Wycieczka na Wyspy Kanaryjskie zamówiona 4 miesiące przed terminem wylotu. Całość opłacona przy rezerwacji . Natomiast dzień przed wylotem otrzymałem telefon od pani z biura podróży, ze hotel do którego mam wyjeżdżać, „nie otworzy się „ z powodów covidowych ale mogę się zgodzic na hotel zastępczy o tym samym standardzie a nawet lepszy od tego który zamówiłem, muszę tylko wyrazić zgodę. Oczywiście zgodziłem się bo w zasadzie nie miałem innego wyjścia na dzień przed wyjazdem.
Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze hotel jest w tragicznym stanie i w zasadzie do remontu .. o czym mówiła nawet sama obsługa hotelowa. Wszystko było zużyte i wymagające napraw lub wymiany …
Na domiar złego po rozmowie z innym Polakiem ma plazy, okazało się ze hotel do którego miałem jechać początkowo, normalnie funkcjonuje i przyjmuje ludziom gdyż właśnie ten człowiek min w nim przebywa .. nie wiem dlaczego TUI tak postąpiło . Serdecznie nie polecam tego biura
WadyBiuro podróży
~komor / 2021-07-24 10:02
Ocena: 1.00 / 5
to biuro powinno przestać istnieć trzeba coś ztym zrobić oszukańcze metody brak opieki rezydenta mają człowieka daleko w dupie aplikacja która rzekomo ma informować o wczasach wogóle nie działa zero kontaktu z infolinią omijać szerokim łukiem jak nie chcecie być oszukani
Zaletyzero
Wadycałe stado
~Michał / 2021-07-23 16:35
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA BIURO TUI
W dniu wczorajszym dokonałem rezerwacji i płatności wycieczki do Turcji. Wybrałem wersję pokoju standard, a zarezerwowano mi pokój ekonomiczny bez klimatyzacji o niższym standardzie, nie powiadamiając mnie o tym. Po mojej interwencji mailowej i telefonicznej dowiedziałem się, że rezerwacji nie można zmienić!!?? Po łącznie 2.5 godzinach!!! na infolinii dostałem propozycję zmiany rezerwacji ale za "opłatą manipulacyjną w kwocie łącznej 500 zł! ! ! Dopiero teraz przyszło mi do głowy, żeby czytać opinie i widzę co tu się dzieje. Szok i niedowierzanie, że takie rzeczy się dzieją.
~Waldemar / 2021-07-23 10:00
Ocena: 3.00 / 5
Myślałem, że obecnie biurom zależy na klientach lecz chyba to teraz polega tylko na sprzedaży imprez turystycznych. Wiele informacji tylko w formie elektronicznej jakby zapomniano, że część społeczeństwa nie korzysta z Internetu czy smartphone. Kupując imprezę turystyczną w np. we Wrocławiu inne biuro np. w Lesznie nie chce pomóc przy rozwiązywaniu problemów, a infolinia odsyła do punktu zakupu imprezy. Brak wsparcia przy zaniecających się warunkach podróży, np. drukowanie niezbędnych dokumentów obowiązujących w kraju do którego się wjeżdża, np. Grecja - myślę, że lotnisku można taki punkt zorganizować tym bardziej, że: informacje o akceptacji tych dokumentów przychodzą tuz przed wylotem, nie każdy ma smartphone, drukarkę czy konto mail.
WadyBrak kontaktu z rezydentem, w przypadku nieobecności na spotkaniu (brak informacji w obiekcie o możliwości kontaktu z nim )
Kontakt z infolinią w Polsce - ograniczony czasowo
Scedowanie wszystkich formalności na klienta poprzez obsługę elektroniczną
~Łukasz / 2021-07-22 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Biuro po zmianach to dno i wodorosty. Brak opieki rezydenta na miejscu, brak nr telefonu do niego. Kazda sprawę trzeba załatwiać przez infolinię. Czas oczekiwania na połączenie 2 godziny.
Za wszystko trzeba dopłacać. Trzeba zainstalować aplikacje TUI, która rzekomo ma informować o m.in godzinach odlotu, w rzeczywistości otrzymywałem jedynie oferty wycieczek fakultatywnych. Nie otrzymałem informacji dot. godziny odlotu. Musiałem dzwonić na infolinię.
Omijać szerokim łukiem!!!!!!
Z TUI odbyłem 7 wyjazdów zagranicznych te były ostatnie.
~ROBERT50 / 2021-07-21 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Oferta różni się z rzeczywistością. Skandal. Bardzo zła obsługa na miejscu.
Liczą się tylko wycieczki dla obsługi tui.
Oferta nie zgadza się z rzeczywistością i nie można tego wyjaśnić bo nie ma z kim. Nie ma rezydentów a personel z czata 24/7 nie ma czasu odpowiedzieć. Pani z tui nie ma pojęcia o ofercie.
