Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M. / 2021-06-28 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Oszuści. Mieliśmy miec nocleg po przyjeździe do hotelu w środku nocy. Skończyło się spaniem na plaży bo pokoj dopiero od godziny 14. Nadmienię, że dzwoniliśmy przed wyjazdem upewnić się, że pokoj bedzie napewno dostępny w noc przylotu. Po zadzwonieniu na infolinię Pani zaproponowała nam jedynie, że po przylocie możemy złożyć skargę.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~ola / 2021-06-27 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam i ostrzegam przed naciągaczami. Wszystkie dodatkowe usługi i ubezpieczenia to fikcja - z niczego nie mogę skorzystać.
    Od wielu lat korzystałam z ich usług i byłam bardzo zadowolona. Od początku pandemii zmienili profil, to już nie jest moim zdaniem biuro podróży, a organizacja wyciągająca kasę.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt mało miejsca, żeby wszystko opisać
  • ~Anna / 2021-06-27 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM! Biuro skraca nam
    Dni wakacji! To jest chore. Pierwotnie mieliśmy być 10 dni, z tego wyszło 8! Przylot,
    Przed zapłata mialbyc o godzinie 10 rano w Turcji a byliśmy po północy czyli następnego dnia! Tak samo z powrotem! Pierwotnie mieliśmy odlecieć o godzinie 13/00, następnie zmieniali na godzinie 11, potem miałabyc 7:00 rano a zostało 1:35 w nocy dzień wcześniej. Płaciliśmy za pełne dni. To jest oszukaństwo!! Nigdy nie polecę z tego biura. Ukradli nam dwa zapłacone dni wycieczki. Niw dość ze wczasy dużo kosztowały to zwyczajnie nas okradli.
  • ~bisia / 2021-06-26 19:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Wyjazd na Rodos 14.06.2021 r. Bardzo dobrze zorganizowany transfer do hotelu. Rezydenci TUI sprawnie pokierowali nas do odpowiednich autobusów. W trakcie pobytu w hotelu byliśmy pod opieką rezydentki p. Karoliny. Osoby kompetentnej i życzliwej dla swoich podopiecznych. Skorzystaliśmy z jej pomocy kiedy nieuprzejmie i po chamsku potraktowano nas w restauracji hotelowej. P. Karolina podjęła się skutecznej interwencji w hotelu. Skutkiem czego hotel szarpnął się w formie przeprosin butelką wina dla nas oraz mogliśmy korzystać bez przeszkód z opcji full board w restauracji all inclusive. Powrót też był dobrze zorganizowany. Było zamieszanie na lotnisku, ale to było nie związane z biurem podróży.
    WadyUtrudniony kontakt z biurem z wagi na pandemię
  • ~Michał / 2021-06-25 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka Patologia !!!
    Próbowałem wykupić wycieczkę do Egiptu.
    Koszt wycieczki w internecie 3750 zł.
    Po dodzwonieniu się do biura obsługi TUI po kilku próbach, powiedziano mi że muszę udać się do biura sprzedaży (stacjonarnego) pojechałem do Marek w CH M1.
    Dotarłem tam, Pani z biura poinformowała mnie że ten wyjazd kosztuje 4700 zł
    Na stronie są inne ceny niż faktycznie.
    PATOLOGIA
    Omijać z daleka - nie polecam
    Zaletybrak
    WadyKłamliwe, nieprawdziwe informacje dotyczące cen wycieczek
  • ~Rafał / 2021-06-25 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Zakupiłem wycieczkę droższą o kilkaset złotych tylko po to aby wylot był rano i z mojego miejsca zamieszkania.
    Po pewnym czasie TUI zmieniło mi miejsce wylotu o 300 km. Ponadto zmieniły się godziny wylotu, tak, że praktycznie tracę 1 dzień.
    Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Próba wyjaśnienia sytuacji spełza na niczym.
    To ostatni wyjazd z TUI. Szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadydodatkowe opłaty
    zmiany czasu i miejsca wylotu
    utrudniony kontakt
  • ~M. A. R. T. A / 2021-06-25 11:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Z TUI bylismy na kilku wycieczkach, wcześniej nie mielismy żadnych zastrzeżeń. W tym roku niestety to sie zmieniło. Wybralismy sie na Djerbe. Wybralismy kilka opcji które nas interesuja po czym wybralismy sie do biura. Wycieczka, ktora wybralismy na stronie internetowej byla o 1000 zl tańsza niz końcowa cena w biurze. W ofertach przedstawiamych na stronie nie ma wliczonego np. Transferu z hotelu (zawsze byl, teraz trzeba dopłacać). Ok zgodzilismy sie poniewaz wybrany hotel byl bardzo ladny, pokoje duze w nowoczesnym stylu. Niestety po przybyciu na miejsce pokoj wygladal zupelnie inaczej niz w ofercie. Łazienka byla w fatalnym stanie, nie wiem z jakiego hotelu byly zdjecia w ofercie ale bankowo nie z naszego. W hotelu byla przemila obsluga i animatorzy i tylko to sklonilo nas do nie skladania reklamacji na miejscu. Oczywiscie rozmawialismy z innymi goscmi hotelu, ktorzy tez byli w szoku jak zobaczyli swoj pokoj po tym co bylo w ofercie. Rezydenta widzielismy ttlko przez chwilę przed transferem na lotnisko. Wszelkie kontakty mialy byc na mytui poprzez czat gdzie jest informacja ze odpowiadaja do 30 min. To tez mija sie z prawda bo czasami odpowiadali na drugi dzień. Jeszcze przed wylotem wykupilismy wycieczke fakultatywna, po dotarciu na miejsce od gosci hotelowych dowiedzielismy sie ze park krokodyli jest zamkniety poniewaz prowadzą remont. W zwiazku z tym wyslalismy zapytanie na mytui co z wycieczka, po kilku godzinach dostalismy odpowiedź, ze kontatkowali sie z organizatorem i wycieczka odbedzie sie planowo. Zadowoleni czekalismy na wyjazd az dzien przed dostajemy wiadomosc, ze wycieczka jest anulowana. Prawdziwy powód oczywiscie nie zostal podany ale za to wina zostala zrzucona na modny w tym czasie covid.... W mailu dali informacje ze przekazali do biura gdzie byla kupiona wycieczka, ze maja zrobic zwrot kosztów. Od wiadomosci minelo 8 dni, my wrocilismy do kraju a zwrotu nie ma. Zadzwonilismy do biura a tam przekazali ze nie maja naszego numeru konta do zwrotu ( mysle ze maja bo przelew byl robiony przez internet ????). Zapytalam eiec czemu nie napisali maila lub nie zadzwonili w tej sprawie. Pani nie potrafila dokladnir odpowiedziec dlaczego ale powiedziala ze kiedys by zadzwonili bo jestem na liscie.
    Sama wycieczka byla fajna ale wszystko dzieki wspanialej obsludze hotelu i innym podroznym. Niestety juz nigdzie z Tui nie pojedziemy jest wiele innych biur podrozy, ktore lepiej poschodza do klienta i mniej kłamią. Ceny tez nie są konkurencyjne poniewaz przy zakupie do kazdej wycieczki trzeba duzo dopłacić, aby mialo to rece i nogi. Nie polecam!!
  • ~Artur / 2021-06-23 11:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Globus w Słonecznym Brzegu-jedzenie-paróweczki w plasterkach i jakieś ,,mamałygi" najgorszy hotel w jaki byliśmy
    Zaletyblisko plaży, ładny widok
    WadyJedzenie złe lub bardzo złe-ciągle to samo-jesteśmy właśnie w tej chwili i już nie mamy ochoty chodzić na posiłki
  • ~Tomek / 2021-06-21 19:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel Royal Belvedere w Hersonisos pobyt w czerwcu. Hotel bardzo dobry, pozytywnie oceniam obsługę i infrastrukturę. Jedzenie dobre, urozmaicone i spory wybór. Odradzam natomiast skorzystanie z oferowanego przez Tui opcji parkingu przy lotnisku. Parking nazywa się Start Parking a powinien nazywać się Ściema Parking. W ofercie podany jest transfer na lotnisko i z lotniska. Po wykupieniu parkingu okazuje się, że np w Gdańsku transferu nie ma bo boja się wozić ze względu na pandemie i trzeba dojść około 1 km z parkingu na lotnisko i z lotniska na parking. Pytanie w jakim celu transfer jest w ich ofercie. Odpowiedź ich oferta to jedna wielka ściema, nie dajcie się nabrać wybierzcie inne parkingi gdzie dołożycie 10 zł i macie zapewniony transfer. Ja to niestety zrobiłem i teraz czekam jak łaskawie zwrócą mi pieniądze, bo jest oczywiście możliwość anulowania wykupionego parkingu. Niestety ja już czekam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy mimo korespondencji emailowych, zaś biuro telefonów nie odbiera. kolejna kwestia to minus za brak na miejscu polskiego rezydenta Tui, któremu np mozna zgłosić problem. Dziecko zostawiło w autokarze bluze podczas transferu z lotniska do hotelu. Po wyjściu z autokaru chcielismy to zgłosić. Wystarczyłby kontakt telefoniczny do rezydenta a ten skontaktowałby się z kierowcą aotokaru. No ale niestety. TUI wymaga telefonu do ich centrum obsługi klienta w Polsce, który przekazał link do biura rzeczy znalezionych. Efekt żadne tylko stracony czas.
    ZaletyHotel
    Wadyparking proponowany przez TUI, brak kontaktu na miejscu z rezydentem.
  • ~Aga / 2021-06-21 00:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z tego biura.
    Poszukiwania wycieczki zaczęłam od rozmowy z pracownikiem biura, jasno przekazałam informacje czego oczekuje i w jakiej kwocie chce się zmienić. Niestety oferty otrzymywałam dwu lub trzy krotnie droższe niż tego oczekiwałam. Ostatecznie ofertę wybrałam sobie sama na stornie.
    Duży minus za brak dokładnego informowania klienta o tym jaką walutę powinien ze sobą zabrać. Mowa tu o Egipcie, o ile w ofercie jest napisane, że dolary warto byłby dodać, że nowe dolary. W kantorze otrzymałam stare i miałam problem z płatnością za test na lotnisku bo nie chcieli takich przyjąć .
    Aplikacja z dostępem 24/7 to największa porażka… odpowiedzi w moim przypadku co 3-4 godzin. Znajomy potrzebował informacji od nich , sprawy zdrowotne , otrzymał odpowiedz po 5 godzinach …
