Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2021-07-08 00:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Korzystam zTui ponad 15 lat i sama się dziwię że tyle wytrzymałam ale teraz już będzie czas aby zwinąć żagle bo jest coraz gorzej i klient dla biura to po wpłacie pieniędzy to śmieć.wpłaty dokonałam 2 lata temu z uwagi na covid nie poleciałam w 2020r zachorowalam w miesiącu w którym miałam lecieć.przenioslam pieniadze na 2021 licząc ze w ty roku się wybiorę ale już nie mam siły zaglądac na my tui co to biuro podróży wyprawia godzin wylotu podano mi już czterokrotnie ostatnie oczywiście na niekorzyść a jeszcze po drodze dopłaciłam 100 za lepszą godzinę wylotu stówka poszła a ja znowu lecę w niedobrym czasie co skutkuje biorac pod uwagę wylot z wakacji 12 dni pobytu a nie 14 za które trzeba płacić.To jest proceder uprawiany od lat i nie ma na to bata.
    ZaletyTo były dawne lata byli rezydenci,były gadżety od biura dla takich długoletnich klientów jak ja teraz to totalne olewanie ale ostrzegam karma wraca i to długo nie potrwa.
    WadyCzara goryczy z mojej strony się przelała pozdrawiam i zyczę sukcesów ale już bezemnie
  • ~Marek / 2021-07-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odrazam zdecydowanie. Wykupiłem ofertę z porannym lotem, droższą przez to o 600 zł od tej z lotem wieczornym. TUI na tydzień przed wylotem zmieniło mi lot na wieczorny bez możliwości odwołania.
  • ~Basia / 2021-07-07 09:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Cześć, właśnie zostaliśmy nabici w trąbę. Zamiast w opłaconym malym i cichym obiekcie na uboczu spędzamy wakacje w centrum Złotych Piasków. W hałasie, dudnieniu głośników z każdej strony, tłumie młodzieży balangującej. Rezydentów nie da się ocenić, bo ich nie ma. Biuro nie poinformowalo nas o zmianie, nie dało wyboru, za co bardzo duży minus. Kontakt przez aplikację Tui beznadziejny. Wszyscy rozkladają ręce. NIE POLECAM !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nie poinformowanie o zmianie przed wylotem.
  • ~Aldona / 2021-07-06 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI Polska uwaga na informacje podawane o danym hotelu.Sa niepełne, bardzo sprytnie opisane ,żeby nie zniechęcić.Np.my byliśmy w Toskanii w hotelu Versilia Lido UNA Esperiense W opisie Tui ,zdjęcie ,że wyglądało jak hotel przy morzu ,a okazało się ze to zdjęcie panoramiczne basenu ,bez jego krawędzi, Pisali że do plaży 50 m ,( to też kłamstwo ) ,bo 50 m było do bramy wychodzącej z terenu hotelu,potem przez ruchliwą drogę , przez parking należący do plaży i dopiero cała plaża ,która okazała się prywatna ,jak zresztą wszystkie inne na długości ok 4 km.UWAGA płatna 43 eu za dzień za całe stanowisko ,czyli 2 leżaki, 2 łóżka ,2 krrzesła , 1 stolik - tego to w ogóle nie napisali. Proszę sobie wyobrazić jak na miejscu rodzina 4 osobowa dowiaduje się ze z budżetu wakacyjnego musi dopłacič 7 x 43 eu . I teraz hit - wzięliśmy opcję HB - dostaliśmy menu w 1 dzień do wyboru 3 Dania na przystawkę nr 1 , 3 Dania na przystawkę nr 2 ,3 Dania główne do wyboru . Na następny dzień było to samo to jeszcze jakoś uszło choć już byłam wzburzona ze hotel 4 * i to samo menu, szczyt wszystkiego był na 3 dzień znowu to samo menu. Ja nie jadam owoców morza i już nie wytrzymałam i zrobiłam awanturę .Przynieśli ogólne menu - Dania inne z glrilla - zamówiliśmy ale uwaga dostaliśmy rachunek na 180 eu.Po naszej negacji ,ze niby sie pomylił kelner i korekta była na 60 eu. Od 4 dnia znowu menu dla HB to samo na 3 dni. Źenada ,żeby w hotelu 4* nie było wyboru . Poza tym basen tylko dla dorosłych ,głęboki ,i jeszcze trzeba było kupić czepek do pływania bo bez niego nie wejdziesz do basenu. Z dziećmi to tylko plaża została - nie ma placu zabaw, nie ma brodzika, nie ma płytkiego basenu . Już więcej do tego hotelu nie pojedziemy.
    ZaletyRowery gratis i duża ilośč,na terenie hotelu ,ale ich stan opłakany.
    WadyNieuczciwa informacja o danym hotelu,
  • ~Aga / 2021-07-05 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Tui. Bezszczelelni traktują klienta jakby dawali wszystko za darmo a w rzeczywistości płaci się niemałe pieniądze za wakacje. Dwa dni przed wylotem z hotelu przysłali smsa ze Lot został przeniesiony z Warszawy do Gdańska na 6 rano, a mieliśmy wracac do Warszawy o 20 i tam Samochód został zostawiony na parkingu. Na czacie odpowiadają z kilku godzinnymi opóźnieniami . Także dość ze odcięli nam 1 dzień to mieliśmy chyba przefrunąć do Warszawy.wychodzą chyba z założenia zapłaciłeś to radź sobie sam polaczku ???? oszuści nie kupujcie żadnych wakacji z tui
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co związane z transportem przelotem rezydentką całe biuro podróży tui to jedna wielka porażka.
  • ~I.O.A / 2021-07-05 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd z TUI na Dominikanę, czerwiec 2021r. Brak w hotelu jakichkolwiek informacji, książkowej, chociażby kartki powieszonej na tablicy z informacjami wylotu, nie wspomnę o Rezydencie takiego brak, ale jest czat 24/7, gdzie można pisać i nie zawsze odpowiadają, tylko wprowadzają błąd. Przy wylocie był potrzebny kod QR z wypełnieniem miałam problem, infolinia czynna jest tylko do godziny 18.00, więc zadzwoniłam do biura stacjonarnego do dziś ta Pani z którą rozmawiałam nie oddzwoniła, pomoc uzyskałam od konkurencji. Drugi przykład na powrót, też był potrzebny kod QR, Pani z czat myTUI, twierdziła odwrotnie i w tym się myliła, naraziła mnie na nieprzyjemności. Lekceważą klienta, brak opieki i informacji, biuro TUI chyba jest tego zdania, zapłaciłeś więc martw się sam o siebie. Reklamacja złożona ciekawe czy będzie odpowiedz. Nie polecam i to był mój ostatni wyjazd z tym biurem.
    Zaletybrak
    Wadydużo wad
  • ~Andziula / 2021-07-05 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Lekceważenie klienta. Wykupilam pobyt na Zakyntos z biura podróży poniewaz liczylam na ich opiekę w razie gdyby cos się stało. Okazało się po wylądowaniu, że nie ma polskiego rezydenta i aby się dowiedzieć jaki samochód zawiezie nas do hotelu trzeba było znac język angielski bo byli tylko angielsko języczni rezydenci. Potem już nikogo z TUI nie było. Przez caly pobyt oraz przy wylocie musieliśmy radzić sobie sami. W razie nagłego zdarzenia nie było z nikim kontaktu. Aby dodzwonić się na infolinię zajmuje to około godziny.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~Gonzo / 2021-07-05 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalne lekceważenie klienta
  • ~Sima / 2021-07-04 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Nonszalancja i olewka. Nikt nie odpowiadał na moje smsy (zapewniaja, ze odpisza w pól godziny). Dodzwonic sie na infolinię graniczy z cudem. NIe dostałem smsa o godzinie transferu z hotelu na lotnisko (powrot). Wiedzialem kiedy od innego turysty. Olali mnie, kiedy oceniłem ich w ankiecie negatywnie. Przykro bylo jak innych turystow obslugiwali rezydenci. TUI Polska ma turystow gdzieś. Przykro!!! Pisanie do nich skarg nie ma sensu. Rechocza z nas.