~Przemek / 2021-07-19 10:45
Ocena: 2.33 / 5
Dramatyczny spadek jakości biura podróży. Bardzo słaba dostępność rezydenta, narzucona odgórnymi decyzjami TUI, brak kontaktu, brak wsparcia. Lepiej samemu organizować sobie hotel i przelot. Wyjdzie jakieś 25% taniej, a wsparcie ze strony biura podróży dokładnie takie samo. Wyjeżdżałem z Państwem od lat i to na drogie wczasy, jeśli nie powrócicie do dotychczasowej polityki obsługi klientów, to tegoroczne wczasy były moimi ostatnimi z Wami.
~niezadowolony z tui / 2021-07-18 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Z dala od tego pseudo organizatora wycieczek. oszuści naciągacze.
Zaletybrak
Wadynaciągają na kasę, oszukują
~Pawełek / 2021-07-17 18:33
Ocena: 3.00 / 5
Na stornie internetowej podają cenę wczasów w której nie uwzględniają transferu. Typowe oszukańcze praktyki! Próby naciągania klientów na dodatkowe ubezpieczenie i wybrane miejsca w samolocie to przy tym pikuś! Pytam się gdzie jest UOKiK? Nadmienię że inne biura mają transfer lotnisko-hotel, hotel-lotnisko w standardzie... dodatkowo często nie aktualne ofert, które wyświetlają się dopiero po kliknięci w ofertę.
ZaletyTańsza oferta na Internecie, niż w biurach stacjonarnych, tam typowe szukanie Jelenia!
WadyOszukańcze praktyki, moim zdaniem karygodne i niezgodne z polskim prawem.
~Krzysztof / 2021-07-16 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Dzień Dobry. Mam wyjechać do Grecji za dwa dni i nie mogę się zarejestrować na portalu greckim travel.gov.pl.
W TUI kolejka na Infolinii 79 osób czas oczekiwania 1h 50 min. W końcu jak się udało dodzwonić to TUI poinformowało mnie, że to jest mój problem i mam sobie go sam rozwiązań. Nie muszę pisać, że bez rejestracji i QR kodu nie wpuszczą mnie do samolotu.
Zachowanie TUI można w tym przypadku określić mianem KATASTROFA! - omijajcie to biuro jak tylko możecie!!!
Rozwiązanie problemu: zadzwoniłem do Ambasady Greckiej w Polsce gdzie dostałem nr tel na infolinię strony: Please contact helpdesk on +30 215 560 51 51. Tam dowiedziałem się, że najlepiej mieć konto na Yahoo lub Gmail to rejestracja będzie bezproblemowa. Jeśli komuś pomogłem to powodzenia.
~Jacek / 2021-07-15 21:02
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia, podejście do klienta super do momentu kiedy nie wpłaci się zaliczki. Potem zmieniają daty, godziny i miejsce wylotu. Po rezygnacji nie oddają całej kwoty za ubezpieczenie i zaliczki. Nie polecam
ZaletyDuża oferta
WadyUbogi kontakt z konsultantem, nie zwracają pieniędzy, zmieniają termin wylotu
~Nikola / 2021-07-15 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wakacji z tui nie dość, ze nie da się do nich w ogóle dodzwonić to jak się udało po godzinie to kobieta przy słuchawce wydarła się na druga, ze ona nie będzie z moim narzeczonym rozmawiała i się rozłączyła :) Nigdy więcej!
ZaletyŻadne
~Michał / 2021-07-14 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem tutaj podróż ,ale nie dostałem numeru rezerwacji i dla tego zadzwoniłem na info, czekałem na połączenia 40 minut a kiedy udało się dowiedziałem się że niestety nie zostało wolnych miejsc w samolocie i że oni zrobią zwrot pieniędzy ale to trochę potrwa (okazało się że trochę to 14 dnie ,teraz już mam koniec urlopu i nie mam a nie podróży a nie kasy ) .
NIE POLECAM TEGO BIURA NIE KOMU !!!
~Ewa / 2021-07-14 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Witam właśnie wróciliśmy z Hiszpanii i dzięki Bogu ostatni raz z tym pseudo biurem podróży. Kontakt w kraju tragiczny godzina na infolinii to minimum a po wpłaceniu kasy- żaden.Do samego końca nie mogłam się doprosić o żadne informacje były wysyłane maile 100 telefonów i nic. Na miejscu w Hiszpanii (Malaga) opieka rezydentki świetna pokazała się raz i tyle ja widzieli.Mielismy problem zadzwoniliśmy na infolinię wybierając opcję nagła pomoc medyczna po ponad godzinie oczekiwania automatycznie odrzuciło połączenie kolejne podejście po około 50 minutach daliśmy sobie spokój.Gratulacje dla biura można spokojne umrzeć. Zostawiliśmy informacje na czacie z prośbą o pilny kontakt do tej pory nikt nie zadzwonił. Wszyscy Polacy którzy byli z nami mieli ten sam problem z Tui. Nigdy więcej wakacji z biurem CH....UI.Dalam ocenę po 1 bo nie można dać zera????
ZaletyStaram się ale jakoś nie mogę żadnych znaleźć
WadyJedyną wadą jest istnienie tego biura
~ZAWIEDZIONY / 2021-07-13 15:44
Ocena: 2.33 / 5
Mam nadzieje ze przeczyta to duza ilosc osob niestety ja mam zle wspomnienia z tym biurem podrozy przez pandemie wszysto trzeba bylo zmieniac teraz wiem ze zle zrobilem moglem wziasc spowrotem zaliczke 1000zl i bylby spokoj to nie dalem sie naciagnac pracownikowi zeby zmienic termin i co teraz zamiast leciec to i nie bedzie wakacji i strace zaliczke bo zostalem oszukany bestialsko nie maja skrupolow wazne ze oni zarobili na mnie napewno nie jestem jedyny NIE POLECAM NIKOMU TEGO BIURA WRECZ PRZESTRZEGAM PRZED NIM
~marek / 2021-07-12 15:31
Ocena: 4.00 / 5
Pierwsze wczasy w TUI wykupiłem w styczniu 2020, a potem wiadomo lockdown etc., więc przeniosłem wczasy z lato 2020 na lato 2021 (26czerwca-7lipca), zmieniając przy tym hotel oraz wydłużając pobyt.
Im bliżej wyjazdu, biuro TUI informowało mnie na bieżąco o zmianach w warunkach podróżowania w związku z COVID-19.
2 dni przed wylotem zadzwoniła Pani, że mój hotel nie jest dostępny (nie został otwarty) i mogą zmienić mi destynację na inny (narzucony przez nich bez dopłaty z mojej strony, bo niby droższy) lub mogę sobie sam poszukać innego po aktualnych cenach (tylko to już był początek wakacji i ceny był o 30% wyższe w porównaniu do tych kiedy dokonywałem rezerwacji).
Nie miałbym pretensji gdyby to co Pani powiedziała o otwarciu hotelu było prawdą. Oferta hotelu w tym terminie była dostępna m.in. na Bookingu, u innych touroperatorów a nawet na stronie TUI. Wychodzi więc na to, że TUI nie chciało mnie tam po prostu zawieść (90km od Antali) bo za mało miała klientów w tym hotelu, a za transport trzeba zapłacić, za dojazd rezydenta też, albo po prostu w "swoim" hotelu (po narzucono mi hotel TUI) chcieli zrobić większy obrót....
To tylko moje domysły, faktem pozostaje, że zdecydowałem się pojechać mimo wszystko (ciężko było powiedzieć dzieciakom, że w tym roku też nie jedziemy), ale na następny raz mocno się zastanowię czy korzystać z TUI, choć reszta obsługi mojej imprezy turystycznej była super. Albo po prostu będę wyczekiwał na oferty last minute, wtedy na pewno pojadę do hotelu, który sam wybrałem...
Gdyby nie ta sytuacja, z czystym sumieniem dałbym 5 gwiazdek, jednak moje rozczarowanie podejściem 2 gwiazdki zabrało.
Zaletyubezpieczenie allianz (niestety korzystałem z wizyty w szpitalu, jeden telefon na infolinię i miałem załatwiony i transport i wizytę u ortopedy i prześwietlenie i delikatne usztywnienie, wszystko załatwione w 4h od momentu wykonania telefonu na infolinie do momentu powrotu do hotelu).
Wadyzmiana miejsca zakwaterowania dwa dni przed wylotem
~GieS / 2021-07-11 21:37
Ocena: 2.00 / 5
Wakacje kupione w kwietniu. Najpierw zmiana godziny wylotu z 5.00 na 15.10 (a to był jedyny powód, że nie wybraliśmy oferty Itaki). Potem okazało się, że brak rezydenta, kontakt tylko poprzez czat lub telefonicznie. Na koniec okazało się, że wycieczki fakultatywne w języku francuskim, pomimo, że w chwili zakupu z polskim przewodnikiem jest dostępna. Na szczęście nie było problemów zakupienia wycieczki w Itace. Ostatni raz wakacje TUI
ZaletyŚwietny kontakt z rezydentem Itaki:)
WadyOprócz świetnego hotelu brak zalet
~Beta / 2021-07-11 12:05
Ocena: 2.00 / 5
Zero pomocy ze strony TUI. Wszystko trzeba samemu załatwiać ale duże pieniądze biorą za wszystko. Nie polecam podróży z tym biurem.
ZaletyBrak
WadyCałokształt organizacyjny.
~Glob / 2021-07-09 14:18
Ocena: 1.00 / 5
To już nie te same TUI co dawniej Mają wszystko w nosie Pracownicy z przypadku Doliczają za każdą możliwą rzecz.Nie są członkiem Polskiej Izby Turystki od pewnego czasu.Płaci się poteżne pieniądze a nic w zamian
Zaletybrak
Wadywiele
~jcwoj / 2021-07-08 19:17
Ocena: 2.33 / 5
Zamówienie nie doszło do skutku z powodu pandemii. Nie oddało TUI zaliczki, nie odpowiedziało na reklamacje
ZaletyZalety były ale teraz to już nie ta sama firma