  • ~bob / 2021-06-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI to totalna porażka. Byli uprzejmi tylko do czasu kiedy dostali kasę, potem całkowita olewka, nie da się nic załatwić. Infolinia, jak w końcu po godzinie uda się jakimś cudem dodzwonić, w kółko tylko jedna śpiewka, jak z kasety: nie da się, nic nie mogę zrobić. Daliśmy się jeszcze naciągnąć "miłej pani" z biura TUI na gwarancje zwrotu 100% kosztów od rezygnacji(Alianz), która kompletnie nic nie daje bo zawiera takie absurdalne punkty, że żeby dostać zwrot musisz umrzeć albo mieć udar xD I to jeszcze łaskawie po rozpatrzeniu sprawy przez Alianz. Nie dajcie się nabrać na żadne dodatkowe ubezpieczenia, serio to wyrzucenie pieniędzy w błoto. To był mój ostatni raz z TUI, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i uniknie niepotrzebnych nerwów.
    Zaletybrak
    Wadykłamią, oszukują, naciągają
  • ~Niezadowolony / 2021-06-19 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI sprzedaje hotele, które są nieczynne. A jak ma się to Ustawy o Usługach Turystycznych? A może TUI tak może postępować z turystami. UWAŻAJCIE!!!
  • ~Mirek / 2021-06-19 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Wielokrotnie korzystałem z oferty TIU , pierwszy raz może dlatego ,że wcześniej nie miałem potrzeb przekonałem się jak bardzo beznadziejny jest dział obsługi klienta tego biura. Zepsuli by całe moje wakacje gdyby nie to ,że sprawdzałem ofertę. W maju szukałem hotelu w Egipcie w rejonie Marsa Alam . Wybrałem hotel Fantazia Resort . Bardzo istatna była dla mnie lokalizacja ponieważ miałem już uzgodnione codzienne nurkowania z zaprzyjaźnionym centrum nurkowym , które musiało to ogarnąć logistycznie . Sprawdzając ofertę na stronie TUI dokładnie , lokalizację stwierdziłem niezgodność pomiędzy opisem a oznaczeniem pozycji hotelu na mapie załączonej strony. Dokładnie według mapy hotel wykazywano na wyskości Marsa Alam co było dla mnie do przyjęcia, podczas gdy w rzeczywistości hotel usytuowany jest prawie 30 km na południe od tego miejsca.
    Chcąc wyjaśnić tą sprawę , skorzystałem z połączenia do biura obsługi klienta , wiadomo ile wcześniej musiałem się naczekać na możliwość kontaktu , kiedy przedstawiłem sprawę pani stwierdziła że musi wysłać zapytanie kiedy zapytałem czy otrzymanie odpowiedzi to kwestia godzin czy dni otrzymałem odpowiedź nie wiem .
    W zasadzie do tej pory nie otrzymałem takiej odpowiedzi , a lokalizacja hotelu dalej wykazywana jest błędnie.
    Nie wiem czy ktoś to przeczyta , uważam ,że kompletnie mają klientów gdzieś , w głowie mi się nie mieściło ,że nie są w stanie od ręki sprawdzić . Na stronie TUI nie ma innej możliwości kontaktu poza telefonicznym, ankieta przeznaczona jest jedynie dla osób które korzystają już z oferty. Sprawdzajcie dokładnie oferty !!!!!
    Wadykompletnie nie użyteczne biuro obsługi klienta
  • ~Jakub / 2021-06-19 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI mnie oszukało. kupiłem wycieczkę fakultatywną. NIe odbyła i nie dostałem zwrotu pieniędzy od ponad miesiąca.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Ilona / 2021-06-18 16:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Stracili dla mnie już swoją wiarygodność, a kiedyś było to moje ulubione biuro.
    Zaletydobre ceny, bogata oferta
    WadyCiągłe zmiany godzin przelotów w żadnym innym biurze nie miałam czegoś takiego. wieczne błędy na stronie, połączenie z infolinią graniczy z cudem, wszelkie formalności online (dokumenty podróży, zakup wycieczek fakultatywnych i brak rezydentów) to koszmar. Osobiście wolę mieć kontakt z drugim człowiekiem. Zabierając rezydentów przesadzili, być może stąd te dobre ceny skoro pozwalniali rezydentów i osoby pracujące na infolinii.
  • ~Ryszard / 2021-06-17 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Bułgarii ponad rok temu. Do dziś wszystko było ok, niestety około południa dostaliśmy informację z TUI,że rezerwacja jest anulowana, beż podania przyczyny. Poinformowali tylko, ze bardzo im przykro i poprosili o numer konta na które mają zwrócić zaliczkę. Zawiodłem się na tym biurze i nie zamierzam więcej korzystać z ich usług Nie polecam TUI.
  • ~Anna / 2021-06-17 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam wycieczkę do Kenii, TUI poinformowało, że w tym terminie, który nam sprzedali nie ma lotów (WTF???)
    Zaproponowali nam inny termin. Miesiąc później, w porze deszczowej i z nową cenę - 1000 zł drożej.
    Chciałabym powiedzieć, że to niekompetencja pracowników, ale uważam, żer to naciąganie ze strony biura.
    To miał być mój pierwszy raz z tym biurem, drugiej próby nie podejmę.
    Zaletybrak
    Wadynie doszło do wycieczki
  • ~Ala / 2021-06-16 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui to oszuści
    Otrzymaliśmy od nich takiego maila.

    Szanowni Państwo,

    informujemy o zmianie lotniska dla rezerwacji opartych na przelocie Poznań-Pafos-Poznań (czwartek) w datach 17.06 – 28.10.2021.

    W celu umożliwienia realizacji planów urlopowych proponujemy zmianę Państwa rezerwacji, z zachowaniem długości pobytu oraz ceny na:

    2021-08-12 05:55 z Warszawa do PFO 10:05, Enter Air ENT7099
    2021-08-19 10:50 z PFO do Warszawa 13:05, Enter Air ENT7100
    W związku z istotną zmianą warunków mogą Państwo odstąpić od umowy i uzyskać zwrot środków.

    Prosimy o przesłanie Państwa decyzji do dnia 27.05.2021 na adres informacje@tui.pl lub korzystając z jednego z poniższych linków:

    TAK wyrażam zgodę na zmianę rezerwacji - Kliknij tutaj
    Mam dodatkowe pytania dotyczące zmiany - Kliknij tutaj
    NIE, nie wyrażam zgody na proponowaną zmianę - Kliknij tutaj
    Niezbędne informacje o wymaganych dokumentach do realizacji wyjazdu w związku z Covid-19, znajdziesz pod adresem www.tui.pl/warunki-podrozy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwości wykonania testów przed wylotem lub w trakcie trwania Twojej podróży, zapraszamy na naszą stronę www.tui.pl/warunki-podrozy-testy.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 22 255 03 60.

    Z poważaniem,
    TUI Poland

    Nie dajcie się nabrać kasy nie zwracają brakuje 600 zł z ubezpieczenia.
    Biuro omijać szerokim łukiem może już upadają?
    ZaletyBrak
  • ~Di / 2021-06-15 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI! Dobrałam dodatkowy bagaż rejestrowany który nie został dodany do rezerwacji jak się okazało na lotnisku. Poniosłam dodatkowe koszta na kwotę prawie 700€!!! Oczywiście nikt nie raczy odpowiedzieć na maile, telefoniczny kontakt jest nierealny! Jawna kradzież! Pewnie i tym rządzi jakaś mafia skoro bezkarnie tak postępują!
  • ~Zły / 2021-06-15 19:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejny raz zmieniono nam w ciągu 2 dni godziny wylotu kasując nam 1 dzień z wakacji w Turcji. Rezerwacja xxxxxx2.Jak to łatwo za biurkiem szastać czyimś czasem i pieniędzmi.Czas zmienić to b....
    ZaletyWady
    WadyJ.w
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904