    ZaletyWykupione super hotele
    WadyOlewka i brak polskiego rezydenta
  • ~Andrzej / 2021-07-03 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to wszystko fajnie a nagle zmiana godzin i lotniska 3 dni przed wylotem. Stawiają klienta przed faktem dokonanym albo lecisz albo nara. Zrezygnowałem kupiłem taniej 400 zł do tego samego hotelu z innego biura . Jak napisałem ze kupłem parking skad miałem leciec i w zwiazku z odstapieniem od umowy poniosłem dodatkowe koszty to mam sobie dzwonic sam bo ich to nie interesuje ( moze parking odda kasę ).
    Kompletna porażka 1 i ostatni raz z Tui. NIE POLECAM !!!!! RADZĘ OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyZadne
    Wadywszystko
  • ~wkur......ny / 2021-07-02 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty !!!!! zostaliśmy przez to "biuro" potraktowani, jak śmiecie!!! Wszystko pięknie, dopóki kasy nie przelejesz.Po przelaniu pieniędzy mają cię w d...pie.Odwołują loty, zmieniają terminy i lotniska.Obsługa klienta nie kompetentna, czyta jakieś regułki z d...py, które jej na kartce napisali, a nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania.NIGDY WIĘCEJ TYCH OSZUSTÓW!!!!!! Przestrzegam, omijać szerokim łukiem!!!!!!
    ZaletyŻadnych !!!!
    WadySame !!!!
  • ~Maks / 2021-06-30 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Ocena biura Tui jak i obsługi ,fatalna ,tragiczna. Drogo, a do tego brak odpowiedzialności. Biuro Tui odwołało wycieczkę iiiiiiiiiiiii ,tu zaczynają się kłopoty .Do dzwonić się na infolinie to droga przez mękę .Do tej pory nie zwrócili całej wpłaconej kwoty ,każą pisać reklamacje i dochodzić swoich pieniędzy od ubezpieczyciela. Biuro odwołuje wycieczkę z Swojej winy ,należy się 100% zwrotu należnej kwoty .Gdzie jest nadzór państwa nad takim działaniem biura. Klient to intruz, gdy tylko wpłaci kasę ,odpowiedz infolinii podpisał Pan regulamin to czego Pan chce. Nie POLECAM
    ZaletyObecnie brak.
    WadyDrogo ,za wszystko trzeba dopłacić .Klient ma wpłacić kasę i ma spadać.
  • ~Andrzej57 / 2021-06-30 21:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Tuż przed wyjazdem zmieniono mi zamówiony hotel na niby lepszy. Niby jest ważne bo chyba każdy inny byłby lepszy. Rok nie wycofywałem wpłaty i za to mi podziekowali. Wszystko było w porządku do czasu przyjazdu do hotelu. Podziwiam i doceniam organizację transferu tylko dobrze by było powiadomić o nim wcześniej. Pokój mały, inny niż w ofercie, lipny i nie dokóładnie posprzątany. Drzwi na balkon się nie zamykają. Wi-Fi nie działa. All inclusiv takie wymuszone. Cały pobyt to samo na śniadanie jak w Tiranie w hotelu jedno gwiazdkowym. Na obiad brak wyoru, na kolację też. Nie widziałem rezydentki TUI choć na lotnisku podano mi termin spotakania, Zupełny brak kontaktu z TUI. Brak odpowiedzi na maila który napisałem po 2 dniach pobytu z uwagami dotyczącymi zastanych warunków. Telefon do rezydentki głuchy. O terminie transferu dowiedziałem się od innych podróżnych bo nawet w recepcji nie mieli informacji. Jedna wielka porażka. Nie będę już kożystał z tego biura i nie polecam. Mam zamiar złożyć reklamację!!!
    ZaletyTransfer
    WadyStandart pokoju, czystość, wybór posiłków, kontakt z TUI
  • ~Janusz / 2021-06-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Biuro podróży robi co chce. Zmienia miejsce wyloty. Trzykrotnie zmienia czas powrotu. Oczywiście za każdym razem skracając pobyt. Zapłaciłem za 8 dni i 7 noclegów a faktycznie byłem 6 pełnych dni i 6 nocy. Wyjazd z chotelu w środku nocy, tak zorganizowany, że nie warto było kłaść się spać. Wybierając dogodne godziny i płacąc wyższą kwotę zawsze zmieniają godziny na niekorzyść. To zwykłe oszustwo. Ostatni raz wyjeżdżam z tym biurem. Ostrzegam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wypoczynek / 2021-06-30 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Ostrzegam wszystkich planujacych urlop, w ofercie biura tui sniadanie i obiadokolacja, na miejscu okazuje sie zupelnie cos innego, nie polecam, nie skorzystam wiecej i jeszcze raz nie polecam, a i oczywiscie reklamacje maja w powazaniu
    ZaletyBrak zalet
    WadyBardzo duzo
  • ~Katarzyna / 2021-06-30 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, w biurze pani opowiada co innego zgadza się to ze stroną Tui, po przybyciu do hotelu okazuje się, że hotel nie oferuje obiadów, które oferowało biuro. Porażka. Najlepsze biuro Neckermann padło :(
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Fatalny przewoźnik / 2021-06-30 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zazwyczaj unikam zakupu wycieczek przez biura turystyczne, ale ze względu na COVID zdecydowałem się ułatwić sobie życie. Na szczęście, TUI przypomniało mi, dlaczego nie warto psuć sobie nerwów korzystając z usług biura podróży. Wycieczka zakupiona w jednym z biur stacjonarnych w Poznaniu. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się w chwili zakupu wycieczki i przelania pieniędzy na konto. W dalszej części już tylko klasyki „obsługi” klienta: brak odpowiedzi na telefony, odpisywanie na maile po kilku dniach, sprzedaż usług, których TUI tak naprawdę nie oferuje oraz zero odpowiedzialności na jakimkolwiek etapie świadczenia usługi. Wszystkie elementy podróży, które mogły pójść niezgodnie z planem, oczywiście się zrealizowały: zmiany godzin lotów i numeru rejsu na ostatnią chwilę (o których klient ma się dowiadywać samodzielnie z serwisu myTUI), wynikające z tego problemy z wypełnieniem PLF formularzy (co do których nikt nie raczył udzielić dodatkowych wskazówek), odwoływanie wycieczek fakultatywnych dzień przed terminem rozpoczęcia (gdy nie mieliśmy już możliwości zorganizowania nic na własną rękę) oraz brak dostępności miejsc w samolocie, które uprzednio zostały przez nas wykupione (reklamacja oczywiście nie została uznana). Na koniec cytując usłyszany po powrocie tekst jednej z doradczyni klienta w biurze stacjonarnym – „jak się Państwu nie podoba, to proszę iść do innego biura”. Polecam zatem skorzystać z usług innego przewoźnika, a najlepiej zorganizować wycieczkę we własnym zakresie.
  • ~NIKI / 2021-06-29 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    BIURO TUI Bonarka Kraków. Obsługa fatalna. Na nasze zapytanie czy są w tej chwili last minut bo akurat trafił nam się szybszy termin urlopu i interesowała nas ofeta do 48 godzin wylot- pani z obsługi powiedziała ze lastów nie ma bo jest sezon. Przedstawiła nam oferty 2 które nie spełniały zawężonych przez nas kryteriów. Najpierw pomyliła miejsce docelowe a potem szukała w innym zakresie cenowym. Zrezygnowaliśmy z względu na brak profesjonalizmu. Trudno ocenić ofertę która być może jest dla kogoś dobra ale dla takich kryteriów jak chcieliśmy była dla nas nijaka.
    WadyBrak profesjonalizmu.
  • ~EWA / 2021-06-28 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam wycieczkę z TUI na Maderę 8-22 czerwca 2021r. Chciałam to zrobić przez WAKACJE.PL, ale Pani powiedziała mi , że współpraca z TUI została zerwana, więc dokonałam zakupu przez internet na 3 osoby dorosłe, para+ kolega. Przy zakupie dostałam swoją ofertę z informacją, że zakwaterują nas w pokojach 2-os DZX1. Po przyjeździe okazało się, że pokój DZX1 w standarcie ma 3 łózka. Opcja była oddzielnych dwóch pokoi tylko za niemałą dopłatą. Nie było z kim się kontaktować w tej sprawie, pani rezydent angielskojęzyczna przyszła tylko jednego dnia. Nie było do niej na tablicy inf. żadnego nr tel. Telefon do TUI nikt nie podnosił, oprócz półgodzinnego komunikatu "proszę czekać", czat odpowiadał zdawkowo, bez konkretów. TUI zawyża oferty w swoich usługach i widać to po opinii podróżujących w różne strony. Nalicza dodatkowe opłaty np. za transfer z lotniska i z powrotem czego do tej pory nie było. Mi proponował dodatkowe opłaty za siedzenie obok partnera w samolocie w wys. ponad 400 zł. Na lotnisku otrzymując bilet dostaliśmy miejsce obok siebie bez dodatkowych kosztów. TUI SPADA NA PSY I PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM WYCIECZKI BO MOŻNA NIE WRÓCIĆ. Nie ma z kim rozmawiać, nikt za nic nie odpowiada.
  • ~Łukasz / 2021-06-28 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Właśnie jestem na wakacjach zorganizowanych przez Tui. Po przelocie do Turcji i ponad 2 godzinnym transferze do hotelu Eftalia Ocean usłyszałem od szefa recepcji ze uzgodniono z Tui ze zostanę przeniesiony z innymi osobami do Hotelu Marine (Tui nie zająknęło się nawet w aplikacji na ten temat). Zapakowano nas wszystkich do busa bez klimatyzacji i wyrzucono z walizkami na parkingu innego hotelu ???? oczywiście poinformowałem Tui przez czat ze coś jest nie tak a oni odpisali ze następnego dnia będzie w hotelu ich przedstawiciel i odpowie na wszystkie pytania. Na drugi dzień rzeczywiście przyjechała kobieta Pani Anna w koszulce Tui i radośnie oświadczyła ze ona nie jest przedstawicielem biura, nie wie jak nam pomoc i nic nie może załatwić. Ona może jedyni opowiedzieć o wycieczkach fakultatywnych. Podziękowałem bardzo serdecznie i ponownie opisałem kontakt z przedstawicielem oraz otrzymaną pomoc na czacie wraz z żądaniem przeniesienia do właściwego hotelu albo zwrotu pieniędzy i iOS tej pory na czacie Tui nastała cisza (odezwali się następnego dnia ze proponują 379 zł rekompensaty ponieważ przeniesiono mnie do siostrzanego hotelu, na co odpisałem ze do wieczora śmiało mogą złożyć ta propozycje innej 4 osobowej rodzinie w hotelu Eftalia Ocean, powinni przesłać ta propozycje wszystkim gościom i rozumiem ze jeszcze tego samego dnia zostanę przeniesiony- ponownie cisza). Niestety biuro Tui, ich oferta, sposób traktowania klientów, czat który teoretycznie służy do komunikacji z firma to wszystko jedna wielka żenada. Sprawdziłem na szybko ze hotel do którego nas przeniesiono jest w ofercie Tui 30 % procent tańsza. Mam dowody na wszystko co napisałem dlatego nie boje sie żadnej konfrontacji z ta żenująca firma. Stanowczo nie polecam i odradzam wakacje z nimi.
    ZaletyCena wycieczki
    WadyCena wycieczki (jak się okazuje biuro za te cenę niepoważnie traktuje klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904