Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lala / 2021-07-31 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Wstyd,że TUI w swojej ofercie posiada hotele w których panuje smród i brud!
  • ~laczol / 2021-07-30 22:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Do tej pory preferowałem to biuro podróży. Ale przypuszczam że były to moje ostanie wakacje z nimi. Najpierw zaczęło się od dopłaty za transfer do hotelu. Na miejscu okazało się że nie ma polskiego rezydenta i żadnych wycieczek fakultatywnych . Wszystko trzeba było załatwiać na własną rękę. Hotel poniżej krytyki, człowiek płaci ponad 4 tys. za osobę z all inclusive a na miejscu okazuje się że w barze przy basenie musi za wszystko słono płacić.
  • ~Moni / 2021-07-29 22:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Zaczynając od tego, że hotel daleki od ideału, all inclusive a lady przy basenie dla dzieci płatne. Brak rezydenta, żadnego kontaktu, pisałam sms-y i nic. Zapłaciłam za sześć noclegów a finalnie okazało się , że było ich tylko pięć! No chyba, że nie umie liczyć więc pomóżcie. W hotelu byliśmy od niedzieli 9.30 do piątku 20.20 to ile to nocy?! ODRADZAM. NIGDY WIĘCEJ TUI!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Kama / 2021-07-29 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Tuiowe wakacje miałam. Tui ie wywiązał się w zakresie transportu. Konsultantka kazała zgłaszać reklamacje do firmy transportowej zapominając, ze to oni są odpowiedzialni za podwykonawców. Chcę zgłosić skargę (Karta Frankfurcka przelicza niedopatrzenia organizatora na zwrot części kosztów)- nie ma gdzie. Jedyny kontakt to agencja sprzedaży, od nich natomiast otrzymałam maile zwrotne o urlopie. W 2013 wywalili Tui z Polskiej Izby Turystyki - uzasadnione! Pozostał mi pozew i ostrzeganie innych naiwnych.
    Zaletyrewelacyjny hotel w Bułgarii, super jedzenie, po prostu idą na rękę turystom (mi zmienili pokój).
    Wadytransport, zdalni rezydenci, konsultanci - organizacja
  • ~Edyta / 2021-07-28 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługa klienta masakra . Klient zostawiony sam sobie na pastwę losu . Zero rezydenta , wszystko czat lub tel . Przepływ informacji katastrofa . Jsk sam nie zadbasz to nie masz . Pierwsze i ostatnie z tum biurem podróży . Inne biura w hotelu było widać ze dbają . Niestety nie to biuro !
  • ~Nigdy-Wiecej-TUI / 2021-07-28 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety też doświadczyłam dramatycznego spadku jakości obsługi klienta. O profesjonaliźmie nie wspomnę, bo nie ma o czym. Naciągacze i oszuści. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-07-28 16:09
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE. Pokoje widoczne na zdjęciach pokazywanych w ofertach TUI dostępne chyba jedynie dla niemieckiej części gości. TUI nie interesuje się totalnie niczym i nikim. Transfer z lotniska dodatkowo płatny…. rezydenta brak (nawet mimo zapewnień rozwiązywania problemów na czacie dostępnym 24/7 odpisują po kilku, kilkunastu godzinach a nawet po dniu). Zależy w jakim hotelu jesteś, ale duże prawdopodobieństwo ze z żadnej z ich wycieczek nie skorzystasz chyba, ze sobie dojedziesz do innego hotelu. Ogólnie płacąc takie pieniądze to jest tragedia i totalny brak dbałości o klienta. PIERWSZY I OSTATNI RAZ. Zwłaszcza teraz w czasach pandemii współczuje starszym osobom, które z nimi podróżują… nie łatwo jest wypełnić wszystko internetowo, a później się czeka w kolejach po 1,5h na lotnisku bo ludzie NIE WIEDZIELI. Dramat razy tysiąc
    ZaletyBrak
    WadyTak jakbym pojechała na własna rękę
  • ~elunia / 2021-07-28 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wizycie w placówce TUI stanowczo rezygnuję z wszelkich ich usług. Poziom rozmowy z Panią tragedia, począwszy od wciskania mi na silę ubezpieczeń wszelkiej maści, wzruszenie ramionami dlaczego trzeba dokupywać transfer,a nie jest w cenie??? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! O ile w Europie to nie problem jechać samemu, o tyle przy egzotyce życzę powodzenia o 3 rano - bo np. ktoś tej opcji nie zaznaczył, bo nie wiedział że trzeba! Piękna dbałość o klienta, radź Pan se sam! Brak zapewnień o opiece rezydenta w kraju, który bezwzględnie tego wymaga na miłość boską.Niby podróż z biurem podróży, a człowiek czuje się jak na survivalu. Aż żal jak wspomnę dawne czasy, świetnych rezydentów i słynne błękitne autobusy!
  • ~M / 2021-07-27 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Nie pierwszy, ale zdecydowanie ostatni raz z tym biurem. Ne wyobrażałem sobie, że można tak obniżyć jakość świadczonych usług. Jedyną zaletą jest przejrzysta strona i wyszukiwarka. Zarezerwowaliśmy wakacje z 2 dzieci. Hotel zgodny z opisem i oczekiwaniami. Na tym kończą się pozytywy. Informacja o transferze z lotniska otrzymana 3 godziny po dotarciu do hotelu. Szczęśliwie udało nam się znaleźć autokar, a nawet rezydenta mówiącego łamanym polskim. To był pierwszy i zarazem ostatni kontakt z rezydentem. Transfer do hotelu (dodatkowo płatny) zamiast 80 minut trwał 180 i to nie z powodu korków. Dość istotna różnica przy podróży z dwójką maluchów. Brak rezydenta w hotelu czy jakiegokolwiek kontaktu do niego. Podobno z powodu Covid. Co ciekawe belgijskie TUI posiadało rezydentów. Pozostaje przecież kontakt przez aplikację więc nie ma się o co martwić ... Teoretycznie. TUI24/7 oznacza, że odpowiedzą po 24 godzinach. Co oznacza 7 nie rozszyfrowałem. Ale zawsze można zadzwonić na infolinię. Jest czynna 10-18 i oczekiwanie około 20-30 minut. Powodzenia przy pobycie poza UE. Wycieczka fakultatywna wykupiona i oferowana w języku polskim. Jakoś zawsze na wycieczki wykupywanie przez biuro byłem odbierany z hotelu. Tu otrzymałem informację że mam się udać na dworzec autobusowy. Ok. zapytałem o adres gdyż google znajdowało 2 dworce. Odpowiedź po 24 godzinach "koło Opla". Super. Udało się znaleźć salon Opla i dworzec nieopodal. I tak czekaliśmy sobie na autokar. kwadrans po czasie odjazdu dzwonie na infolinię - sukces, już po 20 minutach ktoś odebrał. Nawet raczyli sprawdzić i oddzwonić. Podobno autokar był. Ale nie na dworcu a na przystanku i nie koło opla a koło kliniki weterynaryjnej. Nie, nie był to transfer tui a autobus dowożący do aquaparku. Nie, nie sprawdzają i nie mają listy, to taki bezpłatny autokar ala miejski jak niegdyś dowożące do centrów handlowych. Nie, jeździ raz dziennie, można wziąć taksówkę i dojechać we własnym zakresie. Super. Transfer powrotny też ciekawy. Kierowca pyta pasażerów (niestety znał tylko hiszpański) na który terminal ma nas zawieźć. Dobrze, że TUI poinformowało chociaż o mieście wylotu. W aplikacji brak info z którego terminala odlot. Google pomogło. Do budynku lotniska nie chcą nas wpuścić bez wydrukowanej rezerwacji z kodem/numerem rezerwacji na lot (nie na wycieczkę). TUI nie zapewniło. Finalnie zostaliśmy wpuszczeni wraz z resztą pasażerów. Podsumowując: Obecnie jadąc z TUI bądźcie gotowi na konieczność organizowania wszystkiego we własnym zakresie. Przy braku znajomości języka danego kraju bądź angielskiego, o ile uda się znaleźć kogoś w tym języku mówiącego wakacje zamieniają się w survival. Nie polecam.
    ZaletyZgodny hotel z opisem, świetna wyszukiwarka i przejrzysta strona.
    Wadycała reszta.
  • ~Paweł / 2021-07-26 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    DZIADOSTWO!!!!!. W niedzielę wróciłem z wczasów wykupionych w TUI. Jechaliśmy dużą grupą i tylko połowa z nas otrzymywała wskazówki sms dotyczące szczegółów dojazdu i powrotu - wiadomości przekazywaliśmy sobie nawzajem więc jakoś poszło. Na miejscu miał być rezydent ale nie było. Czat za pomocą aplikacji również nie odpowiadał. Poza tym hotel spoko przelot również. Reasumując wszyscy się sprawili poza biurem TUI
    ZaletyHotel
    WadyOpieka ze strony biura TUI
  • ~Marzena / 2021-07-25 23:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek przez to biuro. Aplikacja nie działa, oprócz informacji o dodatkowych wycieczkach, nie ma tam żadnych informacji. Jutro mam wylot do Polski, nie mam żadnych danych dotyczących autokaru. Pozostało radzić sobie samemu. Beznadziejne biuro.
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2021-07-25 03:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka na Wyspy Kanaryjskie zamówiona 4 miesiące przed terminem wylotu. Całość opłacona przy rezerwacji . Natomiast dzień przed wylotem otrzymałem telefon od pani z biura podróży, ze hotel do którego mam wyjeżdżać, „nie otworzy się „ z powodów covidowych ale mogę się zgodzic na hotel zastępczy o tym samym standardzie a nawet lepszy od tego który zamówiłem, muszę tylko wyrazić zgodę. Oczywiście zgodziłem się bo w zasadzie nie miałem innego wyjścia na dzień przed wyjazdem.
    Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze hotel jest w tragicznym stanie i w zasadzie do remontu .. o czym mówiła nawet sama obsługa hotelowa. Wszystko było zużyte i wymagające napraw lub wymiany …
    Na domiar złego po rozmowie z innym Polakiem ma plazy, okazało się ze hotel do którego miałem jechać początkowo, normalnie funkcjonuje i przyjmuje ludziom gdyż właśnie ten człowiek min w nim przebywa .. nie wiem dlaczego TUI tak postąpiło . Serdecznie nie polecam tego biura
    WadyBiuro podróży
  • ~komor / 2021-07-24 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    to biuro powinno przestać istnieć trzeba coś ztym zrobić oszukańcze metody brak opieki rezydenta mają człowieka daleko w dupie aplikacja która rzekomo ma informować o wczasach wogóle nie działa zero kontaktu z infolinią omijać szerokim łukiem jak nie chcecie być oszukani
    Zaletyzero
    Wadycałe stado
  • ~Michał / 2021-07-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA BIURO TUI

    W dniu wczorajszym dokonałem rezerwacji i płatności wycieczki do Turcji. Wybrałem wersję pokoju standard, a zarezerwowano mi pokój ekonomiczny bez klimatyzacji o niższym standardzie, nie powiadamiając mnie o tym. Po mojej interwencji mailowej i telefonicznej dowiedziałem się, że rezerwacji nie można zmienić!!?? Po łącznie 2.5 godzinach!!! na infolinii dostałem propozycję zmiany rezerwacji ale za "opłatą manipulacyjną w kwocie łącznej 500 zł! ! ! Dopiero teraz przyszło mi do głowy, żeby czytać opinie i widzę co tu się dzieje. Szok i niedowierzanie, że takie rzeczy się dzieją.
  • ~Waldemar / 2021-07-23 10:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślałem, że obecnie biurom zależy na klientach lecz chyba to teraz polega tylko na sprzedaży imprez turystycznych. Wiele informacji tylko w formie elektronicznej jakby zapomniano, że część społeczeństwa nie korzysta z Internetu czy smartphone. Kupując imprezę turystyczną w np. we Wrocławiu inne biuro np. w Lesznie nie chce pomóc przy rozwiązywaniu problemów, a infolinia odsyła do punktu zakupu imprezy. Brak wsparcia przy zaniecających się warunkach podróży, np. drukowanie niezbędnych dokumentów obowiązujących w kraju do którego się wjeżdża, np. Grecja - myślę, że lotnisku można taki punkt zorganizować tym bardziej, że: informacje o akceptacji tych dokumentów przychodzą tuz przed wylotem, nie każdy ma smartphone, drukarkę czy konto mail.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem, w przypadku nieobecności na spotkaniu (brak informacji w obiekcie o możliwości kontaktu z nim )
    Kontakt z infolinią w Polsce - ograniczony czasowo
    Scedowanie wszystkich formalności na klienta poprzez obsługę elektroniczną
  • ~Łukasz / 2021-07-22 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro po zmianach to dno i wodorosty. Brak opieki rezydenta na miejscu, brak nr telefonu do niego. Kazda sprawę trzeba załatwiać przez infolinię. Czas oczekiwania na połączenie 2 godziny.
    Za wszystko trzeba dopłacać. Trzeba zainstalować aplikacje TUI, która rzekomo ma informować o m.in godzinach odlotu, w rzeczywistości otrzymywałem jedynie oferty wycieczek fakultatywnych. Nie otrzymałem informacji dot. godziny odlotu. Musiałem dzwonić na infolinię.
    Omijać szerokim łukiem!!!!!!
    Z TUI odbyłem 7 wyjazdów zagranicznych te były ostatnie.
  • ~ROBERT50 / 2021-07-21 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta różni się z rzeczywistością. Skandal. Bardzo zła obsługa na miejscu.
    Liczą się tylko wycieczki dla obsługi tui.
    Oferta nie zgadza się z rzeczywistością i nie można tego wyjaśnić bo nie ma z kim. Nie ma rezydentów a personel z czata 24/7 nie ma czasu odpowiedzieć. Pani z tui nie ma pojęcia o ofercie.
  • ~Przemek / 2021-07-19 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramatyczny spadek jakości biura podróży. Bardzo słaba dostępność rezydenta, narzucona odgórnymi decyzjami TUI, brak kontaktu, brak wsparcia. Lepiej samemu organizować sobie hotel i przelot. Wyjdzie jakieś 25% taniej, a wsparcie ze strony biura podróży dokładnie takie samo. Wyjeżdżałem z Państwem od lat i to na drogie wczasy, jeśli nie powrócicie do dotychczasowej polityki obsługi klientów, to tegoroczne wczasy były moimi ostatnimi z Wami.
  • ~niezadowolony z tui / 2021-07-18 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od tego pseudo organizatora wycieczek. oszuści naciągacze.
    Zaletybrak
    Wadynaciągają na kasę, oszukują
  • ~Pawełek / 2021-07-17 18:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Na stornie internetowej podają cenę wczasów w której nie uwzględniają transferu. Typowe oszukańcze praktyki! Próby naciągania klientów na dodatkowe ubezpieczenie i wybrane miejsca w samolocie to przy tym pikuś! Pytam się gdzie jest UOKiK? Nadmienię że inne biura mają transfer lotnisko-hotel, hotel-lotnisko w standardzie... dodatkowo często nie aktualne ofert, które wyświetlają się dopiero po kliknięci w ofertę.
    ZaletyTańsza oferta na Internecie, niż w biurach stacjonarnych, tam typowe szukanie Jelenia!
    WadyOszukańcze praktyki, moim zdaniem karygodne i niezgodne z polskim prawem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.71, ilość opinii: 54
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4480
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004