnego wytłumaczenia,rekompensaty,ulgi,zniżki itd.Totalna porażka Maja klienta za NIC!!!chamstwo i jeszcze raz chamstwo-nigdy nie wrócę napewno do TUI mimo ze ceny maja niskie! ZaletyBrak!!! -
~Wycieczka / 2021-06-08 23:46
Anulują rezerwacje w hotelu kłamiąc,ze zamknięty a hotel jest otwarty. Proponują w zamian gorszy hotel. Nie jest się w stanie z nimi dogadać. Nie polecam Tui ZaletyBrakWadyInformację na ostatnią chwilę. Klient dla nich jest nikim. Brak wsparcia. -
~Rose / 2021-06-08 10:38
Nie polecam, dwa dni przed wyjazdem odwołali nam wycieczkę, informacje otrzymalismy @ po 20 a infolinia była czynna dopiero od 10. Zostaliśmy bez wycieczki I bez kasy. Musielismy zmienić plany skrócić urlop i lecieć zupełnie w inne miejsce z innego biura. Do tej pory nie możemy doprosić się zwrotu pieniędzy od TUI za niewykorzystane kody za testy 900 w związku z odwołana wycieczką, dzwoniliśmy wielokrotnie był obiecywany kontakt i cisza. Jesteś 70 w kolejce... to słyszymy dzwoniąc na infolinia. nigdy już nie chcemy mieć nic wspólnego z tym biurem. Jeżeli ktoś zakupi wycieczkę i nie odwołają to zapewne jest ok, ale jak zaczynają się problemy to szukaj wiatru w polu... biuro ma klienta za nic. ZaletyBrakWadyBardzo utrudniony kontakt, brak proponowanych rozwiązań, brak kompetencji -
~Urs77 / 2021-06-07 08:57
Oszczegam ..oszczegam..oszczegam !!!!!!
Nowe praktyki zarobku pieniędzy aby nadrobić straty spowodowane przez Covid.
Po wpłaceniu pieniędzy i prośbie po 1,5 H od jej wpłacenia o wykonanie przelewu zwrotnego, nikt nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonu.
Kontaktują się tydzień później, żeby wkleić swoją regułę dotycząca warunków umowy z informacją ,że nie może byc rozwiązana umowa bezkosztowo!!!!.
Ludzie tracą pieniądze A oni funkcjonują jakby było wszystko ok.
Nie można się godzić na takie traktowanie, zróbmy coś z tym. Napiszmy pozew zbiorowy !!!!!WadyOkradanie -
~Edek / 2021-06-06 18:36
Wycieczki/ wakacje fikcyjne oferty wykupisz a jeden dzień przed wyjazdem cię poinformuja że niestety wycieczka się nie odbędzie ZaletyNie maWadyBrak możliwości rozmowy z kimkolwiek -
~Lucyna / 2021-06-05 09:47
DRAMAT !!! Odwołali zakupiony w marcu 2021 pobyt na Zakhytnos , tydzień przed wylotem !!!
Tłumaczenie, że hotel nie został otwarty - wiedzieli o tym już od jakiegoś czasu ( przestali sprzedawać pobyty w tym hotelu ), tylko nie informowali klientów.Zaletybrak -
~KM / 2021-06-04 17:09
Rodzina wykupiła wycieczkę do Turcji miesiąc przed planowym wylotem. Po przybyciu na wakacje zostali poinformowani, że ich hotel jest zamknięty i będą przeniesieni do innego. Zostali postawieni przed faktem bez możliwości wyjścia. Drugi hotel niby był w podobnym standardzie lecz odbiegał od pierwszego sugerując się opiniami i wyglądzie wizualnym. Sami nie zdecydowaliby pojechać do tego hotelu. Przybycie kosztowało ich więcej stresu niż przyjemności. Dla mnie to jest niedopuszczalne, żeby firma dopuściła się takiego czegoś gdy kontakt z Panią z biura był jeszcze 2 dni przez wylotem i powinna wiedzieć gdzie wysyła klientów. Nigdy więcej wycieczek z TUI... -
~Kasia / 2021-06-04 15:40
Dno i jeszcze raz dno jak chcesz przedłużyć pobyt a im powinno zależeć to owszem wszystko załatwia na czacie nie dodzwonisz się do nich. Ale wysyłają ci milion fałszywych linków do zapłaty a powitam powiedzą ze czas się się skończył miko ze błąd po ich stronie . Zostajesz na lodzie . Zawsze z nimi latałam od tej pory nigdy więcej. Hotel przedluzylam i znalazłam lot na eSky powrotny o 2 tysiące wszystko taniej niż w TUI . Naciągacze nie dajcie się wrobić ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Azi / 2021-06-04 13:28
Biuro TUI w Riviera w Gdyni czekałam 30min, jak opustoszało weszła, niestety żadna z 3pan nie miała dla mnie czasu. Były zajęte. Biuro pomimo czekających ludzi przed nie wpuściło nikogo przez 15min bo zajęte były. Gratulacje ZaletyNie skorzystam -
~Natalia / 2021-06-02 14:47
Niestety pierwszy raz z TUI i klapa... kupiliśmy wycieczkę na Teneryfę, 2 dni po terminie zapłaty całości (2 dni wcześniej jeszcze się o to upominali), na 3 tygodnie przed wylotem, wycieczkę anulowali. Ten sam termin i hotel był nadal w ofercie, ale wylot z innego lotniska i nie zaproponowali nam tej opcji. Kazali za to zarezerwować osobno tą wycieczkę i zapłacić dodatkowe 2800zł. Za anulowanie urlopu nie było nawet przepraszam, a kwotę zwrócili niepełną, bo koszty ubezpieczenia od rezygnacji nie zwracają - nawet w przypadku, gdy oni wycofali wycieczkę z oferty. Obsługa klienta i podrejście do klienta z czasów PRL -
~Aa / 2021-05-29 18:12
Wczoraj wróciliśmy z Rodos i o ile sam hotel,obsługa,jedzenie było super,tak w dniu wylotu miałam chyba z 200 ciśnienia! Wracaliśmy linią enter air w życiu nie widziałam takiego bałaganu przy odprawie! 3 stanowiska lini otwarte, tłumy ludzi po około 1h stania w kolejce trafilismy do Pani obsługującej w okienku odprawy, pani obejrzała nasze dokumenty i powiedziała ze mamy stanąć obok bo ona nie ma jeszcze aktualnej listy pasażerów...no to stoimy 1,5h do odlotu,1h,40minut ja już w nerwach ...pojawiła się anglojezyczna rezydent Tui podbiegłam do niej i tłumacze ze cos jest nie tak,nie chca nas odprawić a jest 40 minut do odlotu! Na co Pani mowi ze wszystko jest okej i skoro Pani w okienku kazała czekać to many tam stać...na 15 minut przed odlotem pomogła nam rezydent biura Itaka (DZIĘKUJE!!!!) Ktora pidniosła larum! Okazało sie ze odprawiali 4 rozne loty do Polski ,Pani w okienku nie miała nas na liście lotu do Gd bo sprawdzała ten do Poznania! Suma sumarum do samolotu biegliśmy prosząc ludzi żeby puścili nas do kontroli bez kolejki bo nie wrócimy do domu! -
~Beata / 2021-05-28 10:15
Wykupiłam 7 dni na Rodos.Podczas pobytu, w naszym hotelu rezydent nie pojawił się ani razu!, choć rezydenci Tui z innych państw byli codziennie w hotelu. Powrót do Polski miał być ok. Godz. 22, zmieniono go na godzinę 11.35. O Druki dokumentów wymaganych przy wyjeździe musialam poprosić rezydenta Itaki, bo rezydenta Tui oczywiście na lotnisku, ani w autobusie, podczas transferu nie było! Pierwszy raz spotkałam się z takim traktowaniem przez biuro podróży. Nie polecę tego biura nikomu, a sama w przyszłości będę starała się korzystać z usług innych biur. WadyCałkowity brak zainteresowania klientem
strona 39 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »