WadyBrak kontaktu klient- biuro. Na czacie za każdym razem odpisuje inna osoba.
strona 34 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Tygrysek68 / 2021-08-21 19:39
Od 16.08.2021 piszę do TUI o zmianę hotelu gdyż ten który wykupiliśmy to jedna wielka porażka. TUI ma ludzi za nic minęło 6 dni i cisza, a kontaktuję się przez formularz. Człowiek zbiera na urlop żeby wypocząć, a tu kłody pod nogami i brak reakcji ze strony biura. Polikwidowali rezydentów, stworzyli obsługę online i nie radzą sobie -
-
~Daria / 2021-08-19 08:53
Wykupiliśmy wycieczkę, autokar nie przyjechal po 40 minutach zadzwoniliśmy na infolinie aby się dowiedzieć co sie stało, powiedziano mi ze autokar czekał 8 min co jest niemożliwe bo czekaliśmy 20 min wcześniej przed umówiona godzina…. Okazało sie ze jesteśmy w kos bay, a niby autokar był pod kos hotel wiec kierowca widocznie nie umiał wpisać nazywały w nawigację…. Dodam ze we wtorek mieliśmy tą sama nazwę na bilecie i autokar podjechał…. Nigdy innymi biurami nie było problemu, zdecydowanie nie polecam tego biura podróży!!! A my musieliśmy zmienić swoje plany…. ZaletyNie ma żadnych zalet które mogę podać chyba ze rozwiązanie problemu na infoliniiWadyNie przyjechał autokar, zle poinformowani kierowcy, 40 minut czekania w samym słońcu… zmiana planów -
~Alek / 2021-08-18 18:00
https://podroze.onet.pl/aktualnosci/wakacje-w-bulgarii-biuro-podrozy-nie-zaplacilo-za-pobyt-turystow-z-polski/rgh66zh
Myślę, że ten artykuł ukazuje w pełni TUI i jego podejście do ludzi.
NIGDY WIĘCEJ !!!ZaletyBrakWadyWszystko - cena, hotele, warunki -
~Jack / 2021-08-18 15:20
Ostrzegamy przed wykupywaniem wycieczek fakultatywnych z przez biuro Tui. Trzeba zapłacić z góry. Można czekać przed hotelem i nie zostać zabranym. Rezydent ma to gdzieś bo wycieczka wykupiona od biura. Choć on też jest pracownikiem Tui. Staramy się o zwrot kosztów ale to chyba walka z wiatrakami. ZaletyBrakWadyStrata kasy. Czasu i nerw. -
~Wojciech / 2021-08-18 14:27
Zwykli oszusci. Wykupilem pokoj o wyzszym standardzie a i tak dostalem najgorszy. Opis pokoju mial sie nijak do tego co zastalem na miejscu. Wyposazenie ani metraz sie nie zgadzalo. Rezydent przyznal mi racje po czym po 2h odpisal ze moja reklamacja nie jest zasadna. W drodze do hotelu zgubili mi bagaz. Reklamacja po powrocie ponownie odrzucona. Wiedza ze ludzie nie maja czasu isc do sadu. ZaletyNicWadyWszystko -
~Banandzi / 2021-08-17 21:21
Malta, na miejscu okazało się, że trzeba zapłacić za klime, brak informacji w ofercie, balkon... mamy pokój bez balkonu z widokiem na śmierdzące patio. Biuro nie pomogło, płać i płacz. Hotel Cardor, nigdy więcej!!! ZaletyDobre jedzenie.WadyŚmierdzi w pokoju petami, brak balkonu, obsługa dramat, płatna Klima -
~Józef / 2021-08-17 14:45
Byłem na wakacjach z TUI na Krecie, w hotelu Serita Beach, w drugiej połowie sierpnia 2021. Wyjazd średnio udany, za sprawą TUI,która podała wygórowaną opinię o resorcie, gdyż plaża ze skałami i kamieniami wręcz uniemożliwiała kąpiel, przy bufecie często kolejki, a przede wszystkim żałosna opieka TUI nad podróżnym, zarówno po przylocie, jak i w czasie odlotu. Tego Biura podróży /TUI/ nie polecam.
ZaletyNa uwagę zasługuje duża życzliwość obsługi hoteluWadyNajbardziej przykry był brak zainteresowania za strony rezydenta TUI, którego widziałem w autobusie 3 min., nawiązanie kontaktu nawet telefonicznego okazało się niemożliwe. Bałagan na lotnisku w czasie odlotu dopełnił sytuację -
~Beata / 2021-08-16 20:05
Nigdy więcej nie pojadę z tego biura. Dwa lata temu biuro pozostawiło nas na lotnisku przez dwa dni zanim zorganizowało powrót do domu po zbankrutowaniu linii lotniczej. Teraz pojechaliśmy znowu bo "trzeba dać szansę"
Polecieliśmy do Bułgarii hotel The Cliff & Spa
4* . To co przeżyliśmy na miejscu to jakiś koszmar. Jedzenie dramat . Obiad to: 5 listków sałaty ,4 Oliwki ,4 grzanki ,pół pomidora i pół ogórka. Drugie danie kawałek mięsa w sosie pomidorowym . Koniec. Wszyscy chodzili głodni i wściekli . To samo na śniadanie . Płaci się ciężkie pieniądze a hotel to jedna wielka porażka. Do morza zejście po schodach śmierci. Odpadające deski i poręcze. Rezydenta oczywiście brak . Informacja - dzwońcie na infolinię gdzie po 40min słuchania debilnej muzyczki po prostu się rozłączyłam . Nie polecam TUIZaletyBrakWadyJedzenie , dojście do plaży , rozpadający podest obok basenu , -
-
~Kamilla / 2021-08-16 14:05
TUI- nigdy więcej!!! Wakacje na Krecie w hotelu Aquila Rethymno Beach 5*, kupione w październiku 2019 na czerwiec 2020, z powodu COVID przelozone na sierpień 2021. Pobyt 10-dniowy z wylotem z Wrocławia (w którym mieszkamy) zostal zmieniony na wylot z Katowic. Nikt nam nie zrekompensował kosztu dojazdu do Katowic! Do czasu wylotu bok TUI nie chce w ogóle rozmawiać z klientami, którzy zakupili wczasy w biurze innym niż TUI! Na miejscu kontakt przez chat lakoniczny, ogólnikowy i po czasie (np.informacje o transferze z lotniska otrzymaliśmy 3 godz po przylocie). W Heraklionie byliśmy o 5.25, w hotelu przed 8.00 a na pokój nalezalo czekać do godz 15.pp. Po nieprzespanej nocy od 20.00 w podróży (dojazd do Katowic). I zdaniem TUI to normalne, bo tak działają hotele. Miałam do tej pory wiele szczęścia, bo nigdy w żadnym hotelu (a przylatywalismy o różnych porach) nie czekałam na pokój!
Hotel 5* Aquila Rethymno Beach absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej na cztery i to bez plusa!!! Teren jest co prawda duży i ładny ale pokoje bardzo przeciętne bez WiFi, szlafroków i kapci (zapewnianych w ofercie). Jedzenie dobre ale przy basenach i na plaży nie serwuje się przekąsek a w open barze jaki funkcjonuje w okreslonych godzinach w tawernie ala carta większość dań jest płatnych (mimo all inclusive). Nigdzie nie ma menu z cenami tylko należy zeskanować QRcod i na smartfonie zapoznać się z menu. W hotelu i w pokojach nie ma żadnych informacji po polsku np w formie pakietu dokumentów od turoperatora przygotowanych dla klienta. Ogólnie wakacje w czasie COVID, z obowiązkiem noszenia maseczek w pomieszczeniach, rękawiczek w restauracji przy nakładaniu na talerze i innych niedogodnościach spowodowanych obostrzeniami to porażka!!! To jak lizaniem loda przez papierek!!! Niepelna oferta powinna być za relatywnie mniejsze pieniądze a tymczasem ceny poszybowały w kosmos a staranie sie biur podróży o jakosc i zadowolenie klienta jest zenujaco niskie!!! NIE POLECAM ani TUI ani hotelu Aquila Rethymno Beach!!!ZaletyBrakWadyMase, w tym wyżej opisane -
~Joanna / 2021-08-16 10:37
Amelia Beach Resort
Byliśmy w tym hotelu w 2019 roku wszystko było w porządku dlatego wybraliśmy go ponownie. Problem zaczął się przy meldunku , dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na betonowy dach z kilkoma klimatyzatorami, które pracowały cała dobę. W recepcji zabrali nam klucz i kazali wyjaśnić z biurem w Pl. Byliśmy po nocnym locie ,zmęczeni a nie było możliwości dyskusji więc wzięliśmy ten pokój. Restauracje ala carte zamknięte- brak informacji w ofercie. Jedzenie codziennie to samo ,przetrwałam te 8 dni na pomidorówce,która była codziennie. Drinki bardzo cieniutkie. Obsługa -dramat , brak znajomości podstawowych zwrotów w j.angielskim. W basenie 2 kupy, ok są dzieci to się może zdarzyć, ale przez godzinę nie można było się doprosić nikogo z obsługi.
Dramat, przemęczyliśmy się 8 dni i Turcję mamy już z głowy a był to nasz 8 pobyt w tym kraju.ZaletybrakWadybrudno, monotonne jedzenie , brak komunikacji -
~Cezar / 2021-08-15 11:36
Właśnie wróciliśmy z Grecji (Kos). Nasza opinia o biurze TUI jest bardzo pozytywna. Bezproblemowy transfer z lotnika do hotelu (na lotnisku przedstawiciel Tui który w razie problemów kierował w odpowiednie miejsce) oraz na lotnisko. Dwa dni przed wylotem otrzymaliśmy informacje sms oraz w aplikacji Tui jak będzie wyglądał transfer na lotnisko (Godzina numer autobusu oraz trasa autobusu) Autobus komfortowy z klimatyzacją, kierowca posiada listę pasażerów tak aby nikogo nie pominąć. W aplikacji Tui dostępne wycieczki oraz informacje o możliwości wypożyczenia samochodu.
Fakt nie ma rezydenta na miejscu, dla nas to nie problemem, nikt nie musi nas prowadzić "za rączkę" po hotelu ani organizować urlopu.
Na Kos nie ma problemu z wynajęciem samochodu, lub zakupem wycieczki, każdy może to zorganizować swój czas jak chce we własnym zakresie.
Największym zaletą biura Tui, bynajmniej w naszym przypadku była cena wczasów 30-40% mniej niż w konkurencyjnych biurach. (ten sam hotel, ta sama data pobytu)
Sam hotel oferował więcej niż opis w ofercie (szerszy wybór All Inclusive)
Nie rozumiem pretensji że hotel nie odpowiadał opisowi, każdy wcześniej może zweryfikować dane o hotelu na innych stronach niż biura podróży. My byliśmy w hotelu który nie miał żadnej opinii na stronie Tui (hotel dostępny od roku w ich ofercie) opinie zasięgnęliśmy z netu.
Następne wakacje na pewno spędzimy z TUIZaletyCena
Jakość hotelu
TransferWadyBrak -
~Ola / 2021-08-14 20:47
Lecieliśmy w tym roku do Turcji po przez biuro podróży TUI. Rezerwacja z tamtego roku. Bez problemu po roku zmienili nam hotel na taki który nam bardziej odpowiadał. Sama organizacja wycieczki dla osób bardziej ogarniętych. Godziny samolotu zmieniali nam co chwilę i może z 3 dni przed ustabilizowało się. Na miejscu autokar postawiony ale zanim ruszyliśmy minęło chyba z godzine bo były tylko dwie koordynatorki a autokarów kilka. Na miejscu oczywiście brak koordynatora, zjawił się tylko raz. Kontakt przez aplikację bardzo słaby a w weekend praktycznie żaden. Na niewygodne pytania po prostu nie odpowiadają. Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywna, z której chcieliśmy potem zrezygnować bo córka była niedysponowana ale nie odpowiadali na nasze pytania jak to zrobić. Na samej wycieczce na którą jednak pojechaliśmy nie przydzielono nam wogole polskiego koordynatora. Wpuszczono nas na statek, na którym nie było już miejsc siedzących przy stoliku. Musieliśmy 8h pływać na górnym pokładzie w słońcu z córka. Następnym razem na pewno nie skorzystamy z TUI tylko z innego biura. Znajomi, którzy lecieli z innego biura mieli numer telefonu do swojej koordynatorki i w razie pytań mogli pisać do niej na whatsappie. ZaletyBrakWadyBrak -
~Jarek / 2021-08-14 08:32
Masakra. Jeśli chodzi o wycieczkę to super i hotel bajka na Teneryfie Landmar Costa Los Gigantes i na tym wszystko. Powrót masakra opóźnienie lotu ponad 6h i powrót zamiast przez Pragę to nagle przez Mediolan i czas podróży 15h. Nikt się nie zainteresował że ludzie na Teneryfie czekają bez żadnej informacji ponad 6h z dziećmi i ile będzie trzeba czekać żadnej wody żadnej informacji o niebo lepsza opieka jest rainbow tam nam pomagali do samego końca. ZaletyHotelWadyOpieka -
~Misiek / 2021-08-13 22:10
TUI to firma nieuczciwa i złodziejska. Co innego proponuję w folderach i umowie a po wpłaceniu należności ujawnia się inna zrczywistoscc. 9 dni przed wyjazdem, jest to nieuczciwe 30 godzin różnicy nie da się wytłumaczyć.
ZaletyBrakWadyNieuczciwość -
~Niezadowolony klint / 2021-08-13 16:27
Uwaga! Biuro TUI oszukuje swoich klientów przesuwając terminy lotów o 10 godzin do przodu dla zakupionej już wycieczki pomimo iż te same terminy lub zbliżone nadal są wystawione na sprzedaż po dużo wyższej cenie!
W efekcie z przyjazd rano zamieniaja na przyjazd późnym wieczorem. Infolinia nabiera wody w usta informując, że zmiana terminu na ten pierwotny wiąże się z wyższą ceną. -
~Patrycja / 2021-08-12 19:39
Pierwszy i ostatni raz wybraliśmy te biuro podróży. Jeszcze nie wylecielismy na wakacje a już nam się ich odechciało…. Po wykupieniu dwa lata temu wycieczki musieliśmy zrezygnować z niej przez panująca pandemie. Pani zapropnowała nam żeby nie rezygnować a wybrać inny hotel już dostępnych na kolejne wakacje, a ze nie było dużego wybory wybraliśmy pierwszy lepszy przy czym Pani telefonicznie przekazała ze nie będzie żadnego problemu z jego zmiana. Oczywiście teraz zmiana kosztuje krocie, a jak powiedziałam ze chce zrezygnować to ze nie oddadzą zaliczki i ze może wycieczka wcale się nie odbędzie i lepiej poczekać, noooo absurd goni absurd. krętacze. Gdy wybrałam się do biuro jestem tylko przerzucana z jednego do drugie bo to nie tu tutaj nir można itd. Dla mnie osobiście tez kosmiczne są ceny za wszystko dosłownie miejsca w samolocie płatne absurd, transfer płatny absurd, ubezpieczenie jest kosmicznie drogie od wszystkiego dopłata i za wszystko. Latałam wiele razy z różnymi biurami, ale nigdy nie spotkałam się z takim g..wnem. ZaletyBrakWadySame -
-
~Natalia / 2021-08-12 13:20
Odradzam wakacje z tym biurem. Totalna olewka podczas pobytu, wciskanie beznadziejnych wycieczek na miejscu nie wartych swojej ceny. Brak profesjonalizmu ze strony pilotki, która podczas wycieczki nie raczyła powiedzieć nic więcej niż "dzień dobry". Totalny brak zainteresowania, pomocy i utrudniony kontakt z infolinia. ZaletyCenaWadyBrak kontaktu z biurem, nieprofesjonalizm -
~Elka / 2021-08-11 13:55
Nie radzę korzystać z oferty tego biura. Od kilku miesięcy staram się odzyskać zaliczkę,bo biuro przelało zwrot na konto kogoś innego. Ponadto biuro nie wywiązało się z umowy i nie chce zwrócić mi całej zaliczki za wczasy tylko część...Poza tym nie da się dodzwonić do biura obsługi,nie odpowiadają na maile. Nie polecam!!! WadyObsługa klienta -
~Magda / 2021-08-11 11:43
W pierwszej kolejności chciałabym zwrócić uwagę na zgodność opisu z rzeczywistością. Hotel który deklaruje 4 gwiazdki okazał się hotelem odremontowanym, a stan hotelu oceniłabym na takie nasze 2+. Obsługa bardzo miła i bardzo czyściutko, ale to nie zmienia faktu że oczekiwania co do standardu były wyższe. Hotel na uboczu, co za tym idzie od sklepów, aptek, lekarza też. Problemy techniczne typu nie działające klimatyzacja, sejf rozwiązywane ale niespiesznie.
Sugeruję pakowanie dużej APTECZKI!!! jeśli wybieracie się z TUI. W hotelu również BRAK APTECZKI (dwie gazy i jakieś "psikadło" to cały zasób), brak pomocy medycznej nawet na telefon!!! brak środka transportu w nagłej sytuacji. Nie ma rezydenta więc w nagłej sytuacji nie ma kto pomóc każdy umywa ręce. Rezydent na telefon to jakiś żart. Ubezpieczenie dodatkowe NIE DZIAŁA zgodnie z opisem sprzedawcy!!! Nie organizują pomocy w wyszukaniu lekarza. W odpowiedzi dostałam informację żebyśmy sobie sami coś znaleźli a oni zwrócą nam koszty jak podejmą stosowną decyzję. W sytuacji gdy nie można chodzić to trudne. Tak więc dzięki opieszałości i braku reakcji będę miała pamiątkę w postaci wielkiej blizny.
Usługa all inclusive to chyba tylko dlatego że hotel był naprawdę na uboczu, ciężko o jakąkolwiek inną opcję. W promieniu 3 km brak sklepu, restauracji, najbliższa w porcie miasta o 3 km od hotelu tylko transport ograniczony do 3 razy na dzień mini van (jeśli akurat nie był zepsuty) i w godzinach nieodpowiadających posiłkom. W hotelu jedzenia pod dostatkiem, pomimo starań kucharzy ja porównałabym je do polskiej stołówki/jadłodajni. Jeśli ktoś wyrusza z zamiarem zakosztowania lokalnych przysmaków to się rozczaruje, bo to nawet nie jest namiastka. Kanapki to ja mogę sobie w domu robić, w mojej opinii część potraw kusiła wyglądem ale na tym się kończyło. Z posiłków wracałam zła lub głodna z racji że dbam o dietę i jak mam zjeść byle co... przynajmniej nie przytyłam.
Animacji dla dzieci brak, dla dorosłych owszem można coś dla siebie wybrać, bardzo fajni animatorzy na miejscu.
Oferta sportowa - wszystko dodatkowo płatne - korty, bilard itp.
Wycieczki fakulatatywne organizowane przez biuro bardzo fajne, przesympatyczna przewodniczka, ogrom wiedzy o rejonie, urozmaicone i ciekawe. Ale nie można skorzystać z wycieczek innych organizatorów bo lokalizacja hotelu to uniemożliwia lub znacząco komplikuje a jak się jedzie z dziećmi to ważne.
Internet na miejscu praktycznie nie działał pomimo dostępności wi-fi.
Aplikacja działała sprawnie jeśli chodzi o dostępność dokumentów oraz informację o godzinach odjazdu oraz autobusach.
Jakość do ceny oceniłam na 5 dzięki Paniom sprzątaczkom, animatorom, przewodniczce to byli ludzie który uprzyjemnili ten wyjazd.
Mam nadzieję że komuś to przejaśni w głowie.
Jeśli jedziecie PAKUJCIE DUŻĄ APTECZKĘ!!!!!!!!!WadyBrak opieki medycznej, brak apteczki, brak środków transportu -
~MJ9 / 2021-08-10 09:37
Dzień dobry.
Chciałem wyrazić swoją opinię na temat wakacji z biurem TUI.
Ogólnie wakacje się udały poza jednym ale.
Wakacje spędzałem w Turcji wykupiłem wycieczkę fakultatywna z rejsem statkiem jako atrakcje dla swojego 8 letniego syna.
Na skutek pożarów panyjacych w Turcji rejs się nie odbył.
Nie mam do tego pretensji jednak sposób w jaki zachowało się biuro pozostawia wiele do życzenia. Biuro wiedziało co najmniej od półtora tygodnia przed wycieczka że ów rejs się nie odbędzie mimo to nie poinformowalo wcześnie o tym uczestnikow. Zostaliśmy potraktowani przez organizatora jak małe dzieci. Nie ma rejsu pojedziemy tam i tam nikt wcześnie nie informował nas o zmianie programu wycieczki i nie uzgadniał tego z nami.
Jest to mało profesjonalne. Wręcz aroganckie i chamskie w stosunku do uczestników.
strona 34 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »